Skip to content

Αναφορά στον Γκρέκο (μασκαρά)

08/04/2006


Στις αρχές Μαρτίου δειλά δειλά με πλησίασε ένας γνωστός και (έτσι μού είπε, έτσι σας λέω κι εγώ) καταξιωμένος δημοσιογράφος ,με δικιά του στήλη( «Φαρμακεία» ) σε γνωστή εφημερίδα πανελλαδικής εμβέλειας. Mου εξήγησε ότι ετοιμάζει ένα αφιέρωμα με τίτλο «οι χρυσές ελπίδες της ελληνικής μπλογκόσφαιρας» και ότι θα ήθελε να ξεκινήσει το αφιέρωμα με τον πιο ελπιδοφόρο απ΄όλους.
Ο Μacmanus όμως αρνήθηκε να του δώσει συνέντευξη, το ίδιο κι άλλοι 99 blogger… Έτσι κατέληξε σε μένα.
Όταν τελικά βρεθήκαμε μετά από ραντεβού, καθήσαμε ο ένας απέναντι στον άλλο, παραγγείλαμε φραπόγαλα και με άνετες κινήσεις ανοίξαμε τα μαγνητόφωνα μας ( ένα αυτός και δύο εγώ ,για παν ενδεχόμενο) και άρχισε η συνέντευξη…

Να μιλάμε στον ενικό ή στον πληθυντικό;
-Και τα δύο. Εσύ πληθυντικό κι εμείς, δηλαδή εγώ, στον ενικό.
-(Με ξινό ύφος) Ω, εντάξει λοιπόν… Καλησπέρα κύριε Μαρξ…είστε έτοιμος να αρχίσουμε την κουβέντα μας
-Σαν έτοιμος από καιρό, σα θαραλέος που λέει και ο Παλαμάς
-Ο Καβάφης το έγραψε αυτό…
-Οκ… Δεν είναι ανάγκη να το γράψεις κι εσύ! Εντάξει; Εκεί που πάμε να φτιάξουμε ένα προφίλ κουλτουριάρη, μη τα χαλάσουμε όλα για ένα λαθάκι
-Λοιπόν κύριε Μάρξ, πως αποφασίσατε να μπείτε στα blog
-Μια μέρα εκεί που έψαχνα στο google τις λέξεις «κοντή κυρία» και «gay voice», έπεσα εντελώς τυχαία στο blog του πιτσιρίκου. Αμέσως πάτησα το κουμπί «next blog» και έτσι από blog σε blog κόλησα.
-Φυσικά ξέρουμε κι εσείς κι εγώ ότι το blog το ανοίξατε για να ξεφωνίσετε κάποιους που δεν σας επέτρεπαν να γράψετε στα blog τους τα κακεντρεχή σας σχόλια. Άλλωστε φαίνεται καθαρά αυτό από τα πρώτα σας post.
– Αχά! Καλά το κατάλαβα εγώ ότι είσαι βαλτός για να μου χαλάσεις το image που με τόσο κόπο , αίμα,δάκρυα και ιδρώτα χτίζω… O Πιτσιρίκος σε έβαλε;
– Αμάν πια αυτός ο Πιτσιρίκος. Εμμονή σας έχει γίνει. Αλήθεια, τι σας ενοχλεί τόσο;
– Με ενοχλεί το γεγονός ότι είναι ένας υπερτιμημένος μπουρδολόγος. Υπάρχουν τουλάχιστον 898 blogger στο monitor που μπορούν να γράψουν καλύτερα από τον ακατανόμαστο.
-Κατ’ αρχήν, όλοι οι blogger στο monitor ειναι 899…
-To ξέρω… Εξαίρεσα τον εαυτό μου. Θα εξαιρούσα και τον Macmanus, αλλά αυτός είναι εκτός monitor.
-Έπειτα , διαφωνώ κάθετα ότι ο πιτσιρίκος είναι υπερτιμημένος .
-Δηλαδή συμφωνείς οριζόντια με το «μπουρδολόγος». Έλα να σε φιλήσω!
– Α, μη προσπαθείτε να με εμπλέξετε στις κακίες σας. Θέλω να πω, ότι ακόμα κι αν είναι υπερτιμημένος, δεν είναι αυτός λόγος για να δέχετε τις επιθέσεις σας.
– Σαν να έχεις δίκιο. Υπερτιμημένα τίποτε υπάρχουν παντού και κάνουν και μπεστ σέλερ με «αλχημιστές», «κώδικες Da Vinci» και «μάγισσες της Σμύρνης».
– (Με ξινό ύφος)…Αν τέτοια είναι τα διαβάσματά σας, μπορώ να εξηγήσω την χαμηλή ποιότητα των γραπτών σας.
-Καλά είπα εγώ, ότι είσαι εγκάθετoς!
-Άλλη εμμονή αυτή με τους εγκάθετους! Ηρεμείστε λίγο κανείς δεν θέλει το κακό σας.
Αλήθεια υπάρχουν blog που σας αρέσουν;
– Υπάρχουν πολλά. Δεν θέλω να τα αναφέρω όμως γιατί αν πω καλή κουβέντα για κάποιον, πρώτον χάνω το στυλ μου και δεύτερον με τι μούτρα θα γράψω αρνητικά σχόλια όταν χρειαστεί;
– Καταλαβαίνω. Ας παίξουμε λοιπόν στο γήπεδό σας. Με το pestaola γιατί τα βάλατε;
-Μάλλον γιατί στο pestaola έχoυν την ίδια έπαρση με τον Πιτσιρίκο… Να ξεκινήσουμε από τον τίτλο;»Πέστα όλα» λένε, ενώ στην ουσία δεν λένε τίποτε…Αμ, ο υπότιτλος; «Το καλύτερο ελληνικό blog».Δεν μου αρέσουν οι άνθρωποι που ευλογούν τα γένια τους από μόνοι τους.Κι έπειτα αυτό το μάρκετιγκ τύπου «ελεύθερη ραδιοφωνία του 80» με τα δώρα,κληρώσεις, t-shirt κλπ, μόνο εγώ το βρίσκω χαζό;
-Για τον Νίκο Δήμο πάλι γιατί γράψατε κακίες;
– Έγραψα για το σύστριγκλο που γινόταν στην αρχή με τα comment. Ομολογώ ότι κατά καιρούς πλήρωσα για να διαβάσω τον κύριο Δήμου και με ευχαρίστηση διαβάζω αρκετές φορές τα post του. Kάνει ένα δικό του είδος blogging… Δασκαλίστικο θα το έλεγα… Αλλά του πάει.
– Ο κύριος Δήμου,θέλοντας να δείξει την ανταπόκριση που έχει στους αναγνώστες του, δήλωσε ότι δεν έχει blog, αλλά Μ.Μ.Ε ( μέσο μαζικής ενημέρωσης). Νομίζετε ότι υπερβάλει;
– Όχι φυσικά. Τουλάχιστον η μαζικότητα είναι δεδομένη. Θα σας δηλώσω κι εγώ κάτι ανάλογο και παρακαλώ να το βάλετε στον τίτλο της συνέντευξης.
-Ευχαρίστως, αν δω ότι ταιριάζει με το πνεύμα της κουβέντας μας. Ποια είναι η δήλωσή σας;
– Εγώ δεν έχω blog. Έχω Μ.Μ.Μ
-Μ.Μ.Μ; Δηλαδή;
-Μέσο μαζικής μεταφοράς. Οι αναγνώστες μου χωράνε σ’ ένα τουριστικό λεωφορείο…
– (με ξινισμένο ύφος): Το σκεφτήκατε πολύ αυτό;
-Ναι, πάρα πολύ.
– Ωραία, σας ευχαριστώ. Τελειώσαμε
– Πότε θα δημοσιευτεί;
Την Πρωταπριλιά…
-Ωραία θα περιμένω…
…..
…..
(ακόμα περιμένω)

6 Σχόλια leave one →
  1. Anonymous permalink
    09/04/2006 2:08 πμ

    O pestaola θα είναι κανένας εικοσιτόσο με πολύ χρόνο και ADSL που χαζεύει μαλακίες στο Internet και τις ποστάρει, λες και κάνει κάτι.

  2. 09/04/2006 8:47 πμ

    εγω αντι blog εχω Μ σκετο.
    πραγμα που μπορει να σημαινει μηχανακι ή και κατι αλλο , αναλογα με την ορεξη.
    ως συστηματικη χρηστης του νετ δεν ενιωσα ποτε μου α-χρηστη οσο κι αν προσπαθουν μερικοι με ανερυθριαστες δηλωσεις «εχω εκπλαγει απο το επιπεδο, ουτε κι εγω δεν μπορω να σταθω μπροστα τους» να με κανουν να νιωσω ετσι.
    🙂

  3. 09/04/2006 9:52 πμ

    Πέστα ρε Μαρξ!

  4. 09/04/2006 10:28 πμ

    Χμ, έτσι όπως πας (στο δρόμο που βαδίζεις) βλέπω να ξεπετάγεται κανένα μπλόγκ «Ι.Β.Στάλιν» και να σε ταράζει στο …μεταμπλόγκιν, όμού κι αντάμα με άλλες κατεστημένες δυνάμεις!

    Από δω και πέρα πάντως, τις παρουσιάσεις σε έντυπα (που προσπαθούν να γεμίσουν τις σελίδες τους εις βάρος μας) δύσκολα θα τις αποφύγεις. Έγινες πια μπλογκογέροντας, αγαπητέ!

  5. 10/04/2006 3:10 πμ

    Το γεγονός είναι ότι δεν το πιστεύω πόσο πλανήτες μας τα έχεις κάνει με την υπόθεση «κράζω τους bloggers, to blogging , τον πιτσιρίκο, τα free press, το είπεδο του blogging και τα blogs».
    Παρόλα αυτά (σου κάνω αυτό το comment) για να σε καλέσω στο bloggers party γιατί ακόμα κι αν δε σε γνωρίσω (είμαι σίγουρος ότι θα τα πάμε πολύ καλά ) θα ήθελα να σου ρίξω 3 στροφές

  6. 10/04/2006 6:38 πμ

    Tσάκας είπαμε κύριε μου;
    Αν έχεις πλανήτες για αρχίδια, να το προσέξεις… Το σπέρμα σου από τις πολλές περιστροφές των πλανητών μπορεί να ζαλιστεί και να χάσει τον προσανατολισμό του.

Σχολιάστε

  • θέι θάμθιγκ

  • ΠΡΟΣΟΧΗ!

  • ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΥΠΕΡΠΕΡΑΝ

  • Monkey Business

  • The Big Store

  • Από 06/01/2007 μέχρι τώρα

  • This blog is under copyleft… All wrongs reversed

  • Πληκτρολογήστε το email σας για να ακολουθήσετε αυτό το blog και να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για νέες δημοσιεύσεις μέσω email.

    Μαζί με 7.588 ακόμα followers

  • Απρίλιος 2006
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Μαρ.   Μάι. »
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
