Skip to content

Γράμματα στη Jamella

29/06/2006

Επιστολή πρώτη:

Αγαπητή Jamella
όταν έγραφα στην εφημερίδα ότι τα blog είναι μια τεράστια χωματερή, δεν περίμενα να το πάρεις τοις μετρητοίς και να πετάξεις τις «τρελόφουσκες» στον κάδο απορριμάτων.
Παρεξήγησις!
Σε παρακαλώ, άνοιξε πάλι το θεσπέσιο blog σου
Με τιμή
Κώστας Γιαννακίδης
Δημοσιογράφος

Επιστολή δεύτερη:

Αγαπητή κυρία,
με αφορμή την κριτική που έκανα στο βιβλίο της σπαρταριστής Κουρούνας, έγραψα ότι το σπαρταριστό χιούμορ σπανίζει στις γυναίκες. Εσείς όμως γιατί το πήρατε προσωπικά; Ειλικρινά δεν εννοούσα εσάς. Εσείς είστε ολόκληρη ένα σπαρταριστό ανέκδοτο.
Θα εκτιμούσα πολύ αν ξαναρχίζατε να γράφετε σπαρταριστά και πάλι τις σπαρταριστές «crazybubbles» σας.
Σπαρταριστά δικός σας
Δημοσθένης Κούρτοβικ
Δημοσιογράφος-κριτικός-συγγραφέας

Επιστολή τρίτη

Ρε μαλακισμένο, γιατί έσβησες τα blog σου;
Ποιον θα λινκομπλογκάρω τώρα εγώ;
Άντε μη τα πάρω στο κρανίο και τους λιγκομπλογκάρω όλους στην αράδα.

Mantalena Parianos

Επιστολή τέταρτη

Αγαπητή εν Χριστώ αδελφή Καμίλλη
παρακαλούμε να συνεχίσετε το θεάρεστο έργο της συγγραφής εις το ευλογημένον εβλόγκιον σας. Μέχρι τώρα σώσατε πολλές πλανεμένες ψυχές και πλανέψατε πολλές σεσωσμένες. Μην εγκαταλείπετε τώρα το ποίμνιό σας.
Διαπύρσιος ευχέτης και ένθερμος αναγνώστης του ιστολογίου σας
Μακαριώτατος αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος
Χριστόδουλος

Επιστολή πέμπτη

Jamella, αγαπητό μου κορίτσι
Γιατί τα τινάζεις όλα στον αέρα για μια τόσο μικρή λεπτομέρεια;
Το βιβλίο σου ήταν σχεδόν έτοιμο… Αλλά εσύ έσβησες το blog και έσκισες το βιβλίο, επειδή διαφώνησες στο χρώμα που θα είχε στο εξώφυλλο η τρίτη μπουρμπουλήθρα από αριστερά…
Σε παρακαλώ, λογικέψου
Διονύσης Μαραθιάς
Εκδότης

Επιστολή έκτη

Σεβαστή κυρία Τζαμέλλα
Συγχαρητήρια για τα blog σας
Eίναι πολύ ωραίο να γίνονται τέτοιες προσπάθειες, ειδικά σε μια χώρα όπου τα blog είναι τουλάχιστον αξιολύπητα. Θέλω μόνο να σας κάνω μια παρατήρηση. Γιατί διαγράψατε το blog σας και χάθηκαν τα ποστ με τα best of LIFO; Η αλήθεια είναι πως δεν είχα ιδέα για το τι είναι η LIFO, αλλά μέσα από τα blog σας μου δείξατε ένα καινούριο κόσμο, τον κόσμο της LIFO. Όχι πάντα όμορφο, αλλά σίγουρα ενδιαφέρον. Τουλάχιστον δώστε μια εξήγηση.

Ντίνα Καλφοπούλου
Χολαργός

10 Σχόλια leave one →
  1. 29/06/2006 1:12 πμ

    Θείε ΑλούΦανΜαρξ, αν ήμουν ακόμη στο Μόνιτορ τώρα θα είχες ένα εισερχόμενο.

  2. 29/06/2006 1:40 πμ

    jam h blogosfaira exei pesei sta podia sou!mhn emmeneis sthn apoxwrhsh sou..gyrna estw apo symponoia..klaps!

  3. 29/06/2006 2:38 πμ

    Ειπα και εγώ!

    Εκεί που είχα αρχίσει να διαβάζω παλιά ποστ της J. ξαφνικά η οθόνη χλωμιασε και μόνο στην πάνω αριστερή γωνία μου έκλεινε το μάτι ενα μικροσκοπικό πορτοκαλί τετραγωνάκι!

    Χαίρομαι που τόσοι επιφανείς προτρέπουν την αγαπητή bloger να επανέλθει!
    Η τουλάχιστον να αλλάξει το τεραγωνάκι με κανένα πιο ενδιαφέρον bubble!

  4. 29/06/2006 8:56 πμ

    είσαι από τους λίγους ανθρώπους που με κάνεις να ξεκαρδίζομαι με τον εαυτό μου!
    welldone θείε marx :Pp
    παρεπιπτόντως… πας καλά ή έχεις συμπτώματα θερμοπληξίας?
    χαλάλισες ένα τόσο ωραίο κείμενο για το δικό μου id?
    μα..εξ ορισμού έχασες τους κλασσικούς λινκομπλογκοδότες σου..
    έχουν και κάποιο επίπεδο..βλέπουν και σημάδια, ας μήν τους προκαλούμε.
    χου

  5. 29/06/2006 8:57 πμ

    ralou, ολόκληρη πατούσα σου φαίνεται «ένα μικρό τετράγωνο σημαδάκι?»
    αμάν με τη θέαση σημαδιών σ αυτήν τη σφαίρα !!!
    :PppP

  6. 29/06/2006 11:40 πμ

    ωχ θείε μου, παραπάτησα και υπέπεσα στην αμαρτία του σκληρού και ανελέητου γλωσσοκοπανείν..
    ακόμα μ αγαπάΣσΣσΣσΣσΣσΣσΣ?

  7. 29/06/2006 12:07 μμ

    Ε-πιστόλι Ζ’ (προς Αλουφάνιους)

    Αγαπητέ Αλού Φαν Μαρξ,
    όταν το Τζαμελίδιον έσβησε τα φώτα στα μπλογκζ της, μέσα μου συνέβη μια μεταστροφή μπλογκικών διαστάσεων.
    Ποιοι είμαστε;
    Που πάμε;
    Τι θα φάμε το μεσημέρι;
    σκέφτηκα.
    Οι προβληματισμοί αυτοί με ώθησαν στο να της γράψω την τρυφερή αυτή επιστολή που δημοσιεύεις καταστρατηγώντας κάθε έννοια προστασίας προσωπικών δεδομένων («μαλακισμένο» αποκαλώ μόνο κάποιον που ξέρω ότι ΔΕΝ είναι, αλλιώς τι νόημα θα είχε;).
    Η Τζαμ βέβαια, δεν μου απάντησε ποτέ. Μου έστειλε όμως μια ωραιότατη μούτζα με μπουρμπουλήθρες, φτιαγμένη με αερογράφο και 279,5 layers που με συντροφεύει στο desktop μου τις κρύες νύχτες του χειμώνα.
    Έκτοτε, μπήκε στην καρδιά μου – ως ταύρος σε μαγαζί με οπτικά (δεν βλεπόμαστε πλέον – ούτε η μια ούτε η άλλη).

    Και μια ερώτηση:
    πως κατάφερες να βρεις την επιστολή μου αυτή;
    Τι RSS Feed έχεις και την ανίχνευσες; Η ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ σου είναι αδιανόητη, τόσο που έχω αρχίσει να σκέφτομαι να χρησιμοποιήσω ένδικα μέσα (συγκεκριμένα, κάτι δικαστικούς κλητήρες που θα τους στείλω να μου βγάλουν καμιά φωτοτυπία γιατί βαριέμαι πολύ η καημένη να πάω εγώ με τόση ζέστη).

    Και μια που είπα ζέστη: εκεί στην κόλαση του Μόνιτορ, τι θερμοκρασία έχετε; διαβάζω τελευταία πολύ hot κείμενα από τους «ποιητικούς καταπέλτες» της βλακόσφαιρας.

    ΥΓ. Φαντάζομαι, αντίστοιχες επιστολές συμπάθειας και κεκαλυμμένης απειλής, θα λάβεις και από τους υπόλοιπους που αναφέρεις στο post σου:
    Γιανακίδι
    Κούρτοβικ
    Χουντόδουλο
    Μαραθιά
    και
    Τσαγκαρουσιάνο.

    Μην τους λυπηθείς.
    Ούτε εμένα άλλωστε.

    Φιλιά ξυράφια
    η παπαριανός (αρχίζει να μ’ αρέσει)

  8. 29/06/2006 12:24 μμ

    mantalena parianos ρωτάει:
    πως κατάφερες να βρεις την επιστολή μου αυτή;
    —————
    Συνεργάζομαι με τον Βουλγαράκη

  9. 29/06/2006 12:29 μμ

    Δεν σε πιστεύω, θείε. Αυτός δεν συνεργάζεται ούτε με τον πρωθυπουργό και αρχηγό του κόμματός του, μ’ εσένα θα συνεργαστεί;

  10. 29/06/2006 12:48 μμ

    Τον κρατάω στο χέρι.
    Έχω αποδείξεις ότι φλέρταρε αγρίως την Νατάσα, τον καιρό που τα είχε πρωτοφτιάξει με τον Κωστάκη.

Σχολιάστε

  • θέι θάμθιγκ

  • ΠΡΟΣΟΧΗ!

  • ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΥΠΕΡΠΕΡΑΝ

  • Monkey Business

  • The Big Store

  • Από 06/01/2007 μέχρι τώρα

  • This blog is under copyleft… All wrongs reversed

  • Πληκτρολογήστε το email σας για να ακολουθήσετε αυτό το blog και να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για νέες δημοσιεύσεις μέσω email.

    Μαζί με 7.590 ακόμα followers

  • Ιουνίου 2006
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Μάι.   Ιολ. »
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    2627282930  
