Skip to content

Με τα λόγια του Άσιμου

07/07/2006


Και τώρα το τελευταίο μας μήνυμα.
Αφιερωμένο σε κάθε λογής περιθώριους,
παραπεριθώριους και φλαμπουροκουβαλήστρες
σ’ όλους αυτούς που πολεμήσαν.

Μόνο ένας σεισμός μας σώζει, φοβερός κατακλυσμός
μαϊντανός να γίνουν όλα, να χαθεί ο πολιτισμός.
– Όπως η Ατλαντίς.

Η ισοπέδωση με έκανε κι εμένα καραφλό, φοράω κάσκα
εσύ μου πας στο σινεράμα, Κρίσνα Χάρε
κι εγώ, σοφός μ’ ένα στομάχι φερμουάρ,
να μένει πάντοτε κλειστό όταν πεινάει,
μα και στη λόξα του να λέει au revoir.

Άμα δε σου πέσει η μούρη πώς μωρέ θ’ αντιληφθείς
τι σου λέει ένας σαμάνος κι ένας οραματιστής.
– Όπως η Ατλαντίς.

Η ισοπέδωση με έφαγε κι ας ήμουνα βουνό, μου ‘καναν μπάνιο
η επανάσταση η όλη του πλανήτη,
ούτε ένα ράφι να μου φτιάξει δεν μπορεί,
απολογήσου μπρος σε μένα τον νεφρίτη,
μη βολοδέρνεις μες στο ψέμα σου μωρή.

Τώρα μαστουριάστε όλοι με τραγούδια του τεκέ
μοναχά τεκέ δεν βρίσκεις που να βρεις και ναργιλέ.
– Όπως και Ατλαντίς.

Αν το πολύ το κύριε ελέησον το βαριέται κι ο θεός, εγώ τι φταίω;
Αντίς να φτιάξουνε σε μένα εκκλησίες
να με λατρέψουν σαν συμπέρασμα γυμνό
χωρίς θεόλογα και παπαδοπορδίες
παν και τις φτιάχνουνε στον ίδιο το θεό.

Μόνο ένας σεισμός μας σώζει, απ’ το πλέγμα δηλαδής
μαϊντανός να γίνουν όλα, να βουλιάξει όλη η γης.
– Όπως η Ατλαντίς.

(Νικόλας Άσιμος- Σεισμός)

26 Σχόλια leave one →
  1. 08/07/2006 5:07 πμ

    «bitchiness»
    σοβαρολογείς; afm έχεις το καλύτερο είδος χιούμορ, κι ότι έχεις γράψει ποτέ είναι εύστοχο (κι αν μη τι άλλο είναι γνώμη σου παρουσίασμένη χωρίς βρισίδια ή χτυπήματα κάτω απ’ τη μέση)
    γι’ αυτό δεν θέλω να ακούω χαζά,
    άκου «AFM said: Good Bye to Blogs!». Μην τρελαθούμε! Περιμένουμε το επόμενο ποστ σου.
    🙂

  2. 08/07/2006 8:57 πμ

    χιούμορ? έτσι είναι το χιούμορ?
    αυτό ήτανε έγκλημα σε verdana..
    έχω χάσει πληκτρολόγιο εγώ εξ αιτίας του!

  3. raffinata permalink
    08/07/2006 9:21 πμ

    ;;;
    χαιρετίσματα, είμαι ήδη στην Ατλαντίδα!

  4. 08/07/2006 9:52 πμ

    Μα ποιός ξέρει τον Άσιμο στις μέρες μας, θείε?
    αγκρρρρρρρρ

  5. 08/07/2006 10:01 πμ

    @jamella: «αυτό ήτανε έγκλημα σε verdana..» loooooooooooooooooool

    τελικά είσαι και συ drama queen μεσιέ μαρξ;;; έλα, να γίνουμε πολλές…
    🙂

  6. 08/07/2006 11:37 πμ

    Hey!Τον Άσημο τον ξέρουν και οι μικρότεροι!
    Για τον αργιλέ,ένα είναι το μέρος btw…πυραμίδες!
    Μ’αρέσει πολύ το blog σου!

  7. 08/07/2006 12:23 μμ

    pou ta ßriske!
    ligo ezhse…

  8. 08/07/2006 12:44 μμ

    Θειε Μαρκο,η γραμματοσειρα σου
    μου φαινεται οτι μικρυνε…

    να μην τα βαζεις με το
    «εφήμερο» κατεστημενο

    γιατι θα πας και συ
    σαν τον Ασιμο…

    στο λεω εγω που σε συμπαθω….

    Ονειρα γλυκα..

  9. 09/07/2006 2:18 πμ

    AFM είσαι μάντης; δυο μέρες μετά το ποστ σου για το πώς να ανέβει κανείς τα σκαλία της επιτυχίας: 1) είχα περιέργα σχόλια 2) έβαλε κείμενό μου ο Σ.Τ (έβαλε το λινκ πάντως) 3)έγραψε κάποιος στο blog του ποστ εναντίον μου με σφοδρότητα 4) κάποιος άλλος έγραψε ποστ υπεράσπισής μου.
    κι όλα αυτά σε ένα 24ωρο. Πρέπει να γυρίσεις να μου πεις τι θα μου συμβεί μετά και πώς μπορώ να ξαναγίνω άσημος (ή Άσιμος) ώστε να γράφω τις (ενίοτε) τρασιές μου, χωρίς φόβο 😉
    COME BACK (if you want to)
    🙂

  10. 09/07/2006 12:34 μμ

    Πως σου φαίνεται η ιδέα να έρχομαι κάθε μέρα και να αφήνω σχόλιο?
    Νομίζω οτι θα θα εμφανιστείς σε χρόνο dt.
    Δεν θα είναι καθόλου κομψό να υπάρχουν καμμια τριακοσαριά comments μου..
    think about.

  11. 10/07/2006 10:57 πμ

    Enteka : Δεν είμαι μάντης… Παρατηρητικός είμαι… Και μη ξεχνάς ότι «ουδείς προφήτης στον τόπο του»
    Τριαντάρα : Nα είμαι drama king τουλάχιστον, αν δεν σε πειράζει. Μη τα ψινακίσουμε όλα!
    Εργοτελίνα : έκλεισα στο Δελφινάριο τώρα, με τον Μάρκο Σεφερλή, οπότε η γραμματοσειρά μου θα είναι TΕΡΑΣΤΙΑ και με φωτεινά γράμματα neon τώρα.
    Ραφφινάτα: Ίδια μέρα κλείσαμε!
    Θα νομίζουν ότι σε έκλεψα για να πάμε στην Κούβα μαζί
    Jamella Όπως βλέπεις Άσιμο ακούμε εγώ, ο ονοματοδοσίας και η νέα γενιά silly blonde
    3 στους 10…
    Μια χαρά δεν είναι;

    ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

  12. 11/07/2006 3:10 πμ

    καλές διακοπές
    🙂

  13. 11/07/2006 7:07 πμ

    ΡΑφφινάτα, αν είσαι ήδη στην Ατλαντίδα, μπορεί να σε τρακάρω με το μύδι-μοτοσακό μου.
    😉

    Θείε Μαρξ, κανλά να περάσεις – περάσετε με την παρέα σου και να προσέχεις να μην κολυμπάς φαγωμένος! Κυκλοφορούν και φάλαινες (όρκες) που ορέγονται τα χορτασμένα παϊδάκια.
    :ΡΡΡΡΡΡΡ

  14. 11/07/2006 8:13 πμ

    ασιμος με ‘η’?
    οίμμαρττων

  15. 11/07/2006 11:53 πμ

    Εγώ λυπάμαι…γιατί γέλαγα με αυτά που έγραφες…και σκεφτόμουν παράλληλα…ξέρεις πόσο δύσκολο είναι να βρίσκει κανείς ανάλογες ευκαιρίες;

    Να περνάς καλά

    φιλιά

  16. 12/07/2006 2:47 πμ

    Καινούριος στο μπλογκ έχω λιώσει στο γέλιο απλά μια παρατήρηση: άλλαξε λίγο το layout γιατί ειναι μίλια μακριά από αυτο που λέμε user friendly. Κατά τ’άλλα κι εσύ και πολλοί άλλοι που αφήνουν posts έχετε τρελό humour.

    Flame? no thanks….

  17. 12/07/2006 3:33 πμ

    Ρε Μαρξ άστα αυτά, πές ότι πάς για μπάνια…

    έτσι μού’ρχεται να σού γράψω ένα χαϊκού (πάρτο σαν απειλή Σ;))))

    Είπα πως κλείνω
    προφάσεις εν αμαρτίαις
    Πάω για μπάνια

    Σ;))))))))))))))))
    (καλό καλοκαίρι)

  18. 12/07/2006 11:24 πμ

    This will be a very fool summer.
    :-/

  19. 12/07/2006 11:36 πμ

    Ωραίοζ!

  20. 13/07/2006 2:09 πμ

    Ελπίζω να ΜΗΝ ακούσεις το it is και πειράξεις το layout, διαφορετικά.. θα μιλάει το layout κι όχι εσύ υπέρλαμπρε μάστορα!

    ..οι αντιθέσεις κάνουν τη διαφορά..
    (αλλά αυτό θέλει σκέψη)

    σμουτς!:-)

  21. 14/07/2006 1:08 πμ

    Rodia δε θα μιλάει το Layout ο AFM θα μιλάει πάλι απλώς θα έίναι πιο εύκολο να ακούμε τι λέει (και τι έχει πει παλιότερα). Είναι σα να διαβάζεις βιβλίο με μουτζούρες τώρα (IMHO πάντα)….

  22. 14/07/2006 1:45 πμ

    it is, μια καλή ιδέα είναι να αλλάξεις τις ρυθμίσεις του browser σου 🙂

  23. 14/07/2006 2:22 πμ

    Κι εγώ δεν μπορώ να καταλάβω τι εννοεί λέγοντας μουντζούρες ο «it is»

  24. 14/07/2006 7:33 πμ

    ε, μ αυτό εννοεί τα μικρά σου εγκλήματα με verdana που κάποιοι ονομάζουν humor θείε ..
    :Pp

  25. 17/07/2006 12:24 μμ

    Βασικά εννοώ απλά πως είναι λιγάκι κυραστικό να ανατρέξεις στα prev posts με το συγκεκριμένο layout αλλά δεν τρέχει άμα γουστάρουν όλοι και χαλιέμαι μόνο εγώ δεν υ΄πάρχει λόγος…. 😛

    BTW jamela τι εννοείς με τις ρυθμίσεις του browser? Μήπως κάνω μλκια εγώ δλδ να το φτιάξω…για πε για πε 🙂

  26. 18/07/2006 2:40 πμ

    μάλλον είναι το ίδιο κουραστικό με όλα τα blogs..
    τι browser έχεις και σε τί ανάλυση?
    -λέω μήπως σε δυσκολεύει αυτό-

Σχολιάστε

  • θέι θάμθιγκ

  • ΠΡΟΣΟΧΗ!

  • ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΥΠΕΡΠΕΡΑΝ

  • Monkey Business

  • The Big Store

  • Από 06/01/2007 μέχρι τώρα

  • This blog is under copyleft… All wrongs reversed

  • Πληκτρολογήστε το email σας για να ακολουθήσετε αυτό το blog και να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για νέες δημοσιεύσεις μέσω email.

    Μαζί με 7.588 ακόμα followers

  • Ιουλίου 2006
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Ιον.   Αυγ. »
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31  
