Skip to content

Ψήφισε για το μέλλον του monitor ΤΩΡΑ

04/09/2006

Kρίσιμη – για το μέλλον του monitor – ψηφορία λαμβάνει χώρα στο Allufunmarx Site-ama Arena blog.
Eσύ πήρες θέση;
Ποιος περιμένεις να πάρει θέση, αν δεν πάρεις εσυ;
Ο Χριστόδουλος έχει να πάει να ευλογήσει την εθνική, τον Νικήτα και τον Σκανδαλίδη.
Ο Κωστάκης έχει να φάει με τον Πούτιν.
Ο Γιωργάκης έχει να φάει τον Πάγκαλο.
Η Αλέκα κάνει δίαιτα.
Άρα ο κλήρος πέφτει σε σένα.
Ψήφα ντέ!

15 Σχόλια leave one →
  1. 05/09/2006 1:28 πμ

    Βάζεις ψηφοφορία ωραία. Αλλά βάλε ένα 090, ένα smsακι 2 ευρά, έτσι δεν θα δούμε χαϊρι και προκοπή τζαμπατζιλίδικα . Βάλε ένα φούρνο μικροκυμάτων , ένα χαλί της Μοιραράκαινας , ένα βιβλιο του Λιακό.
    Τζαμπατζή. Δεν ψηφίζω.

  2. 05/09/2006 1:35 πμ

    Αυτό το ψήφα σαν ψόφα μου ακούγεται…

    Μού γύρισες εσύ φρέσκος φρέσκος από τας διακοπάς κια θες ναμας χορέψεις στο ταψί, έ;;; Σε κατάλαβα εγώ.

    Δεν ψήφάω βρε διαμαρτύρομαι άθλιε που έλειπες δυό μήνες

    Σ;0))

  3. 05/09/2006 1:45 πμ

    Πήρα μία από τις θέσεις των επισήμων (έχω μέσο) και περιμένω να δω τί θα γίνει στην Αρένα 🙂 Ελπίζω να παρακολουθήσουμε καλό θέμα, ε;

    😉

  4. 05/09/2006 1:48 πμ

    Κι άλλη πρόταση: Buzzcocks.
    (είναι συγκρότημα)

  5. 05/09/2006 2:07 πμ

    Θείε Μαρξ,
    μπορείς να ψηφίσεις και εδώ
    http://magicasland.com/?p=97
    ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΜΕΛΟΣ. Αλλιώς όπως αναφέρει απλώς «οι επισκέπτες μπορούν να διαβάσουν τις σχετικές απόψεις»

    «το κόμμα μοιράζει
    κρατικό οξυγόνο
    τρεις μέρες το χρόνο
    στα μέλη του μόνο»

    Κάτι έλεγε ο J95 για «κλειστά κλαμπ»…
    http://blog.dontkissthefrog.net/2006/09/04/mindblog-is-antichrist/#comment-12541

  6. 05/09/2006 2:10 πμ

    Τα σουξεδιάρικα τι απόδοση έχουν? Για να στοιχηματίσω κιόλας.

  7. 05/09/2006 2:41 πμ

    έχω να προτείνω και μια άλλη ονομασία για την οποία δεν προνόησες, θείε.
    Ξέρω ότι είναι εξωφρενική σαν ιδέα, αλλά πώς θα σου φαινόταν να το «Σελιδοδεικτούμενα»;

    Αφορά τους γέρους και τις γριές της μπλογκόσφαρας (70 και άνω) που δεν μπορούν να βρουν το κείμενο του αγαπημένου τους μπλογκερ σε μια 17άρα οθόνη και αναγκάζονται οι αόμματοι να βάζουν σελιδοδείκτες για να μην το χάνουν.
    Επίσης, αντί να γράφονται ποστ επί ποστ για τη χρησιμότητα των linkblogs-σελιδοδεικτών, θα είχα να προτείνω εκπαιδευτικά ποστάκια με θέμα την εκμάθηση της χρήσης των μπουτόν του πληκτρολογίου. Των εξής δύο: Ctrl+F.
    Πιστεύω ότι όσο στραβούλιακες κι αν είναι οι λινκμπλογκερς, αυτό θα τους ξεκούραζε τα κουρασμένα τους ματάκια.

  8. 05/09/2006 4:34 πμ

    Ενδιαφέρουσα η επίθεση της Μανταλένας ως προς το πρόσωπο μου και το BlogSpace.gr

    1)Το BlogSpace.gr δεν επιθυμεί μηνύματα ανώνυμων. Αν η φίλτατη Mantalena θεωρεί τους ανώνυμους σχολιαστές ευλογία μπορεί να τους λουστεί μόνη της. Το BlogSpace προτιμά άλλη μάρκα σαμπουάν.

    2)Το ΒlogSpace.gr δεν είναι με κανέναν τρόπο κλειστό club μια και οποιοσδήποτε μπορεί δωρεάν να εγγραφεί σε αυτό. Σκοπός του είναι να βοηθήσει τους ιστολόγους με κάθε τρόπο που μπορεί και τα μέλη του με τη σειρά τους να βοηθάνε τους λιγότερο έμπειρους στις απορίες τους όσο αυτό είναι δυνατόν φυσικά.

    3)Μια και το σχόλιο περί «γέρων της μπλογκόσφαιρας που δεν μπορούν να βρουν το κείμενο του αγαπημένου τους μπλογκερ» αφορά δική μου δήλωση για τα linkblog και αφορά εμένα προσωπικά, μπορείτε να διαβάσετε την απάντηση που της έχω δώσει στο Blog μου:
    http://magicasland.com/?p=98

    4)Άλλη δουλεία δεν είχα στη ζωή μου από το να απομνημονεύσω τα ονόματα των 1500+ blogger που συμμετέχουν στο monitor και να αναζητώ ένα ένα τα post που κάνουν ανα ημέρα; Αν εσύ Mantalena διαβάζεις μόνο συγκεκριμένους blogger μπορείς να πατάς το Ctrl+F, εγώ προτιμώ να παραμείνω μια άσχετη από υπολογιστές γριά όπως αναφέρεις, που χρησιμοποιεί τα εργαλεία που της παρέχει το monitor.

    5)Μπορείς να συνεχίσεις να ξεκατινιάζεσαι όσο γουστάρεις, δε μασάω…

    6)Ευχαριστώ για τη δωρεάν διαφήμιση

    7)Καλημέρα

  9. 05/09/2006 4:38 πμ

    Υ.Γ. Mantalena, στην περίπτωση που θέλεις γενικότερα απαντήσεις όταν αναφέρεσαι στο άτομο μου, μπορείς να με ενημερώνεις ώστε να διαβάζω τα σχόλια σου διότι δεν έχω σκοπό να παίξω κυνηγητό.

  10. 05/09/2006 7:14 πμ

    ΘΕΙΕ, που είναι η κάλπη οεο; να φέρω και το σταυρωμένο μου ψηφοδέλτιο :Ρ

  11. 05/09/2006 9:29 πμ

    Αμα σου πω ότι τώρα που έγινε το σχετικό σούσουρο ανακάλυψα αυτή τη δυνατότητα του μόνιτορ θα το πιστέψεις; Δε με ενδιαφέρει, έτσι κι αλλιώς, να βλέπω τι κάνουνε οι άλλοι. Δεν είμαι περίεργη. Δεν ψηφίζω, δεν ψηφίζω!

    ..κατά τα λοιπά.. Καλημερούδια σου!:-)

  12. 05/09/2006 9:31 πμ

    Αν σώνει και καλά χρειάζεται τέτοιο πράγμα, προτείνω «τα πατημένα» ..χεχε..

  13. 05/09/2006 11:20 πμ

    Όποιος έχει τη μύγα, να τη δώσει και σε όποιον άλλον την χρειάζεται, καλέ. Η Μανταλένα δεν «επιτέθηκε» εναντίον κανενός προσώπου ούτε «διαστήματος στa blogz».

    Link έβαλε από ένα κλειστό κλαμπ και προτείνει ψηφοφορία, πικετοφορία, ανθοφορία, κυκλοφορία και οπλοφορία εναντίον του. Ανυποφορία, γενικά.

    1) Μην το πιείτε, λουστείτε.

    2) δεν μου πέφτει λόγος – μόνο εσάς όπως φαίνεται.
    Η κριτική (μου) δεν αντέχεται, λέμε.

    3α) Το σχόλιο είναι χιουμοριστικό
    3β) όποιος έχει τη μύγα, μυγιάζεται (το ‘παμε το ‘παμε)
    3γ) εγώ δεν βάζω πράγματα στο στόμα των άλλων ότι τα είπαν για μένα (Το κάνουν μόνοι τους) ούτε βγάζω εύκολα συμπεράσματα.
    Δεν αφορούσε ΚΑΝΕΝΑΝ συγκεκριμένα το σχόλιο μου, εκτός από ένα ελάχιστο ποσοστό μέσα στους 1500 μπλόγκερς, βρε.
    Καμιά 20αριά που λινκομπλογκάρουν.

    5) κατίνα είσαι εσύ και ο σκύλος σου (ε τι να κάνω τώρα, αφού με βρίζει, κύριε πρόεδρε)
    Αν δεν έχεις σκύλο, βάλε τη γάτα. Αν δεν έχεις γάτα, βάλε το καναρίνι (well U know how it goes)

    6) παρακαλώ, δεν ήξερα ότι υπαρχουν συμφέροντα διαφημιστικά

    7) ???

    «στην περίπτωση που θέλεις γενικότερα απαντήσεις όταν αναφέρεσαι στο άτομο μου, μπορείς να με ενημερώνεις ώστε να διαβάζω τα σχόλια σου»

    Μήπως θες και πρωινό στο κρεβάτι;
    :ΡΡρρρΡ

    -ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΡΑ.
    Έκτακτο παράρτημα:
    Η Μάτζικα εκθέτει την εντελώς αστήρικτη εντύπωσή της ότι την κατατρέχουν.
    Oυάο

    Για τη γνώμη που έχω για τους Anonymous, μπορείτε να επισκεφθείτε το μπλογκ μου, όπου έχει διαμορφωθεί ένας ειδικός χώρος για να τους πετάμε μυγούλες.
    χα χα χα

  14. 05/09/2006 12:22 μμ

    Έτσι, έτσι…
    Όπως κάθε διαδικασία ψήφου που σεβεται τον εαυτό της έτσι και το δικό μου poll θα θεωρηθεί πετυχημένο μόνο εάν και όταν ανάψουν τα αίματα.
    *Σεβαστείτε την ψηφοφορία, όχι τους άλλους. Γι΄αυτό βριστείτε ελεύθερα
    *Σεβαστείτε την ψηφορία, όχι εμένα.Γι’ αυτό «τσαλακώστε με, έχω ντελόγκι»
    ————————————-
    (Ελπίδα, χρειάζεσαι πολλά σεμινάρια.
    Για το τι είναι linkblog και buzz, θα βρείς λεπτομέρειες στη σελίδα του monitor.)
    ——————————–
    To «Ίδρυμα Ερευνών A.F.Marx κι εγώ προσωπικά θα προβούμε σύντομα σε νέα καμπάνια ενημέρωσης με κεντρικό σύνθημα:Λευτεριά στο linkblog

    Ελεύθερο,
    ακομπλεξάριστο,
    πολυσυλλεκτικό,
    συμμετοχικό
    και ανεξάρτητο από το μέγεθος της γραμματοσειράς λιγκομπλογκάρισμα ΤΩΡΑ!

  15. 05/09/2006 12:51 μμ

    Θα ψήφιζα αν ήξερα λεπτομέρειες. Για εξήγησέ μου περισσότερα, να καταλάβω κι εγώ τι γίνεται.

Σχολιάστε

  • θέι θάμθιγκ

  • ΠΡΟΣΟΧΗ!

  • ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΥΠΕΡΠΕΡΑΝ

  • Monkey Business

  • The Big Store

  • Από 06/01/2007 μέχρι τώρα

  • This blog is under copyleft… All wrongs reversed

  • Πληκτρολογήστε το email σας για να ακολουθήσετε αυτό το blog και να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για νέες δημοσιεύσεις μέσω email.

    Μαζί με 7.588 ακόμα followers

  • Σεπτεμβρίου 2006
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Αυγ.   Οκτ. »
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    252627282930  
