Skip to content

Ενδέκατο μανιφέστο

12/09/2006

Την τελευταία εβδομάδα έπεσαν στην αντίληψή μου 2 ποστ σε 2 διαφορετικά blog που αφορούσαν την αφεντιά μου.
Γράφει ο manifesto-gr στις 06/11/06:

είχα την εντύπωση πως ο πιτσιρίκος δεν έχει ίχνος χιούμορ
μέχρι που εμφανίστηκε στην μπλογκόσφαιρα ο afm και διαπίστωσα πως υπάρχουν και χειρότερα

Γράφει και ο enteka σήμερα στην 2η ενδεκάδα με τα blog που του αρέσουν:

Αllu Fun Marx: Καυστική σάτιρα ή/και ενδιαφέρουσα έρευνα στο λούνα παρκ των μπλογκς. Fact: Τέλειος υπότιτλος: “I refuse to join any blogosphere that would have me as a member”. [Ενδεικτικό ποστ: Dear Nikitas]

(Σημειώστε ότι το ενδεικτικό ποστ «dear Nikitas» που αναφέρει ο enteka ανέβηκε στο blog μου στις 06/11, οπότε πιθανώτατα η αφορμή για το post του manifesto-gr αποτέλεσε το ίδιο αυτό ποστ )

Τι διαμορφώνει τις επιλογές μας ως ακροατές, θεατές και αναγνώστες, στη μουσική, στις ταινίες, στα βιβλία, στα blog;
Η αισθητική μας;
Το γούστο μας ;
Η μόρφωσή μας;
Τα προσωπικά μας βιώματα;
Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου!
Κανείς δεν μπορεί να αρέσει σε όλους (ούτε καν εγώ!)
Γι’ αυτό μη τα βάψετε μαύρα αν σε αυτό ή σε κάποιο άλλο blog διαβάσετε κάτι επικριτικό για το blog σας.

(@Enteka: Η συμφωνία μας ήταν σαφής. Η απαίτησή μου ήταν να με βάλετε στην πρώτη 11άδα με τα αγαπημένα σας blog. Λυπάμαι αλλά, με την αναφορά του blog μου στην δεύτερη 11άδα, αυτομάτως η αμοιβή σας υποδιπλασιάζεται. Έτσι παρακαλώ να μου επιστρέψετε το μισό της αμοιβής που ήδη έχετε προεισπράξει. Αναμένω να επιστρέψετε τα 2.500 ευρώ εντός της εβδομάδας.
Ευχαριστώ)

11 Σχόλια leave one →
  1. 12/09/2006 1:05 πμ

    Εγώ στα έχω πει! Τι κάθεσαι και κάνεις αναλύσεις …βάλε κανα πιπίνι να δεις σχόλια και αφιερώματα .

    Υ.Γ.Την «κατάρα του μαυρόγατου» μην την παίρνεις αψήφιστα να σε δω κάτω από τη lifo και ας πάθω ντουβρουτζά. Τώρα που έγινε και ευσεβής …….
    Την Καλημέρα μου.

  2. 12/09/2006 1:21 πμ

    Οι κατάρες δεν μ’ αγγίζουν διότι το χειρότερο έχει ήδη συντελεσθεί: το ταπεινό αυτό blog αναφέρθηκε στο «best of the blogs» της LIFO, τον καιρό που είχα τις ποιητικές μου εξάρσεις.
    Τώρα πια απομένει να μπω στην «εφημερίδα της κυβερνήσεως» , με τον διορισμό μου στην κατάλληλη κυβερνητική θέση.

  3. Unique Fish permalink
    12/09/2006 1:34 πμ

    money-money-festo το καταντήσατε το μαγαζί 🙂

  4. 12/09/2006 1:36 πμ

    ολα αυτα γραφτηκανε ομως,μετα που εγραψε οτι πηρες μιζα 5 εκατ,ευρω.Για ψαξτο

  5. 12/09/2006 1:41 πμ

    @Un.Fish : Τις αρχές μας δεν τις κρύβουμε. Στην αρχή της αριστερής στήλης (πάνω-πάνω) το δηλώνω ξεκάθαρα αν και ανορθόγραφα: mani-mani-festo

    @zouri: #$%&@# τα υπουργεία σας!
    Εσύ είσαι πίσω απ΄όλα υπουργέ μου; Ξεπέρασες και τον Βουλγαράκη στις ραδιουργίες!
    😉

  6. 12/09/2006 2:02 πμ

    H μαύρη αλήθεια Μάρξ είναι οτι τώρα τελευταία παραέχεις γίνει σεμνός και διακριτικός – δεν είναι αυτό που η μπλογκόσφαιρα περιμένει από σένα! Δυο αυγά ωμά κάθε πρωί, τροχαδάκι 4-5 χιλιόμετρα, μισή ώρα ξύλο στο σάκκο του μποξ! Άντε, μπας και ξαναβρείς τη φόρμα σου!

  7. 12/09/2006 2:03 πμ

    Σωστά. Δηλαδή οι άλλοι που φάγανε θάψιμο από ολόκληρη Ελευθεροτυπία τι θα έπρεπα να κάνουν; Να καούν στην πλατεία Συντάγματος μαζί με τα βιβλία τους;

  8. 12/09/2006 2:20 πμ

    Έτσι-έτσι, οι money-money αρχές δεν πρέπει να κρύβονται. Η ανορθογραφία σας στο mani-mani-festo είναι αμφίσημη και έσπευσα μάνι-μάνι να το επισημάνω. Μην παρεξηγηθεί και η Μανιάτικη μπλογκόσφαιρα στο κάτω-κάτω 🙂

  9. 12/09/2006 3:53 πμ

    α δεν παίζω.

  10. 12/09/2006 12:40 μμ

    (ναι, αλλά κι εγώ σας εξήγησα ότι δεν είναι με αξιολογική σειρά τα λινκς μου. δεν επιστρέφω ούτε ευρώ. άντε μη σας βγάλω τελείως.)
    😉

  11. 12/09/2006 12:53 μμ

    Άντε βρε σού εύχομαι να σε δούμε και στα λινκς του Ακατανόμαστου….

    Σ:))))))))

Σχολιάστε

  • θέι θάμθιγκ

  • ΠΡΟΣΟΧΗ!

  • ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΥΠΕΡΠΕΡΑΝ

  • Monkey Business

  • The Big Store

  • Από 06/01/2007 μέχρι τώρα

  • This blog is under copyleft… All wrongs reversed

  • Πληκτρολογήστε το email σας για να ακολουθήσετε αυτό το blog και να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για νέες δημοσιεύσεις μέσω email.

    Μαζί με 7.590 ακόμα followers

  • Σεπτεμβρίου 2006
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Αυγ.   Οκτ. »
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    252627282930  
