Skip to content

Ένα μολύβι

23/09/2006

Το μολύβι σκέφτεται:

Μία νέα ράτσα ανθρώπων εμφανίζεται σιγά – σιγά στο προσκήνιο. Είναι καθαρό αποτέλεσμα κοινωνικής μετάλλαξης και ονομάζονται «γραφειοκρατούμενοι». Δεν θα τους δείτε σχεδόν ποτέ έξω, γιατί απλούστατα ζουν σχεδόν αποκλειστικά (και πολύ συχνά μάλιστα πολλαπλασιάζονται και εκεί) στο φυσικό τους περιβάλλον, τα γραφεία. Τρέφονται με οτιδήποτε μπορεί να μεταφερθεί από παπάκι, ζουν λιγότερα χρόνια από τους υπόλοιπους ανθρώπους και πάσχουν από οχλαφοβία.

Το μολύβι ταξιδεύει με τον δικό του τρόπο:

Αφού ακόμα δεν μπορώ να κάνω ένα φυσικό ταξίδι, φτιάχνω ένα τέτοιο από γράμματα. Με ένα πλοιάριο πολύχρωμο. Έχει μία καρίνα από πολλά «ν» το ένα δίπλα στο άλλο. Δύσκολο πράγμα η καρίνα, δεν πρέπει να μπάζει νερά. Στην άκρη της μία μεταλλική προπέλα «β», σε περίπτωση που κάποτε δεν μου κάνει τη χάρη ο αέρας να φουσκώσει τα «Δ» πανιά μου. Αυτά που ανοίγω στα «Ι» κατάρτια μου. Σαλπάρω κρατώντας με σιγουριά το «Γ» πηδάλιό μου προστατευμένος από τον «O» ήλιο κάτω από ένα «Π» στέγαστρο. Χωρίς συγκεκριμένη πορεία ακολουθώ τα «ω» πουλιά στον ορίζοντα σε κλίματα μόνιμα ζεστά, μόνιμα φιλόξενα. Δίπλα μου «γ» ψάρια χοροπηδούν στην επιφάνεια της θάλασσας. Μετά από πορεία στον φανταστικό μου χρόνο βλέπω στο βάθος ένα «M» νησί, με δύο καταπράσινα, ίσα σε ύψος βουνά που περιβάλλονται από χρυσές, δαντελένιες «ς» παραλίες που σχηματίζουν μικρούς και μεγάλους κόλπους. Εκεί πάω, αποφασίζω. Ρίχνω την «Ψ» άγκυρά μου στα ανοιχτά και αποβιβάζομαι κολυμπώντας. Γεια σας, πάω να κάτσω λίγο μόνος.

Το μολύβι συμβουλεύει:

Θέλεις να μου πουλήσεις τεχνολογικά εξελιγμένους συναγερμούς; Μην μου χτυπήσεις το κουδούνι. Διάρρηξέ μου την πόρτα.

Το μολύβι θυμώνει και γίνεται λεπίδι:

Μια γαμημένη χωματερή του κόσμου κάνατε αυτόν τον τόπο και με τα απορρίμματά σας τρέφετε τα παιδιά σας. Μπουκώνεστε στα λεφτά, στα αμάξια, στα λογότυπα. Δεν είσαστε τίποτα, δεν μπορείτε να γίνετε τίποτα, δεν σας αξίζει τίποτα. Αλλά ελπίζω. Ελπίζω σε μια θεομηνία που θα εξαλείψει τη φάρα σας από προσώπου γης. Ελπίζω σε ένα μέλλον από εξαθλιωμένους νέους που θα περάσουν το λεπίδι κάτω από τα λιπώδη προγούλια σας. Όσο ζω, ελπίζω…

Κρίμα που αυτό το μολύβι δεν γράφει πιο συχνά

7 σχόλια leave one →
  1. 23/09/2006 1:15 πμ

    ως blogger – ερευνητής αγαπητέ MArx νομίζουμε ότι πρέπει να ασχοληθείς και με τα τοπικά blog. Ένα απ αυτά είμαστε και εμεις. Κάναμε το χειμώνα μια κίνηση και τώρα ξανά! Μας την πέφτουν οι κατοικοι διότι δεν αντέχουν… λογοκρισία!

  2. 23/09/2006 2:39 πμ

    Tο έχω υπόψη μου.
    Συνάντησα μερικά blog με τοπικ(ιστικ)ό χαρακτήρα σαν το δικό σας, αλλά σχεδόν όλα είναι ανενεργά.

    (Αυτό το ερευνητής με «τσάκισε»! Δεν είναι λίγο από μεταμπλόγκερ να σε αναβαθμίζουν σε Ζακ Υβ Κουστώ…)

    🙂

  3. 23/09/2006 3:24 πμ

    Εδώ που τα λέμε, η αλήθεια είναι ότι, μια δόση ερευνητού, την έχεις!
    Εγώ πάντως, χάριν σε σένα, βλέπω λίγο από την κλειδαρότρυπα μου.
    Αλλά, ως δημοκράτης που είσαι και με αρχές, δεν νομίζω να έχεις πρόβλημα που πάω και των πιτσιρίκο.
    Εξάλλου εγώ, ως ξένος μεταξύ γνωστόν, θέλω να νιώθω μια ζεστασιά.
    Συμφωνείς πιστεύω!

  4. 23/09/2006 4:23 πμ

    Σύντροφε Ν.ago…
    Συμπαθείς τον πιτσιρίκο;
    Έ, τι να κάνουμε! Κανείς δεν είναι τέλειος.
    Ευτυχώς που άρχισες να συναναστρέφεσαι με κανονικούς blogger (π.χ Zouri) και θα εξουδετερωθούν οι βλαβερές συνέπειες του ακατανόμαστου.
    (Ακατανόμαστος=πιτσιρίκος)

  5. 23/09/2006 8:34 πμ

    καλώς σας ξαναβρίσκω. Φθινοπώριασε βλέπετε…
    Ωραία η περιγραφή των γραφειοκρατούμενων.
    Θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν και γραφειοκρατούντες ή γραφειοοξυγονοκολλημένοι, γραφειοτρεφόμενοι, ή απλά παρασιτικοί.

  6. 23/09/2006 8:37 πμ

    …α, κάτι πήρε το μάτι μου για τοπικά μπλόγκ. καλό και τούτο… μόνο μην πάνε «παρέα» με τις τοπικές οικονομίες που πλήτονται απο το κλείσιμο των τοπικών ΤΕΙ…
    τοπικές λογικες..

  7. 24/09/2006 1:39 πμ

    Καλώς την και την αδέσποτη μας…
    Γραφειο-κρατούμενοι : εννοεί αυτούς που εργάζονται με εξοντωτικά ωράρια μέσα στα γραφεία. Γραφεία που γίνονται κελιά.

Σχολιάστε

  • θέι θάμθιγκ

  • ΠΡΟΣΟΧΗ!

  • ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΥΠΕΡΠΕΡΑΝ

  • Monkey Business

  • The Big Store

  • Από 06/01/2007 μέχρι τώρα

  • This blog is under copyleft… All wrongs reversed

  • Πληκτρολογήστε το email σας για να ακολουθήσετε αυτό το blog και να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για νέες δημοσιεύσεις μέσω email.

    Μαζί με 7.591 ακόμα followers

  • Σεπτεμβρίου 2006
    Δ T Τ T Π S S
    « Αυγ.   Οκτ. »
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    252627282930  
