Skip to content

Άσπρος Αλμυρός Ακτιβισμός: ο blogger πίσω από το γιαούρτωμα του Ψωμιάδη

01/10/2006


Αποκάλυψη…
Ένας blogger είναι ο ηθικός αυτουργός του γιαουρτώματος του – εγώ είμαι άνδρας- νομάρχη Θεσσαλονίκης. To blog ονομάζεται Άσπρος Αλμυρός Ακτιβισμός και έχει υπότιτλο «αλλάξτε τον γαμημένο κόσμο με ένα γαμημένο πρόβειο».
Ο τρισάθλιος αυτός blogger από τον Ιούλιο ακόμα σχεδιάζε στα μυστικά μπουντρούμια του blog του, το γιαούρτωμα του εκλεκτού αυτού τέκνου της τοπικής αυτοδιοίκησης, του κυρίου – εγώ δεν φοράω στριγκ-Ψωμιάδη. Στο ιδρυτικό ποστ του σκοτεινού αυτού blog διαβάζουμε:

Γιατί το γιαούρτωμα είναι μια δυνατή μορφή πολιτικής έκφρασης;

  1. είναι αναίμακτο
  2. έχει αντίκτυπο στα Μ.Μ.Ε και κοινωνικό
  3. γίνεται σε δημόσιους χώρους
  4. δεν εντοπίζεται κι δεν χτυπάει στα αεροδρόμιο
  5. σου προσφέρει δημοσιότητα κι αρνητική στον στόχο σου
  6. κ.α που θα σημειωθούν αργότερα

Προχώρουμε σε αυτήν την οργανωμένη δράση επειδή επιθυμούμε να εκφράσουμε την δυσαρέσκεια μας για την λίστα που θα ακολουθούσε αν δεν μισούσαμε τόσο την μιζέρια. διότι δεν αντέχουμε άλλο την νωθρότητα κι την πολιτική αδιαλλαξία.Γιατί θέλουμε να γίνουμε παρεμβατικοί κι να χωθούμε εκεί που δεν μας σπέρνουν. επειδή είμαστε πολίτες κι αυτή είναι μια μορφή πολιτικής.

Η αντιγιαουρτική υπηρεσία (υποδιεύθυνση της αντιτρομοκρατικής υπηρεσίας) ήδη βρίσκεται στα ίχνη του μυστηριώδους αυτού blogger.

Η φωτογραφία είναι από τo Zouri-TV και τον ευχαριστούμε που την βουτήξαμε…

10 σχόλια leave one →
  1. 01/10/2006 10:38 πμ

    Καλημέρες ΑΦΜ( 101881322) μου!
    Εκεί που θέλω να γράψω για τα μακαρόνια του μπάρμπα Στάθη, σερβίρεις γιαούρτι και λασπώνουν μεμιάς.
    Χαιρετούρες !

  2. 01/10/2006 10:41 πμ

    Μπορείς να συνδυάσεις μακαρόνια με γιαουρτοσάλτσα.
    Ο καλός ο μάγειρας όλα τα συνδυάζει

  3. 01/10/2006 11:06 πμ

    η ενημέρωσή σου είναι ελλειπής, δεν αναφέρεις το ποσοστό λιπαρών στο γιαούρτη.

    ασυγχώρητος.

  4. 01/10/2006 11:13 πμ

    ΑΦΜ μου σε πιάνω… ανΗΜέρωτο!!!

    Ήταν ο Λαμπρούκος. Τι νομίζατε, ότι είναι νέος κι ωραίος; Α μα πιά ήρθε η ώρα να αποκαλυφθεί η αλήθεια.

    Σ΅:)))))

  5. 01/10/2006 11:28 πμ

    @Ροίδη: Δεν εξηγούμε τα προφανή. Σε κάποιον που δεν φοράει στριγκ και είναι άνδρας με τα όλα του μόνο πλήρες γιαούρτι ταιριάζει.
    😉

    @Μαύρε γάτε:
    Ο Λαμπρούκος!!!
    Άρα έχουμε συμμορία από blogger…
    Γιαουρτοτρομοκρατική οργάνωση.
    Ρε καλά έγραφε ο άλλος της Ελευθεροτυπίας ότι στα blog βρίσκεις την χωματερή των ιδεών.

  6. 01/10/2006 12:36 μμ

    Και εις ανώτερα! Εγώ αν ήμουν έπεφτα μούρη με μούρη πάντως με τον παλικαρά Ψωμιάδη θα του έριχνα μια ροχάλα ολόδικη του. Αν και είμαι σε δίλλημα καθότι λάτρης της Ινδιάνικης φρόνησης μπορεί και να του έπερνα το σκαλπ με κάνα τόμαχωκ

  7. 02/10/2006 1:26 πμ

    εγώ έχω κολλήσει στο μπλογκ, πού τα βρίσκεις. και αυτό και εκείνο του σατανιστή ναζί είναι απίστευτο ότι υπάρχουν

  8. 02/10/2006 2:01 πμ

    Έχω 11 συνερ-γάτες που δουλεύουν για μένα. Εγώ απλά προεδρεύω.
    Έχουν ξετρυπώσει πολλά ακόμα διαμάντια εκτός monitor
    Θα γράψω και γι’ αυτά σιγά σιγά.
    Προς το παρόν έχω σοβαρή δουλειά. Κάνω απόψυξη στο χιούμορ μου
    😉

  9. 02/10/2006 8:09 πμ

    αα, πρέπει να οργανώσουμε και την εκδρομή για ορειβασία, και να λέμε κρυάδες σ’ όλη τη διαδρομή

  10. 02/10/2006 8:31 πμ

    Πολύ το χάρηκα αυτό το γιαούρτωμα. Λέτε να ήταν παραδοσιακό της ΜΕΒΓΑΛ;–>

Σχολιάστε

  • θέι θάμθιγκ

  • ΠΡΟΣΟΧΗ!

  • ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΥΠΕΡΠΕΡΑΝ

  • Monkey Business

  • The Big Store

  • Από 06/01/2007 μέχρι τώρα

  • This blog is under copyleft… All wrongs reversed

  • Πληκτρολογήστε το email σας για να ακολουθήσετε αυτό το blog και να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για νέες δημοσιεύσεις μέσω email.

    Μαζί με 7.591 ακόμα followers

  • Οκτωβρίου 2006
    Δ T Τ T Π S S
    « Σεπτ.   Νοέ. »
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031  
