Skip to content

(Επαναστατική) γυμναστική για blogger…

14/10/2006

Τα χέρια στο πληκτρολόγιο. Με το 3, άρξασθε!
Και 1 και 2 και 3…

Ανοίγω σχόλια.
Κλείνω σχόλια.
Σβύνω σχόλια.
Σβύνω ποστ.

Πάμε πάλι… Το αυτό!

Ανοίγω σχόλια.
Κλείνω σχόλια.
Σβύνω σχόλια.
Σβύνω ποστ.

Βαθειά εισπνοή.
Εκπνοή…
Σβύνω σχόλια.
Σβύνω ποστ.
Σβύνω blog.

Ανάπαυσις.

18 Σχόλια leave one →
  1. 14/10/2006 6:18 πμ

    Όχι τόσο γρήγορα θείε..λαχάνιασα η καπνίστρια!

  2. 14/10/2006 6:44 πμ

    Aloha!

    Κατευθύνθηκα προς το μπλογκ σας γιατί διαισθάνθηκα ότι θα κάνατε γυμναστικές ασκήσεις που δεν αφορούν κανένα. Νομίζω όπως σε όλους σας αρέσει να ασχολείστε με αδιάφορα πράγματα. Γι’αυτό και δε γυμνάζομαι. Γιατί η γυμναστική δε μου είναι αδιάφορη. Έτσι καταστράφηκε το πρώτο μου χωριό. Γιατί αν ήμουν γυμνασμένος θα κατάφερνα να το σώσω από τους τρεις δράκους, τα 1200 τρολ και τον έναν ασφαλιστή που το προσέγγισαν μία μέρα.

    Apropos, Το

    Ανοίγω τουρσί
    Τρώω τουρσί
    Κλείνω τουρσί
    Πίνω νερό

    το δοκιμάσατε;

    Φεύγω τώρα από εσάς και πάω στα Arxedia media. Πριν ήμουν στου βαρετού και πριν από αυτόν στον/την Οίστρος.

    Ο Καθ’όλα Άκακος
    Κανάκα Μακούα

  3. 14/10/2006 7:40 πμ

    Εγώ πάλι, θα παραδεχόμουν κάποιον που θα έσβηνε το blog του, ΜΟΝΟ αν δεν επέστρεφε μετά.

    Εκτός αν το έσβηνε κάθε φορά για… για… (κάτσε να δεις πώς το διάβασα κάπου)… για να προκαλέσει το ενδιαφέρον;
    Λίγο υποκρισία μου κάνει αυτό.

    Αλλά εν πάσει περιπτώσει, ποια είμαι εγώ να κρίνω αυτούς που μετράνε τα τρακεράκια τους όπως τα αγοράκια στο σχολείο το τσουτσούνι τους να δουν ποιο το έχει ποιο μεγάλο;

    Μια υποκρίτρια είμαι.

  4. 14/10/2006 8:02 πμ

    Kαι εννοώ:
    τι νόημα έχει να κλείνεις το blog σου κάθε τρεις και λίγο και να επιστρέφεις με ίδιο όνομα, λέγοντας «γεια σας, ήρθα»;

    Εκτός αν πιστέψουμε τις δικαιολογίες περί του ότι
    «δεν μπορείς να συνυπάρξεις πλέον σ’ έναν φουτουριστικό κόσμο όπου οι Γυναίκες είναι Άντρες, οι Άντρες-Γυναίκες, η πλειοψηφία των gay καθημερινά ζεί στην κοσμάρα της, τα ΜΜΕ προβάλουν την πιό απίστευτη σαχλαμάρα κι αηδία»
    μπλα μπλα μπλα.

    Μάλιστα. Πείστηκα μέχρι εκεί πυο δεν πάει άλλο.
    (και ορκίζομαι στο μέλλον να πείθομαι όσες φορές και να κάνετε εγκαίνια στο blog σας, κύριέ μου. Δηλαδή άπειρες).

  5. finos-blog-films permalink
    14/10/2006 8:30 πμ

    Μπορείς ακόμα και παραδέχεσαι,αναρχοΣτεφανια-ε του blogspot?Wow!Τελικα ολοι θελουν
    τη Δεσπωφυλακα τους(και εγω βρηκα
    τη νεα Ζωϊτσα μου.Ή μηπως θα μου
    βγει Ελένη Ανουσάκη,θείε?;)

  6. 14/10/2006 9:08 πμ

    Aκατανόητη ρουφιάνα>>
    δεν πας καμιά βόλτα για μπαταριούλες; Σαββατόβραδο είναι καημένη. Ρίξτο λίγο έξω.

  7. 15/10/2006 1:08 πμ

    This post has been removed by the author.

  8. 15/10/2006 1:30 πμ

    Καλέ η αγία τριάδα μαζεμένη. Ο μανταλένος, η τζαμέλα και η θεία αλλού φαν μαρξ.
    Αχαχαχαχαχαχα.
    Ε ρε γλέντια

    ‘Αλλά εν πάσει περιπτώσει, ποια είμαι εγώ να κρίνω αυτούς που μετράνε τα τρακεράκια τους όπως τα αγοράκια στο σχολείο το τσουτσούνι τους να δουν ποιο το έχει ποιο μεγάλο; »

    Εσύ μιλάς ρε μαλάκα που έκανες και print screen τον τράκερ σου για να δείξεις τους 19 visitors online?
    Όρνιο ε όρνιο.

  9. 15/10/2006 4:28 πμ

    Αμαν ..που μπηκα καλε καταλαθος ΣΕ ΒΡΑΔΥΝΟ ΔΕΛΤΙΟ »ΕΙΔΗΣΕΩΝ»? ΣΟΡΡΥ για την εισβολη αλλα να ρωτήσω κατι? Ολοι φιλοι του Τραγκα εισαστε? Καλε τι ωραια ατμοσφαιρα…εχει κατι απο την ατμοσφαιρα του γραφειου μου….

  10. 15/10/2006 6:59 πμ

    Μπρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ !!!
    Φευγω, φευγω…

  11. Anonymous permalink
    15/10/2006 9:56 πμ

    Και όπως φαίνεται πολύ καλά έκανε το όρνιο Μάκι. γιατί σας διαόλισε

  12. 15/10/2006 9:59 πμ

    δεν κατάλαβα, θα πρέπει να παίρνουμε άδεια για να αφήνουμε σχόλια?
    τι μπατσιλίκι είναι τούτο?
    μάλλον έχει παραχεστεί η βίρτσουαλ κοινότητα ..

  13. 15/10/2006 9:59 πμ

    Δεν ήταν 19 Μάκη, 16 ήταν οι Unique visitors, μη λέμε κι ότι θέμε!
    Και ναι, το έκανα για να τη σπάσω στη μάγισσα που έγραφε κα απαντιούσε μόνη της όπως εσύ, σιγά μην απολογηθώ κιόλας. Άσε που πέτυχε όπως βλέπω !
    Είσαι ολότελα χαζός, ρε συ;
    Ξεκόλλα.

  14. 15/10/2006 10:14 πμ

    Ρε μαλάκα, είπα στον ανώνυμο ότι είμαι εγώ για να του τη σπάσω. Δεν ήμουν εγώ ο ανώνυμος.
    Άσε τώρα που το έκανες για τη μάτζικα και κάθε μάτζικα. Ψώνιο ολκής.

  15. 15/10/2006 11:21 πμ

    Mη θυμώνεις ρε Μάκη, ψώνιο είμαι – ικανοποιήθηκες τώρα;
    Για μένα το έκανα – ηρέμησε και πιες το ποτάκι του χορηγού σου.

    Αλλά επιμένω! Δεν ήταν 19 – ήταν 16 οι unique visitors!

    Σε κάθε περίπτωση, σε ευχαριστώ που με διαβάζεις αυξάνοντας το counterάκι μου. Βοηθάς το ψώνιο μου.
    🙂

  16. 16/10/2006 3:08 πμ

    Aνώνυμη μαλαστούπα>>
    να το κόψεις εσύ, βλαχάρα.
    Αφού τα παραδέχομαι όλα, λέμε: είμαι ότι θέλετε, όπως θέλετε, εκεί που θέλετε, όποτε θέλετε, με ότι θέλετε, επειδή το θέλετε.

    Άντε τώρα να γράψετε και κανένα κόμμεντ με το κανονικό σας nick, μαλακοπίτουρες.

  17. 16/10/2006 10:13 πμ

    Και φυσικά στα «αποενοχοποιημένα linkblogs» σας όπως έγραψες, για τα οποία γίνεται και όλη η φασαρία.

  18. Anonymous permalink
    16/10/2006 12:27 μμ

    Ρε συ μανταλένιε δεν το κόβεις κάπου εδώ; The show is over, πως το λεν στο χωριό σου;
    Τι περιμένεις τώρα τα χειροκροτήματα; Δεν έχει! Μόνο κάτι τεμπέλικες μούτζες βλέπω και κάτι βαριεστημένα «oυ».

Σχολιάστε

  • θέι θάμθιγκ

  • ΠΡΟΣΟΧΗ!

  • ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΥΠΕΡΠΕΡΑΝ

  • Monkey Business

  • The Big Store

  • Από 06/01/2007 μέχρι τώρα

  • This blog is under copyleft… All wrongs reversed

  • Πληκτρολογήστε το email σας για να ακολουθήσετε αυτό το blog και να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για νέες δημοσιεύσεις μέσω email.

    Μαζί με 7.589 ακόμα followers

  • Οκτώβριος 2006
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Σεπτ.   Νοέ. »
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031  
