Skip to content

Καρδιομπλογκικά νέα

02/11/2006

Έλειψα για 2 μέρες και έχασα την επαφή μου με τις εξελίξεις στην Blogoslovakia λόγω ανωτέρας βίας. Στα πλαίσια ενός προγραμματισμένου σαδομαζοχιστικού εορταστικού διήμερου, σαδίστριες αιμοδιψείς νοσοκόμες ρουφούσαν το αίμα μου, καλωδίωναν το θείο κορμί μου με τα ηλεκτρόδια των καρδιογράφων τους και με μαστίγωναν πάνω στο διάδρομο του τεστ κοπώσεως δις. Όλα πήγαν καλώς (σε περίπτωση που ανησυχεί κάποια ψυχή για την υγεία μου), αλλά αυτή την στιγμή ακτινοβολώ κάποιο από τα ισότοπα του Θάλιου, μια και στο δεύτερο τεστ κοπώσεως έγινε έκχυση Θάλιου μέσα στις ποιητικές μου φλέβες. Οι γιατροί μου συνέστησαν να μην έρθω σε επαφή για 24 ώρες με παιδιά και εγκύους, μέχρι να «ξεθυμάνει» η ακτινοβολία που εκπέμπω. Έγκυες και ανήλικα (πιτσιρίκε σε σένα μιλάω) εισέρχεστε στο Αλουφανμάρξειον ιατρικόν κέντρον αποκλειστικά με δική σας ευθύνη.
Σήμερα, προσπαθώντας με την βοήθεια του monitor να παρακολουθήσω τις εξελίξεις στο θέμα blogme.gr έχω να σας διαβεβαιώσω το εξής: Δεν υπάρχει πιο κοπιαστικό τεστ κοπώσεως από την ανάγνωση των ελληνικών blog τις τελευταίες μέρες. Ίσως οι καρδιολόγοι θα πρέπει να εισάγουν την ανάγνωση ορισμένων blog ως εναλλακτικό test κοπώσεως, ειδικά για πολύ «άρρωστους» ασθενείς σαν και του λόγου μου.

10 Σχόλια leave one →
  1. 02/11/2006 1:34 πμ

    φακελάκι έπεσε?
    p.s. ο δόκιμος όρος είναι «αιμοδιψείς (ή ό,τι άλλο έχετε ευχαρίστηση) νοσηλεύτριες» 😉

  2. 02/11/2006 1:36 πμ

    Σιδερένιος!

    Πάντως μια κούρα από τη νοσοκόμα της φωτο, δεν θα έβλαπτε κανέναν…

    *

    (Μπήκαμε πια στην εποχή των ιατρών… μπουλσίτ!)

  3. 02/11/2006 1:45 πμ

    Στέλλα: Φακελάκι δεν έπεσε. Τους είπα ότι έχω to No. 1 σε αναγνωσιμότητα blog και νόμισαν ότι είμαι ο Mcmanus. Αφού για να καταλάβεις, μέχρι και μουσική υπόκρουση bob dylan μου έβαλαν στη διάρκεια του τεστ κοπώσεως.

    Πάνο: Τhanks… Όσο για την νοσηλεύτρια της φωτο «και νεκρούς ανασταίνει»

  4. 02/11/2006 3:15 πμ

    Kαλά το λέω εγώ πως κάτι παθαίνετε εσείς οι άνδρες με τις σέξυ νοσοκόμες !

  5. 02/11/2006 3:38 πμ

    Marxούλι μου!
    Περαστικούλια καλό μου:-))))))))
    Καλή καρδιά νάχουμε, ε

  6. 02/11/2006 11:55 πμ

    Ελληνίς:Ίσως επειδή μικροί παίζαμε τον γιατρό…
    😉
    Ροδιά: Thanks
    H καλή καρδιά μας είναι δεδομένη…Και με ιατρική γνωμάτευση

  7. 03/11/2006 11:30 πμ

    Ποια σχέση έχεις με την πατρίδα μου τη Σλοβακία, Α Φ. Μαρχ; Εκτώς από το ότι θλεώ να σε join σε ένα κοινό blog μας; (Αλλά δεν ξέρω ακόμα πώς γίνεται τεχνικά.)

  8. 03/11/2006 12:09 μμ

    Mε την Σλοβακία καμιά σχέση.
    Blogoslovakia είναι ένας εναλλακτικός «όρος» που διάβασα κάπου γι’ αυτό που συνήθως ονομάζουμε blogosphere.

  9. 04/11/2006 1:53 πμ

    Πλάκα μας κάνεις. Δεν υπάρχει στο google!

  10. 04/11/2006 1:58 πμ

    Πάντως η blogoslovakia σε καλεί σε συνεργασία!–>

Σχολιάστε

  • θέι θάμθιγκ

  • ΠΡΟΣΟΧΗ!

  • ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΥΠΕΡΠΕΡΑΝ

  • Monkey Business

  • The Big Store

  • Από 06/01/2007 μέχρι τώρα

  • This blog is under copyleft… All wrongs reversed

  • Πληκτρολογήστε το email σας για να ακολουθήσετε αυτό το blog και να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για νέες δημοσιεύσεις μέσω email.

    Μαζί με 7.589 ακόμα followers

  • Νοέμβριος 2006
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Οκτ.   Δεκ. »
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    27282930  
