Μετάβαση στο περιεχόμενο

Locandiera : από ηρωίδα του Goldoni, στο θέατρο που παραλόγου

07/01/2007

Η Λα-μπίριμπίρι-νή Τόμας Έντισον μας καταμπέρδεψε… Ενώ μόλις προχθές ανακοίνωσε το κλείσιμο του blog της και δεν έμεινε μάτι αδάκρυτο, επανήλθε χθες ζητώντας από τον Παναγιώτη Βρυώνη να φροντίσει ώστε να πάψει να εμφανίζεται το blog της στο monitor.
Στα email που αντήλλαξε με τον Παναγιώτη Βρυώνη η επονομαζόμενη και Λοκαντιέρα δημοσιογράφος και blogger, εμφανίζεται ανυπόφορα φορτική και προσβλητικά απειλητική προς τον Παναγιώτη και τους υπόλοιπους Blogger, παραλληλίζοντας τον εαυτό της με τον Carl Bernstein (τον ποιον;), το monitor με το περιοδικό «Βαβούρα» και τους υπόλοιπους blogger με τον Γ. Τράγκα.

«Αντίθετα, θα έπρεπε να το θεωρείς δεδομένο. Απ’ ό,τι θα έπρεπε να ξέρεις οι
δημοσιογράφοι ζούνε από την ελεγχόμενη δημοσίευση της δουλειάς τους, με
συγκεκριμένους όρους, οι οποίοι αφορούν τόσο στο οικονομικό κομμάτι
(το οποίο δεν με ενδιαφέρει εδώ, αφού αφιλοκερδώς γράφω το ιστολόγιο) όσο και στο που και πως δημοσιεύονται τα κειμενά τους.
Δεν πιστεύω να περιμένεις, ένεκα «ελευθερίας
της πληροφορίας» να δεχθεί ο Carl Bernstein
να δημοσιεύονται τα κείμενα του στην Βαβούρα ή δίπλα στου Τράγκα.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων,
Λαμπρινή Χ. Θωμά
Δημοσιογράφος»

Όπως είναι ήδη γνωστό, με την στάση της ανάγκασε τον Παναγιώτη να κλείσει το monitor.
Μετά από αυτό, εγώ αναλαμβάνω την υποχρέωση να αναδημοσιεύω στο blog μου κάθε νέο ποστ της Λαμπιριμπιρινής Τόμας Έντισον παράλληλα με αξιόλογα κείμενα από το περιοδικό «βαβούρα» και διαχρονικά άρθρα του κ. Γιώργου Τράγκα. Ο δικηγόρος μου με διαβεβαίωσε ότι έχω κάθε δικαίωμα να αναδημοσιεύω για μη εμπορική χρήση οποιοδήποτε άρθρο αρκεί να αναφέρω την πηγή. Παρακαλώ όποιος γνωρίζει κάποιο Link με άρθρα του κ. Γιώργου Τράγκα ας αφήσει comment. Πρέπει να έχω ένα στοκ από άρθρα του Τράγκα διά παν ενδεχόμενο.

74 Σχόλια leave one →
  1. 07/01/2007 11:52 πμ

    «Τράγκας και ξερό ψωμί !» ανέκραξε η ελληνίς και απεχώρησε σιγοτραγουδώντας κάποιο σουξεδάκι από τα βλαχοεγγλέζικα της Εφης Θώδη που είναι και η αδυναμία της (γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε;)…
    Oh now go walk on the door
    just turn around now
    cause you’re not welcome anymore κπλ κλπ
    I will survive και τα συναφή

  2. 07/01/2007 1:04 μμ

    [1] H κυρία Θωμά δέν εγνώριζε όλα αυτά (γιά τά οποία εκ τών υστέρων προέβαλε αντιρρήσεις) πρίν η ίδια καταχωρήσει τό Μπλόγκ της στό Μόνιτορ;
    [2] Εκείνη γράφει «αφιλοκερδώς» , τό Μόνιτορ δέν κοινοποιούσε στήν μπλογκόσφαιρα τόσο καιρό τά κείμενά της αφιλοκερδώς;
    [Δικό μου]Συμπέρασμα : Δικαιολογημένα ο κύριος Βρυώνης «τα πήρε εν κρανίω» μέ τούς-ίς εκάστοτε «καπριτσιόζους-ες».

  3. 07/01/2007 1:44 μμ

    paidia as sygkentrwthoume oloi s ena blog gia na anaptyxoume tis apopseis mas.Etsi apo blog se blog xanomaste.

    http://about-monitor.blogspot.com

  4. 07/01/2007 2:12 μμ

    Marx! Exw mperdeyth re gamotw!
    Aleithia sou lew!
    Kalh Kyriakh!

  5. 07/01/2007 2:34 μμ

    Δεν θέλω να ασχοληθώ με την ουσία της διένεξης, με το ποιός έχει δίκιο, ο Παναγιώτης ή η Μιραντολίνα που σύμφωνα με τον Vrypan είναι η πέτρα του σκανδάλου. Και δεν θέλω όχι γιατί δειλιάζω να πω την γνώμη μου, αλλά γιατί δεν θέλω να ξανακάνω το ίδιο λάθος και να πάρω θέση χωρίς να έχω τις απαραίτητες πληροφορίες και τεχνικές γνώσεις, που δεν τις έχω.

    Θέλω όμως να σού πω, Παναγιώτη, ότι ακόμα κι αν έχεις τα χίλια δίκια του κόσμου, νομίζω πως δεν έχεις το ηθικό δικαίωμα να κλείσεις το monitor, τουλάχιστον όχι χωρίς κάποιον ΣΟΒΑΡΟ λόγο. Γιατί το monitor, με την συμμετοχή και με την στήριξη όλων ημών των 2000 περίπου, έγινε το αδιαμφισβήτητο επίκεντρο του ελληνικού blogging. Δεν είναι δηλαδή πιά ένα παιχνιδάκι σου, που το ανοίγεις και το κλείνεις όποτε κάποιος σε εκνευρίζει, δίκαια ή άδικα.

    Από την άλλη, είναι παράλογο το να καταστρέφεις κάτι που χτίστηκε σιγά σιγά και που δίκαια κέρδισε το στάτους της αυθεντίας, σαν το συνώνυμο του ελληνόφωνου blogging,

    Θέλω να πω ότι θεωρώ απαράδεκτες τις ειρωνίες της Μιραντολίνας για «Δερβέναγες του ελληνόφωνου ίντερνετ» και περί του ότι «αν άνοιγες την πόρτα της εξόδου από το monitor θα έμεναν τρεις κι ο κούκος». Πέρα όμως από την προοπτική της επιχειρηματικής εκμετάλλευσης του θέματος, που είναι απόλυτα σίγουρο ότι θα είχε πολλά να σού αποφέρει, αν όχι σήμερα, σιγουρα αύριο, θα έβγαζες πολλά λεφτά από το monitor, και θα σού άξιζε απόλυτα, και γιατί όχι, υπάρχει νομίζω και μια ηθική υποχρέωση απέναντι σε όλους εμάς.

    Μια θρακιώτικη παροιμία λέει ‘θύμωσε ο τσομπάνης κι έκοψε το πράμα του’… εσύ θύμωσες κι έκοψες ολονών μας το πράμα μαζί. Κυρίως όμως το δικό σου.

    Αν επιμείνεις να το κλείσεις, σίγουρα σε λίγο κάπου θα ξεφυτρώσει ένα νέο monitor. Ίσως ήδη να έχει γίνει αυτό! Το μοναστήρι να’ ναι καλά, και το μοναστήρι είναι ο Blogger.com και το WordPress, και ΟΧΙ το monitor. Και τότε όλοι εμείς που τώρα θλιβόμαστε γιατί έκλεισε το στέκι μας, θα πούμε «Το Monitor πέθανε, ζήτω το νέο Monitor!» Έτσι είναι η ζωή. Δεν της αρέσουν τα αδιέξοδα. Συνεχίζεται.

    Ελπίζω να κατάλαβες ότι όλα αυτά τα λέω τελείως φιλικά, και με συναίσθηση της υποχρέωσης που έχω και εγώ προσωπικά απέναντί σου σαν δημιουργό του στεκιού μου τόσον καιρό. Αλλά επίσης πρέπει να καταλάβεις ότι η κίνησή σου ήταν τελείως άτοπη, και να κάνεις πίσω όσο είναι καιρός. Σε κάθε περίπτωση, να είσαι καλά.

  6. 07/01/2007 2:36 μμ

    Μα…

  7. 07/01/2007 4:01 μμ

    ΥΓ: Για την ουσία του θέματος.

    Υπάρχουν δύο περιπτώσεις. Η Μιραντολίνα να έχει δίκιο ή άδικο.

    Αν έχει δίκιο, ας την σβήσει ο Παναγιώτης και ας τελειώσει το θέμα. Αν χρειάζεται δέκα λεπτά, ας τα διαθέσει, αντί να κλείσει το μόνιτορ!

    Αν έχει άδικο, τότε, πολύ απλά, έχει δίκιο ο Παναγιώτης, που όμως λέει ότι κλείνει το μόνιτορ λόγω αρχών. Αλλά “συνέπεια στις αρχές μου” δεν σημαίνει σε καμμιά περίπτωση άτακτη υποχώρηση. Σημαίνει ΚΡΑΤΩ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΩ ΤΙΣ – όποιες – ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ.

    Και ποιές συνέπειες δηλαδή; Αν, επαναλαμβάνω, αν έχει δίκιο ο Παναγιώτης, σιγά μην τού έκανε μήνυση η Μιραντολίνα, θα γινόταν η ίδια ρεζίλι των σκυλιών!

  8. 07/01/2007 4:40 μμ

    Πείτε ρε σεις κι ένα «καλορίζικη η Πόρσε» του ανθρώπου!

    (Εγώ του τα είπα …εν τω γεννάσθαι!)

    *

    Το θέμα της Μπιριμπιρίμπας ΔΕΝ λύνεται. Είναι δυσκολότερος κόμπος κι από το Κυπριακό!

  9. 07/01/2007 5:35 μμ

    Τί την ήθελες την Πόρσε;

  10. 07/01/2007 5:37 μμ

    μού έκοψε το σχόλιο στην μέση!!!

    Τί την ήθελες την Πόρσε, Μαρξ άνθρωπος; Εεεεε;;;;;

    άλλωστε καίει πολύ Σ;)

  11. 07/01/2007 5:49 μμ

    Με την Πόρσε ξανάνοιωσα…..
    χαχαχαχα!

  12. 07/01/2007 8:36 μμ

    Καλοτάξιδο Marx!

  13. 16forever permalink
    07/01/2007 8:46 μμ

    Kλασσική περίπτωση συμπεριφοράς σκουληκαντέρας της εξουσιομανούς ελληνικής δημοσιογραφίας!!!ΔΕ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΝΤΥΠΩΣΗ η «κυρία».Κάνε και μου και μηνυση αμα γουστάρεις να βγω και στην TV…στα @@ μου :PPPPPPPPP

  14. 07/01/2007 8:56 μμ

    Καινούριο στέκι θα είναι τελικά η Πόρσε; Πάπαλα επιτέλους το δυσκοίλιο blogger;

  15. 07/01/2007 9:44 μμ

    JAGO: Έχω βάλει το παλιό blog του blogspot να κάνει redirected αυτόματα εδώ. Για να μην αχρηστευτούν τα link κάποιων που με έχουν στα blog τους…

  16. 07/01/2007 9:54 μμ

    πάντως δεν μπορείτε να πείτε εδώ στο μικρό μας στρουμφοχωριό δεν μένουμε για πολύ καιρό άπραγοι..
    όλο και κάποια μαλακία γίνεται για να ταράξει τα νερά να προβληματιστούμε και να αρχίσουν τα γαμοσταυρίδια…
    προσωπικά έχω προβληματιστεί σε πολύ μεγάλο βαθμό από το πρωί το χω ρίξει στα μελομακάρονα..

  17. 07/01/2007 9:54 μμ

    Marx Καλωρίζικο το νέο σου blog-μαγαζι!

    Σχετικά με την εν κα Λαμπρινή μόνο μια φράση.
    Μέχρι τώρα ξέραμε τη δημοσιογραφική αλητεία!
    Η κα Λαμπρινή μμας γνώριση και την αλητεία του blogging! Και το λέω σοβαρά χωρίς καθόλου ειρωνική διάθεση.

  18. 07/01/2007 10:01 μμ

    Τι θα γίνει με σένα ορέ Μαρξ; Ακόμα δεν μπήκες στην Πόρσε και απειλείς την πρώτη θέση της καλύβας μεταξύ των ελληνικών wordpress.com; Να μην αβασκαθείς! Τι γκάζια είναι αυτά; 🙂

  19. 07/01/2007 10:15 μμ

    Το είδα κι εγώ στα στατιστικά και με παραξένεψε…
    Τα γκάζια είναι ελέω Vrypan και λόγω του θέματος με το monitor.
    Σύντομα φαντάζομαι ότι θα επανέλθω στις 100 επισκέψεις/day που είναι οι πραγματικοί μου ρυθμοί…
    Οι πρώτες θέσεις είναι για σας
    😉

  20. 07/01/2007 10:16 μμ

    Allou, σπιντάρησε να φας τον Πάνο 😛

    Μετά τις ζαρντινιέρες, έχουμε να λέμε ζήτω οι λοκαντιέρες.

  21. 07/01/2007 10:19 μμ

    A ξέχασα να ειπώ. Ο Adamo μου άφησε ένα ενδιαφέρον σχόλιο στο μπλογκ μου, ιδού:

    Στις επιστολές της η κα. Θωμά δηλώνει συνεχώς δημοσιογράφος, θέλοντας να τονίσει πως τα κείμενα του blog της είναι και αυτά κομάτι της δουλειάς της- άρα προστατεύονται από το άρθρο 14 του Συντάγματος. Το θέμα είναι πως το άρθρο 14 ασχολείται μόνο με τα έντυπα μέσα και είναι το μόνο που κάνει νύξη στη δημοσιογραφική ιδιότητα. Κάθε άλλο μέσο (και το περιεχόμενο ενός blog) είναι αντικείμενο του άρθρου 15 και όχι του 14. Δεν ισχύουν οι ίδιοι κανόνες για τα μη έντυπα μέσα. Εάν ίσχυαν το ΕΣΡ θα είχε δικαιοδοσία και στις εφημερίδες, Δεν έχει.

  22. 07/01/2007 10:27 μμ

    για όλα φταίει το φαινόμενο του θερμοκηπίου…

  23. 16forever permalink
    07/01/2007 10:29 μμ

    «Στις επιστολές της η κα. Θωμά δηλώνει συνεχώς δημοσιογράφος»

    Στα παπάρια μας πάνε πες της

  24. 07/01/2007 10:41 μμ

    16άρη… Σοβαρά τώρα.
    Δεν λέμε «στα παπάρια μας» σε μια κυρία, ακόμα κι αν μάς τα έχει πρήξει με τη συμπεριφορά της.
    Βρίσκουμε πιο λεπτές εκφράσεις.

    Κατερίνα : Και το Τσέρνομπιλ φταίει λίγο…
    😉

    Jago: Δίκιο έχει ο Adamo…

  25. 07/01/2007 10:42 μμ

    paparia einai kakes lekseis..

  26. Εvri-pa-s permalink
    07/01/2007 10:44 μμ

    Δεν ειναι ασχημη ιδεα στα emails μας να βαζουμε και την επαγγελματικη ιδιοτητα μας στο χαιρετισμο.

    Με βγαζεις απο το μονιτορ;
    Ταδε – Βερι Λαρτζ ακαουντ Τεριτοριαλ Μανατζερ οφ Γουεστ Μπραντς Χεντ Εξεκιουτιβ οφ Μουλτινατιοναλ ΧΥ

    Με βγαζεις απο το μονιτορ;
    Δεινα – Ωρομισθιος Καθηγητης 2ο ΙΕΚ Κοντοπευκου, ΠΕ03 και ερασιτεχνης παικτης ιπποδρομου.

    Με ξαναβαζεις;
    Αποτετοια – Κυρια Στρατηγου εν αποστρατεια. με πατερα αποθανων δικηγορο .

    Μπορει κανεις να βγαλει κελεπουρια ετσι.

  27. 16forever permalink
    07/01/2007 10:45 μμ

    Ωωωωωωω με συγχωρεις…….παραφέρθηκα…στις καθως πρεπει «κυριες» ταιριάζει το «στα μαλακα μας υπογαστρια» 🙂

  28. Εvri-pa-s permalink
    07/01/2007 10:51 μμ

    Μου σβηνεις ενα σχολιο η επιφυλασσομαι να το παμε δικαστικα;

    Τολης Κ. – Ραβδοσκοπος νερου και, γιατι οχι, παιδικος Κλοουν (Σαββατα και Κυριακες).

  29. 07/01/2007 11:07 μμ

    Καλορίζικο το νέο σπιτικό και ευχαριστώ πολύ για το λίνκ. Δύο απορίες:
    Γιατί το wordpress το λέτε Πόρσε;
    Εμείς του Blogger τι αυτοκίνητο έχουμε;
    Υποψιάζομαι ότι δε θα μου αρέσει η δεύτερη απάντηση.

  30. 07/01/2007 11:10 μμ

    Άμμος—>Ζάσταβα είναι το blogger.
    Η oρολογία είναι του Mcmanus
    Το ονόμασε πόρσε γιατί έχει ευκολίες που δεν έχει ο παλιος blogger (κατηγορίες, στατιστικά, προστασία από spam σχόλια κλπ)

  31. 07/01/2007 11:16 μμ

    Άμμος

    Αποκαλούμε το WordPress «Πόρσε» διότι είναι σφαιράτο στη διαχείριση, σε αντίθεση με τον Blogger που είναι… (τώρα δεν θα σου αρέσει καθόλου) το Zastava λόγω πολλών δυσκολιών και μαρτυρίων του Αγίου Σεβαστιανού που επιφέρει.

  32. 07/01/2007 11:19 μμ

    ΑΦΜ μαζί γράφαμε.

    Παρεμπιπτόντως, θα σε βοηθήσει πολύ αυτό εδώ
    http://wptips.wordpress.com/

  33. Κονεμένος permalink
    08/01/2007 12:56 πμ

    Εγώ διαπιστώνω (αντικειμενικός όσο γίνεται καθότι μη εμπλεκόμενος παρατηρητής) ότι η κοινότης των μπλόγκερ έχει χωριστεί σε ιδεολογικά στρατόπεδα. Πολλές φορές τα προσχήματα των διενέξεων είναι παραπλανητικά (π.χ. περίπτωση Τσαγκαρουσιάνου-Μανιφέστου). Η ουσία της συζήτησης είναι με ποιο τρόπο θα δηλωθούν οι βαθιές ιδεολογικές-πολιτικές διαφορές που χωρίζουν τις αντιμαχόμενες πλευρές (ας πούμε, όπως έχω καταλάβει τα πράγματα: από τη μία βρίσκονται ενδεικτικά μπλόγκερ όπως ο J95, ο AlluFunMarx, ο Manifesto. Από την άλλη, ο Big Fat Opinion, o Anemos, η Μιραντολίνα Στη μέση τα καλά παιδιά που δεν παίρνουν ποτέ θέση, όπως ο Thas). Η διαμάχη Βρυπάν-Μιραντολίνας είναι σαν να προέρχεται από μια υποτιθέμενη εποχή του χρυσού των μπλογκ όπου όλοι όσοι πόσταραν ανήκαν αυτόχρημα και αυτονόητα στην ίδια κοινότητα. Αυτό όμως δεν μπορεί να συμβαίνει. Τα μπλογκ εκφράζουν ιδεολογίες και επιλογές όπως οτιδήποτε κάνουμε. Το γεγονός ότι η Μιραντολίνα απαιτεί να βγει το φηντ της από το μόνιτορ δείχνει την πρόθεσή της να δηλώσει ότι ανήκει σε μια άλλη ιδεολογία από αυτή που ανήκει το μπλογκ του Μόνιτορ. Το πείσμα του Βρυπαν αποκαλύπτει μια καλά συγκαλυμένη περιφρόνηση για την ιδεολογία (και εδώ που τα λέμε και για το ύφος) της Μιραντολίνας. Στην πραγματικότητα τέτοιες αντιπαραθέσεις είναι σαν τα πρώτα σπυράκια της ακμής. Είναι άσχημα, θες να τα σπάσεις, βγαίνουν τη χειρότερη στιγμή, αλλά αποδεικνύουν ότι παύεις να είσαι πια παιδί. Επειδή η δική μου ιδεολογία ταιριάζει περισσότερο με την ιδεολογία που φαίνεται να εκφράζουν μπλόγκερ όπως ο Βρυπάν και ο AlluFunMarx (κυρίως όταν δεν υην εκφράζουν ρητά. Όταν προκύπτει από το ύφος και τα θέματά τους)τείνω να τους δώσω δίκιο. Στην πραγματικότητα όμως το λάθος που κάνετε αμφότεροι είναι ότι δεν παραδέχεστε την ταμπακέρα.
    (Θα δημοσιεύσω το ίδιο ποστ και στην Μιραντολίνα)

  34. 08/01/2007 1:18 πμ

    ωχ, με γεια!

  35. 08/01/2007 4:57 πμ

    Με γεια το νέο φανμαρξάδικο

  36. 08/01/2007 8:20 πμ

    «Σκίσου για το
    δίκιο σου μανάρι μου»!

    Υ.Γ Θείε μεγειά το νέο τσαρδί

  37. 08/01/2007 9:22 πμ

    Γρηγόρη,
    JAGO,
    Enteka,
    Pascal,
    Sykofanti
    Ευχαριστώ για τα «καλορίζικα»

    Φίλε Κονεμένε, τέτοια στρατόπαιδα δεν υπάρχουν…. Για παράδειγμα σε μια παλιότερη διαμάχη J95 -Μιραντολίνας (με αφορμήένα ποστ της Μιραντολίνας για κάποιο ζωγράφο) ,πίστευα ότι το δίκιο ήταν με την μεριά της Μιραντολίνας

  38. Κονεμένος permalink
    08/01/2007 9:56 πμ

    Θα ήταν ίσως μεγάλος κόπος να ψάξω να αποδελτιώσω τις απόψεις σου, όπως και τις απόψεις των άλλων γύρω από ένα σωρό ζητήματα για να σου αποδείξω αυτό που εννοώ. Αλλά αυτά που εσύ τα εκφράζεις συχνά χαριτολογώντας, ο J95 τα εκφράζει με το επιθετικό σαρκαστικό του ύφος ή ας πούμε άλλοι πιο λόγιοι μπλόγκερ με ύφος επιστημονικό (-φανές, ενίοτε). Αλλά μην νομίζεις: η ποιητικίζουσα έπαρση της Μιραντολίνας, ο συγκρητισμός αριστεράς, Παναγίας και μπλουζ, οι εξάρσεις κοινότοπης τρυφερότητας έχουν κι αυτά σαφή ιδεολογία, την οποία άλλωστε η ίδια δεν κρύβει. Θεωρώ ότι το αίτημά της ήταν δίκαιο και συνεπές με την ιδεολογία της. Και στην πραγματικότητα τέτοιες συγκρούσεις βγάζουν στην επιφάνεια τις ιδεολογικές σας διαφορές. Ευτυχώς δηλαδή.

  39. 08/01/2007 10:07 πμ

    Φίλε Κονεμένε, το αίτημα της Μιραντολίνας είναι απλά ένα καπρίτσιο από πείσμα και μόνο.
    Είναι ένα αίτημα χωρίς λογική.
    Είναι σαν να ζητάει η Ελλάδα να μην σκανάρουν οι δορυφόροι των άλλων κρατών τα γεωγραφικά της πλάτη και μήκη .
    Θα γελούσες με κάτι τέτοιο ή θα καθόσουν να συζητήσεις πόσο δίκιο είναι αυτό το αίτημα;

  40. 08/01/2007 10:20 πμ

    Ωωω… τί ωραίο μπλόγκ! 🙂

    ΜΕ ΓΕΙΕς

  41. 08/01/2007 10:25 πμ

    Ω τι τιμή Μ13!
    Καλώς την και έψαχνα το url σου να σε προσθέσω στα λίνκια μου….

  42. 08/01/2007 10:59 πμ

    Link με άρθρα του κ. Γιώργου Τράγκα δεν έχω. Άμα θες όμως, να ψάξω να βρω το τηλέφωνο του Γιωργάκη και να κανονίσω κανένα κονέ.

  43. 08/01/2007 11:05 πμ

    Της στραβής ψολής τις φταίνε οι τρίχες

  44. Κονεμένος permalink
    08/01/2007 11:33 πμ

    Αν το αίτημα το υπέβαλε ο μακαρίτης ο πρόεδρος του Τουρκμενιστάν θα μου φαινόταν απόλυτα λογικό και συνεπές.

  45. 08/01/2007 11:34 πμ

    Της κοντής~!

  46. 08/01/2007 12:50 μμ

    Να θυμίσω μόνο Κονεμένε, πως ανάμεσα στους δύο στρατούς των τριών ατόμων έκαστος (τους οποίους και ο a.f.m. όπως βλέπω αμφισβητεί), υπάρχουν άλλοι 2500 μπλόγκερς. Ήτοι, πριν καταλήξεις στην (απαξιωτική) κρίση του «καλού παιδιού που δεν παίρνει ποτέ θέση», μια σύντομη περιήγηση στα ιστολόγια δεν θα ήταν άσκοπη. Με τον big fat opinion κυρίως (αλλά και πρόσφατα με τη Mirandolina) έχουμε ανταλλάξει σεντόνια συστηματικής ιδεολογικής αντιπαράθεσης, από την αριστερά και την ορθοδοξία μέχρι το γλωσσικό και την εκπαίδευση.
    Υπερασπίζομαι έναν τύπο μπλόγκινγκ χωρίς αίματα, προσπαθώντας να μην κλειδώνω πρόσωπα-στόχους, να μην προσωποποιώ την κόντρα. Αν αυτό κατανοείται ως έλλειψη θέσης, έχει καλώς. Συνεννοηθήκαμε.

  47. j95 permalink
    08/01/2007 1:53 μμ

    Για παράδειγμα σε μια παλιότερη διαμάχη J95 -Μιραντολίνας (με αφορμήένα ποστ της Μιραντολίνας για κάποιο ζωγράφο) ,πίστευα ότι το δίκιο ήταν με την μεριά της Μιραντολίνας

    Which is why είναι πολύ ηλίθιο να λέει κάποιος ότι βρισκόμαστε στο ίδιο στρατόπεδο.

  48. j95 permalink
    08/01/2007 1:59 μμ


    Αλλά μην νομίζεις: η ποιητικίζουσα έπαρση της Μιραντολίνας, ο συγκρητισμός αριστεράς, Παναγίας και μπλουζ, οι εξάρσεις κοινότοπης τρυφερότητας έχουν κι αυτά σαφή ιδεολογία, την οποία άλλωστε η ίδια δεν κρύβει.

    Και η οποία λέγεται Ur-Φασισμός και λογιοτατισμός. Εμένα με έχει στη μπούκα επειδή είμαι ο μόνος που της το έχει πει στα μούτρα, «καταστρέφοντας» τουλάχιστον τρία ποστ που αν τους αφαιρούσες τα ωραία λόγια συνοψίζονταν στα εξής:
    α) «Ο Άγιος Μιλόσεβιτς»
    β) «Οι Άγιοι Ες-Ες»
    (πάντα σε αντιπαράθεση με το Τέρας της Βαβυλώνας που λέγεται «δυτικός πολιτισμός»)
    γ) «Τι ωραία που είναι να πεθαίνει κόσμος για τις μαλακίες του FIR»

  49. 08/01/2007 2:13 μμ

    αν καταλαβα καλα και οι δυο θελανε κατι, διαμετρικα αντιθετα.
    Οκ.

    το κλεισιμο του μονιτορ σε τι αποσκοπουσε περα απο το να στραφει ολη η μπλογκοσφαιρα (που το εχει αναγκη, που το θελει κλπ) εναντια στην μιραντολινα και ετσι αν υποχωρησει;

    Πειτε μου ποιος ηταν ο λογος?

    Εναν λογο για το κλεισιμο, περα απο το να λειτουργησει σαν μοχλος πιεσης.

    Ποιος?

  50. j95 permalink
    08/01/2007 2:27 μμ

    το κλεισιμο του μονιτορ σε τι αποσκοπουσε περα απο το να στραφει ολη η μπλογκοσφαιρα (που το εχει αναγκη, που το θελει κλπ) εναντια στην μιραντολινα και ετσι αν υποχωρησει;

    Στο να μην του κάνει του ανθρώπου μήνυση και τρέχει και δε φτάνει (γιατί όπως εμφανέστατα ΔΕΝ πρόσεξες υπήρξε μια τέτοια απειλή), και στο να πάψετε όλοι οι άσχετοι να του πρήζετε τα παπάρια με τις μαλακίες σας.

  51. 08/01/2007 3:24 μμ

    ξεκολλάτε λιγο με την ηλιθια σας παρακαλώ….

  52. 08/01/2007 3:26 μμ

    άσε μας και συ ρε lili….αυτές τις μπαρούφες μόνη σου τις σκεφτεσαι ??

  53. 08/01/2007 3:37 μμ

    «Για παράδειγμα σε μια παλιότερη διαμάχη J95 -Μιραντολίνας (με αφορμήένα ποστ της Μιραντολίνας για κάποιο ζωγράφο) ,πίστευα ότι το δίκιο ήταν με την μεριά της Μιραντολίνας»

    Ναι, βέβαια… Όπως και με τα βυζαντινά ψάρια στο τηγάνι – θυμάσαι; 🙂

    Τότε (στον καυγά για το ναζί ζωγράφο) δε θέλησα να την κοντράρω δημόσια – της τα είπα σε ιδιωτικό μέηλ. Λάθος μου!

  54. 08/01/2007 5:37 μμ

    Γνώρισα τη Λαμπρινή πριν από 18 χρόνια. Τότε που έγραφε στον Ήχο τις Ιστορίες για Άτακτα Παιδιά. Ήταν μια κοντούλα, συμπαθητικούλα τύπισσα η οποία έκανε και πάρτυ τότε στο Ale bar. Μετά πήγε στο Ράδιο Θεσ/νίκη. Και μόνο αυτή η επιλογή της την απομυθοποίησε στο εφηβικό μυαλό μου, καθότι φανατικός μη ακροατής του Μαρογλο-ράδιου. Θυμάμαι τότε με τις καταλήψεις του 90-91 που της ζήτησα να μας βγάλει στον αέρα εμάς τα «άτακτα παιδιά». Η απάντησή της ήταν αρνητική (τουλάχιστον προς εμάς, δεν γνωρίζω για άλλους). Στα επόμενα χρόνια την παρακολούθησα ελάχιστα. Έκοψα και τα ποτά και τις καλημέρες. Το τελευταίο δράμα της μπλογκόσφαιρας αποδεικνύει ότι μάλλον καλά έκανα.

    Και για να σιγοντάρω τον παντοτινά δεκαεξάρη ξεκόλλησα από την @@@

  55. 08/01/2007 6:13 μμ

    Lili : Ο Vrypan εξηγεί αναλυτικά στο νέο ποστ του τους λόγους για τους οποίους αρνείται να εξαιρέσει τo blog ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ από το monitor. http://vrypan.net/weblog/2007/01/08/2624/
    Πάνο : το post με τα ψάρια δεν το θυμάμαι… Ελαφρό Αλτσχάιμερ γαρ

    Mιχαλάκη: την επαγγελματική πορεία της Λ.Θ δεν την έχω παρακολουθήσει αλλά δεν νομίζω ότι είναι ντροπή το να δουλέψει κάποιος επαγγελματίας σε οποιοδήποτε μέσο. Εγώ την συμπεριφορά της Λ.Θ στα blog ξέρω κι αυτήν επι-κρίνω

  56. 08/01/2007 6:16 μμ

    j95: έχω παρακολουθήσει τις διαφωνίες σας με την Λαμπρινή με ενδιαφέρον. Μέχρι ένα σημείο όμως…. Όταν παραοξύνονται τα πνεύματα η παρακολούθηση τέτοιων διαλόγων γίνεται λίγο κουραστική.

  57. So_Far permalink
    08/01/2007 6:49 μμ

    Παναγία μπροστά της ο Τράγκας! Με αυτόν και κάποιους άλλους ξέρεις από την αρχή με τί έχεις να κάνεις. Με την εν λόγω πειραγμένη το αντιλαμβάνεσαι αργά. Ευτυχώς το blog της ευλογημένης δεν μου έκατσε ποτέ καλά. Κάτι με πείραζε, κάτι δεν μου κόλλαγε και ομολογώ ότι δεν το πολυδιάβαζα. Το ξέρω είμαι τυχερός άνθρωπος!!!

  58. 08/01/2007 7:07 μμ

    Δηλαδη νομικα ο vrypan ηταν σε λαθος θεση και η τυπισσα του το υπενθυμισε;

    …δικαζουμε την ηθικη του ατομου και κατα ποσο τον συμπαθουμε η συμφωνουμε με τις αποφασεις του και πως θα κινηθει;
    Το μελημα μας δεν ειναι να υπαρχει δικαιος νομος που να προστατευει τους χρηστες του ιντερνετ;
    Η ο νομος παει με την φατσα και την συμπαθεια;
    Εγω τον παναγιωτη δεν τον ξερω προσωπικα, την μιραντολινα ουτε καν την εχω διαβασει.
    Αλλα οταν βλεπω ολη αυτην την επιθεση στο ατομο πισω απο το νικ νειμ, μεχρι και που δουλευε καποτε και γιατι δεν την συμπαθει καποιος διαβασα, λες και εχει καμια σχεση με το θεμα… αναρωτιεμαι ποτε θα φυγει απο το κυτταρο μας η νοοτροπια του χωριου που λιθοβολουσε οτι δεν υπαγοταν στους αγραφους νομους.
    (γιατι αγραφοι ειναι, οι γραμμενοι ειναι για μοστρα)

    Μην το κουραζω
    το ρεζουμε δηλαδη ειναι-για να απαντησω στις απαντησεις που ελαβα…
    1)οποιος εχει αποριες τα «πρηζει του ανθρωπου» η λεει μπαρουφες. (τρανταχτο επιχειρημα)
    2)αν διαφωνει φανταζομαι ακουει τον εξαψαλμο του.

    same shit different day δηλαδη 🙂
    Οταν σταματησετε να τα κανετε ολα τοσο προσωπικα, ισως και να εχουμε το ιντερνετ που ονειρευοσαστε, μεχρι τοτε θα εχετε το ιντερνετ που σας αξιζει.

    και μην μου πει κανεις αλλη κουβεντα γιατι το κλεινω το ρημαδομπλογκ μου.(!!!)

    ε μα …

    😀

  59. 08/01/2007 7:22 μμ

    Lili θα στο πω με το ίδιο παράδειγμα που χρησιμοποίησα και πριν :

    το αίτημα της Μιραντολίνας είναι απλά ένα καπρίτσιο από πείσμα και μόνο.
    Είναι ένα αίτημα χωρίς λογική.
    Είναι σαν να ζητάει η Ελλάδα να μην σκανάρουν οι δορυφόροι των άλλων κρατών τα εδάφη της.
    Το παράδειγμα δεν είναι τυχαίο…Πριν χρόνια ένας υπουργός (μακαρίτης τώρα) του Πασοκ, είχε δηλώσει ότι θα κατέρριπτε οποιονδήποτε δορυφόρο περνούσε πάνω από την Ελλάδα. Ο μακαρίτης αυτός υπουργός είχε τόση συναίσθηση της πραγματικότητας όση έχει και η Λαμπρινή. Αν μπορεί να εμποδίσει τον δορυφόρο να βγάλει φωτογραφία του σπιτιού της από ψηλά και να το περάσει στο google map, μπορεί να εμποδίσει και τους rss readers να διαβάσουν το ανοιχτό rss feed του blog της.

  60. j95 permalink
    08/01/2007 9:21 μμ

    Εγώ την συμπεριφορά της Λ.Θ στα blog ξέρω κι αυτήν επι-κρίνω

    Όλα κι όλα, συμφωνώ απόλυτα με αυτό. Γι’ αυτό και αποφεύγω να χρησιμοποιώ το πραγματικό της όνομα.

  61. 08/01/2007 10:55 μμ

    Τάδε έφη Λιλίθ

    γιατι αγραφοι ειναι, οι γραμμενοι ειναι για μοστρα

    Το σκέφτηκες αυτό καλά πριν το γράψεις ή αφού το έγραψες το σκέφτηκες μετά;

    Οι γραπτοί νόμοι είναι για τη μόστρα; Σοβαρά; Έτσι έχεις μάθει να ζεις; Και μετά αναρωτιόμαστε γιατί η Ελλάδα πάει κατά διαόλου. Σε φαντάζομαι να οδηγείς το αυτοκίνητό σου και να παραβιάζεις όλο τον ΚΟΚ επειδή είναι για μόστρα…

    Βρε άντε στη Μόστρα της Βενετίας να δεις αν έρχομαι.

  62. 09/01/2007 8:34 πμ

    allu…μπορει το αιτημα της να μην ειχε λογικη, μπορει να ειναι και καπριτσιο, δεν το εξεταζω αυτο δεν μπορω να κρινω κανεναν γιατι ζηταει κατι και να τον ερμηνευω, ειναι κατι που το αποφευγω οσο μπορω.
    αλλα
    εφοσον
    ο παναγιωτης εκλεισε το μπλογκ γιατι κινδυνευε( η ετσι πιστευε) οτι θα πανε δικαστικως
    το αιτημα της ειχε (εστω νομικη) βαση, και ειναι δικαιωμα της να το κανει exercise.

    Απο κει και επειτα δεν ζητησε να κλεισει το μονιτορ, εκεινη.

    Αυτο με ενοχλει εμενα αν θες στην ολη ιστορια.
    Οτι ηταν 100 % αποφαση του Παναγιωτη και τα λουζεται εκεινη.

    Ασχετως καπριτσιου η αναγκης, συμπαθειας κλπ.

    ανοδερ
    σιαβασε καλα τι εγραψα πριν αρχισεις να με στολιζεις.
    Υποστηριζω του εγγραφους νομους γιατι μερικες φορες ευτυχως σε προστατευουν απο τον καθε μουρλο που νομιζει οτι η δικη του αληθεια ειναι και η παγκοσμια.
    Τους αγγραφους που υπαρχουν εδω μεσα δεν υποστηριζω.

    και ολη αυτη η κουβεντα που κανετε εδω μεσα-αν καταλαβα καλα- στηριζεται στους αγραφους και στην αισθητικη/ηθικη του καθενος.

    δεν ξερω που κολλαει η Βενετια, ουτε με ενδιαφερει η κουβεντα οταν ελλειψη επιχειρηματων προσπαθουμε να βαλλουμε η να σκιαγραφησουμε το ατομο για να μην εχει ισχυ αυτο που λεει.

  63. 09/01/2007 8:37 πμ

    και το ονομα μου ειναι Λιλι,
    αν δεν μπορεις να εισαι ευγενικος, (η δεν θελεις), ας μην μου απαντας καλυτερα, δεν νομιζω οτι ενδιαφερουν κανεναν οι αντιπαθειες σου/μου

  64. 14/01/2007 6:07 μμ

    Συμφωνώ απόλυτα με τις καυστικές κριτικές
    κατά της Σκουλικαντέρας Λαμπιριμπιρινής,
    όχι μόνο γιατί είμαι ένα… χαιρέκακο, ανθελληνικό,
    παρανοϊκό και εκδικητικό μίασμα (που θάπρεπε
    να πεταχτεί έξω από το Διαδίκτυο μια για πάντα)
    αλλά γιατί ο ΦΑΝΕΡΟΣ σκοπός της προαναφερθείσας
    είναι το σαμποτάρισμα της αφιλοκερδούς
    προσπάθειας σφαιρικής ενημέρωσης μέσα
    από το μόνιτορ, που ξεκίνησε ο Παναγιώτης.

    Μιλάμε για γελοίο, διεστραμμένο, αρχομανή
    και δικομανή κατινισμό εσχάτου επιπέδου,
    που έχει ΚΑΙ το θράσος να πουλάει ιδεολογία.

    Οπως εξήγησα και αλλού, η προαναφερθείσα
    έχει πάγια τακτική τις νομικές απειλές, όταν
    δεν πιάνουν οι τραμπουκισμοί και άλλα δικά
    της κόλπα, που τα τελειοποίησε όταν ήταν
    επιφανές μέλος της ηρωικής λίστας «Hellas»
    στο Usenet. Βρείτε τον ιδρυτή του δικτυακού
    περιοδικού «Κυβερνογράφοι» και θα σας πει
    ΚΑΙ αυτός το ΤΙ τράβηξε από την «κυρία»…

    Δυστυχώς όμως, σ’ αυτή τη χώρα (ΚΑΙ στη
    μπλογκόσφαιρά της) «στου κουφού την
    πόρτα όσο θέλεις βρόντα». Κάθονται τώρα
    διάφοροι, πολυμαθείς και πολυτάλαντοι…
    να διϋλίσουν τον κώνωπα και καταπίνουν
    την κάμηλο. Αν είχε ή δεν είχε δίκηο στην
    (παράλογη και ΑΝΕΞΗΓΗΤΗ) απαίτησή
    της να ΜΗΝ εμφανίζεται στο μόνιτορ, και
    άλλα συναφή. Τουλάχιστον θα έπρεπε να
    εξηγήσει ΤΙ την ενοχλούσε το μόνιτορ, αλλά
    αντί να το εξηγήσει αποκάλυψε το μίσος και
    τη ζήλιά της (για τον Παναγιώτη), ουσιαστικά
    ομ0λογώντας ότι -ναι- ΗΘΕΛΕ να κάνει
    σαμποτάζ και ΗΘΕΛΕ να «μείνουν τρείς κι
    ο κούκος» μέσω της αποχώρησής της (έχοντας
    την ηλίθια ελπίδα ότι θα ακαολουθήσουν και
    άλλες). Ερριξε ΠΟΛΛΗ λάσπη στον ίδιο τον
    Παναγιώτη, με τον οποίον τα έβαλαν και άλλοι
    κομπλεξικοί, ανίκανοι να εκτιμήσουν την πολύ
    άψογη στάση του. Ψύχραιμος, αντικειμενικός,
    ευγενικός, αρνούμενος να ανταποδώσει όλα τα
    «χτυπήματα κάτω από τη ζώνη», είδε αμέσως
    τις μακροπρόθεσμες συνέπειες μιας πιθανής
    υποχώρησης του, και προτίμησε να κλείσει το
    λειτούργημά του, αντί να δεχτεί να του φυτέψει
    ο ίδιος ωρολογιακή βόμβα. Γιατί… μοιραία, αν
    η Μιραντολίνα μπορεί να βάζει δια της βίας τις
    δικές της… παρωπίδες στα μάτια μας, και να
    ΜΑΣ απαγορεύει να τη βλέπουμε μέσα στο
    μόνιτορ, ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ άλλος μπορεί μετά
    να επιβάλλει τις δικές του παρωπίδες.

    Ξεχνάνε μερικοί ότι το μόνιτορ έχει άλλη όψη του
    εμάς τους ίδιους. ΕΜΕΙΣ θα τυφλωνόμασταν.
    ΠΟΛΥ καλά έκανε και έκλεισε ο Παναγιώτης
    το μόνιτορ, αντί να γίνει ο… μονόφθαλμος
    ηγέτης των τυφλών (που θα γινόμασταν…)

    Κατά τα άλλα…
    ΔΕΝ κρύβω τη χαρά μου, τη χαιρεκακία μου,
    την εμπάθειά μου, την…τρομάρα μου
    κ.ο.κ. (χεχε)
    Γιώργος Α. Στάθης
    http://www.soundclick.com/omadeon

  65. 14/01/2007 7:08 μμ

    Γιώργο Στάθη : Ώστε είναι τόσο μακρύ και τόσο βεβαρυμένο το διαδικτυακό παρελθόν της κυρίας Λαμπρινής;
    Δεν εκπλήσσομαι καθόλου.

  66. 14/01/2007 7:54 μμ

    Άντε πάλι.

    -Κρατήσου βρε Γάτε, κρατήσου.
    -Δεν μπορώ, αλλιώς τί Γάτος θα ήμουν;

    α) Η Μιραντολίνα ΕΙΧΕ δικαίωμα να βγει από το monitor,αυτό δεν θα ήταν ιεροσυλία ή κάτι τέοιο, οι λόγοι της ΔΕΝ μάς αφορούν.

    β) Ο Άγιος Vrypan μάς έκλεισε κατάμουτρα την πόρτα, σε 1990 άτομα. ΟΥΤΕ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΤΟΥ ΛΟΓΟΙ ΜΑΣ ΑΦΟΡΟΥΝ, αλλά έχω το δικαίωμα να θεωρώ ότι ήταν μια πράξη τελείως αυταρχική, και απαξιωτική για όλους εμάς, τους υπόλοιπους 1989… (εκτός από ανεξήγητη, με τα υπάρχοντα δεδομένα. Τα περί «αρχών» τ’ ακούω βερεσέ.)

    Αλλίμονο στον κόσμο που θα τον κυβερνούσαν οι geeks.

  67. 15/01/2007 12:01 πμ

    Γάτε μου, δεν είναι θέμα»geek».

    Κανένας δεν έχει δικαίωμα να σου απαγορεύει
    να πάρεις χαμπάρι κάτι που κάνει δημόσια (και
    μάλιστα για όλους).
    Είναι σαν να απαγορεύουν σε σένα ειδικά
    (και στους αναγνώστες μιας εφημερίδας)
    να διαβάζουν συγκεκριμένες ειδήσεις.

    Ένα σωστό monitor ανιχνεύει τα πάντα
    και αναφέρει τα πάντα. Αλλιώς δεν είναι
    monitor, είναι μόνο… εκείνων που έχουν
    μπάρμπα στην Κορώνη (π.χ. ένα θείο του
    Παναγιώτη).

    Αν ο Παναγιώτης συμπεριλάμβανε και
    αναφορές σε ένα επιθετικά εξτρεμιστικό
    blog, θα τον υποστήριζες στο δικαίωμα
    να το κάνει _έστω κι αν τον απειλούν_?

    Αλίμονο σε ΑΥΤΟ τον κόσμο, που τον
    κυβερνούν ΗΔΗ αλήτες, ρουφιάνοι και…
    δημοσιογράφοι.

    Απλά ο Παναγιώτης αρνήθηκε να γίνει
    δούλος-geek και παράμεινε _κύριος_.

    Για μένα η ΜΟΝΗ σωστή και αξιοπρεπής
    κίνηση ήταν το σταμάτημα του blog. Αν
    τώρα δεν το καταλαβαίνουμε, ΠΟΙΟΣ ο
    λόγος να ξαναξεκινήσει?

    Τέλος, αν δηλώνουμε ότι «δεν μας ενδιαφέρει
    τι λόγους είχε ο Παναγιώτης», ΓΙΑΤΙ ο
    Παναγιώτης να ενδιαφερθεί για μας?

    Τα πάντα είναι θέματα επικοινωνίας,
    σωστής κατανόησης, και διαφάνειας
    σε όλα. Αν αύριο η Χρυσή Αυγή μπει σε
    ένα μόνιτορ, και μετά δεν της αρέσει, και
    θέλει (απαιτεί) να βγεί, ΤΙ έχεις να πεις?
    – Οτι δέχεσαι να φορέσεις παρωπίδες στα
    μάτια (που σου τις φόρεσε η Χρυσή Αυγή);

    Δεν τα λέω επιθετικά, αλλά επειδή σε
    θεωρώ ικανό να δεις αυτή την οπτική γωνία.

    Γιώργος Α. Στάθης

  68. 15/01/2007 12:13 πμ

    Εγώ τα θέματα αρχών ΔΕΝ τα αγοράζω,
    ΔΕΝ τα πουλάω, ΟΥΤΕ μετρητοίς,
    ΟΥΤΕ βερεσέ.
    ΟΥΤΕ και ο Παναγιώτης, από ό,τι βλέπω…

    Ειναι 101% και ΜΟΝΟ, θέμα αρχών.
    Με ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ επιπτώσεις στην ελευθερία
    της έκφρασης και της σφαιρικής
    πληροφόρησης. Ο καθένας πρέπει να
    έχει την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ να κάνει ένα είδος
    monitor, και να συμπεριλαμβάνει ΟΠΟΙΟΝ
    θέλει μέσα, αρκεί να μην παραβιάζει το
    νόμο.

    Αν όμως εφευρεθεί νόμος που να
    παραβιάζει αυτή την θεμελιώδη
    ελευθερία, τη θεωρώ ΑΠΕΙΡΩΣ
    σημαντικότερη από την ελευθερία
    της κάθε κατίνας να λουφάρει ή
    να μη λουφάρει από χώρους
    μαζικής πληροφόρησης.

    Επομένως ένας τέτοιος νόμος, θα
    ήταν αντισυνταγματικός.

    «Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται
    στον πατριωτισμό των ελλήνων».

    ΑΡΧΕΣ, μόνο ΑΡΧΕΣ
    and nothing but god-damn ΑΡΧΕΣ
    (ρε γαμώτο…)

    Γιώργος Α. Στάθης

  69. 15/01/2007 12:48 πμ

    Σαφέστατα λοιπόν, το monitor ΔΕΝ διαφέρει
    σημαντικά (ως λειτούργημα) από τις σελίδες
    Τεχνοκριτικής όλων των εφημερίδων.

    Η αυταρχικότατη και αηθέστατη απαίτηση της
    Λαμπρινής, είναι ΑΚΡΙΒΩΣ σαν να είχα εγώ
    τώρα (λέμε) την απαίτηση από την Ελευθεροτυπία
    να ΜΗ σχολιάζει τα… μουσικά μου έργα, επειδή
    εγώ… ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ.

    Φυσικά, αν γινόταν κάτι τέτοιο, ο ίδιος ο…
    δημοσιογραφικός πολιτισμός θα κατέρρεε,
    και θα γινόταν… Δικτατορία Μετριοτήτων
    που απαγορεύουν… επιλεκτικά σε ΟΡΙΣΜΕΝΑ
    έντυπα να αναφέρονται ΚΑΝ στη δουλειά
    τους.

    Επομένως, η Λαμπρινή Θωμά, προσβάλλει
    βαθύτατα τα ΘΕΜΕΛΙΑ του επαγγέλματός
    της. Θάπρεπε να την κράξει και η ΕΣΗΕΑ!!!

    Σταματώ για να μη… χάσω το δίκηο (του
    Παναγιώτη) γράφοντας περισσότερα από
    όσα μπορείτε (στο λιγοστό σας ελεύθερο
    χρόνο) να… αφομοιώσετε.
    (και συγνώμη γι’ αυτό)
    Γιώργος Α. Στάθης
    http://www.soundclick.com/omadeon
    http://multilforms.netfirms.com

  70. 22/01/2007 4:27 μμ

    Κατόπιν συνεννοήσεως με την (απειληθείσα από αγνώστους) εταιρεία, που μου δίνει χώρο στο web, πολύ σύντομα θα ξανα-ανεβεί το site http://www.omadeon.com

    Στο μεταξύ, κλείνω αυτές τις καταγγελίες μου με μια… ΕΙΔΗΣΗ από το… ΠΑΡΕΛΘΟΝ.

    Η Λαμπρινή Θωμά, είχε εξωθήσει (μέσω διασυρμού) σε παραίτηση, και τον συντονιστή της ελληνικής λίστας “Hellas”, κ. Σπύρο Λιώλη, το έτος 1996. Ιδού το δημόσιο αποχαιρετιστήριο γράμμα του Σπύρου, όταν παραιτήθηκε:

    Date: Tue, 7 May 1996 10:43:31 EDT
    From: Spiros Liolis
    Subject: Gia na teleiwnoume kai na teleiwnw ki egw…

    Xairetw,

    Meta apo 4hmerh apousia epistrefw sthn HELLAS na pw to teleutaio mou
    panw s’auto to 0ema.

    To parakatw periexei en merh asxhmh glwssa kai isws eksagriwsei merikous.

    Diabasa ola ta proswpika pou elaba panw s’auto to 0ema kai parathrhsa
    oti telika h HELLAS oxi aplws exei xasei ka0e ixnos sebasmou alla kai
    krishs ws pros to ti einai swsto kai ti oxi. Sugkekrimena:

    1) H ksediantroph Lamprinh kseftulizei t’onoma mou anaferomenh sto 1789.
    Anaferei stoixeia asxeta me to 0ema, kai fusika me parousiazei ws enas
    owner o opoios den kanei kala thn douleia (an hksere h hli0ia ti exw
    kanei gia thn gamhmenh thn lista 0a eixe balei thn efhmerida sto stoma
    ths kai 0a to booulwne), epishs monopleuro ki alla paromoia.
    2) O Kontodhmos fusika, den exei para na mas pei gia ta kafeneia gia
    eugeneies, kai gia ton upodeigmatismo mou.
    3) As mhn anafer0w se alla paradeigmata opws Fountoulakhdes klp giati
    0a dhmiourgh0oun fasaries tis opoies den 0elw na akouw.

    Blepw loipon oti o Pontikakhs xairei pantws thn sumpa0eia kai 0eloun thn
    epistrofh tou sthn HELLAS. Gia auto ki egw shmera to prwi sthn 9:00 ton
    ksanabala sthn HELLAS se POST status gia na ksemperdeuoume to 0ema auto.

    Omws to mhnuma den teleiwnei edw…

    Shmera to prwi stis 9:00 meta thn epanafora tou Basilh, diagrafhka
    apo List Owner ths HELLAS, apo monos mou kai dixws na xreiastei na
    proeidopoihsw kanenan. To kombo tou UGA ton analambanei proswrina o
    Nikos George. Kserw oti einai kapws aprosmeno gia tous sunadelfous mou
    Niko kai Leuterh alla den exw ki allh eklogh.

    Oi logoi ths paraithshs mou einai oi ekshs:

    1) Apo to prohgoumeno kalokairi t’onoma mou exei diasur0ei sthn lista
    auth (ws Owner panta) apo merikous opws thn Lamprinh (pou ana0ema ki
    an kserei thn douleia pou trabame merikoi h exoume trabhksei), ton Basilh
    tous Pularinous, ton Fountoulakh kai merikous allous. Atoma san ki autous
    milhsan gia adikies apo mena, kai gia kakometaxeirhsh ths listas. Megaluterh
    kakometaxeirhsh ths listas apo tous parapanw den exw dei pote sta xronia pou
    eimai melos ki Owner ths HELLAS. H kseftula pou parousiazetai mesa apo ta
    logia twn proanafer0entwn einai anepanalupth. Kai fusika ka0e energeia pou
    ekana gia thn diamorfwsh tou xarakthra tous (ekdosh proswpikwn klp klp pou
    anepanalupta kanane) efere apotelesma na diasuroun t’onoma mou.

    2) H HELLAS mporei na eixe fake mails, Karakolhdes kai Me0aurianes, Eleu0erous
    Khpous kai Tourkous, alla den eixe thn eirwnia pou briskoume mesa sta logia
    tou Basilh gia to as0enh filo tou Xrhstou, thn mhtera tou Lewnida, ki alla
    mikrotera peristatika.

    3) An tuxaine ki ebgaza ton Astera sto NOPOST PRWTA kai meta thn Basilh
    thn idia antimetwpish fusika 0a eixa giati sterw thn eleu0eria tou
    logou s’atoma pou sas brizoun thn mhtera, sas apokaloun MALAKES kai
    HLI0IOYS, den exoun ka0e ixnos eugeneias kai fusika den sas enoxloun
    oi fasistikes tous idees me to na koboun ths selides sas. Alla fusika
    otan egw diegrapsa 7 melh gia texnikous logous bghkan oi perissoteroi
    na me krinoun, brisoun xwris na zhthsoun ena tupiko gamhmeno sugnwmh
    otan tous apedeiksa tous texnikous logous.

    4) H HELLAS exei xasei ka0e ixnos tupikothtas, den sumbibazetai me ta
    tupika standards pou exei to Internet (As mhn ksanampw sto 0ema
    dhmosieushs proswpikwn) kai koinws uparxei mia anarxeia pou epikratei
    kai blepw na ikanopoiei pollous tsiftetellhnes (TM Petropoulos) opws
    Lamprinhdes, Fountoulakhdes, Kontodhmous kai loipous. Isws egw, o
    Lewnidas, o Petropoulos kai merikoi alloi palioi alla kai neoi, na
    eimaste kapws romantikoi kai na 0eloume tis “palies kales epoxes”. Isws
    na mhn mas enoxloun polu ta fakes giati ta kaname, alla toulaxiston
    den eixame ton shmerino kseftulismo.

    Oi 4 autoi logoi einai isws oi shmantikoteroi twn olwn kai den proxwraw
    peraiterw. Paraitoumai gi’autous tous logous kai mono kai den 0elw kammia
    allh sxesh me ta texnika ths HELLAS. Epishs diagrafomai apo melos ths
    HELLAS kai 0a parakalesw opws mhn anafer0ei t’onoma mou se tuxon suzhthseis
    panw s’auto to 0ema.

    Autaaa,
    Spiros g. Liolis
    —————

  71. 22/01/2007 4:59 μμ

    @Γιώργο Στάθη:
    Αυτά που συνέβησαν στην λίστα της HELLAS 11 χρόνια πριν,είναι ακατανόητα για εμένα που δεν έζησα τα γεγονότα από μέσα, οπότε δεν μπορώ να πάρω θέση. Εγώ την Λαμπρινή Θωμά την κρίνω μόνο από τον τρόπο που εκφράζεται μέσα από το blog της και τον τρόπο που συμπεριφέρεται απέναντι σε άλλους blogger και σε όσους διαφωνούν με τις ιδέες της…
    Δεν θα την κατηγορήσω όμως και για το προπατορικό αμάρτημα…
    🙂
    Aπ’ όλα όσα έγραψες όμως πιο σημαντικό θεωρώ αυτό που λες σχετικά με τις απειλές που δέχτηκε η εταιρία που φιλοξενούσε τις ιστοσελίδες σου. Aπό ποιους απειλήθηκε και γιατί;

  72. 22/01/2007 10:00 μμ

    Από αγνώστους… που ξεκίνησαν ισχυριζόμενοι ότι το site περιέχει «απαράδεκτο υβριστικό υλικό» (πράγμα που φυσικά δεν ισχύει) και στη συνέχεια προχώρησαν σε χυδαιολογίες και αόριστες απειλές που όμως προβλημάτισαν τον υπεύθυνο της εταιρείας κ. Λάμπρο Χ. (ΟΛΑ τα στοιχεία στη διάθεση κάθε ενδιαφερομένου). Η ελληνική αυτή εταιρεία μισθώνει ιστοχώρο από μία αμερικανική και τον παρέχει σε Ελληνες.

    Εν πάσει περιπτώσει… ΔΕΝ έχω τίποτε άλλο να προσθέσω για την περίπτωση της Λαμπρινής, μέσα στο blog σου, αγαπητέ AFM.

    Κλείνω λέγοντας ότι (όπως θα διαπίστωσες) η Λαμπρινή δεν άλλαξε και πολύ, από τότε που «έδενε και έλυνε» στο Ελληνικό ιντερνέτ. Ενοιωσε προφανώς απογοητευμένη που μετατράπηκε (από ηγετική μορφή) σε μία… μικρή καταχώρηση ενός τεράστιου ευρετηρίου (που είναι το monitor). Έτσι, βάλθηκε να το σαμποτάρει. Αν και η περίπτωσή της είναι ΠΟΛΥ σημαντική για πολύ σοβαρούς λόγους, δεν είναι πια δεοντολογικό να συνεχίσω, εκτός εσχάτης ανάγκης (συκοφαντικής παρέμβασής της κλπ). Τα δικά μου στοιχεία είναι ΟΛΑ διαθέσιμα δημόσια, και έτσι (αν το επιθυμεί) μπορεί να με μυνήσει. Λίγη… δωρεάν διαφήμιση στη… μουσική που γράφω, δεν θα με βλάψει. Αναλαμβάνω κάθε ευθύνη, σε ευχαριστώ για τη φιλοξενία, και τελειώνω ΕΔΩ.

    Καλή επιτυχία στο δημιουργικό σου blog
    Γιώργος Α. Στάθης

  73. 31/01/2007 5:25 μμ

    Οπως υποσχέθηκα, ΔΕΝ συνεχίζω πάνω στα ήδη λεχθέντα, απλώς κάνω σύντομη ενημέρωση για μερικά URL:
    1) Το προσωπικό μου site ανέβηκε, αφού η εταιρεία που το είχε βεβαιώθηκε ότι οι ισχυρισμοί των (υβριστικών και απειλητικών) αγνώστων είναι ανυπόστατοι. Δυστυχώς ανέβηκε από backups, και λείπουν μικρά κομμάτια… anyway
    2) τα υπόλοιπα τα έβαλα σε ιστοσελίδες:

    http://www.geocities.com/omadeon/monitor.html
    http://www.geocities.com/omadeon/solutions.html
    http://www.geocities.com/omadeon/saboteur.html
    http://www.geocities.com/omadeon/adlibidum.html
    http://www.geocities.com/omadeon/dialogue1.html
    http://www.geocities.com/omadeon/absurdum.html

    Ευχαριστώ AFM 🙂
    Γ.Σ.

Trackbacks

  1. digital-era » Blog Archive » Δια ιστορικούς λόγους

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

  • θέι θάμθιγκ

  • ΠΡΟΣΟΧΗ!

  • ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΥΠΕΡΠΕΡΑΝ

  • Monkey Business

  • The Big Store

  • Από 06/01/2007 μέχρι τώρα

  • This blog is under copyleft… All wrongs reversed

  • Εισάγετε το email σας για εγγραφή στην υπηρεσία αποστολής ειδοποιήσεων μέσω email για νέες δημοσιεύσεις.

    Προστεθείτε στους 7.581 εγγεγραμμένους.
  • Ιανουαρίου 2007
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031  
  • Αρέσει σε %d bloggers: