Skip to content

Διαπλεκόμενοι Α.Ε

09/01/2007

Η μετακόμιση του blog στο wordpress συνέπεσε χρονικά με το κλείσιμο του monitor κι έτσι η ανάγκη για την δημιουργία link προς άλλα blog έγινε επιτακτική. Στην σχεδόν δωδεκάμηνη λειτουργία του blog στην πλατφόρμα του blogspot, απέφευγα συστηματικά να βάλω link στο blog μου για καθαρά ιδεολογικούς λόγους (τεμπελιά). Η αλήθεια είναι ότι με την πόρσε (wordpress) είναι πιο εύκολο να στήσεις την λίστα με τους συνδέσμους σου. Τουλάχιστον δεν χρειάζεται να κάνεις επεμβάσεις ανοιχτής καρδιάς στο template του blog, πράγμα που ήταν αναγκαίο να κάνεις στο ζάσταβα (blogspot) ακόμα κι αν από κώδικα html δεν ήξερες την τύφλα σου.
Διάλεξα λοιπόν ένα τίτλο για την λίστα των link μου (Διαπλεκόμενοι Α.Ε), μια κι εκείνο το «blogroll» που έχει ως default επιλογή το wordpress είναι κάπως απρόσωπο.
Εγώ το λέω στοιχειώδη ευγένεια, εσύ πές το δημόσιες σχέσεις, αλλά η πρώτη μου σκέψη ήταν να προσθέσω για αρχή τα link των blog που είχαν το blog μου στις επιλογές τους, χωρίς να περιμένουν ανταπόδοση από μένα(δεν υπήρχαν link στο παλιό αλλουφανμαρξάδικο θυμίζω). Πήγα αμέσως στην Technorati και έβαλα αναζήτηση. (Για όποιον δεν ξέρει τι είναι η technorati μπορώ να πω ότι είναι ένα site όπου μπορείς με μια απλή αναζήτηση να βρεις ποια blog έχουν link προς το δικό σου blog). To αποτέλεσμα της αναζήτησης έδειξε ότι υπάρχουν 166 links από 77 blog, πράγμα που σήμαινε ότι είχα μπροστά μου πολύ δουλειά. Μερικά από τα link ήταν αναφορές σε κάποιο παλιό μου ποστ.
Σε ορισμένα blog ενώ η αναζήτηση έδειχνε ότι κάποτε υπήρχε το link μου στο blogroll τους, για κάποιο λόγο το είχαν αφαιρέσει. Δεν μπήκα στην διαδικασία να ψάξω για ποιον λόγο κάποιος blogger αποφάσισε να κάνει την προσθαφαίρεση του link μου, διότι η ψυχή του blogger είναι -ως γνωστόν- άβυσσος. Εντύπωση μού έκανε το γεγονός ότι δύο blogger που βρίσκονται σε διαμάχη μεταξύ τους, αφαίρεσαν και οι 2 το link του afmarx. O ένας μάλιστα είχε μπει στον κόπο να στείλει και email που μου εξηγούσε τον λόγο… Θυμάμαι ότι γέλασα τότε με την ιδέα που έχουν κάποιοι για το blog τους και την αξία που δίνουν σ’ αυτό.
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι η λίστα με τους «διαπλεκόμενους Α.Ε» θα είναι διαρκώς «υπό κατασκευή» και θα συμπληρώνεται σιγά σιγά. Ήδη περιλαμβάνει και θα συμπεριλάβει και άλλους blogger, που δεν έχουν καθόλου link στο blog τους, αλλά και άλλους που στις επιλογές των συνδέσμων τους δεν περιλαμβάνονται «οι βόλτες στην Μπλογκοσλοβακία».
Δεν μου πάει όμως με τίποτε να προσθέσω στα link μου τους εκλεκτούς φίλους, που ενώ στις λίστες με τα εκατοντάδες link έχουν και blog που είναι ανενεργά εδώ και μήνες, σνομπάρουν φανερά το αλλουφανμαρξάδικο.
Πσσσσσσ…ψηλομύτες!

10 σχόλια leave one →
  1. 09/01/2007 12:11 μμ

    Αυτό με τα ανενεργά blogs είναι ένα θέμα που πρέπει να το κοιτάξω και εγώ αλλά με κρατάνε οι ίδιοι ιδεολογικοί λόγοι με σένα.

    Τα ονόματά μας βοηθάνε πολύ στις αλφαβητικές λίστες!

    🙂

    Καλόρίζικο!!!

  2. 09/01/2007 2:16 μμ

    Aντε! Καλορίζικο και σε εσάς (δεύτερη φορά σήμερα πετυχαίνω μετακόμιση).
    Καλή χρονιά επίσης.
    🙂

  3. 09/01/2007 2:24 μμ

    Παρατήρησα ότι έχεις ξεχάσει τον κολλητό σου τον Πιτσιρίκος….γιατί;
    χαχαχα

    (Δεν περιμένω απάντηση)

  4. 09/01/2007 4:41 μμ

    Σιγα σιγα.. κανε υπομονη… θα φανεί και το δικο σου.. είσαι ψηλότερα!;-)

    http://rodiat5.blogspot.com/2007/01/blogs-2001-2072.html

  5. 09/01/2007 5:48 μμ

    *Aggelos-x-Aggelos: Θα κάνουμε το κόλπο που κάνουν στις μικρές αγγελίες των εφημερίδων. Που βάζουν δηλαδή στην αρχή της αγγελίας ένα άσχετο «ΑΑΒΑΤΟΝ» και μετά ακολουθεί η αγγελία «ζητούνται κοπέλες για μπαρ»

    *Χνούδι: Ευχαριστώ για τις ευχές. Με το καλό να μετακομίσετε και σείς

    *Rockordi: Και πιτσιρίκο έχω… Αλλά τον ένα και μοναδικό, τον γνήσιο πιτσιρίκο-μπλόγκερ τον «being five»

    *Rodia : Eλπίζω να μην είμαι πολύ ψηλά , διότι ζαλίζομαι…

  6. 09/01/2007 6:12 μμ

    Εγώ πάντως θα τα κρατήσω τα ανενεργά μου λυνξ, θείο. Και τα έχεις κι εσύ απ’ ότι βλέπω (Jamella, Σάκης Φώλιος),,, και πολύ καλά κάνεις.
    Για μένα, είναι απόδοση respect σε κάποιους αν μη τι άλλο…

  7. 10/01/2007 7:41 πμ

    Καλορίζικο το νέο μαγαζάκι 🙂

    Λυσσάξατε όλοι με τις μετακομίσεις. Δε σας προλαβαίνω η μπερδεμένη λέμε 😛

  8. 10/01/2007 11:59 πμ

    Αλλουφανμάρξ Ντελαπατρί!

  9. 10/01/2007 8:27 μμ

    Χμ δηλαδή αν κατάλαβα καλά, δεν θα με βάλεις στο λινκ σου επειδή δεν σε έχω χώσει και εγώ.
    Χμ τι λές αν με βάλεις στο μπλογκ σου και βάλω εσένα 3 φιλαράκια σου κα ι στου προσφέρω και 3 λινκβλογκ… έχουμε deal η να ρωτήσω τον τραπεζίτη;

    Welcome to our city, θα το μετανιώσεις σύντομα :).
    ΣΗΜ:Αλήθεια είναι τόσο δύσκολο να βάλεις λινκ στο blogger; Εγώ 3 μέρες έχει που το αποφάσισα και ακόμξ βγάζει προβλήματα χμ…

  10. 10/01/2007 8:34 μμ

    Στο wordpress είναι εύκολο….
    Βουαλά!

Σχολιάστε

  • θέι θάμθιγκ

  • ΠΡΟΣΟΧΗ!

  • ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΥΠΕΡΠΕΡΑΝ

  • Monkey Business

  • The Big Store

  • Από 06/01/2007 μέχρι τώρα

  • This blog is under copyleft… All wrongs reversed

  • Πληκτρολογήστε το email σας για να ακολουθήσετε αυτό το blog και να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για νέες δημοσιεύσεις μέσω email.

    Μαζί με 7.591 ακόμα followers

  • Ιανουαρίου 2007
    Δ T Τ T Π S S
    « Δεκ.   Φεβ. »
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031  
