Skip to content

Υπερτασική Αριστερά…

20/03/2007


Η «Υπερτασική αριστερά» είναι ένα blog που έκανε την εμφάνιση του τον τελευταίο μήνα.Με 3 φράσεις κάτω από τον τίτλο του blog, ο δημιουργός του εξηγεί την έννοια που αποδίδει στο επίθετο «υπερτασική» με το οποίο …κοσμεί την Αριστερά που οραματίζεται:

Έξω από τάσεις…
γιατί μας ανεβαίνει η πίεση…
γιατί θα τους ανεβάσουμε την πίεση…

Ο blogger aletgr που υπογράφει το «Μανιφέστο της Υπερτασικής Αριστεράς» οραματίζεται την κοινή δράση όλων των αριστερών κομμάτων:

«Η αριστερά στη βάση της ήταν πάντα ενωμένη, ήταν πάντα μία. Παλεύουμε όλοι για τον ίδιο σκοπό, το ίδιο όραμα, έχουμε τις ίδιες αγωνίες.
Ανάγκη για ενότητα υπάρχει μόνο στην κορυφή, στην εκπροσώπηση.
(…)
Ο δογματισμός, και οι διαμάχες περί το «filioque» δεν έχουν θέση στην αριστερά μας. Η άποψη, η σύνθεση μέσα από τη διαφωνία, ο διάλογος είναι αρχές της.
Οι αφορισμοί, οι καταδίκες της διαφορετικής γνώμης, η αυταρέσκεια είναι γνωρίσματα της αντίδρασης κι ο κατακερματισμός της εκπροσώπησης της αριστεράς ωφελεί μόνο το παιχνίδι της.
(…)
Ήρθε η ώρα ν’ αφήσετε τα κομματικά ευαγγέλια και τις ιδεολογικές διυλίσεις και ώριμα, ψύχραιμα, αποβάλλοντας τις όποιες ηγεμονικές τάσεις, ν’ απαρνηθείτε το αριστερό αλάθητο.Ο αυταρχισμός κι η αλαζονεία, δεν μας αξίζει. Η «κεντροαριστερά» και το κυνήγι της καρέκλας δεν σας ταιριάζει. Η απομόνωση κι η αποχή ωφελούν μόνο την αντίδραση.
(…)
Ας κρατήσουν τα κόμματα της αριστεράς την οργάνωση τους, το ιδεολογικό status quo τους και τα κεκτημένα τους, ας δώσουν όμως σ’ εμάς την ευκαιρία ν’ αγωνιστούμε όλοι μαζί για μια καλύτερη κοινωνία.

Μπορεί όλα αυτά να ακούγονται ρομαντικά και ουτοπιστικά, αλλά ρε γαμώτο είναι όμορφα!
Δεν θα ήταν ωραίο να καταφέρουν κάποτε οι ηγεσίες των αριστερών κομμάτων και τάσεων να κουβεντιάζουν ήσυχα,ήσυχα κι απλά προγραμματίζοντας την κοινή τους δράση;

Advertisements
32 Σχόλια leave one →
  1. 20/03/2007 10:09 μμ

    Αχ (παύλα) βαχ…

  2. 20/03/2007 10:13 μμ

    Αν καταφερουμε εμείς να κουβεντιάζουμε θα έχουμε επιτύχει! Οι ηγεσίες δεν θα καταφέρουν ποτέ να τα βρουν γιατί αποτελούν δομημένες γραφειοκρατίες με ξεχωριστά συμφέροντα. Αριστερά είναι αυτοί που βρίσκονται στην άλλη πλευρά της όχθης…

    μ-π

  3. 20/03/2007 10:57 μμ

    Απ’οτι βλεπω αρχιζουμε εδω μεσα να εχουμε πολυφωνια!!!

  4. 20/03/2007 11:37 μμ

    Ρομαντικός αλλά σωστός ο alertgr.

    Και μεις είμεθα ρομαντικοί και έχουμε οράματα και φιλοδοξίες: ονειρευόμαστε έναν καλύτερο και πιο δίκαιο κόσμο, και γι’ αυτό παλεύουμε.

    Τελικά, είμαστε χωρισμένοι σε δύο κατηγορίες: τους ρομαντικούς επαναστάτες και τους βολεμένους. Δεν υπάρχει άλλη κατηγορία.

  5. 21/03/2007 12:00 πμ

    Αχ ρομαντικέ μου Allu Fun Marx ! Πολύ μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι! (σοβαρολογώ, ασχέτως Μπόμπου). Αλίμονο μας καλέ μου αν πάψουμε να ονειρευόμαστε και κάθε πρόταση, θέση, πρόθεση, την απορρίπτουμε ως ουτοπική και ρομαντική. Τότε γιατί να ζούμε; Το μήνυμα που πρέπει να περνάει από τον κόσμο είναι, όλοι οι αριστερής σκέψης και πρακτικής, ενωμένοι χωρίς ταμπελάκια και περιθωριοποιήσεις. Γιατί πέσαμε όλοι στη λούμπα και όταν πάθεις μαθαίνεις. Ήμουνα στη μια παρέα λέγανε :Περνάνε τα μαλακιστήρια τα κουκούδια! Ήμουνα στην άλλη λέγανε :Κοίτα κάτι μαλάκες οι Ρηγάδες! Κι όλοι μαζί λέγανε : Κοίτα τα βλήματα οι πρασινορουφιάνοι! Γιατί για μένα ΚΑΙ στο πασόκ υπάρχει μια αριστερή πτέρυγα με τσακισμένα όνειρα και φτερά, κλεισμένη στο καβούκι της. Επειδή πρέπει να πω ότι διακατέχομαι από δεξιό αλλεργικό σύνδρομο, πιστεύω ότι στο χέρι μας είναι να συσπειρωθούμε και να περάσουμε στην ίδια όχθη. Δυστυχώς υπάρχει μια μικρή δυσκολία. Λείπει ο Μπροστάρης. Ο κόσμος έχει ανάγκη να επενδύσει όνειρα σε πρόσωπο. Το παρόν γνωστό, πολιτικό σκηνικό δε διαθέτει. Ας ελπίσουμε πως θα βρεθεί κάποιος. Με δεδομένο όμως αυτό, περάστε όσοι έχετε φωνή σε όποια οργάνωση, κομματική, συνδικαλιστική, φοιτητική, την άποψη ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ και να αγνοείτε τις άνωθεν γραμμές. Από τη βάση θα αρχίσει τώρα η αλλαγή, γιατί η βάση πια έχει αλλάξει. Θεωρητικούς διαθέτει και αγωνιστές διαθέτει. Θέλω να ‘μαι αισιόδοξη ότι οι νέοι έχετε υγιή τρόπο σκέψης, ψυχάρα και παλμό. Δε μένει παρά να συντονιστείτε. Κι εμείς μαζί σας… 🙂
    Και Καλή Άνοιξη σε όλους! μια και μπήκε επισήμως…

  6. 21/03/2007 12:12 πμ

    ναι καλα νταξει καταλαβαμε…
    ΚΟΕ -ΔΕΑ-ΚΟΑ- ΚΕΔΑ-ΣΥΡΙΖΑ…
    Λιγο ετσι λιγο γιουβετσι και καλα κρασα…
    ΕΛΕΟΣ πλεον με τη μανιερα της ενοτητας
    Οσοι δε συμφωνουν ΔΕΝ ενωνονται…Δυσκολο;
    Και ο μεγαλος ΜΥΘΟΣ που προσπαθουν χρονια να πλασαρουν οι συγκεκριμενοι μπας και κερδισουν κανα ψαρακλα:
    «Η αριστερά στη βάση της ήταν πάντα ενωμένη, ήταν πάντα μία. Παλεύουμε όλοι για τον ίδιο σκοπό, το ίδιο όραμα, έχουμε τις ίδιες αγωνίες.»
    Το ότι ειναι hate-blog για το ΚΚΕ κανει μπαμ…

  7. 21/03/2007 12:38 πμ

    @16forever:Σύντροφε φιλοΚΚΕ το να ζητά κάποιος από το ΚΚΕ να μην διαχωρίζεται από την υπόλοιπη αριστερά και να δεκτεί μέσα του άλλες απόψεις είναι αντιΚΚΕ; Ακόμα και αν αυτός ο κάποιος συμμετέχει στους αγώνες του ΚΚΕ; Το ότι υπήρχαν μέσα στο ΚΚΕ απόψεις πως η Περεστρόικα ήταν λάθος πριν το 89 και το ΚΚΕ της αποσιωπούσε, πως κατέληξε να διαγράψει όλη την ΚΝΕ εκείνη την εποχή δε σου λέει πως το Κ.Κ.Ε κάνει λάθη; Που κατέληξαν αυτοί που έφυγαν; Συμφωνούμε πουθενά… Το ΚΚΕ και το λάθος του κατάλαβε αλλά ξανά πίσω δεν τους δέχτηκε. Και δεν θεωρώ το εγώ είμαι το κόμμα και έχω αυτήν την άποψη αν θέλεις ακολούθησε με… Εϊμαι πιο ενωτικός, πιο ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ, συμφωνείς με το κομμουνιστικό μανιφέστο, έχεις άποψη έλα και θα τη συζητήσουμε. Και όχι , Εσύ είσαι με τον προδότη τον Τρότσκι είσαι αντιδραστικός, εσύ με αυτά που λες είσαι αριστεριστής… Αυτά τα λίγα.
    @Post: Ο λόγος της πολυδιάσπασης έχω καταλήξει είναι πως η αριστερά δεν έχει ανταπόκριση, και βρίσκεται σε μια μιζέρια. Η μιζέρια φέρνει την διχόνοια. Ο λόγος που υπάρχει αυτή η μιζέρια είναι πως η βάση της οργανωμένης αριστεράς είναι μικροαστική όσο και αν αυτό ακούγεται ισοπεδωτικό. Η ΚΝΕ που θα έπρεπε να ήταν μέσο διαπαιδαγώγησης αναλώνεται μόνο με την «δράση» και η θεωρητική βάση των μελών είναι υπό του μηδενός… Δεν ξέρω σε πόσους ΚΝΙΤΕΣ έχω χαρίσει το Μανιφέστο για να το διαβάσουν ύστερα από 3 χρόνια αφισοκόλλησης και αναπαραγωγής ζυμώσεων από τις πεφωτισμένες ηγεσίες τους… Αυτό δεν είναι ΚΟΒ είναι κατηχητικό. Και δεν είμαι ΑΝΤΙΚΚΕ αλλά ζητώ ένα καλύτερο ΚΚΕ. Θα το χρειαστούμε αφού μόνο αυτό θα μπορέσει να οδηγήσει την επανάσταση, αρκεί να είναι έτοιμο…

  8. 21/03/2007 6:21 πμ

    Αλλουφάνιε,

    τι συμβαίνει εις αυτό το ένδοξο μπλογκ; 🙂

  9. 21/03/2007 8:28 πμ

    «Η ΚΝΕ που θα έπρεπε να ήταν μέσο διαπαιδαγώγησης αναλώνεται μόνο με την «δράση» και η θεωρητική βάση των μελών είναι υπό του μηδενός…»

    θυμάσαι τα θεωρητικά του Φαράκου και τις παραινέσεις προς τη νεολαία!!!

    μ-π

  10. 21/03/2007 8:30 πμ

    Εγώ πάντως παιδιά, δεν πιστεύω ότι το blog της Υπερτασικής είναι αντι-ΚΚΕ.
    Εμένα τουλάχιστον αν και είμαι ψηφοφόρος του ΚΚΕ δεν με ενόχλησε κάτι σ΄αυτά που διάβασα.
    Ο alertgr γράφει αυτά που σκέφτονται πολλοί απλοί αριστεροί :
    «Δεν σας περνάει από το μυαλό σύντροφοι ότι υπάρχουν πολλοί οι οποίοι συμφωνούν με κάποιες από τις θέσεις του ΚΚΕ, κάποιες από τις θέσεις των «αριστερών» του ΣΥΝ, κάποιες από τις θέσεις των «ανανεωτικών», κάποιες του ΠΑ.ΣΟ.Κ και κάποιες της Κ.Ο.Ε; Σύντροφοι κανείς από εσάς δεν είναι ο φορέας της μοναδικής αλήθειας!
    Σύντροφοι δεν είμαστε αριθμοί στις στατιστικές σας και τις μετρήσεις σας !
    Τα κόμματα της αριστεράς, σύντροφοι, θα έπρεπε να απευθύνονται στην κοινωνία, όχι στους οπαδούς τους, τον κομματικό «στρατό».»

    ——————————————————–

    Πάνο : σε ποιο ένδοξο blog;

  11. 21/03/2007 8:37 πμ

    Τώρα βέβαια που διαβάζω το ποιο πάνω quote, το «τέντωμα» της αριστεράς μέχρι το Πασοκ, με ενόχλησε. Μπορεί κάποια στελέχη/μέλη του Πασοκ να έχουν αριστερό παρελθόν, αλλά το Πασόκ ως κόμμα δεν έχει κρατήσει τίποτε αριστερό.
    —————————————————-
    μ-π : «πρώτοι στα μαθήματα, πρώτοι στον αγώνα», του σ. Φαράκου είναι;

  12. 21/03/2007 9:20 πμ

    Καλημέρα Μάρξ,
    Ναι μπήκε η άνοιξη, όπως πάντα μεγαλόπρεπη και σπάταλη, σε ομορφιά σε αισθήματα, σε φώς. Ενώ εμείς, μίζεροι και ξερόλες. Μόλις πει κάποιος κάτι, δεν κοιτάμε τι είπε, αλλά ποιος το είπε. Γιατί το ποιος το είπε, παίρνει τα μπράβο ή τις μούντζες. Ασε που χωρίς ταμπέλες αδυνατούμε να κρίνουμε. Όχι πως η συνολική κοσμοθεωρία δεν παίζει ρόλο για τα λεγόμενα του καθενός . Αλλά την Σήμερον, αμφιβάλω αν υπάρχει ένας ενιαίος μπούσουλας, για το τι είναι προοδευτικό, τι αντιδραστικό, τι αριστερό, τι δεξί.
    Οι δεξιοί σου βγαίνουν από τ αριστερά και αντιστρόφως.
    Είπαμε ρόζ ρούχα που πλύθηκαν σε πλυντήρια της παγκοσμιοποίησης.
    Λοιπόν ναι, εγώ συμφωνώ, ότι η αριστερά στη βάση είναι ενωμένη, γιατί δεν κυνηγάει εξουσία.
    Η αριστερά στη κορυφή, το μόνο που σκέφτεται είναι να υφαρπάξει καμία ψήφο παραπάνω και ας μη ξέρει τι να την κάνει.
    Γι αυτό φίλο αριστεροί, αν θέλουμε να αλλάξουμε τον κόσμο (!!!!), πρέπει να μείνουμε εκτός εξουσίας.

  13. 21/03/2007 9:49 πμ

    Το εκλαϊκευμένο σύνθημα: «πρώτοι στα μαθήματα, πρώτοι στον αγώνα»

    είναι απόρροια εκείνου το συντηρητισμού που χαρακτήριζε τις οργανώσεις του ΚΚΕ (και τις μετωπικές εννοείτε), που βρήκε τη θεωρήτική του έκφραση στις παραινέσεις προς του νέους ου Φαράκου.

    μ-π

  14. 21/03/2007 10:09 πμ

    Συμφωνώ με τον/την 16forever, ότι το blog «υπερτασική αριστερά» είναι αντιΚΚΕ… Δυστυχώς! Αλλά και αντιΚΚΕ να μην είναι, σίγουρα αποσιωπά τη δράση και τις προτάσεις του ΚΚΕ και αναδεικνύει αυτές του ΣΥΝ και άλλων οργανώσεων! Θα έλεγα λοιπόν, ότι είναι, τουλάχιστον μεροληπτικό υπέρ συγκεκριμένων δυνάμεων και άρα όχι ενωτικό όπως ευαγγελίζεται!

    Φιλικά!

    Υ.Γ. 1: Όσα γράφω είναι στη βάση της δημοκρατικής ανταλλαγής απόψεων και είμαι πρόθυμος για κουβέντα…

    Υ.Γ.2: Για όσους λένε ότι το θεωρητικό επίπεδο των μελών της ΚΝΕ είναι πολύ χαμηλό, ας μου επιτρέψουν να μην το δεχτώ…
    Πρώτον γιατί οι ΚΝίτες δεν το παίζουν παντογνώστες και δεύτερον γιατί η αυτομόρφωση παίζει σημαντικό ρόλο στην ιδεολογική τους διαμόρφωση!

  15. 21/03/2007 10:29 πμ

    Aδερφέ karpidi μην προστρέχεις!
    Το ότι συμφωνω σε καποια ζητηματα με ΤΟ»κομμα» δε με κανει φιλοΚΚΕ.
    Το εχω ψηφισει βεβαια μια φορα αλλα δε νομιζω να το πραξω ξανα !Μπρρρρρ 😀

  16. 21/03/2007 10:38 πμ

    Μπράβο παιδιά!
    «Η ααριστερά στη βάση της είναι ενωμένη».
    «Αν θέλουμε να αλλάξουμε τον κόσμο, πρέπει να μείνουμε εκτός εξουσίας».
    Το θέμα είναι ότι μας λείπει ένα ενοτικό όραμα.
    Όραμα, παιδιά, όραμα!
    Τι απέγινε το όραμά μας;

  17. 21/03/2007 11:22 πμ

    Πάντως, λίγο καιρό πριν, είχαμε καταθέσει ένα αναπάντητο -ως τα τώρα- ερώτημα:

    ¨Τα παιδιά του Κολιγιάννη ποιόν είχανε πατέρα;»

    μ-π

  18. 21/03/2007 11:26 πμ

    Ω, Ελληνες,μόνο από τα παραπάνω σχόλια είναι προφανές το ανέφικτον του πράγματος!

  19. 21/03/2007 12:20 μμ

    Καλησπέρα κι ευχαριστώ όλους που ασχολήθηκαν με την “υπερτασική αριστερά”. Ήταν πολύ ευχάριστη έκπληξη.
    Διάβασα όλα τα σχόλια και θα ήθελα να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα.
    Το blog δεν είναι σίγουρα αντι-ΚΚΕ, και δεν θα μπορούσε να είναι γιατί εγώ δεν είμαι «αντι-ΚΚΕ». (Στο κάτω-κάτω η μοναδική φορά που εντάχθηκα κάπου ήταν στην ΚΝΕ πριν 20 χρόνια στα 19 μου)
    Το ΚΚΕ, κατά την ταπεινή μου άποψη, έχει επιλέξει ένα δρόμο δικό του, που δεν συνεισφέρει σε οποιαδήποτε μορφής ενότητα, εκτός αν θεωρεί κανείς ενότητα την εκλογική σύμπραξη με το ΔΗΚΚΙ.
    Από την άλλη βέβαια υπάρχει αυτό που έγραψε κι ο 16forever με το οποίο συμφωνώ απόλυτα: «Όσοι δε συμφωνούν ΔΕΝ ενώνονται».
    Όσο για το τέντωμα της αριστεράς μέχρι το ΠΑΣΟΚ, μην τρελαθούμε ρε παιδιά, όσο και να το τεντώσεις δεν φτάνει μέχρι εκεί με τίποτα !
    Έγραψα ότι μπορεί να συμφωνείς με κάποιες θέσεις του ΠΑΣΟΚ όπως και με οποιουδήποτε άλλου κόμματος, δεν είναι κακό.
    Άφησα τελευταίο αυτό: Και ο μεγάλος ΜΥΘΟΣ που προσπαθούν χρόνια να πλασάρουν οι συγκεκριμένοι μπας και κερδίσουν κάνα ψάρακλα:
    “Η αριστερά στη βάση της ήταν πάντα ενωμένη, ήταν πάντα μία. Παλεύουμε όλοι για τον ίδιο σκοπό, το ίδιο όραμα, έχουμε τις ίδιες αγωνίες.”
    Αγαπητέ μου forever16, δεν είμαι «συγκεκριμένος» με την έννοια ότι δεν είμαι ενταγμένος ΠΟΥΘΕΝΑ. Είναι μύθος αυτό που υποστηρίζω ; Έχουν οι εργαζόμενοι διαφορετικές αγωνίες και οράματα μεταξύ τους ; Δε νομίζω.
    Οι διαφορές τους (κατά τα κομματικά ιερατεία) εντοπίζονται στο αν είχε δίκιο ο Στάλιν ή ο Τρότσκι, τι εννοούσε η Λούξεμπουργκ, αν έπρεπε να γίνει η επέμβαση των Σοβιετικών στην Πράγα κ.ο.κ.
    Έχει να κάνει αυτό με την αγωνία για το μεροκάματο ; Έχει να κάνει με την ασυδοσία των πολυεθνικών ;
    Γι’ αυτό είπα και λέω συνέχεια: Ας κρατήσουν τα κόμματα της αριστεράς την οργάνωση τους, το ιδεολογικό status quo τους και τα κεκτημένα τους, ας δώσουν όμως σ’ εμάς την ευκαιρία ν’ αγωνιστούμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ για μια καλύτερη κοινωνία.
    A.T.

  20. 21/03/2007 12:59 μμ

    Τελικά το θετικό που προκύπτει, είναι ότι οι πιο πολλοί συμφωνούμε. Όσον αφορά το τέντωμα, λάθος έκφαση. Γιατί οι ανοιχτόμυαλοι πολιτικά άνθρωποι, οι ρεαλιστές δηλαδή, δεν φαντάζονται έτσι την ενοποίηση των αριστερών δυνάμεων. Ως τέντωμα κανενός για να πλησιάσει τις θέσεις του άλλου. Το φαντάζονται ως δύο όχθες, που στη μια είναι οι μεν και στη άλλη οι δε. Στη μια είναι το κατεστημένο, η συντήρηση, η οπισθοδρόμηση, το συμφέρον, οι ανταλλαγές και τα ξεχρεώματα και στην άλλη η πρόοδος και τα κοινά όνειρα και ιδανικά. Οι διαφορές των επί μέρους θέσεων είναι ασημαντότητα και βλακωδώς ταλανίζουν την αριστερά χρόνια τώρα και την οδήγησαν εκεί που την οδήγησαν σε παγκόσμιο επίπεδο. Τόσο απλό και δεν καλλιεργώ αντιπαλότητα, απλά στη μια όχθη να είστε ανοιχτοί να συμπεριλάβετε όποιον έχει παρόμοιες θέσεις, ανεξάρτητα από πού προέρχεται, χωρίς να του κολλάτε ταμπέλα. Γιατί σ’αυτά τα ταμπελάκια τσιμπάνε οι θερμόαιμοι πιτσιρικάδες, χωρίς να αντιλαμβάνονται ποιοι τα καλλιεργούν, ποιοι τα συντηρούν και γιατί.

  21. 21/03/2007 3:12 μμ

    H ενότητα μπορεί να επιτευχθεί απαντώντας στην εξής ερώτηση : «Κάτω από ποιές προυποθέσεις και στόχους και για να κάνουμε τι ; »
    Κανεις δε διαφώνησε με την αγωνια για το μεροκάματο και την ασυδοσια των πολυεθνικων.
    Το ζητημα ειναι ποιους τροπους αντιμετωπισης θετει ως προτεραιοτητα το καθε κομμα /παραταξη /ομαδα.
    Το ΚΚΕ για παραδειγμα μιλαει για αλλαγη πολιτευματος (οποτε το θυμαται)οταν λεει για αλλαγη συσχετισμων και παραγωγικων σχεσεων.Ο ΣΥΝ -ΔΕΑ-ΚΕΔΑ κτλ απλως ομιλουν για καλυτερη διαχειριση του συστηματος , πιο ανθρωπινα αφεντικα κουλουπου κουλουπου …
    Το θεμα ειναι τεραστιο και δυσκολευομαι να παρακολουθησω μια τετοια συζητηση μεσω net ποσο μαλλον να συμμετασχω 😀

  22. 21/03/2007 3:22 μμ

    Yπερτασικέ εφόσον δεν είσαι ενταγμένος πουθενά γιατι τους στηρίζεις προβαλλοντας τις θεσεις και τις διακυρήξεις τους ;Δεν το καταλαβαινω αυτο…
    Και αν σε καλυπτουνε πολιτικα γιατι δεν εντασσεσαι;
    Συμφωνω μ’αυτο που ειπες οτι «δεν ειναι κακο να συμφωνεις με καποιες θεσεις καποιου κομματος» αλλα το blog σου θυμίζει κανονικη «στράτευση»!

  23. 21/03/2007 3:30 μμ

    ήμουνα αριστερή (ω ναι, επί εποχής Φαράκου κι εγώ)… τώρα είμαι απλώς υπερτασική (18 η μεγάλη, 10 η μικρή) :Ρ

  24. 21/03/2007 3:48 μμ

    Και τελοςπαντων ξέρετε τι λέω ;
    Αν η Παπαρηγαινα , ο -ειμαι νεος και ωραιος- Τσιπρας και οι λοιποι αριστεροι πολιτικοι ειναι «καλοι χριστιανοι» ,ενδιαφερονται για το καλο του τοπου και των εργαζομενων ας βρουνε μια ΚΑΝΟΝΙΚΗ πρωινη εργασια οπως ολοι και να ασχολουνται με τα κοινα σαν χομπυ το απογευμα!Η μερα εχει 24 ώρες!8 ώρες δουλεια , 8 ώρες πολιτικη και 8 ωρες υπνος!
    3*8=24 !!Απλη αριθμητικη του δημοτικου !

  25. 21/03/2007 7:21 μμ

    Raffinata: αντι-υπερτασικό απαραιτήτως…
    Η μεγάλη σου είναι έτοιμη για παντρειά…
    🙂

    16forever: λαϊκίζεις επικίνδυνα. Φουλ τάιμ δουλειά είναι το βουλευτιλίκι. Αν βέβαια ο βουλευτής ασχολείται μ’ αυτό. Κι αν μάλιστα έχεις και οργανωτικές, πολιτικές, καθοδηγητικές κ.λ.π ευθύνες στο κόμμα, τότε σίγουρα 24 ώρες είναι λίγες.

    Υπερτασική Αριστερά (Α.Τ): καλώς ήρθες κι από εδώ. Είναι πολύ ενδιαφέροντα όλα αυτά που γράφεις στο blog σου.
    Keep blogging…

  26. 21/03/2007 9:00 μμ

    ΕΜΠΡΟΣ να στησουμε κατι νεο και ωραιο!
    ΕΜΠΡΟΣ να κανουμε πραξη τα ονειρα μας!!
    ΕΜΠΡΟΣ να αυτοοργανωθουμε!!!
    εχουμε δυναμη μεσα απο το διαδικτυο!!
    Να βαλουμε τις βασεις μεσω διαδικτυου!!!

  27. tool667 permalink
    21/03/2007 10:52 μμ

    «Όσο για το τέντωμα της αριστεράς μέχρι το ΠΑΣΟΚ, μην τρελαθούμε ρε παιδιά, όσο και να το τεντώσεις δεν φτάνει μέχρι εκεί με τίποτα !» +1 από εμένα!

    Το ποιος είναι αντί-ΚΚΕ είναι μεγάλη κουβέντα…
    Προσωπικά πιστεύω ότι στεναχωριέμαι για την κατάσταση που βρίσκεται τις τελευταίες δεκαετίες το ΚΚΕ περισσότερο από πολλούς του κόμματος.
    Τιμάω την ιστορία που έχει γράψει το κόμμα με τους αγώνες του αλλά η πολιτική δεν είναι οπαδηλίκι.
    Δυστυχώς το σημερινό ΚΚΕ πασχίζει…αναλώνεται στην περιχαράκωση του και την όργανοκαυλία του αντί να πάρει τον ρόλο του οδηγητή στις ζημώσεις μίας ενωμένης αριστεράς. Γιατί ΕΙΝΑΙ μεγάλο κόμμα.
    Έχει αποκτήσει (εν μέρη δικαιολογημένα) μία εσωστρέφεια και μία τάση για πόλωση (βλέπε ότι όλοι είναι αντι-ΚΚΕ) με τους υπόλοιπους χώρους της αριστεράς (όπως είπα χωρίς να έχει πάντα άδικο).

    το παιδί το έθεσε πολύ σωστά:
    «Ας κρατήσουν τα κόμματα της αριστεράς την οργάνωση τους, το ιδεολογικό status quo τους και τα κεκτημένα τους, ας δώσουν όμως σ’ εμάς την ευκαιρία ν’ αγωνιστούμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ για μια καλύτερη κοινωνία.»

    Η εύκολη απάντηση είναι:
    «.. ο μεγαλος ΜΥΘΟΣ που προσπαθουν χρονια να πλασαρουν οι συγκεκριμενοι μπας και κερδισουν κανα ψαρακλα»
    …και ξανά περιχαράκωση…

  28. 22/03/2007 7:35 πμ

    Κι ως συνήθως, λαμπρών πεδίο ανταλλαγής απόψεων και επιχειρημάτων, το μπλογκ του αγαπητού μας Μαρξ.
    Οι ,σχεδόν, συγκλίνουσες απόψεις, ότι το συγκεκριμένο μπλογκ που μας φέρνεις προς συζήτηση, δεν είναι και τόσο δίκαιο με το ΚΚΕ, δεν μου προκαλούν προσωπικά, και καμιά τεράστια έκπληξη.
    Καταρχήν, επειδή ακριβός είναι ένα μπλογκ. Άρα, εκφράζει συγκεκριμένες απόψεις και κατά δεύτερων, αυτό που εγώ παρατηρώ με πολύ μεγάλη απογοήτευση τα τελευταία χρόνια που ζω μαζί σας εδώ, είναι ότι το ΚΚΕ, πολλές φορές έχει αυτό -χρησιμοποιηθεί ως ουρά του ΝΔ.
    Από το 89 και έπειτα.
    Το ότι κάποιος επέκτεινε την αριστερά μέχρι το ΠΑΣΟΚ, δεν αποτελεί για μένα αμαρτία, όταν σαν πολύφερνη νύφη η αριστερά, ακόμα κι από δεξιούς, πολλές φορές, κανακεύετε και χαϊδεύεται.
    Ακόμα και ο Ψωμιάδης ή ο Καρατζαφέρης, έχουν βάλει το δαχτυλάκι τους στο μέλι με αριστερή γεύση.

  29. 22/03/2007 12:47 μμ

    Οι ,σχεδόν, συγκλίνουσες απόψεις, ότι το συγκεκριμένο μπλογκ που μας φέρνεις προς συζήτηση, δεν είναι και τόσο δίκαιο με το ΚΚΕ, δεν μου προκαλούν προσωπικά, και καμιά τεράστια έκπληξη.
    Καταρχήν, επειδή ακριβός είναι ένα μπλογκ. Άρα, εκφράζει συγκεκριμένες απόψεις

    γράφει ο N.Ago, και δε μπορεί κανείς παρά να συμφωνήσει.

    Τις απόψεις τους εκφράζουν οι άνθρωποι. Το πώς βλέπουν μια υποτιθέμενη ενότητα της αριστεράς.
    Εγώ πάλι, θητεύσας και ακόμη παρών στο χώρο, θέτω το ερώτημα: ενότητα για να κάνουμε ΤΙ; Το ερώτημα αφορά πρωτίστως τον στρατηγικό πολιτικό στόχο.

    -Το ΚΚΕ έχει ένα πολιτικό πρόγραμμα που θέτει ζήτημα ανατροπής του καπιταλισμού. Αν εργάζεται γι’αυτό καλά ή άσχημα, είναι μια συζήτηση που πρέπει ν’απευθυνθεί στους συντρόφους.

    -Ο ΣΥΝ από την άλλη, ΔΕΝ έχει αυτό το στόχο. είμαι σίγουρος οτι μια σοβαρότατη ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ του κόσμου του ΣΥΝ, εύχεται και επιθυμεί την ανατροπή του συστήματος – ωστόσο η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ του δεν έχει τέτοιες ανησυχίες. Η πλειοψηφία του ΣΥΝ βολεύεται με ένα ευρωσύνταγμα (πολλοί, ακόμα και με την κατάπτυστη χαρταπλιάγκα του Ζισκάρ!), τοποθετείται κατά της τρέχουσας αμερικανικής πολιτικής και ονειρεύεται μια μεγάλη ευρωπαϊκή δύναμη του πολιτισμού και του ανθρωπισμού, που θα κοντράρει τις ΗΠΑ.
    Ένα παρόμοιο όραμα που σταματάει εκεί έχει όχι μόνον η πλειοψηφία του ΠΑΣΟΚ, ενός από τους πυλώνες του καθεστωτικού πολιτικού συστήματος στην Ελλάδα, αλλά και σοβαρό μέρος των ψηφοφόρων της ΝΔ.

    -Οι λοιπές συνιστώσες της Αριστεράς είναι άτομα και παρέες – πάντως όχι υπαρκτές πολιτικές δυνάμεις.

    Σε αυτό το σκηνικό το στίγμα του μπλογκ που λέγεται «Υπερτασική Αριστερά» είναι περισσότερο αυτό μιας μειοψηφικής στον κόσμο του, πλειοψηφικής στο μηχανισμό του τάσης του ΣΥΝ, παρά αυτό που υπονοεί η επιγραφή του.
    Καμμία προσπάθεια δεν καταβάλλεται για να κρυφτεί αυτό, πράγμα που δυσχεραίνει παραπέρα την – καλώς νοούμενη – ερασιτεχνική δουλειά: για παράδειγμα, ούτε ένα λινκ δεν υπάρχει προς το ΚΚΕ είτε προς μαζικές οργανώσεις και συσπειρώσεις όπου δραστηριοποιούνται οι κομμουνιστές.

    -Εν κατακλείδει, εύχομαι καλή επιτυχία, και καταθέτω κι εγώ τη συμβολή μου/feedback ως μπλόγκερ, στο εγχείρημα της «υπερτασικής»: φίλοι, η μόνη πολιτική που μ’ενδιαφέρει είναι αυτή που αποσκοπεί στην ανατροπή του συστήματος, την εγκαθίδρυση λαϊκής εξουσίας και το σοσιαλισμό. Συμπόρευση στα επιμέρους μπορούμε να έχουμε, μια συγκεκριμένη ενότητα δράσης για αντιπαράθεση στην κυρίαρχη πολιτική μπορούμε και πρέπει να κατακτήσουμε.
    Αλλά αν θέλετε να μιλήσετε για μια υπερτασική αριστερά, ξεκαθαρείστε πρώτα: τι θέλετε να κάνετε; Με ποιούς είστε, ενάντια σε ποιούς, γιατί, με ποιό στόχο;

  30. 22/03/2007 1:00 μμ

    αυτα λεω και γω ρε συ μαυρε προβατε αλλα η εκφραση δεν ειναι και το φορτε μου !:-D
    τι δεν ανηκει πουθενα μας ο υπερτασικη αριστερα μας λεει ;;;
    Α γεια σου !

  31. 22/03/2007 3:07 μμ

    Είναι πολύ ενδιαφέρουσες οι τοποθετήσεις σας κι ευχαριστώ που συνεχίζετε και ασχολείστε.
    Στο http://ypertasikiaristera.pblogs.gr/2007/03/syzhthsh-gia-thn-ypertasikh-aristera.html
    έχω κάνει την ανάλογη αναφορά κι έχω δώσει και κάποιες απαντήσεις.

Trackbacks

  1. " "

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

  • θέι θάμθιγκ

  • ΠΡΟΣΟΧΗ!

  • ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΥΠΕΡΠΕΡΑΝ

  • Monkey Business

  • The Big Store

  • Από 06/01/2007 μέχρι τώρα

  • This blog is under copyleft… All wrongs reversed

  • Πληκτρολογήστε το email σας για να ακολουθήσετε αυτό το blog και να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για νέες δημοσιεύσεις μέσω email.

    Μαζί με 7.589 ακόμα followers

  • Μαρτίου 2007
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Φεβ.   Απρ. »
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031  
  • Αρέσει σε %d bloggers: