Skip to content

Οι βλαβερές συνέπειες του λευκού, του άκυρου,της αποχής και του χαβαλέ…

30/08/2007

Κυρίες και, ούτως ειπείν, κύριοι…
(Ναι, σε σένα μιλάω ρε χαμένο. Μη σε μπερδεύει ο πληθυντικός και η προσφώνηση κύριος και κυρία. Είπα να μη σ’ αρπάξω με το καλημέρα από τα μούτρα. Γι’ αργότερα βλέπουμε…)
Κυρία και, ούτως ειπείν, κύριε λοιπόν.
Μήνες τώρα σε διαβάζω στις βόλτες μου στην Μπλογκοσλοβακία αγανακτισμένο με την- δεν πάει άλλο- κατάσταση. Ανησύχησες με τις τηλεφωνικές υποκλοπές αλά Βουλγαράκη. Ανατρίχιασες με τις -εμπρός στο δρόμο που χάραξε το Γκουαντάναμο- απαγωγές των πακιστανών στο κέντρο της Αθήνας, εν μέση Δημοκρατία. Αγανάκτησες με την Μαριέτα Γιαννακοκουτσίκου και τον Βύρωνα Πολύδειρα των αιΜΑΤηρών μεταρρυθμίσεων. Κατήγγειλες την αναξιοκρατία και την κουμπαροκρατία που επέβαλε ο, σεμνά και ταπεινά θαμώνας του Μπαϊρακτάρη, πρωθυπουργός. Είδες κι άκουσες για δομημένα ομόλογα και σοδομημένες μίζες, που με χειρουργική ακρίβεια μετάγγισαν εκατομμύρια ευρώ από τον κρατικό κορβανά (την κοινή μας δηλαδή τσέπη) σε κρυφούς λογαριασμούς επιτηδείων. Θαύμασες την τέχνη των πασόκων βουλευτών να κάνουν την πάπια, όταν η συζήτηση ερχόταν καμιά φορά στο μεγάλο πράσινο σκάνδαλο του Χρηματιστηρίου. Θαύμασες τον τρόπο με τον οποίο συμψήφιζαν παλιά και νέα σκάνδαλα οι γαλάζιοι με τους πράσινους (τόσα πήραν οι δικοί μας, τόσα βούτηξαν οι δικοί σας, μη ζητάτε και ρέστα τώρα, είμαστε πάτσι).

Κυρία και, ούτως ειπείν, κύριε ιστολόγε μου. Αυτά έγραφες σε ποστ και σχόλια μήνες τώρα, κι αν δεν τα έγραφες ακριβώς έτσι όπως τα γράφω εγώ , είναι που εσύ τα έγραφες καλύτερα από μένα (λίγο γλείψιμο δεν έβλαψε ποτέ κανένα).
Και ήρθε η μεγάλη συμφορά των συνεχόμενων πυρκαγιών του φετινού καλοκαιριού. Και αγανάκτησες με την ανικανότητα της κυβέρνησης… Κι εξαγριώθηκες με την δασοκτόνα πολιτική των πρώην και νυν κυβερνώντων. Και είπες για μια ακόμα φορά «δεν πάει άλλο». Και ίσως αυτό το «δεν πάει άλλο» να βγήκες και να το φώναξες σε κάποια από τις συγκεντρώσεις πολιτών. Και πολύ καλά έκανες.

Αλλά, ρε συ μάγκα και συ κούκλα (ή ρε συ μάγκισσα και συ κούκλε, αν προτιμάς), συμπλόγκερ μου, τι μαντάτα διαβάζω τελευταία; Αποφάσισες λέει να μη πας να ψηφίσεις. Μού πετάς και το επιχείρημα κατάμουτρα ότι αν οι εκλογές ήταν αποτελεσματικές θα ήταν παράνομες, και μου κάνεις το στομάχι φιόγκο.
Τι μαθαίνω ρε φίλε; Θα πας λέει να ψηφίσεις, αλλά θα ρίξεις άκυρο. Για να δουν όλοι τους οι γαμημένοι ότι εσύ δεν μασάς. Και για να κάνεις και το χαβαλέ σου. Ήδη σημειώνεις κάποιες έξυπνες ατάκες για να επιλέξεις τι θα γράψεις πάνω στο ψηφοδέλτιο την ημέρα των εκλογών.
Τι μαθαίνω ρε συ; Θα ρίξεις λευκό για να τους μαυρίσεις όλους μαζί τους μαλάκες λέει.
Κι εγώ λέω ότι τελικά οι μαλάκες δεν θα είναι αυτοί που θα τους μαυρίσεις με το λευκό ή το άκυρο. Με τον εκλογικό νόμο που ισχύει, μπορεί μεν τα λευκά και τα άκυρα να καταμετρώνται, για να σου δώσουν ψεύτικη ικανοποίηση ( μεγάλε, στο τμήμα μου είχαμε 13 λευκά και 5 άκυρα, τους σκίσαμε), αλλά δεν μετράνε στον καθορισμό του εκλογικού μέτρου. Έτσι πηγαίνουν -δώρο εξ ουρανού- στο πρώτο κόμμα, προς δόξα και θρίαμβο του δικομματισμού.
Γι΄αυτό σου λέω.
Όχι αποχή.
Όχι άκυρο.
Όχι λευκό.
Ρίξε κόκκινο (ΚΚΕ όπως εγώ ή ΣΥΡΙΖΑ ή άλλο).
Αν όχι, ρίξε πράσινο. Όχι το σάπιο πράσινο του Πασόκ ρε. Το πράσινο κάποιου οικολογικού κινήματος.
Ρίξε φούξια,μωβ, κανελί με βούλες. Αρκεί να μη μετρήσει έμμεσα η ψήφος σου υπέρ του δικομματισμού.
Τ’ άκοσες πουλί μου;

Advertisements
71 Σχόλια leave one →
  1. 30/08/2007 3:51 μμ

    Καλά ντε, μη φωνάζεις….
    δεν θα ψηφίσω την Εφη, άντε….

    (αυτό το κανελί με βούλες, καλό μοιάζει! 😉 )

  2. 30/08/2007 4:08 μμ

    Από το στόμα σου και στου πουλιού τ’ αυτί.

    (Καλώς ήρθες)

  3. 30/08/2007 4:12 μμ

    Όλα αυτά έτσι ακριβώς έγιναν.
    Το χειρότερο είναι όμως ότι και τη συηνέχεια του έργου την ξέρουμε:
    Όποιος κι αν βγεί, θα έχει (εννοείται) να διαχειριστεί «καμένη γή»!
    Και γιαυτό, με το ‘καλημέρα’, θ’ανεβάσει τον ΦΠΑ, θα ιδιωτικοποιήσει περαιτέρω παιδεία, υγεία, περίθαλψη, συντάξεις. Θα αναθεωρήσει το ασφαλιστικό, τα όρια ηλικίας, το άρθρο 24, το 16 και δεν ξέρω τι άλλο.
    Δεν είναι λοιπόν μόνο για τις φωτιές που πρέπει ν’αποδυναμωθεί ο δικοματισμός.
    Κι όσο βρισκόμαστε στη δικοματική μέγγενη, όσο πιο αδύμαμη, τόσο το καλύτερο!

  4. 30/08/2007 4:16 μμ

    Πολύ φοβούμαι αγαπητέ Μαρξ ότι μετά απ’αυτο το ποστάκιον και το μπανεράκιον θα γίνεις αντιπαθείς σε πολλούς !
    Αντιθέτως εγώ προσωπικά αρχίζω και σε συμπαθώ ακόμα περισσότερο (όχι δηλαδή ότι πριν δε σε συμπαθούσα) ! 😀

  5. 30/08/2007 4:37 μμ

    να προσθέσω στο τέλος
    «Αρκεί να μη μετρήσει έμμεσα η ψήφος σου υπέρ του δικομματισμού.»

    …του ΑΚΑΜΠΤΟΥ δικομματισμού
    😦

    πολύ καλό ποστ,
    ΠΛΟΥΡΑΛΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ!

  6. 16forever permalink
    30/08/2007 4:37 μμ

    …αντιπαθής…με «η»

  7. 30/08/2007 6:25 μμ

    Πως το λεν οι Βρετανοί στη βουλή των Λόρδων τους όταν δηλώνουν τη συμφωνία τους… «here here»?
    Αυτό! 😉

  8. 30/08/2007 6:33 μμ

    Να σου πω… Οκ, αναθεώρησα για τη στάχτη στο φάκελλο, ήμουν τρομερά θυμωμένη όταν το έγραφα.

    ΑΛΛΑ, όσο και να λυσάτε (εσύ και το Μαύρο Πρόβατο) δεν ψηφίζω κανέναν της κοινοβουλευτικής αριστεράς. Σε αυτές τις εκλογές θα ψηφίσω ΚΚΕ. Δεν έχω αποφασίσει ακόμα αν θα έχει το ΜΛ μπροστά ή πίσω. Μάλλον πίσω, μου κάνει πιο kinky! 😀

  9. 30/08/2007 7:04 μμ

    Υπαρχει και η Φιλελευθερη Συμμαχια του φιλτατου Αθηναιου… ετσι για να ξερουμε τι μαγειρευεται…

  10. 30/08/2007 7:30 μμ

    @ 16forever

    Αγαπητέ μου γιατί να γίνει αντιπαθής κάποιος που λέει τα πράγματα έξω απ’ τα δόντια;
    Μόνο όσοι αναγνωρίσουν τον εαυτό τους στις περιγραφές του μπορεί να νοιώσουν αντιπάθεια (πιθανότατα για τον εαυτό τους). Αλλά, απ΄ όσο έχω παρατηρήσει, στη Μπλογκοσλαβακία δεν βολτάρουν τέτοιοι.

  11. 30/08/2007 8:25 μμ

    τ’ άκοσα και το εμπέδωσα

    🙂

  12. 30/08/2007 9:08 μμ

    συμφωνω απολυτα Αλλου..αλλα την Εφη δεν την σκεφτεσαι καθολου…

  13. 30/08/2007 9:28 μμ

    @Νατάσα: Αν η Έφη δεν ήταν στο κόμμα που κλωσάει το αυγό του φιδιού, η υποψηφιότητα της Σαρή θα ήταν το αντιπροσωπευτικό δείγμα κανελί με βούλες . Αλλά δυστυχώς είναι στον ΛΑ.Ο.Σ

    @ Δέσποινα: Ευχαριστώ πουλάκι μου…

    @L’Enfant de la Haute Mer : Για όλα αυτά που γράφεις και για άλλα πολλά πρέπει να κοντύνουμε τον δικομματισμό.

    @16forever: Καλύτερα να είμαι αντιπαθής γι΄ αυτό που είμαι, παρά να είμαι συμπαθής για κάτι που δεν είμαι.
    🙂

    @Μ13: Πλουραλισμός και ΠΟΙΟΤΗΤΑ.
    Nα μπουν στη βουλή μυαλά που παράγουν πολιτική και όχι πολιτικοί που παράγουν εξώφυλλα life style.

    @Confused: Αν και έχω θητεύσει μόνο στην βουλή της λόρδας και όχι στη βουλή των λόρδων, ας φωνάξω κι εγώ here here
    🙂

    @ Dolly: άσε τα kinky για καλύτερες μέρες.
    Ψήφισε το ΚΚΕ που έχει το ΜΛ μέσα του…
    (τσόντα το κάναμε πια!)

    @alagrecque: Είναι πολύ μακριά από τα δικά μου πιστεύω η Φ.Σ
    Αλλά στην ανάγκη, ψηφίστε και Φ.Σ

    @ Αμετανόητε: Αν κάποιος γράφει με τον φόβο μήπως γίνει αντιπαθής, τότε αυτολογοκρίνεται άγρια.

    @eenvain: εμπεδώνεις εύκολα εσύ
    🙂

    @ Πατρίκιε : Την σκέφτομαι… κι ανατριχιάζει το είναι μου
    🙂

  14. 30/08/2007 10:17 μμ

    Αγαπητέ μου Μαρξ,
    Καθώς χρησιμοποιείς, τυχαία ενδεχομένως, μία ατάκα μου σε σχόλιο που σου έχω αφήσει και καθώς το ενδιαφέρον και γλαφυρό ποστ σου με αφορά σαν πολίτη και όχι βέβαια σαν μπλόγκερ, θα σου πω το εξής: τη ρίξαμε την ψήφο στα μικρά, με αποτέλεσμα σε κρίσιμες στιγμές να κάνουν στείρα αντιπολίτευση εκτός πραγματικότητας και να μας αφήνουν μα..κες. Τη ρίξαμε την ψήφο γιατί και ο μπαμπάς μας τα ίδια μας έλεγε και τον κοιτάζουμε τώρα με ερωτηματικά που ο κοινοβουλευτισμός και η ιερή στιγμή της δημοκρατίας, που πάντα έκανε το χρέος του να την τιμήσει, μας παραδίδει για κληρονομιά διαφθορά και καμμένη γη. Το 2007 αρνούμαι να πιστέψω πως για όλα φταίει ένας χοντρούλης κι ένας γιάνκης. Το 2007, είμαι βέβαιη πως αν ψάχνουμε για ενόχους, το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνουμε είναι να στραφούμε προς τον καθρέπτη. Είναι ίσως η ώρα της απόφασης, της καθόλου βολικής: «Με ποιούς είσαι;»
    «Αρκεί να μη μετρήσει έμμεσα η ψήφος σου υπέρ του δικομματισμού.»
    Ελπίζω να μετρήσει άμεσα κατά του σημερινού σάπιου κοινοβουλευτισμού, δηλώνοντας απαξίωση. Δε θα συμβιβαστώ. Είμαστε ακόμα πολύ νέοι για να το κάνουμε. 😉

    Φιλικά.

    ΥΓ ή PS: Συγγνώμη για το (μαύρο) σεντόνι.
    ΥΓ2: Αντιπαθής δε γίνεσαι, γίνεσαι clear κι αυτό αν μη τί άλλο, είναι τίμιο.

  15. 30/08/2007 10:29 μμ

    μαζι σου…

  16. 30/08/2007 11:23 μμ

    @Maya: Δεν το κρύβω ότι εκείνο το σχόλιό σου ήταν μια από τις αφορμές για να γραφεί αυτό το ποστ.Το οποίο, παρά το ελαφρύ ύφος του, κρύβει τη μεγάλη ανησυχία που αισθάνομαι για τις επερχόμενες εκλογές. Αν παρ’ όλα όσα περάσαμε, αφήσουμε τον δικομματισμό ανέγγιχτο, το μέλλον μας διαγράφεται μαύρο.
    Σε καμιά περίπτωση όμως δεν θα σε προέτρεπα να συμβιβαστείς, μια και νιώθεις έτσι.
    Άλλωστε, όπως γράφεις «είστε ακόμα πολύ νέοι» άρα δικαιούστε και σεις να κάνετε τα δικά σας λάθη. Θα έχετε τουλάχιστον τον χρόνο να μετανιώσετε γι΄αυτά…
    ΥΓ Συγνώμη ζητάω και εγώ για το πατερναλιστικό ύφος… Αλλά έτσι μου βγαίνει.
    🙂

    @ Atix:
    Μαζί… μαζί
    και στην βροχή
    🙂

  17. 30/08/2007 11:37 μμ

    Καλα για την Εφη δεν το συζητώ. Ηθελα ομως να πω ότι αν διπλα στην Εφη Σαρρή ο καρατζαφερης εβαζε τη ν κυρία ΛΟΤΚΑ, τότε το πράγμα θα αλλαζε. Α, ναι, και τον Ψινάκη. Τότε να δεις πόσα θαπιανε ο Καρατζαφέρης. Ουτε ποστερ με γροθιές θα του χρειάζονταν, ουτε τίποτα

    Τωρα, ως \τον τιτλο σου,, νομιζω ειναι μάλλον απίθανο να μην γνωριζει ο κοσμος ότι το λευκό και τα τοιαυτα ενισχύουν το πρωτο κόμμα. Εκτός αν ζω σε αλλο κόσμο…Μπορεί να μου συμβαίνει και αυτό. Οταν εχω μεγαλωσει οπως εχω μεγαλωσει…τί θα περιμενε κανείς ;
    χαιρετω , ειμαι πτωμα γενικώς

  18. 30/08/2007 11:41 μμ

    Βρε Αλλου, εχω μια απορία. Γιατί στη βρετανια για παραδειγμα εκτός από τους τοριςκαι τους εργατικούς εχουμε και τους φιλελευθερους οι οποιοι στις εκλογές βγαζουν ενα 18με 19%. Γιατί δεν μπορούμε ναχουμε κι εμεις ενα τριτο κομμα που θα πετσοκόβει από τα μεγάλα. Τωρα, μια κουτσουλιά από δω, μια κουτσουλιά από εκει, μας βγήκε και το Λάος και ο Παπαθεμελής, αντε να κανεις προκοπή ετσι. Θα βγουν στις επομενες εκλογές και θα λενε, να ειδατε που δεν μπορεσαμε να κυβερνησουμε γιατί δεν μας αφησαν τα μικρά κομματα. Βεβαια δεν θα τους πιστεψουμε, αλλα μηπως πρεπει να γινει καποια κινηση για εναν τριτο ισχυρό πόλο ;

  19. 30/08/2007 11:42 μμ

    Στο προηγουμενο κομμεντ ήθελα να πω ΛΟΥΚΑ, τη θεουσα πουχει γινει σταρ πια

  20. 30/08/2007 11:43 μμ

    Bρε Ριτσάκι, κι εγώ που νόμιζα ότι εσύ, που είσαι αναθρεμένη με τους κλασικούς της λογοτεχνίας, θα έγραφες ότι ο τίτλος του ποστ όπως και το «κυρίες και, ούτως ειπείν κύριοι», σου φέρνει στο μυαλό τις «βλαβερές συνέπειες του καπνού» του Αντόν Τσέχωφ…

    :p
    😉
    🙂

  21. 30/08/2007 11:45 μμ

    @ Ρίτσα : μια ενωμένη, πλατιά και δυναμική Αριστερά χρειάζεται, αλλά πού’ντηνα μωρέ…

  22. 30/08/2007 11:59 μμ

    AFM: Υπάρχει ένα ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΟ bug σε αυτά που λες. Για να είναι αποτελεσματική η ψήφος, και δη αποτελεσματικότερη από λευκό/άκυρο/αποχή, πρέπει να πάει σε ένα από τα (τρία, κατά πως φαίνεται) μικρά κόμματα που μπαίνουν στη Βουλή. Αν ψηφίσει κανείς κανελί με βούλες, η ψήφος είναι αντίστοιχα αποτελεσματική με λευκό/άκυρο/αποχή. Μαλακία του εκλογικού συστήματος (είδες πόσο έξυπνα είναι crafted από τους δύο μεγάλους;) αλλά έτσι είναι.

    ΣΥΝΕΠΩΣ: ΨΗΦΙΣΤΕ ΟΛΟΙ, ΨΗΦΙΣΤΕ ΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΜΙΚΡΟΥΣ. Απεχθάνομαι προσωπικά το Λα.Ο.Σ., αλλά αφού έτσι κι αλλιώς φαίνεται να μπαίνει στη βουλή, ψηφίστε έστω κι αυτό αν δεν προτιμάτε ΣΥΡΙΖΑ η ΚΚΕ. Αλλά προς Θεού, όχι τους δύο μεγάλους. Αυτή τη φορά είναι σοβαρά τα πράγματα.

  23. 31/08/2007 12:16 πμ

    Όλοι, ή σχεδόν όλοι, μιλάμε για τη Δημοκρατία. Συμβαίνει, ωστόσο, πολλές φορές να περιφρονούμε τους δημοκρατικούς θεσμούς και μάλιστα τη διαδικασία των εκλογών. Το να είμαστε πολίτες του καναπέ και τιμητές των πάντων αλλά να αρνούμεθα κάθε πράξει συμμετοχή δεν είναι φρόνιμο και επιπλέον είναι και επικίνδυνο.
    Αν δεν μας αρέσει κάτι στη δημοκρατία μας έχουμε τις μεθόδους και τη δυνατότητα να το αλλάξουμε μέσα από τους θεσμούς και τις διαδικασίες, τους υφιστάμενους, τους επιγενόμενους ή τους γεννησόμενους. Αυτός είναι και ο λόγος που συμφωνώ μαζί σου στην αναγκαιότητα συμμετοχής στις εκλογές ΑλούΦαν και στο «όχι αποχή».
    Στην προτροπή σου του τί κουκί να ρίξουμε εγώ δεν θα έκανα υπόδειξη. Τι στο καλό.. συμμετοχική δημοκρατία έχουμε, όχι κοινωνία «αρίστων».

    Ρίτσα, αν κατά την εκλογική διαδικασία παρακολουθούσες τι ψηφίζει και πώς ψηφίζει, δεν θα είχες καθόλου απορίες και ερωτηματικά…

  24. 31/08/2007 12:20 πμ

    @ Allu Fun Marx
    Αυτό που λες στο τελευταίο σχόλιο σου, το χω χρόνια μαράζι κι ονειρο. Αλλά ο λέξη σύντροφος είναι η μεγαλύτερη κατάρα της αριστεράς. Δυστυχώς.

    Όσο για το θέμα, φοβάμαι πως είναι η τέλεια συγκιρία για να εκμεταλευθεί κυρίως το κυβερνών κόμμα -οποιοδήποτε και αν ήταν το ίδιο θα ίσχυε- την τάση οργής που εξελίσεται δικαίως ίσως- σε απαξιώση. Και μου κάνει μεγάλη εντύπωση πως διάτανο κανένας -κυρίως από το ΚΚΕ- δεν φωνάζει και δε το επισημαίνει σαν φαινόμενο και σαν πρακτική πλέον (βλ. αγκάλιασμα των μαυροφορεμένων διαδηλωτων από τον -προεκλογικό- ΣΚΑΪ).

    Θα γίνει trend η αποχή, το λευκό και κυρίως το άκυρο με αποτέλεσμα να γίνει μια τρύπα στο νερό από πλευράς ανακατονομής εδρών (και ιδεών) στο κοινοβούλιο μιας και τα ποσοστά των κομμάτων θα παραμείνουν σχεδόν ίδια με λιγότερους όμως να ψηφίζουν.

    Η συζήτηση είναι μεγάλη και ενδιαφέρουσα. Κομμάτι αυτής συνέβη και σε μένα και δε σου κρύβω πως με προβλημάτισε αρκετά.

  25. 31/08/2007 12:21 πμ

    Μην φωνάζεις πολύ γιατί αν σε ακούσουν παίζει όταν πάμε να ψηφίσουμε να υπάρχουν μόνο 2 ψηφοδέλτια.

  26. 31/08/2007 12:22 πμ

    Να προσθέσω επίσης πως δεν μπορώ να πώ τί να ψηφίσει ο καθένας. Ας ψηφίσει ΝΔ+ΠΑΣΟΚ μαζί (αν γινόταν). Φτάνει να ψηφίσει.

  27. 31/08/2007 12:53 πμ

    Δυστυχως Αλλου, από τα θεατρικά του Τσεχωφ θυμαμαι μονο Βυσσινοκηπο, Τρεις αδελφές, Γλαρος και θειος Βανια. Τις βλαβερες συνεπειες του καπνού δεν τις θυμόμουν. Ευχαριστω , πάντως, που μου το θυμίζεις…. Με τη Δαφνη μεγαλωσα μαζί όχι με την κλασσική λογοτεχνια…αν ακι η μανα μου με κυνηγούσε για να τη διαβάζω . Και ο μπαμπάς μου που τη λατρευε.

  28. 31/08/2007 2:08 πμ

    Τώρα αυτό το «Τρείς Αδελφές» τι το ‘θελες, Ρίτσα μου, κι έστειλες το μυαλό μου σε συνερμούς για… Σαλώμες;

    Συμμερίζομαι πάντως την ανησυχία του ΑλλούΦαν και έχω την ίδια μ’ αυτόν βεβαιότητα ότι τόσο η αποχή όσο και το λευκό δεν αποτελούν λύση στο πρόβλημα του εγκαθιδρυμένου κοτζαμπασισμού των «νταβατζήδων» του λαού. Ίσως, ίσως αν αποφεύγαμε το σταυρό στα ονόματα των «τζακιών», μέρες που ‘ναι…
    Ας μην παραβλέπουμε πάντως ότι κάθε ψήφος στο ΠΑΣΟΚ είναι κουκί στο Γιωργάκη και κάθε ψήφος στη ΝΔ είναι κουκί στον Κωστάκη. Καλά για τους Ξύριζα δεν λέω λέξη… (πως το λέμε τις απόκριες; «Σας γνωρίσαμε σας γνωρίσαμε…»)

    Έχοντας ροπή προς το ιδιάζον χιούμορ, κλίνω στη στήριξη των γραφικών φασιστακίων του ΛΑΟΣ. Αν όχι τίποτ’ άλλο θα έχουμε κάτι να γελάμε τις κρύες νύχτες του χειμώνα στη χώρα που δεν θάλλει πλέον η ελαία κι η φαιδρά πορτοκαλέα. Έχουν ήδη δείξει πως είναι εφάμιλλοι του Γιακουμάτου και της Κανέλλη.

    Σκέφτομαι από τώρα τον Τσιαμτσίκα στις λαϊκές μαυραγορές και τις μελό κρυάδες του Αυτιά. Κρύος προβλέπεται ο χειμώνας αλλά με πολύ γέλιο, και το γέλιο, ως γνωστόν, μακραίνει τη ζωή, όσων επιζήσαμε προς το παρόν…

    ____________
    «Ένα γέλιο θα σας θάψη», λέγαμε κάποτε και το πιστεύαμε. Δυστυχώς κάναμε λάθος. Αυτοί, τέτοιοι που είναι, συντηρούνται και γιγαντώνουν με τα γέλια μας.

  29. 31/08/2007 2:30 πμ

    Ως ωραίος και μαγκίτης ΕΥ-λογερ, συμφωνώ καθέτως, οριζοντίως και διαγωνίως.

    Τα λευκά, τα άκυρα και η αποχή είναι νερό στον μύλο του Κεμπαμποφάγου και του φαν του «Στρατηγού Άνεμου».

    Εφ’ όσον δεν γουσταύρετε ούτε Γεωργάκη, παρ’ όλο που είναι νοικοκύρης και είναι πάντα με μία σκούπα στο χέρι (Θυμάστε την φάση μετά το συνέδριον; ) ψηφίστε οτιδήποτε άλλο πλήν χουντο-βασιλο-Λάος.

  30. 31/08/2007 4:01 πμ

    episis an pshfisoume kapoio apo ta kommata pou den bainoun sth voulh voh8ame to prwto komma na kanei autodynamh kyvernhsh me mikrotero pososto.

  31. partizana permalink
    31/08/2007 9:07 πμ

    ΚΚΕ σκέτο.

  32. 31/08/2007 9:35 πμ

    Βάλτε και έναν για την Ενότητα της Αντικαπιταλιστικής Αριστεράς.

    ΕΝ.ΑΝΤΙ.Α

    Μπράβο αλουφάνιε για την αντι-λευκή εκστρατία.

  33. 31/08/2007 9:44 πμ

    Πες τα γαμώ την τρέλα μου γαμώ… Με κάλυψες… αυτά… Να’σαι καλά…

  34. 31/08/2007 10:05 πμ

    Και λίγα λες!!!

  35. 31/08/2007 10:53 πμ

    Αλλουφάνη, αν είχα μπλογκ τα ίδια περίπου θα έγραφα, αλλά εσύ τα είπες καλύτερα!

    ν.σ.

  36. 31/08/2007 11:16 πμ

    Μια ερωτηση.

    Υπενθυμιζεις στους μπλογκερς ποσο μονιμα εξοργισμενοι ηταν τοσο καιρο και ποσο τα χωνανε στο κακο κρατος και τα λαμογια τους πολιτικους που κυβερνανε εμας τους αγιους πολιτες. Με εξυπνα ειρωνικο υφος επισημαινεις πως η αδιαφορια και η πλακα στο μοναδικο μας δικαιωμα στην διεκδικηση καλυτερης ζωης, την ψηφο, δεν ειναι αντιδραση αλλα μια τρυπα στο θολο νερο του δικομματισμου. Συμφωνω.

    Ομως, αν στις εκλογες οι γκρινιαρηδες δικαιωσουν το δικομματισμο, πραξουν αντιθετα απ οτι συμβουλευεις, παιχτει για αλλη μια φορα το ιδιο εργο, εσυ μετα τι θα κανεις ΑΦΜ?
    -θα πεις ωραια μπλογκερς τωρα βουλωστε το και μην ξαναγκρινιαξετε?

    -θα πεις εγω σας τα λεγα?

    -θα συνειδητοποιησεις πως ποστ σαν και αυτα της εκ του ασφαλους γκρινιας χωρις προταση προς κατι καλυτερο ειναι ανωφελα? δηλαδη η αντιπροταση ποια ειναι? μλ κκε και κκε μλ που λεει η κομποζισιον?

    συμφωνω σε οσα λες στην ουσια. ομως δεν καταλαβαινω ολα τα υπολοιπα, την προσπαθεια αφυπνισης των μπλογκερς και την κριτικη στην πρακτικη τους του λεω και ξελεω. βγαινεις μαγκας χωρις σημαντικες απωλειες. αφου μεθαυριο παλι με αυτους παλι θα συμφωνεις ποσο χαλια ειναι το κρατος μας.

    φιλικα και χωρις εμπαθεια ολα αυτα

  37. 31/08/2007 11:43 πμ

    @justelene: Κάνεις λάθος

    Το ξαναλέω και εδώ.
    Οι προυποθέσεις για μη αυτοδύναμη κυβέρνηση με βάση τον ισχύοντα εκλογικό νόμο είναι:
    Πρώτο κόμμα λιγότερο από 42%+ πεντακομματική βουλή+ τα κόμματα που δεν θα μπουν στη βουλή να συγκεντρώσουν συνολικά από 3% και πάνω.

  38. 31/08/2007 11:55 πμ

    @PPKP : Στο δικό μου σκεπτικό δεν υπάρχει αυτό το bug που λες. Κάθε έγκυρη ψήφος που δεν πάει σε ΝΔ-ΠΑΣΟΚ, αφαιρεί ένα ψίχουλο από την πίτα που αναλογεί στον δικομματισμό και κονταίνει τα ποσοστά του. Ευχής έργο- για μένα μιλάω- θα ήταν οι ψήφοι αυτές να είχαν και μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα, να πήγαιναν δηλαδή σε ΚΚΕ ή ΣΥΡΙΖΑ.

    @Νεφελόεσσα: Αυτό που έχουμε στην Ελλάδα σήμερα, δεν θα το ονόμαζα και «συμμετοχική δημοκρατία». Με την ψήφο όμως, κάποια πράγματα μπορούμε να τα αλλάξουμε ή τουλάχιστον να πιέσουμε να αλλάξουν.
    Και φυσικά δεν εννοώ σε καμιά περίπτωση ότι η κάλπη είναι το μοναδικό όπλο για να παλαίψει κάποιος. Είναι όμως ένα χρήσιμο όπλο, που δεν πρέπει εμείς από μόνοι μας να το αχρηστέψουμε.

    @Καλτσό: Κι εγώ το ίδιο μαράζι έχω. Όσες προσπάθειες έγιναν μετά την μεταπολίτευση για συνένωση των αριστερών δυνάμεων, όλες ήταν βραχύβιες και είχαν καθαρά και μόνο εκλογικό χαρακτήρα. Μια ειλικρινής και τίμια προσπάθεια προσέγγισης δυστυχώς δεν έγινε ποτέ.

    @ Arammos: Αυτό δεν το σκέφτηκα! Αλλά υπάρχει λύση. Να πάρουμε από το σπίτι έτοιμα ψηφοδέλτια.
    🙂

    @ Ρίτσα : όποιος υπήρξε μέλος ή φαν ερασιτεχνικών θιάσων, τα μονόπρακτα του Τσέχωφ («Η Αρκούδα», «Η αίτηση σε γάμο» και «οι βλαβερές συνέπειες του καπνού») τα ξέρει απ΄έξω. Ρώτα και την Ντόλυ που έφαγε το θεατρικό σανίδι με το … γοβάκι της
    🙂

  39. 31/08/2007 12:24 μμ

    @Λυκάων : Μερικές φορές γελάω κι εγώ με το ΛΑ.Ο.Σ (ιδίως τώρα με την Έφη Σαρή). Αλλά αμέσως σκέφτομαι ότι εκτός από γελοίοι, μπορεί να γίνουν και επικίνδυνοι… Κι έτσι μου κόβεται το γέλιο.

    @pølsemannen: Φυσικά και θυμάμαι την σκούπα στα χέρια του Γ.Α.Π
    Ξεχνιούνται τέτοιες ιστορικές στιγμές;

    @justelene: Σου απαντάει μερικά σχόλια πιο κάτω ο Pascal, που έχει διαβάσει περισσότερα σχετικά με τις δυνατότητες αυτοδυναμίας που παρέχει ο ισχύων εκλογικός νόμος. ( Thanks Pascal)

    @partizana: λόγω ονόματος και μόνο, δεν χρειάζεται μεγαλύτερη αιτιολόγηση ψήφου από μια παρτιζάνα . ΚΚΕ σκέτο λοιπόν
    🙂

    @Aβραάμ: ΕΝ.ΑΝΤΙ.Α
    Και συμφωνώ και με τις 3 λέξεις που έχει το ακρωνύμιο αυτό. Ενότητα, Αντικαπιταλιστικής, Αριστεράς

    @It.Is: Τα είπα…
    Και πολλοί άλλοι τα λένε.
    Ελπίζω κάποιοι να ακούσουν

    @ Ελαφίνι:Λέω λίγα, διότι όπως ξέρεις από παλιά είμαι υπέρ του λακωνίζειν. Oλόκληρο ποστ είχα αφιερώσει παλιά…
    🙂

    @ Ν. Σαραντάκο: Ευχαριστώ για τα καλά λόγια.
    Μια και δεν έχεις μπλογκ, ιδού άνετος χώρος να φιλοξενήσει οποιοδήποτε κείμενό σου…
    Οποτε το θελήσεις.
    😉

    @ Προπονητή: Η πρότασή μου είναι πεντακάθαρη.
    Όχι αποχή.
    Όχι άκυρο.
    Όχι λευκό.
    Πεντακάθαροι είναι και οι λόγοι που έκανα αυτήν την πρόταση: να χτυπηθεί ο δικομματισμός.
    Αυτά πιστεύω, αυτά προτείνω. Τι εννοείς όταν λες ότι «βγαινεις μαγκας χωρις σημαντικες απωλειες»;
    Απώλειες σε τι;

    @Pascal : Τhanks για το σχόλιο για το πότε δεν προκύπτει αυτοδυναμία.

  40. 31/08/2007 12:24 μμ

    Ν’ αγιάσει το στόμα σου χρυσόστομε!!!
    Και προτείνω να «δουλευτεί» η άποψη στα μπλογκς ώστε να χωνευτεί, ότι το άκυρο και το λευκό, είναι ΟΛΟΚΑΘΑΡΗ ΨΗΦΟΣ στο πλειοψηφούν κόμμα. Και όλοι είδατε ποιο είναι ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ το πλειοψηφούν.
    Αναρωτιέμαι, αν αξίζει να το συζητάμε ή μήπως να πηγαίναμε για βρούβες, αν υπάρχει άκαυτο κανα χωραφάκι… στο πουθενά.

  41. 31/08/2007 12:31 μμ

    Μαριάνα: Αξίζει να το συζητάμε. Και δεν θα πάμε εμείς για βρούβες…
    Ας στείλουμε αυτούς.

  42. 31/08/2007 12:43 μμ

    Eμ, πέρνα πάρε «μπανεράκι». Mου το φτιαξε ο crazy monkey να το δίνω τσάμπα. Και για τους υπόλοιοπους το ίδιο ισχύει. Πάρτε το και κάντε το δικό σας!

  43. 31/08/2007 12:58 μμ

    @Aλλού πάει ο Μαρξ: Ψηφίζουμε κόμματα που έχουν σωστό λόγο και πρόσωπα που δεν χρησιμοποιούν ξύλινη γλώσσα, που θα πιάσουν το 3% (διαφορετικά κάνουμε μια τρύπα στο νερό), που δεν έχουν επιβαρημένο παρελθόν. Τέτοια κόμματα υπάρχουν πολλά, τα εξής δύο: ΣΥΡΙΖΑ

  44. yannis permalink
    31/08/2007 1:51 μμ

    Δυστυχώς, ΑΦΜ, ο PPKP έχει δίκιο, όπως και εσύ. Οι έδρες μοιράζονται σύμφωνα με τα έγκυρα των κομμάτων που μπαίνει στι Βουλή. Έτσι, όπωε και το Ακύρο-Λευκό-Αποχή ενισχύει εμμέσως το πρώτο κόμμα γιατί πχ οι 35 ψήφοι σε 100 εγγεγραμένους είναι 35%, αλλά με 30% αποχή-άκυρα-λευκά και 10% σε κόμματα <3% γίνεται 35/60=58%.
    Προσοχή, δεν δίνω κατευθύνσεις, είμαι από αυτούς που, για λόγους που θα μεγαλώσουν το σεντόνι αν αναλύσω, μέχρι τώρα (15χρόνια ψηφοφόρος) ήμουν στο άκυρο-λευκό-αποχή.
    Αυτή τη φορά, θα πάω στο έγκυρο. Δεν έχω αποφασίσει ακόμα ,αμ θα είναι ενδο- η εξώ κοινοβουλευτικό.
    Μια καλή αλλά μάλλον ανέφικτη πρόταση είναι να βάλουμε μετά από συννενόηση και έκτο κόμμμα στη βουλή!! Να τους τρελλάνουμε όλους!!!

  45. 31/08/2007 1:53 μμ

    Πιστεύω ακράδαντα ότι η διαδικασία των εκλογών στέλνει τον κόσμο σπίτι του (εκεί δηλαδή που χρόνια τώρα είναι).

    Επειδή όμως τώρα πλέον έχουν χοντρύνει τα πράγματα και τίθεται πλέον θέμα επιβίωσης για τις κοινωνίες μας, διαφωνώ με το κάλεσμα σου AFM. Προτείνω το εξής.

    Κάντε ό,τι θέλετε στις εκλογές. Αλλά μετά μην πάτε σπίτι σας. Ενεργοποιηθείτε, ξεκουνηθείτε ρε παιδάκι μου να αλλάξετε λίγο το χάος που ζούμε. Αν πάτε πάλι σπίτι σας, οι εκλογές δε θα αλλάξουν τίποτα μα τίποτα.

    Πάντα οι ζωντανές κοινωνίες έκαναν τη διαφορά.

  46. 31/08/2007 2:14 μμ

    ΑΦΜ μου, κοντά 20 χρόνια τώρα δεν έχω λείψει από καμία εκλογική αναμέτρηση. Θεωρούσα πως πέρα από δικαίωμα ήταν και υποχρέωσή μου να είμαι πάντα εκεί! Κι όχι μόνο το πίστευα, αλλά και ενεργά το υποστήριζα. Μάλωνα με φίλους, συγγενείς. Αυτή την αντίσταση έχουμε μόνο, έλεγα. Ψηφίστε!… Να σου πω επίσης ότι μεγάλα κόμματα δεν ψήφισα ποτέ. Το μόνο δίλημμά μου ήταν ΚΚΕ ή Συν.

    ΟΜΩΣ

    Φοβάμαι πως το παραμύθι «ψηφίστε» για να αλλάξει κάτι, δεν πιάνει πια σε μένα.
    Φέτος, ειλικρινά σου μιλάω, είναι η πρώτη φορά που σκέφτομαι να απέχω! Εντελώς.
    Λυπάμαι που το λεω, όχι γιατί τ΄ ομολογώ δημοσίως, αλλά γιατί, βλέπω, νιώθω, ακούω, αισθάνομαι πως μ΄ έχουν στο χέρι. Έτσι κι αλλιώς… ψηφίσω, δεν ψηφίσω…. θα συμφωνήσω με τον/την συνμπλογκερ inlovewithlife. Οι ζωντανές κοινωνίες έκαναν πάντα τη διαφορά…. Με μια πικρή διαπίστωση… δεν μας βλέπω να ζωντανεύουμε σύντομα…

    Παρά τα όσα γράφω εδώ πάντως, στις 16 θα ψηφίσω. Απλά αυτή τη φορά δεν θα παραμυθιαστώ. Απλά θα κάνω αυτό που πάντα θεωρούσα καθήκον μου. Αλλά δεν θα φοράω ούτε χαμόγελο, ούτε καρδιά.

    Αυτά.

    Φιλια,
    Ε.

  47. 31/08/2007 3:02 μμ

    Αν μου επιτρέπεις AFM, το θέμα δεν είναι να ψηφίσεις κάτι που δεν σε εκφράζει. Δεν μπορεί, φερ’ ειπείν, κάποιος που συμπαθεί το ΚΚΕ ή το ΣΥΡΙΖΑ ή το ΛΑΟΣ, να αναγκαστεί να τα ψηφίσει για να μη βγει το ΠΑΣΟΚ ή η ΝΔ. Η λογική του «μικρότερου κακού» ευθύνεται (και αυτή) για το δικομματικό πινγκ-πονγκ της τελευταίας 25ετίας.
    Συμφωνώ μαζί σου:
    όχι λευκό (εφ’ όσον έχει χάσει την πολιτική του σημασία και καταλήγει στη χωματερή με τα άκυρα),
    όχι άκυρο,
    όχι αποχή,
    αλλά ο καθένας μαζί με τα ιδεολογικά του πιστεύω να ενεργοποιήσει ενώπιον της κάλπης και τη συνείδησή του.
    Να λέει δηλαδή «ΟΚ, ψηφίζω ΝΔ ή ΠΑΣΟΚ γιατί με εκφράζουν, αλλά από αύριο παίρνω τηλέφωνο το βουλευτή μου και τον πιάνω από τ’@@ για δραστηριοποιηθεί για το θέμα των πυρκαγιών, το θέμα της παιδείας, το θέμα του ασφαλιστικού κλπ.»

    Εκτός πια κι αν διαφωνείς εντελώς με όλους τους κομματικούς σχηματισμούς που φαίνεται να βγαίνουν στη Βουλή, οπότε το ρίχνεις στην παλαβή και σταυρώνεις όποιο όνομα σου κάνει κλικ (Έφη Σαρρή, Γρηγόρης Ψαριανός, Βασίλης Λέκκας κλπ.)

    ΟΚ, κι αυτό καλό είναι.
    Αντιμετωπίζεται όμως με αυτόν τον τρόπο ο δικομματισμός;

  48. 31/08/2007 3:12 μμ

    AFM εννοουσα απωλειες σε εντυπωσεις. η παροτρυνση σε κοινη ψηφο και τα μπανερακια στη δικη μου λογικη ειναι δημιουργια εντυπωσεων. κρινεις, αποφασιζεις, ψηφιζεις, διεκδικεις σε μονιμη βαση κι οχι μια βδομαδα πριν τις εκλογες.

    στην ουσια συμφωνουμε παντως

  49. 31/08/2007 4:59 μμ

    Όταν και αν δημιουργηθούν πολλές μικρές αυτοδιαχειριζόμενες κοινότητες, θα σταματήσω να ψηφίζω σε εθνικές εκλογές. Μέχρι τότε θα συμφωνώ με τον ΑΦΜ.
    Ζήτω ο Νεολιθικός τρόπος παραγωγής.

  50. 31/08/2007 7:40 μμ

    Πάντως, για να λέμε τα πράγματα με τ’ όνομα τους, το «ό,τι νάναι εκτός από ΝΔ ΠΑΣΟΚ» είναι μόνο τα μισά του δρόμου. Αποδυνάμωση των δυο αλλά με ταυτόχρονη ενδυνάμωση άλλων συγγενών ιδεολογικά κομμάτων μας ξαναγυρίζει στην αφετηρία.
    Το ζήτημα είναι οι πολιτικές που ακολουθούν ή θα ακολουθήσουν τα κόμματα πάνω σε καίρια ζητήματα. Κι εδώ, στο δια ταύτα, και πολλά «μικρά και συμπαθή» κόμματα ομονοούν με τις επιλογές της ΝΔ ή τουΠ ΑΣΟΚ (τα οποία έτσι κι αλλιώς δεν έχουν διαφορές όπως λένε πια απροκάλυπτα).
    Για να γίνω κατανοητός, ας δώσω δυο σενάρια: 1. ΝΔ πρώτο κόμμα αποδυναμωμένη και χωρίς αυτοδυναμία και Καρατζαφέρης μ ένα 5% και πάνω από 10 βουλευτές = Κυβέρνηση συνεργασίας στη βάση της πολιτικής της ΝΔ.
    2. ΠΑΣΟΚ πρώτο κόμμα αποδυναμωμένο και χωρίς αυτοδυναμία και ΣΥΡΙΖΑ μ ένα 5% και πάνω από 10 βουλευτές = Κυβέρνηση συνεργασίας στη βάση της πολιτικής του ΠΑΣΟΚ. (*)
    Με άλλα λόγια, το σύνθημα «όχι σε ΝΔ ΠΑΣΟΚ» είναι κουτσό αν δε συνδέεται με το «ψήφο στο ΚΚΕ» για να εμποδίσουμε τη φιλελεύθερη λαίλαπα που είτε μόνη της είτε με συμμαχίες θα συνεχίσει να μας ταλαιπωρεί.

    Τελικά, δεν τίθεται θέμα συμπάθειας ή αντιπάθειας σε πρόσωπα και σχηματισμούς. Τίθεται θέμα πολιτικών επιλογών. Κι εδώ, όσο κι αν πολλοί δε θα το θέλαμε, δεν υπάρχουν και πολλές εναλλακτικές. Η ψήφος στο ΚΚΕ δεν ήταν ποτέ ζήτημα συμπάθειας. Ούτε και τώρα είναι. Είναι αναγκαιότητα.

    (*) και μην πει κανείς πως ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ απέκλεισε ενδεχόμενη συνεργασία του με το πασοκ γιατί αυτή η κολώνια κρατάει χρόνια και στην Τοπίκή Αυτοδιοίκηση και στο συνδικαλισμό. πάντα» δεν τίθεται θέμα» αλλά μετά «οι ανάγκες» τι επιβάλλουν κι αυτοί με πόνο ψυχής το αποδέχονται.

  51. 31/08/2007 8:18 μμ

    Σσσσσςςςςςςςς…
    Μη μιλάς…
    Η σιωπή τους αγχώνει!

    Εδώ…στο show του ενός
    Μην ψάχνεις την αλήθεια…
    έχει πολλές αλήθειες μέσα της.

    Ένας τρελός,
    σου χτυπάει την πόρτα και σου λέει πάμε μια βόλτα!
    Ένας τρελός γελωτοποιός,
    Στο show του ενός, του κανενός και του παντός.

    Και ήθελα να πω τόοοοοοοοοοοοοοοσα πολλά
    Που στο τέλος τα ξέχασα.

    xe!

  52. 31/08/2007 10:30 μμ

    @ Δεν μασάμε: Ευχαριστώ για την προσφορά του μπανερακίου. Θα το σκεφτώ…

    @Swell: κι επίσης οι 7 σοφοί της αρχαίας Ελλάδας ήταν 5, οι εξής 2: ο Θαλής και ο Μιλήσιος.
    Ρε το ΚΚΕ το ξέχασες;
    🙂

    @yannis: Με τέτοια οικολογική καταστροφή που πάθαμε, θα περίμενε κάποιος ότι η πιο φυσιολογική αντίδραση των ψηφοφόρων θα ήταν να στείλουν κάποιο σοβαρό οικολογικό κόμμα στη βουλή. Αυτό θα ήταν το λογικό, που ως γνωστόν όμως δεν ευδοκιμεί στην Ελλάδα.

    @inlovewithlife : Το τελευταίο περί ενεργοποίησης και ξεκουνήματος που έγραψες με βρίσκει 101% σύμφωνο.

    @Elena72 : «Αλλά δεν θα φοράω ούτε χαμόγελο, ούτε καρδιά»
    Έλενα αυτό είναι το χειρότερο που έχουν καταφέρει. Κανονικά , η συμμετοχή στην πολιτική θα έπρεπε να μας δίνει χαρά στην καρδιά και χαμόγελο. Τα έχουν λερώσει και τα έχουν φθηνήνει όμως όλα…

    @ antonis_x : Οι ψηφοφόροι των μεγάλων κομμάτων για τον μοναδικό λόγο που παίρνουν τηλέφωνο τον βουλευτή τους είναι για να ζητήσουν κάποιο προσωπικό ρουσφέτι ή βόλεμα. Δυστυχώς.

  53. 31/08/2007 10:32 μμ

    Σκεφτόμουνα αντίστοιχη έκκληση, αλλά ως συνειδητό κουμμούνι μας πρόλαβες. Σήμερα το μεσημέρι στο «Περιβόλι της οικολογίας» ψήσαμε μ’ ένα φίλο, πελάτη που ψώνισε καρπούζια να πάει τελικά να ψηφίσει, το θεωρώ επίτευγμα και είμαι υπερήφανος. Αν ο καθένας μας μεταπείσει έστω και έναν απέχοντα θα είναι θαύμα. Εμπρός λοιπόν. Όσο γι’ αυτούς που μια πρασινίζουν και μια μπλεδίζουν ανάλογα με το πού φυσάει ο άνεμος, ας απολογηθούν στα παιδιά τους (εγώ απέχω από το σπορ της τεκνοποιίας), όταν μεγαλώσουν και δεν θα έχουν αέρα να αναπνεύσουν. Πάντως στο σημερινό γκάλοπ του Άλτερ ο δημοσκόπος ανέφερε ότι το 1,6 % που δήλωσε «άλλο κόμμα», ανέφερε «κόμμα οικολογίας». Ελπίζω να μην εννοούν Βεργή βέβαια…Καλός λοιπόν ο χαβαλές, αλλά κατά την ταπεινή μου γνώμη οι επιλογές πρέπει να είναι: ψήφο (οπωσδήποτε!) σε ΚΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ, ή Οικολόγους Πράσινους. Sorry, Έφη, θα σε σηκώσω στα χέρια…στα μπουζούκια, όχι στη Βουλή. Φιλάκια.

  54. 31/08/2007 10:42 μμ

    @proponitis : Μα δεν πρότεινα κοινή ψήφο!
    Συμμετοχή στις εκλογές πρότεινα και συρρίκνωση του δικομματισμού.
    Το μπανεράκι ( αν εννοείς το σήμα του ΚΚΕ) είναι η προσωπική μου επιλογή. Όπως δικαιούμαι να βάλω στο blog μου τα τραγούδια που αγαπάω, έτσι μπορώ να δηλώσω και το κόμμα που ψηφίζω ή την ομάδα που υποστηρίζω.

    @albert : Ζήτω!!!!

    @ Αμετανόητε: Εγώ πιστεύω ότι η ελληνική βουλή έχει ανάγκη από ένα δυνατό ΚΚΕ και από ένα δυνατό ΣΥΡΙΖΑ. Χωρίς να κρύβω την συμπάθειά μου για το πρώτο…
    🙂

    @sigmataf : πολύ ωραίοι οι στίχοι σου που έχεις στο blog σου … Και το τραγούδι που άκουσα στο myspace φυσάει…

  55. 31/08/2007 10:44 μμ

    @ Φυσιοδίφη : Αν έχει πάρει στο μεταξύ κιλά η Έφη μέχρι τις εκλογές, να βοηθήσω κι εγώ να την σηκώσουμε στα χέρια στο μαγαζί της.
    🙂

  56. 01/09/2007 2:27 πμ

    Το προβλημα είναι αυτο που απαντησες στην Ελενα… Τα εχουν φθηνηνει όλα… Ταιζουν ευρω τον κοσμακη για να ριξει την ψηφο του, τον τρομοκρατουν, κανουν οτι μπορουν για να παρουν μια ψηφο. Και εσυ παρακολουθεις και με καμμενη καρδια, και με φωτιες που ακομα καινε πρεπει να ψηφισεις. Δυστυχως πρεπει. Εκει καταντησαμε.

  57. fagoto permalink
    01/09/2007 4:13 πμ

    De pate kala pou tha psifisoume KKE yia na vgei i Kaneli na vlogaei ton xristodoulo!

    Kai wraia re mages den tha exoume tin Deutera autodinamia kai ti tha ginei ?
    De tha kanoume kivernisi? Kapoios de prepei na kivernisei?
    Afou to KKE to dilwse pws den sinergazetai me kanenan to idio kai o Surizas.
    Tha afisoume ton Xeri-Xeri na kanei paixnidi me tin Sari kai ton Adwni kai ton Voridi?
    Kai meta tha vgainoume stous dromous kai tha tragoudame «den pernaei o Fasismos»
    Voutiro sto pswmi twn akrode3iwn!!!

    DIAVASTE YIA TIN DIMOKRATIA TIS VAIMARIS RE!!!!

    Gia na leitourgisei to sustima pou lete prepei kai ta mikra komata na mathoun na sinergazontai.
    Poios tha sinergastei aurio kai me poion?

  58. 01/09/2007 9:23 πμ

    Καλημέρα Αλλουφανμαρξιστή μου εσύ,
    που νόμιζα ότι θα φήφιζες καπιταλιστή! 🙂

    Επιθυμώ να
    1) δηλώσω ότι συμφωνώ και προσυπογράφω όλσα λες και ΗΔΗ το τεκμηρίωσα (ενδο-βλογικώς) παρ’ εμέ.
    2) Επιθυμώ επίσης να ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΛΩ ΤΗΝ ΑΝΤΕΘΝΙΚΗ ΕΦΗ ΣΑΡΡΗ ότι είναι ΠΡΑΚΤΟΡΙΣΑ του διεθνούς Αναρχισμού και Ωχαδερφισμού, διότι χρησιμοποιεί εις το εθνικόν βίντεο-κλιπ της… μουσική TRANCE κλεμμένη μάλιστα από το εξωτερικό (εδώ δεν αστειεύομαι -ΕΛΕΓΞΤΕ ΤΟ), αντί να χρησιμοποιεί σεμνή ελλην0-χριστιανική μουσική υπόκρουση συμβατή με το κόμμα της όπως π.χ. Σφακιανάκη (ή Σφαχταρνάκη), ενώ παραμένει είναι επικίνδυνη κρυπτο-μαζοχίστρια νυμφομανής που παίζει με τον πόνο των σαδιστών νέων εθνικιστών που θέλουν να την σταυρώσουν και να την δείρουν.

    Εντάξει… τα παραείπα πάλι. (χεχε)
    Τα προηγούμενα φληναφήματα ήταν απλό ορεκτικό για να σας αποσπάσω την προσοχή και να σας τέρψω να διαβάσετε το
    «Νομοσχέδιο Ελευθερίας της Διαδικτυακής Εκφρασης»:
    http://omadeon.wordpress.com/2007/08/31/anti-censorship/

    Καλό μήνα και… καλό μαύρισμα
    (μπλε και πράσινων)

  59. 01/09/2007 10:28 πμ

    Aν και θα μαυρίσω το δικομματισμό, δεν είμαι καθόλου αισιόδοξος για το τι θα γίνει μετά τις εκλογές.

    Κάτι μου λέει ότι την ανικανότητα ΝΔ & ΠΑΣΟΚ την έχουν και τα μικρά κόμματα. Φανταστείτε τους, με τα μυαλά που κουβαλάνε, να διαχειρίζονται τέτοιες κρίσεις.

    Το παχνίδι για τα επόμενα χρόνια είναι χαμένο. Η νομεγκλατούρα που μας έχει κάτσει στο σβέρκο δείχνει να είναι ανίκητη. Ο λαός μοιάζει με την αρκούδα που της βαράνε το ντέφι και χορεύει.

    Ομαδεών, Η κ. Σαρρή, θα είναι επίλεκτο μέλος του κοινοβουλίου, καλύτερη απο τον Αλάριχο-Βουλγαράκη. Σε περίπτωση συνεργασίας ΝΔ-ΛΑΟΣ θα είναι σίγουρα υπουργός πολιτισμού.

  60. 01/09/2007 10:33 πμ

    @Onionfava: Το προεκλογικό μοίρασμα των τριχίλιαρων , με τον βιαστικό και αναξιοπρεπή τρόπο που γίνεται, δεν αφήνει καμιά αμφιβολία ότι πρόκειται για προσπάθεια εξαγοράς ψήφων. Νομίζω όμως ότι η προσπάθεια αυτή των γαλάζιων θα λειτουργήσει τελικά σε βάρος τους.

    @Fagoto: Οι αυτοδύναμες και ισχυρές κυβερνήσεις μας έφεραν σ’ αυτά τα χάλια.
    Ας δοκιμάσουμε και κάτι άλλο…
    Συνεργασίες θα προκύψουν μετεκλογικά.

    @Οmadeon: Η καταγγελία σου για την μουσική στο video clip της Έφης, με συγκλόνισε…
    🙂
    Παρά το σοκ αυτό, πάω στο blog σου για να μελετήσω το νομοσχέδιο περί Ελευθερίας της Διαδικτυακής έκφρασης.

  61. 01/09/2007 10:35 πμ

    @ Σχολιαστή : Αν δούμε και την Έφη υπουργό πολιτισμού, θα πρέπει να μεταναστεύσουμε ομαδικώς στη γη του πυρός…
    Αν και καμιά χώρα δεν είναι πιο γη του πυρός από την Ελλάδα…
    🙂

  62. fagoto permalink
    01/09/2007 12:38 μμ

    kai ti einai oi ekloges kai i dimokratia re paidia pastitsio na dokimazoume?

  63. 01/09/2007 1:11 μμ

    καλα, ο διαλογος εχει προχωρησει αλλα να εξηγηθω. εννοουσα το μπανερ του δεμασαμερε.
    τα δικα σου, δικα σου

  64. 01/09/2007 2:47 μμ

    άντε πάλι προπαγάνδα…δεν αφήνουμε ήσυχο τον κόσμο να σκεφθεί, να κρίνει, να νιώσει, να διαισθανθεί και να αποφασίσει μόνος του; ποιοι είμαστε εμείς που από το βήμα ενός ηλεκτρονικού ημερολογίου δίνουμε κατευθύνσεις;

  65. 01/09/2007 5:08 μμ

    ε, οχι και κοκκινο το συριζα !
    μην τα ισοπεδωνουμε ολα !

  66. 02/09/2007 10:14 πμ

    AFM,
    Είτε η Σαρρή είναι Υπ. Πολιτισμού, είτε ο Βουλγαράκης, το ίδιο (μαύρο χάλι) κάνει.

    Τε’σπα’ … ωραία τα λέμε εδώ μέσα. Συμφωνούμε όλοι. Τώρα να τα πούμε και εκτός blogoσφαιρας, μπας και πιάσουν τόπο!

    Bloggarete λιγότερο και πάρτε τους δρόμους, τα χωριά, κλπ, μπας και κάνουμε καμία ανατροπή! ;>

  67. 03/09/2007 4:33 μμ

    Συμφωνώ σε όσα λες!
    Ψήφος στην αριστερά!
    Διαλέξτε πάρτε το κομμάτι που σας ταιριάζει καλύτερα…

  68. 04/09/2007 12:33 πμ

    Εννοείται ότι οι ψηφοφόροι που σκέπτονται όπως εσύ, Βίτα μι Μπάρουακ, είναι -δυνάμει- πολύ περισσότεροι από όσους «τρώγονται» με μικρο-κομματικές διαφορές, ή με το αν ή όχι το ένα κόμμα «κλείνει το μάτι» σε άλλο, ή… βγάζει το μάτι κάποιου. Προσυπογράφω λοιπόν!

    Κάτι ακόμη. Όσοι ακολουθούν στερεότυπα, ας σκεφτούν το βαθμό που ο ΑΦΜ _δεν έχει_ καθόλου δογματισμό, κι όμως θα δώσει την ψήφο του σε κόμμα που θεωρείται δογματικό.

    Αν αρκετοί άνθρωποι κάνουν το ίδιο, και μπουν κάποια στιγμή μέσα στο κόμμα, δεν βλέπω να διαρκεί πολύ ο περιβόητος «δογματισμός» του. Τα πάντα αλλάζουν, ακόμη και το ΚΚΕ.
    (Οι δικές μου προτιμήσεις είναι βέβαια αλλού, λλά δεν έχει καμία σημασία).

  69. rebel red permalink
    04/09/2007 12:54 πμ

    στα αριστερα παιδια αλλα οχι στην υποτιθεμενη αριστερα,της διαχειρισης η του αναχωματος η (στο προσφατο παρελθον) της κλαψας κ του παραπονου για ενταξη στη βουλη,μιας ¨αριστερας¨ χωρις στοχο τον σοσιαλισμο .μιας μη αριστερας δηλαδη…γι αυτο το κ.κ.ε. ειναι η αναγκαια κ μοναδικη λυση….οχι στον δικομματισμο αλλα οχι κ στις ανουσιες επικλησεις σε κινηματα…τα κινηματα δεν τα επικαλουμαστε για να μαζεψουμε ψηφους απο ¨αριστερους¨ αλλα συμμετεχουμε κ τα ενισχυουμε,κατι που ο συν. δεν το κανει εκτος αν θεωρει κινημα τις συνεργασιες με πασκε κ δακε κ στις δημοτικες….Κ.Κ.Ε. λοιπον σκετο mr.marx

  70. man manara permalink
    05/09/2007 2:24 μμ

    Δε φτανει να μην τους ψηφισεις. Μπορεις να τους μπλοκαρεις.
    Θα γινουν μεγαλες συγκεντρωσεις για να μιλησουν οι μεγαλοι αρχηγοι.
    Μπορεις να εισαι και εσυ εκει.
    Μπορεις να εισαι κι εσυ εκει για να τους μπλοκαρεις.
    Ντυσου παλι στα μαυρα.
    Αυτη τη φορα ομως μη βαλεις τα καλα σου.
    Βαλε ο,τι πιο παλιο εχεις.
    Βαλε και μαυρα γυαλια ηλιου.
    Πηγαινε πολλες ωρες πριν την ομιλια και στησου οσο πιο μπροστα μπορεις.
    Να εισαι σοβαρος.
    Ασε τη θλιψη σου να φαινεται.
    Σα να εισαι σε κηδεια.
    Οταν μαζευτητε πολλοι, καθηστε ολοι κατω, εκει μπροστα στις καμερες, ακινητοι, αμιλητοι, θλιμενοι.
    Μπλοκαρε το πανηγυρι των προεκλογικων ομιλιων.
    Μπλοκαρε τις εκλογες τους
    Μπορεις.

  71. rebel red permalink
    05/09/2007 4:38 μμ

    man manara….να δουμε τι αλλο βολικο προς αυτους θα σκεφτουμε….θα βαλουν τα κλαμματα αν μας δουνε ντυμενους στα μαυρα…..με την γροθια ψηλα κ την κοκκινη σημαια, μονο αυτο τους τρομαζει,η οργανομενη παλη για τον σοσιαλισμο..

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

  • θέι θάμθιγκ

  • ΠΡΟΣΟΧΗ!

  • ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΥΠΕΡΠΕΡΑΝ

  • Monkey Business

  • The Big Store

  • Από 06/01/2007 μέχρι τώρα

  • This blog is under copyleft… All wrongs reversed

  • Πληκτρολογήστε το email σας για να ακολουθήσετε αυτό το blog και να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για νέες δημοσιεύσεις μέσω email.

    Μαζί με 7.590 ακόμα followers

  • Αύγουστος 2007
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Ιολ.   Σεπτ. »
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
  • Αρέσει σε %d bloggers: