Skip to content

Βρε λες, ο Τσίπρας να είναι ο λευκός Ομπάμα, που είναι ο μαύρος Κένεντι;

13/02/2008

tsipra.gif
Η γελοιογραφία είναι από το news247.gr

Aφιερωμένη στην φίλτατη Ρίτσα, που αναρωτιέται : «βρε λες;»

Advertisements
81 Σχόλια leave one →
  1. 13/02/2008 11:25 πμ

    Γεια σου αδελφέ…. μωρέ πολυ ομοιες ειναι οι σκεψεις μας,, πολυ ομοιες και ανησυχω….

  2. 13/02/2008 11:26 πμ

    και η γελοιογραφία εξαιρετική φιλτατε

  3. 13/02/2008 11:26 πμ

    🙂
    (ρίτσα μας, λογικό είναι – γιατί ανησυχείς! 😉 )

  4. 13/02/2008 11:28 πμ

    Καλημέρα κυρίες μου…
    Πραγματικά η γελοιογραφία είναι πολύ εύστοχη…

  5. 13/02/2008 11:51 πμ

    Πολύ καλή η γελοιογραφία -δεν ήξερα καν το σάιτ- να’στε καλά!

  6. 13/02/2008 12:52 μμ

    Υποτήθεται όμως ότι ο Τσίπρας και ο Ομπάμα έχουν διαφορετική ιδεολογία.
    Δεν αρκεί να θέλεις να κάνεις τον κόσμο καλύτερο. Πρέπει και να ξέρεις πώς, γιατί μοιραία θα κάνεις τα ίδια λάθη με τους προηγούμενους…

  7. 13/02/2008 12:54 μμ

    Το ποστ το σημερινό, με άφησε με ένα τεράστιο χαμόγελο, δεν ξέρω γιατί 😀

    Καλημέρα

  8. 13/02/2008 1:55 μμ

    Αυτός με το σκουφί ιδίως, με αντιπροσωπεύει πλήρως! 😀 Καλημέρα

  9. 13/02/2008 4:50 μμ

    😆
    😆
    😆
    😆

    εξαίρετον, εύγε, νέε μου!

  10. 13/02/2008 6:22 μμ

    Λες στην Αμερική να αναρωτιούνται αν ο Ομπάμα είναι ο αμερικάνος Τσίπρας;

  11. Aliki permalink
    13/02/2008 7:37 μμ

    Καλησπέρα κ απο μενα. Πρωτη φορα εδω να μπω με το δεξι? να μπω με το αριστερο? Ας μπω με πηδηματακι 😉
    Να πω και γω τη γνωμη μου ε.
    Εμενα παντως ο Τσιπρας μ αρεσει.
    Τα ρευστα του ειναι θετικα. Οπως και του Ομπαμα το ιδιο. Η Χιλαρυ που μου κανει σε υστερω ξουτ. Ετσι απλα χωρις πολλες πολλες πολιτικες αναλυσεις. Μονο με τα μαγνητικα ρευστά τους.

  12. Νοσφερατος permalink
    13/02/2008 9:25 μμ

    Εγώ θαθελα να δω επιτελους και μια αναλογη γελοιογραφια για τον Δαμαλάκο….
    Ας πουμε ο Πρωτος να ρωτάει : ρέ συ ο Δαμαλάκος δεν σου φερνει κατι προς την Λευκή Κοντολίζα προς το Αρσενική Ντορούλα ..Και ο δευτερος : Μπα μαλλον προς αρσενική …..(Αφηστε δε λεω !!)

  13. 13/02/2008 10:06 μμ

    Μη συγκρίνουμε την πανέξυπνη και ικανότατη Χίλαρι με τον αμφιλεγόμενης ιδεολογίας αφρο-αμερικανό γερουσιαστή Ομπάμα.

  14. 13/02/2008 11:16 μμ

    Χαιρετώ σας. Ούτε που ήξερα ότι με διαβάζεις. Το σκιτσάκι τα λέει όλα. Ζήτω ο Συνασπισμός της Αριστεράς και της (ατομικής) προόδου! Το post με τα πρωτοσέλιδα του Ριζοσπάστη μου με παρακίνησε για ένα δικό μου ψάξιμο. Ευχαριστώ.

  15. 13/02/2008 11:18 μμ

    -Βρε λέτε η Μαύρο Χάλι Ελλάδα να είναι η Λευκή Ήπειρος; το λίκνο της ανθρωπότητας, του πολιτισμού και της φέτας;
    -Ελπίζω να μην είναι η αρσενική μαλακία, που είναι ο θηλυκός αυνανισμός.

    (αυτό το αστειάκι – μ΄όλο το σεβασμό- για να μην ξεχνιόμαστε σε ποιά χώρα ζούμε και τι παραλληλισμούς κάνουμε)

  16. Αφ' υψηλά κι ανάργυρος... permalink
    14/02/2008 12:04 πμ

    Εμπρός να σταματήσουμε την καλπάζουσα διολίσθηση
    των πολιτικών, κοινωνικών και πολιτισμικών αξιών…

    … ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΣΤΑ ΜΕΛΑΝΑ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑΚΑ ΚΕΛΕΥΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΚΑΘΕ ΛΟΓΗΣ ΕΞΩΠΟΛΙΤΕΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΝΑ ΣΤΑΘΜΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΑΠΝΟΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ.

    ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΕΔΩ:

    http://users.thess.sch.gr/veccio/ereyna/PALHS_JEKIMHMA.html

  17. 14/02/2008 12:06 πμ

    Δε ξέρω αν ο Αλέξης Τσίπρας βγει σωστός, και αν θα είναι ένα λαιφσταιλ προιον, ένας τρεντυ πρόεδρος σε ένα ΕΜΟ κόμμα, που λέει και η Λιανα

    Ξέρω όμως ότι σε μια κοινωνία που το μέλλον των 30ρηδων είναι μια ζωή σπουδές για 700 ευρά το μήνα σε κακοπληρωμένες σκλαβιές, ή να δώσεις κώλο (κυριολεκτικά και μεταφορικά) για μια θεσούλα στο Δημόσια, η προοπτική ένας της γενιάς μας να βγεί πρόεδρος και να έχει την πιθανότητα και την δυνατότητα να αλλάξει τα πράγματα, εμένα μου προκαλεί τουλάχιστον χαρά

  18. Νοσφερατος permalink
    14/02/2008 12:20 πμ

    ‘ σε μια κοινωνία που το μέλλον των 30ρηδων είναι μια ζωή σπουδές για 700 ευρά το μήνα σε κακοπληρωμένες σκλαβιές, ή να δώσεις κώλο (κυριολεκτικά και μεταφορικά) για μια θεσούλα στο Δημόσια…..»

    συμφωνώ και επαυξάνω ….

    Και -μπορει να αμφισβητώ κι εγώ τις οποιες ικανότητες και το life style του Τσιπρα (οσο και και τους Εξυπνακισμους της Λιανας περι Ιμο κλπ που -μου φαινονται πολύ πολύ Τρεντυ και Νεοορθοδόξ και Γκοθικ στο πιο τηλεο -εθνο- θρησκο- κομμουνιστικέ να’όυμε αμα λαχει και ισα ρε μαγκιορα …)
    -Ομως δεν μπορώ να παραβλεψω οτι ζουμε σε μια Χωρα που βυθιζεται σε ενα απιστευτο Τελμα και καταπτωση και οπου η Κραμανλική Δεξια ομου με το Ομογαλακτο Λαος και τα Ματ με τους Χρυσαυγιτες εφορμούν εναντιον της Κοινωνιας της Δημοκρατιας και τωνΕργαζομενων ολο και πιο Απροκαλυπτα …
    – Και οπου η ενοτητα της Αριστεράς και ολων οσων με τον ενα ή τον αλλο τροπο αντιστεκονται στην συντονισμένη Νεοφιλελευθερη Δεξια επιθεση ειναι οσο ποτε αλλοτε αναγκαια …
    – Και ας βλεπουμε περισσοτερο το Δασος και λιγωτερο τα δεντρα των διαφορών μας..

  19. 14/02/2008 12:31 πμ

    ΠΟΛΥ περισσότερο το δάσος

  20. 14/02/2008 12:33 πμ

    νομίζω ότι είναι επίκαιρο

    «Ένα φάντασμα πλανιέται στην Ελλάδα: το φάντασμα του κομμουνισμού (ΣΥΡΙΖΑ και ΚΚΕ, αν ποτέ συνεργαστουν σε κάτι). Όλες οι δυνάμεις της γερασμένης Εξουσίας ενώθηκαν σε μια ιερή συμμαχία για να κυνηγήσουν αυτό το φάντασμα: ο Κωστάκης και ο Γιωργάκης, ο Λαμπράκης με τον πρετεντεράκο του και ο Αλαφούζος με τον παπαχελάκο του, Πασόκοι ριζοσπάστες κλέφτες και Δεξιοί αστυνομικοί κλέφτες, ο Θέμος με τον Μάκh αντάμα, καθως και το μεικτό σώμα Ελληνικής Αστυνομίας – Γερμανοτσολιάδων Χρυσών Αυγών..

    Ποιο κόμμα της αντιπολίτευσης δεν έχει κατηγορηθεί σαν κομμουνιστικό από τους αντιπάλους του και τα κανάλια που κυβερνούν ουσιαστικά, ποιο κόμμα της αντιπολίτευσης που το λένε ΠΑΣΟΚ δεν αντέκρουσε με την κατηγορία του κομμουνισμού τους πιο προοδευτικούς αντιπολιτευόμενους, καθώς και τους αντιδραστικούς αντιπάλους του;»

  21. Νοσφερατος permalink
    14/02/2008 2:06 πμ

    Τσακνή:

    Τη μέρα αυτή που διάλεξα
    εδώ μπροστά σας να σταθώ
    τραγούδια και μισόλογα
    στο φως να καταθέσω

    Πώς πήρα τέτοια απόφαση
    δεν ξέρω αν θ’ αντέξω
    η μέρα αυτή θυμίζει μακελειό

    Νοέμβρης ήταν η χρονιά
    κι εδώ γινόταν του χαμού
    εγώ ήμουν δεκαεννιά
    κι αυτή εβδομηντατρία

    Και να που ερωτεύτηκα
    κάποια χρονολογία
    κι ο έρωτας κρατάει για καιρό

    Μα έχει ο καιρός γυρίσματα
    μεγάλωσε κι αυτή κι εγώ
    μεγάλωσαν κι οι φίλοι μου
    εκεί γύρω στα σαράντα

    Στα κόμματα γαντζώθηκαν
    κι εγώ δεν ξέρω τι να πω
    και άλλοι στο σπιτάκι τους για πάντα

    Η απόσταση μας έσωσε
    μα οι θύμησες πληγώνουν
    και λέμε σαν βρισκόμαστε
    τα ίδια και τα ίδια

    Μα νιώθω σαν μικρό παιδί
    που πάλι το μαλώσανε
    και φεύγω σε μια άγονη επαρχία

    Κοιτάζω πάλι πίσω μου
    δυο γιους απόκτησα κι εγώ
    δεκαεφτά Νοέμβρηδες
    μου βάρυναν την πλάτη

    Σημαίες και γαρύφαλλα
    εμπόριο κι απάτη
    και λόγοι επισήμων στο κενό

    Κρατάω το στόμα μου κλειστό
    τα χείλη μου ματώσανε
    κι αυτοί που μας προδώσανε
    ανέραστοι να μείνουν Κουφάλες δεν ξοφλήσαμε
    αυτό έχω μόνο να τους πω
    τα όνειρα των εραστών δε σβήνουν

  22. 14/02/2008 5:45 πμ

    ΛΟΙΠΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΕΜΕ
    Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΛΦΟΣ ΤΗΣ ΠΑΠΑΡΗΓΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΥΙΟ ΤΟ ΤΣΙΠΡΑ ΑΡΑ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΘΕΙΟΣ ΤΟΥ ΤΣΙΠΡΑ ΚΑΙ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΑΝΗΨΑΚΙ
    ΚΑΗΚΕ ΤΟ ΠΑΛΗΚΑΡΙ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ
    ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΣΥΡΙΖΑ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΣΤΟ 4%

  23. 14/02/2008 9:42 πμ

    Πλάκα πλάκα, ο Τσίπρας και το στάιλ του έφεραν τον ΣυΡιζΑ τρίτο κόμμα!

  24. 14/02/2008 11:20 πμ

    Καταλυτική η επίδραση της εκλογής
    ΤΣΙΠΡΑ

  25. 14/02/2008 1:15 μμ

    Ωράια ανάλυση ρε συ…Λές και είναι ο κάθε Τσίπρας, που ευθέινεται για την άνοδο ή την πτώση των ποσοστών ενός κόμματος!Αν το πιστεύουν αυτό οι του ΣΥΝ, τότε καλά κρασιά…!Και από πότε τα προβλήματα και η λύση τους έγιναν θέμα ηλικίας?!Θεμά πολιτικής είναι..Και το φάντασμα που πλανάται είναι του ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΥ, όχι της αριστεράς γενικώς και αορίστως και να χαμε να λέγαμε, σουξου, μούξου!

  26. palaigalatsi permalink
    14/02/2008 1:52 μμ

    ΒΟΗΘΕΙΑ ΧΩΡΙΑΝΟΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ

  27. Νοσφερατος permalink
    14/02/2008 2:00 μμ

    Partizana (μου)…μεχρι να γινει αυτό που λες
    οριστικά και αμετακλητα και απαξ διαπαντος δεν κοιταζουμε λιγακι για το πως θα περπατήσουμε χερακι -χερακι στο Δασακι οπου παραμονευει το Καταμαυρο(Καρα)λυκάκι ;
    (και για να μη παρεξηγουμεθα …ουτε ο Τσιπρας μου γεμιζει το ματι ουτε η Αλέκα ουτε(βεβαίως βεβαιως) η Λιαννα..χωριστα !
    …αλλά ολοι μαζί ε κατι μπορεί να γινει…
    …και δεν μιλάω για τις εκογες αλλά για τωρα..π. χ Ασφαλιστικό αλλά και τοσα καθημερινά αλλα.

  28. 14/02/2008 11:02 μμ

    Ο Τσίπρας είναι ο γιός του Αλαβάνου που είναι ο Νεκροθάφτης του (κατ’ εμέ) Συν.

    Το ‘πα και το ξαναλέω: Να τους στείλουμε τον Τσίπρα πακέτο. Θα τους αποσυντονίσει τελείως και οι ΗΠΑ θα διαλυθούν όπως η Σοβιετική Ένωση, that’s all folks, θα το κλείσουν το μαγαζί και θα μεταναστεύσουν πανικόβλητοι ανά την υφήλιο Σ;0)

  29. 15/02/2008 11:00 πμ

    Τα χεράκι του Συν είναι πιασμένα αγαπημένε Νοσφεράτε μου….Εγώ δε θέλω να εφαρμοστεί ο Νόμος Ρέππα, όπως φωνάζει αυτός που πιάνει το χεράκι του Συν, σόρρυ κιόλα!

  30. Νοσφεράτος permalink
    15/02/2008 10:26 μμ

    »Τα χεράκι του Συν είναι πιασμένα αγαπημένε Νοσφεράτε μου….σόρρυ κιόλα!»

    Αγαπημένη μου Παρτιζανα

    Αγαπη σημαινει να μη ζητάς ποτε συγνώμη»
    (οπως ελεγε ο Ραιαν ο Νήλ στην- πως την λεγανε – στο Λαβ στόρυ)

    …και φυσικά δεν θα τα χαλασαμουμε γιαυτό ..και θα κρατιομαστε Χεράκι -χερακι στο μικρό δασακι και ..και δε παν λενε ειτε ο Τσιπρας ειτε η Λιαννα …

  31. 16/02/2008 3:08 μμ

    Έχετε δίκιο παιδιά, δεν πρέπει να αφήσουμε τον Τσίπρα να πάρει κεφάλι. Ούτε τον Ομπάμα. Ούτε κανέναν άλλο νέο και ωραίο πολιτικό που πουλάει ελπίδα στο πόπολο παριστάνοντας τον ασυμβίβαστο οραματιστή. Όλοι ίδιοι είναι. Κι αν δεν είναι, πρέπει να σιγουρευτούμε ότι θα γίνουν. Ας τους διαφθείρουμε λοιπόν όσο είναι καιρός. Ας τους λερώσουμε με λάσπη για να μην ξεχωρίζουν από τους υπόλοιπους. Ό,τι εξέχει πρέπει να κόβεται. Σύριζα.

    Δεν είναι καιρός για επαναστάσεις. Δεν πρέπει να ρισκάρουμε ανατροπές. Ο καθένας με τις σημαίες και τις ντουντούκες του, σε ξεχωριστές συγκεντρώσεις, μακριά από τις τηλεοπτικές κάμερες και το καπιταλιστικό διαδίκτυο. Επαγγελματικά πράγματα, νοικοκυρεμένα.Το λαϊκό κίνημα πρέπει να είναι ελεγχόμενο και ευνουχισμένο, υποταγμένο σε στενά κομματικά πλαίσια. Να παίρνει γραμμή από το Κόμμα. Να διαδηλώνει ήσυχα-ήσυχα και να επιστρέφει μετά στη δουλειά του ανακουφισμένο που έκανε το χρέος του. Ας αφήσουμε τους συνδικαλιστές να συναλλάσσονται υπόγεια με την εξουσία και να κρύβονται στα ψυχιατρεία έτσι και γίνει καμιά στραβή. Ας αφήσουμε τα κομματόσκυλα να παίζουν ξανά και ξανά την ίδια κασέτα στη Βουλή και τα πάνελ. Για το τέρας του δικομματισμού και τα δεινά της παγκοσμιοποίησης. Για το δίκιο του εργάτη και το γελαστό παιδί. Για το πολυτεχνείο του τότε κι όχι για τα πολυτεχνεία του σήμερα. Έχουμε μια ιστορία να υπερασπιστούμε άλλωστε. Ένα μύθο να συντηρήσουμε.

    Ο ρόλος της αριστεράς είναι απλά να γκρινιάζει για να υπάρχει μια βαλβίδα να φεύγει σιγά-σιγά ο ατμός από την κατσαρόλα. Όπως κάνει ο Λάκης, όπως κάνει η Λιάνα. Δοκιμασμένες συνταγές. Ισοπεδώνουμε τα πάντα με παλιούς καλούς λαϊκισμούς κι έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο. Όχι να σηκώσουμε ξαφνικά το καπάκι και να χυθεί η σούπα έξω…

    Αλλιώς υπάρχει κίνδυνος να αλλάξει πραγματικά κάτι.

    Στο κάτω-κάτω, αν όλοι αυτοί οι απαστράπτοντες νέοι ηγέτες τελικά μας προδώσουν και αποδειχτούν λακέδες του συστήματος θα μας πονέσει περισσότερο. Ενώ αν εννοούν όλα όσα λένε και μπορέσουν να τα εφαρμόσουν, με τι μούτρα θα μιλήσουμε μετά στα παιδιά μας για τους δικούς μας αποτυχημένους αγώνες;

  32. 16/02/2008 3:22 μμ

    Νοσφυ το χεράκι το δικό μου δεν το δίνω όπου κι όπου!Δεν είμαι θύμα να τσιμπήσω τα φύκια για μεταξωτές κορδέλες! Οι τύποι που φλερτάρουν με πολλές δεν είναι να τους έχεις εμπιστοσύνη!
    Πού ήσαν ρε Τσίπρα τόσα χρόνια να σηκώσεις το καπάκι , να χυθεί η σούπα έξω?! ΗΜΑΡΤΟΝ!!!!!!!!!

  33. 16/02/2008 4:18 μμ

    «Δεν είναι καιρός για επαναστάσεις» κλπ.
    Προφανώς ορισμένοι νομίζουν ότι τις επαναστάσεις τις κάνουν τα παιδιά των κομματικών σωλήνων/ προϊόντα πολιτικού μαρκετινγκ.
    Δαίμονες οι αυταπάτες μου, νόμιζα τις έκανε ο λαός..

  34. 16/02/2008 5:00 μμ

    Έτσι ακριβώς. Τις επαναστάσεις τις κάνει ο λαός. Δηλαδή η εργατιά κι η αγροτιά. Το τιμημένο σφυρί και το σκουριασμένο δρεπάνι. Κανένας άλλος. Άσχετο αν αυτοί που αποτελούν την πλειοψηφία της σύγχρονης εργατικής τάξης στην Ελλάδα είναι οι μετανάστες (προερχόμενοι κυρίως από χώρες όπου οι πολίτες πρόδωσαν τα αδιάφθορα κομμουνιστικά καθεστώτα που τους απαγόρευαν ακόμα και το δικαίωμα στην απεργία).

    Άλλωστε, είναι γνωστό ότι λαός χωρίς κομματική ταυτότητα σφραγισμένη από τον Περισσό είναι πλουτοκρατία, μπουρζουαζία, παραπλανημένοι και βολεμένοι μικροαστοί, δεκανίκια του δικομματισμού, θύματα του lifestyle. Υπάρχει copyright.

    Μπορεί να μη φέρει την επανάσταση ο Τσίπρας (ή ο οποιοσδήποτε Τσίπρας), το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν πρόκειται να τη φέρει κάποιος που έχει περάσει τα τελευταία εβδομήντα του χρόνια ως έκθεμα μαυσωλείου.

    Συγγνώμη για την επίθεση φίλε Allu, δε γίνεται όμως στις συγκεντρώσεις του ΠΑΜΕ για το ασφαλιστικό να ακούγονται σχεδόν αποκλειστικά συνθήματα κατά του ΣΥΡΙΖΑ. Αν μας παρακολουθούσε κάποιος ξένος θα σχημάτιζε την εντύπωση ότι ο ταξικός εχθρός σ’ αυτή τη χώρα είναι ένα τριαντατριάχρονος νεαρός και κανένας άλλος.

  35. 16/02/2008 5:25 μμ

    Μ’έπεισες ότι έχω άδικο μ’όσα γράφεις.
    Επίσης μ’επεισες πόσο ειλικρινείς είστε όταν λέτε ότι θέλετε ενότητα της αριστεράς και τέτοια.
    Ωραία τα επιχειρήματά σου κατά τα άλλα – αν και όχι πρωτότυπα, τα υλικά της ΟΝΝΕΔ ξεχειλίζουν από τέτοιες εκτιμήσεις.
    Έχετε το pop icon που σας ταιριάζει για αρχηγό…

  36. 16/02/2008 5:41 μμ

    Το παραδέχομαι!Στις συγκεντρωσεις του ΠΑΜΕ κυριαρχούν τα συνθήματα κατά του ΣΥΝ! ΗΜΑΡΤΟΝ!!!!!!!!!Μα πόσο ψωνάρες μπορεί να γίνουν?!Καλά να μη σχολίασω και τα υπόλοιπα, διότι αν δεν ακούσω ότι στη Β Κορέα τρωνε τα παιδία τους, δεν ασχολούμαι με κοινοτυπίες!

  37. 16/02/2008 8:09 μμ

    Δεν είμαι ούτε μέλος ούτε τίποτα του ΣΥΝ (ή του ΣΥΡΙΖΑ). Απλά με δυσαρεστεί όλο αυτό το ενορχηστρωμένο μένος εναντίον ενός μεγάλου και διαρκώς αυξανόμενου κομματιού της αριστεράς. Λες και αυτό που μετράει στην αντιμετώπιση των χιλιάδων προβλημάτων της ελληνικής κοινωνίας είναι το πώς θα κρατήσει το οποιοδήποτε κόμμα το ποσοστούλι του και τις καρέκλες που του αναλογούν στα συνδικάτα και τις φοιτητικές συνελεύσεις.

    Θεωρώ ότι κανείς δεν έχει αποκλειστικό δικαίωμα στο «επαναστατικό φρόνημα» και τους «λαϊκούς αγώνες», οπότε θα κράξω εξίσου έτσι και δω μια μέρα την ηγεσία και τους εκπροσώπους του ΣΥΡΙΖΑ να αντιμετωπίζουν ΟΛΑ τα μέλη και ΟΛΟΥΣ τους ψηφοφόρους του ΚΚΕ ως «προδότες», «ψωνάρες» ή κι εγώ δεν ξέρω τι άλλο.

    Το να τσουβαλιάζετε κάθε αντίθετη άποψη μαζί με τους Οννεδίτες (και τους Χρυσαυγίτες ενδεχομένως) είναι εξίσου γελοίο με το να συζητάμε για το αν στη Β. Κορέα τρώνε τα παιδιά τους ή αν όσοι ψηφίζουν ΚΚΕ κοιμούνται με ένα κονσερβοκούτι κάτω από το μαξιλάρι τους. Αν θέλετε να στηρίξετε θέσεις χρειάζεστε επιχειρήματα, κι όχι κινδυνολογίες περί pop icon.

    Για την ιστορία, τουλάχιστον σε δύο μεγάλες πόλεις που έκανε πορεία για το ασφαλιστικό το ΠΑΜΕ κυριάρχησαν (και σχολιάστηκαν αρνητικά από τους λιγότερο θερμόαιμους) συνθήματα εναντίον του Τσίπρα. Εκτός κι αν επρόκειτο για προβοκάτορες της Κουμουνδούρου…

  38. Νοσφεράτος permalink
    16/02/2008 8:14 μμ

    Παρτιζανα μου λες»Νοσφυ το χεράκι το δικό μου δεν το δίνω όπου κι όπου!»

    Εγώ ομως σου δινω το Δικό μου για να περασουμε μαζί το Καταμαυρο δασος οπου αγριευει καθε μερα ο Καρα(κυκος),,,
    και ασχετως Τσιπρα και Λιαννη κ.λ.π κ.λ.π

    Διοτι Δεν γινεται αλλιως ….

  39. Νοσφεράτος permalink
    16/02/2008 8:16 μμ

    Καρα(κυκος),,, = Καρα (μαν) Λύκος
    που μεχρι τωρα -ισως και τωρα μας το επαιζε Σεμνος και Ταπεινός και με Προβιά προβατου ….
    Ναι ….Αυτός!
    ( που κουκουλώσαν ολα του τα σκάνδαλα κλπ κλπ)

  40. 16/02/2008 8:40 μμ

    «Το λαϊκό κίνημα πρέπει να είναι ελεγχόμενο και ευνουχισμένο, υποταγμένο σε στενά κομματικά πλαίσια. Να παίρνει γραμμή από το Κόμμα. Να διαδηλώνει ήσυχα-ήσυχα και να επιστρέφει μετά στη δουλειά του ανακουφισμένο που έκανε το χρέος του. Ας αφήσουμε τους συνδικαλιστές να συναλλάσσονται υπόγεια με την εξουσία και να κρύβονται στα ψυχιατρεία έτσι και γίνει καμιά στραβή.»
    Λοιοόν, αν αυτά είναι επιχειρήματα τότε κι εγώ παραδέχομαι ότι το pop icon είναι «κινδυνολογία». Κι αν από αυτά – και τα άλλα που γράφεις – ΔΕΝ προκύπτει ότι είσαι με το ΣΥΡΙΖΑ , μάλλον τα ελληνικά μου είναι ανύπαρκτα.
    Εγώ μπορώ να σου φέρω υλικά της ΟΝΝΕΔ που λεν τα ίδια λόγια ακριβώς με σένα για τις ανατολικές ΄χωρες, τους μετανάστες κλπ. Εσύ μπορείς να μου πεις σε ποιες ΔΥΟ πολεις ακούστηκαν συνθήματα σε βάρος τπου Τσίπρα και ποια ήταν αυτά;

  41. Νοσφεράτος permalink
    16/02/2008 9:39 μμ

    Συγνωμη που παρεμβαινω

    θα ηθελα ομως να σας πω οτι -απο οσο μπορώ να καταλάβω – αυτή την στιγμή- η μεγαλη πλειοψηφια των εργαζομενων – πραγματικά δεν νιαζεται ουτε για τον Τσιπρα αλλά και ουτε για οποια Κομματική ορθοδοξια …

    Εκείνο που την Καιει και την πληγώνει και μας πονά ειναι η ελλειψη Ενότητας
    …σε Κοινωνικό επιπεδο , σε επιπεδο Κοινωνικου Μετωπου απέναντι σε Αυτους που – ενώ δεν εχουν δουλεψει Ποτέ στη Ζωή τους ( εννοω πραγματικά εκτος αν θεωρήσουμε Δουλεια την Λαμογιά και την Κομπίνα (βλ πχ Μιζες απο Ομόλογα που συγκαλήφθηκαν και τοσα αλλα )

    Μας λενε οτι εμεις πρεπει να δουλευουμε μεχρι τα 7ο μας και τα παιδια μας …με Πτυχια και μεταπτυχιακά (οχι βεβαια σαν αυτά της κ Νατασας Καραμανλή της Χειρουργου) να

    αρκουνται στην Μισθωτή σκλαβια στα ελαστικά Ωράρια , σε »μισθους » των 300 ευρώ …

    -Ενοτητα , Κοινωνικό μετωπο , Αγωνας σε στο πεδιο της Ιδεολογιας ωστε να σταματήσει ο απιστευτος κατήφορος στον οποιο οδηγει την Κοινωνια η Νεοδημοκρατική Δεξια και το Ομοαιμό της ,Λαος του Καρατζαφέρη και Πλευρη …

    -Αυτά κουβεντιαζουν καθε μέρα οι εργαζομενοι ..Αυτά θελουν .

  42. 16/02/2008 9:47 μμ

    Νόσφυ, εντάξει θα σου δώσω το χεράκι μου αλλά θα με εμπιστευτείς, όπως ακριβώς θα εμπιστευθώ και γω εσένα!Στο δάσος του κακού λύκου, υπάρχει ολόκληρη αγέλη, γι αυτο θα έχω μαζί μου μια σφετνόνα να τους κοπανήσω οταν τους δω εμπρός μου!Μην αρχίσεις τα μαμου, γιατι θα μας φάνε!
    Στρατηγε στον αφήνω το φίλο από πάνω..εγω αν δεν ακούσω για τη Β. Κορεά δε συμμετέχω!

  43. Νοσφεράτος permalink
    16/02/2008 10:17 μμ

    Παρτιζανα
    παντα εμπιστευομαι
    (κυριολεκτικά: παραδιδομαι) στις ολογλυκες Τουμπιωτισες !! 🙂

  44. 16/02/2008 10:23 μμ

    οκ Νόσφυ!ΠΑΜΕ λοιπόν!

  45. Νοσφεράτος permalink
    17/02/2008 1:11 πμ

    Σαν ‘Αλλοτε…

    Πάμε Σαν ‘Αλλοτε…
    —————————- (Στίχοι: Κώστας Γιαννίδης)

    Πάμε σαν άλλοτε, πάμε σαν άλλοτε
    στο μακρινό τ’ ακρογιάλι
    που τα μυστικά του πάλι
    θα μας πει το μαϊστράλι

    Πάμε σαν άλλοτε, πάμε σαν άλλοτε,
    σκέψου γαλήνη που θα ‘χει
    κει που στέκονται οι βράχοι
    και φιλοσοφούν μονάχοι

    Θα ‘μαστε μόνοι εσύ κι εγώ
    στη γνωστή μας ακρογιαλιά
    και θα βγούμε με βήμα αργό
    στα λημέρια μας τα παλιά

    Συ κι εγώ, συ κι εγώ
    στης ακρογιαλιάς τη γαλήνη
    Συ κι εγώ, συ κι εγώ,
    συ κι εγώ κι αν βγει κι η σελήνη

    Πάμε σαν άλλοτε, πάμε σαν άλλοτε,
    θα σε κρατώ απ’ το χέρι
    και της θάλασσας τ’ αγέρι
    τη δροσιά του θα μας φέρει

    Πάμε σαν άλλοτε, πάμε σαν άλλοτε,
    πάμε αγάπη μου, πάμε
    στ’ ακρογιάλι π’ αγαπάμε
    και που πάντοτε θυμάμαι

  46. Νηστικό Αρκούδι permalink
    17/02/2008 10:00 πμ

    Τ’ απομεινάρια της συλλογικότητας, στεφάνι στο μνημείο της υποκρισίας ;

    http://www.edra.gr/modules1.php?name=News&file=article&sid=31833

  47. 17/02/2008 12:31 μμ

    Eδώ δεν υπάρχει μόνο ένας, αλλά δύο έρωτες μεγάλοι…
    Του Νόσφυ για την Παρτιζάνα και του Έλικα προς τον Αλέξη.
    Και για να σοβαρευτώ, ο ΣΥΝ και το ΚΚΕ πρέπει να βρουν τρόπο να συμφωνήσουν σε κάποιες κοινές δράσεις. Πέρα από τις ιδεολογικές διαφορές, υπάρχουν σημεία επαφής και αυτά πρέπει να τα βρούμε.
    Τώρα, όσον αφορά το ξεσπάθωμα του φίλτατου Νεφέλικα, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ο Αλέξης είναι υπεράνω οποιασδήποτε κριτικής και οποιασδήποτε σάτιρας. Μη γίνεστε αλεξικώτεροι του Αλέξη… Και στο κάτω κάτω γιατί δεν σας ενοχλούν τα «αστεία» για την εμφάνιση, το κούρεμα και τα κιλά της Παπαρήγα καλοί μου λάτρεις του Αλέξη και σας ενοχλούν μόνο τα αστεία που σατιρίζουν το ίνδαλμά σας;
    Τι κάνει τον Αλέξη υπεράνω της σάτιρας; Το νεαρόν της ηλικίας του μήπως; Αν είναι έτσι, να βάλουν στο Πασόκ πρόεδρο την Εύα Καϊλή και στην Νου-Δου την Έλενα Ράπτη, να πέσουμε όλοι στα 4 και να προσκυνάμε το θαύμα της νιότης. Κι εγώ προσωπικά δεν έχω πρόβλημα να πέσω στα πόδια της Εύας…
    Στου Αλέξη όμως… κωλύομαι

  48. 17/02/2008 2:50 μμ

    Το χω ξαναπει οτι η Ευα είναι χοντροκώλα και έχει μεγάλο πηγούνι αλλά δεν με ακούτε!

  49. 17/02/2008 3:16 μμ

    Αγαπητέ Allu, δεν είμαι λάτρης ή οπαδός κανενός και δεν σκοπεύω κιόλας να γίνω. Άλλο το να συμπαθώ έναν πολιτικό χώρο κι άλλο το να κάνω εικόνισμα τους ηγέτες του. Ούτε αφίσα του Γκεβάρα δεν έχω σπίτι μου για να καταλάβεις – πόσο μάλλον του όποιου Αλέκου ή Αλέξη…

    Σίγουρα παίζουν ρόλο τα πρόσωπα και η δυνατότητα τους να εμπνεύσουν και να παρασύρουν τα πλήθη (κι εκεί η αλήθεια είναι ότι η συντρόφισσα Αλέκα χωλαίνει κάπως), από την άλλη αυτό που μετράει περισσότερο είναι οι πολιτικές προτάσεις και οι δράσεις. Καθώς επίσης και το γεγονός ότι ο κόσμος αλλάζει γύρω μας και δεν έχει νόημα να αντιμετωπίζουμε τα προβλήματα με όρους του απώτερου παρελθόντος.

    Γι’ αυτό σχολιάζω κι εγώ αρνητικά το post και τα σχόλια, όχι επειδή δεν αρνούμαι σε κανέναν το δικαίωμα στη σάτιρα, αλλά επειδή βλέπω μία δυσανάλογα λυσσαλέα επίθεση του Περισσού και των οπαδών του ΚΚΕ προς τον ΣΥΡΙΖΑ (με στόχο τον «lifestyle/pop/rock icon» Αλέξη), ενώ γύρω μας γίνεται της π**νας από την ασυδοσία, τη διαφθορά και τα αντιλαϊκά μέτρα.

    Αν συμπεριφέρονταν ανάλογα οι φίλοι, τα μέλη και η ηγεσία του ΣΥΝ (συγκεντρώνοντας τα πυρά τους σε ρητορείες περί Στάλιν, Β. Κορέας και ταγαριών), να είσαι σίγουρος ότι δεν θα ήθελα ούτε να τους φτύσω.

  50. 17/02/2008 3:30 μμ

    ΑΦΜ, ειδικά η Καϊλή και η Ράπτη θα συγκέντρωναν πολλά και άλλου είδους πυρά.
    Κατα τα άλλα φυσικά και κανείς δεν είναι υπεράνω της σάτυρας (ούτε η Αλέκα, ούτε ο Αλέξης, ούτε ο Αλέκος -μα τάμα το έχουν αυτό το όνομα τα τελευταία χρόνια?), και μολονότι προσωπικά βλέπω με συμπάθεια το καινούριο, κρατώ μικρό καλάθι, γιατί έχω φάει μπόλικες χλαπάτσες τα τελευταία χρόνια, από διάφορα καινούρια.
    Ας αφήσουμε όλα τα λουλούδια να ανθίσουν, όπως έλεγε κι ο Μεγάλος Τιμονιέρης) κι όσα είναι τζούφια, θα μαραθούν έτσι κι αλλιώς.

    Και συμφωνώ βέβαια με τη συντρόφισσα Παρτιζάνα: η Καϊλή είναι χοντροκώλα (το πηγούνι της δεν το έχω μελετήσει, αλλά για να το λέει η Πάρτι, κάτι θα ξέρει!)

  51. 17/02/2008 3:40 μμ

    @Έλικας: δεν βλέπω καμιά συντονισμένη και λυσσαλέα επίθεση κατά του Αλέξη , τουλάχιστον εδώ σ’ αυτό το blog.

    @ Παρτιζάνα και Κροτ:
    Από την ζήλια σας τα λέτε…
    Χοντροκώλα η Εύα;
    Το Ευάκι;

  52. Νοσφεράτος) permalink
    17/02/2008 5:31 μμ

    Εγώ συμφωνώ με την Παρτιζανα ….

  53. 17/02/2008 6:15 μμ

    Σε όλα συμφωνείς Νόσφυ παιδί μου με την Παρτιζάνα?!Μπράβο τέκνο μου, τώρα σου σφίγγω περισσότερο το χέρι!
    Πάντως παιδιά, για να μιλήσουμε σοβαρά τώρα, αυτό που λέει ο φίλος πάνω για δυσανάλογη επίθεση στον Τσίπρα και τον ΣΥΝ δεν ισχύει.Διαφωνούμε πολιτικά και το ΚΚΕ έχει δικαίωμα να κάνει την κριτική του και την αντιπαράθεση του, αλλά δεν υπάρχει καμιά είδική μεταχέιρηση του ΣΥΝ!Νομίζω πως αυτό είναι μια εντύπωση που καλλιεργεί ο ΣΥΝ στον κόσμο η οποία είναι παλιά και χιλιοπαιγμένη..¨οπως και αυτό το επίσης χιλοειπωμένο, στα όρια του γρφικού, ασχολείστε με τον Συν και δεν κοιτατε τα προβλήματα του κοσμάκι, ήμαρτον δηλαδή, μόνο συνειδητή διαστρεβλωση της δράσης του ΚΚΕ την χαρακτηρίζω!Αλλά ρε φίλε ασε με και μένα να κάνω λίγο χαβελέ, στη μπλογκόσφαιρα είμαστε!βγαζεις και συ κάτι συμπεράσματα βρε αδερφέ!
    ΚΑι ναι, πάρτε το απόφαση η Καϊλή έχει μεγάλο κώλο!!Πόσες φορές θα το πω δηλαδή!Σοβιετικιά φίλη, εμείς τα μάτια τους ανοίγουμε και αυτοί μας λένε ζηλιάρες..Τι να πώ! ¨Αντρες!

  54. Νοσφεράτος permalink
    17/02/2008 10:11 μμ

    »η Καϊλή έχει μεγάλο κώλο!!»

    Συμφωνώ (με την Παρτιζανα)….

  55. Νοσφεράτος permalink
    17/02/2008 10:53 μμ

    Παρτιζανα
    για τον του Κωστακη τι εχεις να πεις ;
    (αντε γιατι καποτε σε αυτήν την χωρα πρεπει να λέμε τα πραγματα με το ονομά τους)

  56. 18/02/2008 12:14 πμ

    Ποιόν εννοείς αγαπητέ Νόσφυ?!

  57. Νοσφεράτος permalink
    18/02/2008 12:50 πμ

    τον Δάμαλο ντε…

  58. 18/02/2008 10:35 πμ

    Το κατάλαβα οτι ήταν ο Δάμαλος βρε!Για τον τεραστιο κώλο του με ρωτάς?ε καλά ναι, αυτο ισχύει αλλά εμείς μιλάμε για περιπτώσεις που απ’εξω είναι κούκλα (με μεγάλο πηγούνι βέβαια και άλλες ατέλειες, που δεν είναι της στιγμής)και από μεσα (ή από πίσω στην περίπτωσή μας) πανούκλα!¨οχι για πανούκλες νετες σκέτες!

  59. 18/02/2008 12:26 μμ

    Ρε συ Πάρτι, όλα οκ περί διαφωνίας και κριτικής και πολιτικών διαφορών και πάω πάσσο.
    Αλλά η ειρωνική σύγκριση Τσίπρα -Αρναούτογλου και τα περί τρέντυ προέδρου, διά στόματος Λιάνας ήταν πολιτική τοποθέτηση? Ή μήπως η Λιάνα έβγαλε τα απωθημένα της επειδή φατσικά το θέλει το ρετουσάκι της, ενώ ο Άλεξης είναι καλό γκομενάκι; λέω εγώ τώρα…

    ΑΦΜ, σόρρυ κιόλας, αλλά τι να ζηλέψουμε η Πάρτι κι εγώ από την Καϊλη? το χοντρό της κώλο? Ρε, η Πάρτι κι εγω βάζουμε κάτω 10 δαν την Καϊλή -και δεν είμαστε και ξανθιες!! χα!!

  60. Νοσφεράτος permalink
    18/02/2008 2:10 μμ

    Αμ η αλλη η Ξανθια (ντεμέκ ) η Ραπτη…
    με το πανυψηλο I.Q;

    (Καλαμποκιού)

  61. 18/02/2008 2:18 μμ

    Ε ναι ήταν!Ασε που δεν ξερω τι ειπε η Κανελη παρά μονο αυτό για το ιμο κόμμα (τότε έμαθα και τι είναι το ίμο)!εμένα δε με πειράζει η σάτιρα ή το ύφος ή όλα αυτά.Η αντίρρηση μου με τα λεγόμενα του φίλου παραπάνω ήταν στον ισχυρισμό του ότι ασχολούμαστε μόνο τον ΣΥΝ!έλεος!
    Σοβιετικιά φίλη, μπορεί να είμαστε θεές αλλά εμένα δε μου αρέσει καθόλου ο Τσίπρας!Τον θεωρώ χαλβά!Προτιμώ κατι πιο νταβραντισμένο βρε παιδάκι μου!

  62. 18/02/2008 2:19 μμ

    καλά αυτη αμα δε βαφτει, δεν βλέπεται!Και είναι και κοντη και δύνατη, ούτε ένα πιάσιμο δεν έχει!κι από μυαλό…χάος!

  63. 18/02/2008 2:20 μμ

    αδύνατη!μου φαγε το α!

  64. 18/02/2008 5:22 μμ

    καλά, τέλοσπάντων δεν θα διαφωνήσουμε τώρα για το αν είναι καλό γκομενάκι ο Τσίπρας (σε σχέση πάντως με το τι κυκλοφορεί στο πολιτικό σκηνικό, ο Τσίπρας μοιάζει να είναι ο Κλούνεϊ της πολιτικής μας ζωής, χαχαχα! Άσε που χανει στο γυαλί, από κοντά είναι καλύτερος!)

    Δε μιλάω για την δήλωση περί «τρέντυ αρχηγού σε ίμο κόμμα», αυτό το βρήκα ευφυές για να πω την αλήθεια -αν και κακιασμένο, αλλά οκ. Μιλάω γι’αυτό το σχόλιο, το οποίο, οκ πολιτικό μεν, αλλά πολύ χολή ρε παιδί μου! Θα δαγκώσει τη γλώσσα της και θα πάθει δηλητηρίαση! http://www.enet.gr/online/online_text/c=110,dt=17.02.2008,id=49856056

    Νόσφυ, η Ράπτη είναι τυπική ΔΑΠίτισσα που κακογερνάει λέμε…

  65. 18/02/2008 5:29 μμ

    Μπάχαλο το ποστάκι..
    Για τον Ομπάμα ήταν αν θυμάμαι ε?

    (μην τρελλαίνεστε με Εύα και Ράπτη κορίτσια..εσείς έχετε προσωπικότητα)

  66. 18/02/2008 6:36 μμ

    Regimiento, εμείς έχουμε ΚΑΙ προσωπικότητα ΚΑΙ κάλλη, dear!
    και δεν έχουμε άχυρα: ούτε πάνω ούτε μέσα στο κεφάλι μας.

  67. 18/02/2008 6:37 μμ

    α, και μια και μιλάμε για δαπίτες: αυτό http://niemandsrose-niemandsrose.blogspot.com/2008/02/blog-post_14.html

    το είδατε?!

    χε χε χε χε!

  68. 18/02/2008 8:14 μμ

    Ε ναι μια χαρά τα είπε η Λιάνα!
    Αν και σύμφωνα με τη Μενεγάκη όπως άκουσα ο πιο σέξυ στο ελληνικό κοινοβούλιο έιναι ο Πρωτούλης, ο γραμματέας της ΚΝΕ..Ε ναι αυτός πληροί τα κριτήρια μου!
    Στρατηγέ πάλι την ίδια ειρωνεία άρχισες…ό,τι κι αν πεις δεν μας πτοείς!πάρτο απόφαση!είμαστε και πανέξυπνες και πανέμορφες!

  69. νοσφερατος permalink
    18/02/2008 9:08 μμ

    και βεβαια ειστε !

  70. 23/02/2008 11:10 πμ

    Elikas // Φεβρουάριος 16, 2008 at 5:00 μ.μ
    Το τιμημένο σφυρί και το σκουριασμένο δρεπάνι.

    «το τιμημένο σφυρί¨» μετακόμισε στην Κίνα και στη Βουλγαρία. Πέφτει λίγο μακριά γι αν ακάνει επανάσταση στην Ελλάδα (και λίγο νωρίς για να την κάνει εκεί, δεν γεύτηκαν ακόμα όλη τη γλύκα του άγριού τους καπιταλισμού, ακόμα ελπίζουν)

    «το σκουριασμένο δρεπάνι» βολεύτηκε για πολλά χρόνια με επιδοτήσεις και πακέτα και διεφθαρμένο συνεταιρισμό, και τώρα ετοιμάζεται να διαλυθεί, γιατί δεν έγινε καμμιά αναδιάρθρωση, καμμιά εξυγίανση, γιατί έκελισαν οι παραδοσιακοί δρόμοι προς δυτική Ευρώπη και δεν άνοιξαν -ακόμα- νέοι, προς την ανατολική…

    Συμπέρασμα: αν περιμένεις επανάσταση από το σφυρί και το δρεπάνι, κλάψτα. Η επανάσταση θα έρθει από τους ντηλίβερυ με τα παπάκια κι από τις συμβασιούχες…

  71. 02/03/2008 10:47 μμ

    ΑΣ ΔΟΥΜΕ και μία (άραγε μόνο μία) εκ των “ΕΝΔΟΝ” ΑΠΟΔΟΜΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ χάριν ΠΑΙΔΙΑΣ(;) ΤΗΣ ΕΚ-πεδεφτικής ΣΥΝ-δισκαλιΣτικής΄(άραγε θα της κοπεί ΣΥΡΙΖΑ ο μετανεωτερικός ψευδοπολιτικός-μολυσματικός βήχας;) της ποικίλης πιγιωτοπρεπούς βιβλιοπωλούσης/ψευδαποδομούσης ΜΕΤΑνεωτεριστικής της Δράσης;

    Ο Αλέξης Τ. δεν είναι ο Μύθος ούτε και βέβαια ο Ηρακλής του κινήματος…

    Ο Ηρακλής είναι μέσα μας όπου κι αν έχουμε την προς απόδειξη δημοκρατική φωλεά μας (άν έχουμε) κι ας πάρει πια τα ρίσκα του…

    http://www.protovoulia.net/arthra/stasi08b.htm
    http://users.thess.sch.gr/szygouras/apom-syllog.htm
    http://users.thess.sch.gr/veccio/MA/rock.html
    http://users.thess.sch.gr/veccio/MA/thea.html
    http://users.thess.sch.gr/veccio/ereyna/gsh.html

    βλέπε σχετικά και στο:
    http://pontosandaristera.wordpress.com/2008/02/29/26-2-2008/

  72. 03/03/2008 5:59 μμ

    ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ Ν’ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΜΕ;;;

    Με σώμα καθαρό και λουστρινέ παπουτσωμένη
    με μουγκαμόλ πλυμμένη τη συνείδηση και με φτηνά ευρώ
    -Κι όλα & θαρρείτε πως θα ρθούν στα ίσα και στα όμοια
    στης γαλυφιάς στης βολεψιάς το πληρωμένο νόμισμα
    δίκαια να μοιράσετε τα νόμιμα του λόγου τα μερίδια
    σε τσατσιλήδικου καφέ κους κούς, μα δεν ακούς;
    Μας φέραν κι άλλους απ αυτούς&
    και να τα γλυκερά λογίδρια
    του Κάτω Κόσμου
    τα βαρειά
    βαρίδια

    ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ Ν’ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΜΕ;;;

    http://www.edra.gr/modules1.php?name=News&;file=article&sid=31833
    http://www.protovoulia.net/arthra/stasi08b.htm

    και εμείς τα «χριστιανοπρεπάκια» τα κινηματικά υποχείρια θα μείνουμε μόνο με το σατουρνοκαταναλωμένο πιττο-κομματικόπραμα και το


    στο χέρι;

  73. 04/03/2008 4:14 μμ

    ΑΝΟΙΧΤΗ (πλέον) ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟ

    (EN’ ANAMONH – Πόσο ακόμα;)

    —– Original Message —–
    From: Βασίλης Βέτσος
    To: paideia@syn.gr
    Cc: grammateia@syn.gr
    Sent: Saturday, March 01, 2008 2:50 AM
    Subject: Fw: Κι είμαστε ακόμα ζωντανοί (οι μισοί…)

    —– Original Message —–
    From: Βασίλης Βέτσος
    To: info@syriza.gr ; kouvelis@activenet.gr ; tsipras@syn.gr
    Sent: Saturday, March 01, 2008 1:36 AM
    Subject: Κι είμαστε ακόμα ζωντανοί (οι μισοί…)

    Αγαπητοί σύντροφοι,

    ΕΙΝΑΙ ΙΣΩΣ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ Η ΩΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ (KAI ΤΟΝ κ. ΑΛΕΞΗ ΤΣΙΠΡΑ) ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΤΟ ΔΙΑΚΥΒΕΥΜΑ ΤΟΥ ΤΙΤΛΟΥ ΤΗΣ, ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΑΝΑΣΥΝΤΑΞΗ-ΑΠΕΜΠΛΟΚΗ ΑΠΟ ΤΙΣ (υπό ελαφρά συγκάλυψη) ΨΕΥΔΟΚΟΣΜΟΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ( http://www.protovoulia.net/arthra/athlia-katalixi.htm) / ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ( http://www.protovoulia.net/arthra/biblia-nomoi-agoras.htm ) ΝΟΘΕΣ, “ΚΥΝΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ” που παραδειγματικά μόνον – χωρίς να εξαντλούνται ΜΟΝΟΝ ΕΔΩ- αναφέρονται ΚΑΙ στο διασυνδεδεμένο πόστ καθώς και τα σχόλια του.

    http://blogoperatispentaras.blogspot.com/2008/02/blog-post_20.html#links

    για την διευκόλυνση σας διαβάστε ακριβώς τα ίδια, απ’ ευθείας, εδώ:

    1) Κι είμαστε ακόμα ζωντανοί (οι μισοί…)
    http://users.thess.sch.gr/veccio/MA/rock.html

    2) “…Λυπάμαι προκαταβολικά
    που δεν διαθέτω επιπλέον χρόνο για να βοηθήσω!…”
    ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ στον κ. Θ.Α.
    http://users.thess.sch.gr/veccio/MA/thea.html

    ***

    ΕΜΠΡΟΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΧΑΡΑΞΕ Ο “ΠΡΟΦΗΤΗΣ*” της ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ, ο σ. ΗΛΙΑΣ ΗΛΙΟΥ

    “και με τους νόμους τους θα τους αντιπαλέψουμε …”
    (…από ασθενούς μου μνήμης)

    *Προφητική υπήρξε η καταγγελία του από το βήμα της Βουλής της “χούντας των στρατοκρατών” και συγκεκριμένα του αντισυνταγματάρχη Παπαδόπουλου στις 23 Ιουλίου 1965.

    Με Τιμή

    Bασίλης Bέτσος
    http://users.thess.sch.gr/veccio/

    Υ.Γ.
    Αξιότιμοι,

    επισυνάπτω στην ανοιχτή (πλέον) επιστολή (από 3.3.2008) τα τεκμηριωμένα πονήματα του εκλεκτού φίλου και συναδέλφου Σ.Ζ.

    http://www.protovoulia.net/arthra/stasi08b.htm
    http://users.thess.sch.gr/szygouras/apom-syllog.htm

    Υ.Γ.2

    Ας δούμε με ειλικρείνια ΚΑΙ μία (άραγε μόνο μία) εκ των “ΕΝΔΟΝ” ΑΠΟΔΟΜΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ χάριν ΠΑΙΔΙΑΣ(;) ΤΗΣ ΕΚ-πεδεφτικής ΣΥΝ-δισκαλιΣτικής (άραγε θα της κοπεί ΣΥΡΙΖΑ ο μετανεωτερικός ψευδοπολιτικός-μολυσματικός βήχας;) της ποικίλης πιγιωτοπρεπούς βιβλιοπωλούσης/ψευδαποδομούσης ΜΕΤΑνεωτεριστικής της Δράσης;

    Ο Αλέξης δεν είναι ο Μύθος ούτε και βέβαια ο Ηρακλής του κινήματος…
    Ο Ηρακλής είναι μέσα μας όπου κι αν έχουμε την προς απόδειξη δημοκρατική φωλεά μας (άν έχουμε) κι ας πάρει πια τα ρίσκα του.

  74. 13/03/2008 11:42 μμ

    …ένα δυναμικό κράμα κλειστοφοβίας και αγοραφοβίας, αριστερισμού και ρεφορμισμού …

    http://syriza.gr/dialogos-gia-tin-1i-panelladik-syskepsi-toy-syriza/syriza-enas-gigantas-me-plina-podia/

    ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ στον κ. Θ.Α.
    http://users.thess.sch.gr/veccio/MA/thea.html

  75. 14/03/2008 12:12 πμ

    Έντονος προβληματισμός στις τάξεις του ΣΥΡΙΖΑ.
    Για να δούμε αν και τι καλό θα βγει από την γιγάντωση αυτή. Θα αντέξουν τα πήλινα πόδια του γίγαντα;

  76. 14/03/2008 1:48 πμ

    Ξαναβλέπε και τα κλασικά δίφορα υπερκείμενα:

    «Στου σ. Κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα»

    http://users.thess.sch.gr/veccio/MA/syriza.html
    http://users.thess.sch.gr/veccio/lexolagnil/SYNASTEIAS.html

    EΞ ΙΔΙΩΝ ΚΡΙΝΕΙ-ΦΟΡΤΩΝΕΙ (ΚΑΙ) ΤΑ ΕΝΔΑΛΛΟΤΡΙΑ Ο «Μπρεχτ»ολόγος… κ. Θοδωρής Α.;

    *************************

    ARISTERH ΣΥΡΙΖΟΚΩΜΩΔΙΑ

    Θ.Α. -Πώς συλλαβίζεται ο αγώνας;
    http://www.alfavita.gr/artra/artro20071119a.php

    Ε.Α. -Νηστικό αρκούδι δεν χορεύει…
    http://www.parodos.net.gr/3onstrike.htm

    Θ.Α. -Θεωρούμε ότι το δημοκρατικό ήθος επιτάσσει την απόσυρση του ανυπόγραφου σχετικού κειμένου ή έστω την δημοσιοποίηση της ανακοίνωσης μας.

    http://www.edra.gr/modules1.php?name=News&file=article&sid=31652

    Ευτυχώς … έστιν Δίκης οφθαλμός ός τα πάνθ’ ορά:

    http://www.edra.gr/modules1.php?name=News&file=article&sid=31678

    http://www.edra.gr/modules1.php?name=News&file=article&sid=31833

    http://www.edra.gr/modules1.php?name=News&file=article&sid=32250

  77. 14/03/2008 2:07 πμ

    ΣΥΝΑΣΤΕΙΑΣ Α΄
    ριζοθραυστική – συριζοκ(λ)αυστική ιλαρορραψωδία

    http://users.thess.sch.gr/veccio/lexolagnil/SYNASTEIAS.html

  78. 14/03/2008 2:17 πμ

    Πάει ο Διονύσης ο Ροζάκης έφυγε μες την καλή την άσπρη κόκκινη την κίτρινη την μπλέ… υπερταξική χαρά του. Χαμός μεγάλος γίνεται, μετράν τα ποσοστά του…

    Μη το Διονύση τάραττε, του … «Μάρξ» το εγγονάκι …

    … ας κάτσουν οι ωροαμίσθιοι να πίνουν το ροζέ ανάμεικτο με μπλέ πρασινωπό καλό παλιό μα πάντοτε της μόδας (μας παίρνει κατά πόδας) το ταξικό φαρμάκι…

    http://www.edra.gr/modules1.php?name=News&file=article&sid=32250

    … και το φαΐ πικρό

  79. Τα permalink
    26/06/2008 10:48 μμ

    Προτείνω οι Ενώσεις Καταναλωτών να κάνουν μια οργανωμένη αποχή από οποιαδήποτε σχέση, υποστήριξη κλπ στο Συνασπισμό, μέχρις ότου ο ωραίος Πρόεδρος του Αλέξης Τσίπρας ευαρεστηθεί να μας διευκρινίσει τις απόψεις του:
    – Για την Ευρώπη,
    – Για το Ευρωπαϊκό Δίκαιο, τα κοινωνικά δικαιώματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης που έχουν κατοχυρωθεί με κοινοτικές οδηγίες (π.χ. 2000/78/ΕΚ για την απαγόρευση διακρίσεων με βάση την ηλικία, το σεξουαλικό προσανατολισμό, την υγεία, τις πεποιθήσεις, τη φυλετική καταγωγή) και με σχετικές αποφάσεις υπέρ των πολιτών στο Δικαστήριο των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων.
    – Αν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ έχουν ποτέ καταθέσει ερώτηση, επερώτηση, αναφορά στη Βουλή για παραβίαση δικαιωμάτων του πολίτη που κατοχυρώνονται με κοινοτικές οδηγίες (π.χ. 2000/78/ΕΚ);
    – Αν αληθεύει το γεγονός ότι κάποιος υπάλληλος ικέτευε τους βουλευτές του Συνασπισμού για την εφαρμογή της παραπάνω κοινοτικής οδηγίας και την αποφυγή πρόωρης συνταξιοδότησής του στο 60ο έτος της ηλικίας του, το 2ο εξάμηνο του 2006 και ο Συνασπισμός εκώφευσε στην κυριολεξία στο αίτημά του για αναφορά στη Βουλή και άφησε την κυβέρνηση ανενόχλητη να τελέσει αυτό το ανοσιούργημα και να εκκρεμεί η υπόθεση ενώπιον της Δικαιοσύνης; (ευτυχώς βέβαια που υπήρξαν 2 έντιμοι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ που κατέθεσαν τέτοιες αναφορές στη Βουλή, έστω και κατόπιν εορτής).
    – Μήπως ο κ. Τσίπρας, που έχει χαλυβδωθεί από την εμπειρία του σε μαθητικές καταλήψεις σχολείων, πιστεύει ότι πρέπει να παραιτηθούμε από όποιο κοινοτικό δικαίωμα έχουμε αποκτήσει και να καταφεύγουμε μόνο σε καταλήψεις σχολείων, απεργίας πείνας, καταλήψεις εργοστασίων κλπ, και όχι σε θεμελιωμένα δικαιώματα και δικαστικά προηγούμενα του ευρωπαϊκού διαστηρίου.
    – Κάντε τον κ. Τσίπρα να μιλήσει. Κάντε αποχή, και ίσως αποκαλύψει ενδιαφέρονται στοιχεία για τις απόψεις του ως προς τα κεκτημένα κοινωνικά δικαιώματα της ευρωπαϊκής ένωσης. Αλλοιώς θα βλέπουν το πρόσωπό του και θα λένε “Να ένας άξιος πολιτικός!” Δεν εξετάζουμε τίποτα άλλο!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

  • θέι θάμθιγκ

  • ΠΡΟΣΟΧΗ!

  • ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΥΠΕΡΠΕΡΑΝ

  • Monkey Business

  • The Big Store

  • Από 06/01/2007 μέχρι τώρα

  • This blog is under copyleft… All wrongs reversed

  • Πληκτρολογήστε το email σας για να ακολουθήσετε αυτό το blog και να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για νέες δημοσιεύσεις μέσω email.

    Μαζί με 7.588 ακόμα followers

  • Φεβρουαρίου 2008
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Ιαν.   Μαρ. »
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    2526272829  
  • Αρέσει σε %d bloggers: