Skip to content

腹切 (harakiri)

21/03/2008

Τόσα χρόνια, κάθε βράδυ, σχολιάζουν τα θέματα αιχμής στα δελτία των 8 μ.μ. παρουσιάζοντας το μαύρο για θαλασσί και τον χασέ για μετάξι. Λογικό και αναμενόμενο ήταν, μια και κάθε βράδυ «πηδάνε» την λογική της κοινής γνώμης, να σπείρουν χιλιάδες απογόνους τους στην ελληνική κοινωνία. Έχουμε γεμίσει με μικρούς Τράγκες και Κακαουνάκηδες. Tους ακούω σε συζητήσεις στο δρόμο, τους διαβάζω και σε μερικά blog.
Ισοπέδωση και των γονέων! Όλοι στο ίδιο τσουβάλι κι άντε βρες τον φταίχτη.
Αποκαλούν αδιακρίτως «κομματόσκυλα» όποιους μετέχουν ενεργά σε πολιτικά κόμματα ή οργανώσεις νεολαίας.
Αποκαλούν «εργατοπατέρες» όλους τους συνδικαλιστές λες και το να συνδικαλίζεται κάποιος στον χώρο της δουλειάς του είναι απαξιωτικό.
Εκφράζουν την «ιερή οργή» τους κατά των απεργών, όταν η απεργία δυσκολεύει την καθημερινότητά τους.
Προτείνουν τόπους και τρόπους απεργίας:
– «να πάνε να φωνάξουν έξω από το σπίτι του πρωθυπουργού»
– «να σβήσουν τα φώτα στη βουλή και όχι στα σπίτια μας»
Και το… καλύτερο:
– «Αμάν πια με τις απεργίες τους και τις πορείες τους! Να απεργούν όπως στην Ιαπωνία… Να φοράνε μια κορδέλα που γράφει «απεργία» και να δουλεύουν».

Σόρρυ ρε μαστόρια, αλλά… χαρακίρι πότε θα κάνουμε; Ή μήπως το κάναμε ήδη και δεν το έχουμε καταλάβει;

Advertisements
40 Σχόλια leave one →
  1. 21/03/2008 10:20 πμ

    …..!
    (τώρα, εγώ -μετά από χθες που ήμουν Σουηδέζα, να γίνω γιαπωνέζα δλδ? )
    :p

    **το γιαπωνέζα μου πάει καλύτερα, πάντως!
    😉

    Καλημέρα

  2. 21/03/2008 10:29 πμ

    Αποδεικνύεται δυστυχώς ότι τα μέσα χειραγώγησης της συλλογικής συνείδησης είναι πανίσχυρα. Πως να αντιμετωπίσεις τους πολλούς που η γνώμη τους είναι προϊόν μηρυκασμού τηλεχυλού;

  3. 21/03/2008 10:35 πμ

    Άλλος φταίει, άλλος την πληρώνει, κλασσικά… Καλημέρα.

  4. 21/03/2008 10:38 πμ

    Μάλλον κάτι θα είχε το σάκε που ήπιανε…

  5. 21/03/2008 11:02 πμ

    Φαντάζομαι ότι ξέρεις, ότι στο Κολωνάκι σε συγκεκριμμένες γειτονιές το φως δεν κόπηκε ούτε για ένα λεπτό.
    Κάπου εκεί στην Αναγνωστοπούλου.
    Τις καλημέρες μου

  6. 21/03/2008 11:56 πμ

    Δυστυχώς, το διαίρει και βασίλευε έχει περάσει σε μεγάλο κομμάτι της κοινωνίας… Οι αντιδράσεις του κόσμου, πολύ συχνά θυμίζουν την κλασσική παραβολή με την κατσίκα του γείτονα. Και ξεχνάνε πολλοί οτί θίγονται και δικά τους δικαιώματα ή οτί όταν θα θιγούν, με αυτή τη λογική θα έχουν τον συμπολίτη τους απέναντι τους και όχι δίπλα. Από την άλλη, δεν είναι λίγοι οι συνδικαλιστές που έχουν δώσει πάτημα για αυτή την αντιμετώπιση. Όμως η γενίκευση είναι τελείως λάθος.
    Το επιχείρημα με τους Ιάπωνες έχω ακούσει από παλαιότερο εργοδότη μου. Η απάντηση μου ήταν οτί ο Ιάπωνας έχει και εργοδότη με Ιαπωνική κουλτούρα ο οποίος -φαντάζομαι- καταλαβαίνει οτί ο ικανοποιημένος εργαζόμενος δουλεύει καλύτερα από τον δυσαρεστημένο.
    @pavlos: δίνεις άλλο ένα επιχείρημα στον ΑΦΜ περι Τραγκαουνάκηδων. Και στο δικό μου σπίτι κατά ένα περίεργο τρόπο δεν έχει κοπεί ούτε λεπτό το ρεύμα και μένω Ακαδημία Πλάτωνος. Αν ξέρεις κανένα μεγαλόσχημο να μένει κοντά μου, πες το μου να το ξέρω και ΄γω.

  7. 21/03/2008 12:00 μμ

    @antidrasi&sex, «Αν ξέρεις κανένα μεγαλόσχημο να μένει κοντά μου, πες το μου να το ξέρω και ΄γω».

    Εμένα! 😛

  8. 21/03/2008 12:41 μμ

    Πολύ σωστός και αν εξαιρέσεις τα δυό σήματα στο προφίλ σου (δεν είμαι ούτε ολυμπιακός…) προσυπογράφω το κείμενο μέχρι την τελευταία λέξη.
    Σε βρήκα από στο μπλογκ του ¨Άλλου¨ και ήρθα από δω να σε γνωρίσω και να σου πω ευχαριστώ και για το τραγούδι -το οποίο μου άρεσε πολύ!
    Καλημερίζω συναγωνιστικά…

  9. 21/03/2008 1:38 μμ

    Χθες άκουσα μί αγυναίκα κοντά στα κατευασμένα ρολά του τρένου να βλαστημάει: Πούστιδες, και πώς θα πάω στη δουλειά!;
    «Να απεργήσεις» της είπα ήρεμα και το ευχαριστήθηκα. Με κοιτούσε σαν αριανός.

  10. 21/03/2008 1:57 μμ

    @ NinaC: Σε ευχαριστώ λοιπόν,γειτόνισσα, που για χάρη σου δεν κόπηκε ποτέ το ρεύμα σπίτι μου. :D. Και ταιριαστή γειτονιά για τα θέματα που ασχολείσαι (δεν το λέω υποτιμητικά, μ’αρέσει πολύ η γειτονιά μας).

  11. 21/03/2008 2:05 μμ

    Αποκοιμίζουν γεννεές ολόκληρες… και μετά τις χειραγωγούν.
    Σήμερα είχα μια κουβέντα με ένα φίλο. Μου έκανε παράπονα για το ποίημα που έδωσαν στην κόρη του εν όψη 25ης Μαρτίου. Είχε σκοπό να διαμαρτυρηθεί διότι το ποίημα ήταν όλα λουλούδια και άνθη και ήλιο και τίποτα για τον αγώνα των Ελλήνων…
    Κι αναρωτιέμαι, πότε θα καταλάβουμε πως το παιδί προγραμματίζεται από το σχολείο, την κοινωνία αλλά κι από εμάς τους γονείς; Αντί για διαμαρτυρίες που δεν θα ωφελήσουν σε τίποτα και κανένα (και δεν θα φέρουν και κανένα αποτέλεσμα), δεν είναι καλύτερα να αφιερώσουμε χρόνο για να διαβάσουμε μαζί με το παιδί μας ένα ποίημα που θεωρούμε πως αρμόζει στην ημέρα; Ή για να κλείσουμε την τηλεόραση που δείχνει τους Τράγκες, τους Κακαουνάκιδες, τους Χατζηνικολάους (αυτός για μένα είναι πιο επικίνδυνος γιατί με σημαία τη σοβαρότητα, την αντικειμενικότητα και την υψηλή δημοσιογραφία… ξεγελά και τσιμπάει αυτούς που γλυτώνουν από το δόλωμα των παραπάνω που σαν καρικατούρες ξεστομίζουν τις μεγαλύτερες αρλούμπες υποκρινόμενοι πως μάχονται για το καλό του τόπου)
    Υπάρχει ευθύνη ρε αδερφέ… προσωπική ευθύνη!!!! Δεν φταίει για όλα η απρόσωπη κοινωνία.

    Γειά σου Αλλού με τα ωραία σου, με τσίτωσες πάλι 🙂

  12. al barouak permalink
    21/03/2008 2:14 μμ

    συμφωνω. νομίζω οτι δεν πειθουν πια και μακαρι καποτε να τους παρει μπαλα ο κόσμος.

  13. 21/03/2008 2:33 μμ

    Aν στην Ελλάδα οι άνθρωποι (ιδίως στις δημόσιες υπηρεσίες) εργάζονταν με όση ζέση απεργούν, θα τους έβγαζα το καπέλο.

  14. 21/03/2008 2:42 μμ

    Η λέξη SEPPUKU αποτελεί την προφορά δύο κινέζικων χαρακτήρων, οι οποίοι αντίστροφα διαβάζονται HARA-KIRI. Η λέξη HARA-KIRI σημαίνει στην κυριολεξία «κόψιμο, άνοιγμα της κοιλιάς». Οι Ιάπωνες δεν αρέσκονται στο να χρησιμοποιούν αυτόν τον όρο για τον προσδιορισμό της συγκεκριμένης πράξης (παρ’ όλο που είναι ακριβώς αυτό που λέει). Η διαφορά έγκειται στο γεγονός, ότι η λέξη HARA-KIRI θεωρείται πολύ ωμή και βάρβαρη, αντίστοιχη τής Δυτικής έκφρασης «τίναξε τα μυαλά του», ενώ η λέξη SEPPUKU προσδιορίζει κάτι ανώτερο από ένα «ξεκοίλιασμα», όπως το τελετουργικό της πράξης και τους ανώτερους λόγους που οδήγησαν σε αυτήν. Χαρακτηριστικά αναφέρεται, ότι η πράξη αυτή περιγράφεται από τους Ιάπωνες ως RIPPA (μεγαλοπρεπής, εξαίσιος, λαμπρός) και ως MIGOTO (όμορφη, εντυπωσιακή πράξη).
    Άλλες λέξεις με την ίδια σημασία, είναι και οι KAPPUKU (κυριολεκτικά: άνοιγμα της κοιλιάς) και TSUMEBARA (παραγεμισμένη κοιλιά).
    Επίσης, η σημασία της λέξης HARA-KIRI έχει δύο διαφορετικές ερμηνείες. Η μία είναι η θανατική ποινή και η άλλη η αυτοκτονία. Στην εποχή της φεουδαρχικής Ιαπωνίας των Σαμουράι, εθεωρείτο τιμητικό να αυτοκτονήσει κανείς κατά τη διάρκεια μιας μάχης ή μετά από αυτήν, προκειμένου να μην πέσει στα χέρια των εχθρών του.
    Οι λόγοι οι οποίοι οδηγούσαν έναν Σαμουράι στην αυτοκτονία, ήταν πάρα πολλοί. Οι σημαντικότεροι όμως από αυτούς, είναι:
    1) Το SEPPUKU επεβάλλετο από τον ανώτερο άρχοντα στον υποτελή του, ως τιμωρία για κάποιο παράπτωμα ή παράλειψη και αυτός ίσως είναι και ο συνηθέστερος λόγος στην Ιαπωνική ιστορία.
    2) Η αιχμαλωσία, όπως αναφέρθηκε και προηγουμένως, εθεωρείτο ταπείνωση και ντροπή. Οι νικητές με σεβασμό και τιμή, επέτρεπαν στους ηττημένους να αυτοκτονήσουν, με σκοπό να σώσουν την υπόληψή τους και να ξεπλύνουν την ντροπή.
    3) Το SEPPUKU μπορούσε να είναι μια εντελώς εθελοντική πράξη διαμαρτυρίας, για κάτι που ο αυτόχειρας θεωρούσε άδικο. (Η αυτοπυρπόληση που έχει παρατηρηθεί κατά καιρούς, σαν μέσον διαμαρτυρίας για μία αδικία, είναι μια πράξη που μπορούμε να την παραλληλίσουμε με το SEPPUKU).
    4) Όλοι οι Σαμουράι εγεννούντο με ένα χρέος. Προς τους προγόνους τους, τους γονείς που τους έφεραν στον κόσμο, τον αυτοκράτορα σαν τον ανώτατο πατέρα τους και τελικά προς τον άρχοντά τους. Το κληρονομικό αυτό χρέος λέγεται ON και ήλεγχε σε πολύ μεγάλο βαθμό τη ζωή του Σαμουράι. Οι δομές των κοινωνικών υποχρεώσεων και του χρέους του Σαμουράι, Κομφουκιανικής κατά μεγάλο βαθμό προέλευσης, ανάλογα με τον βαθμό του και την ηλικία του, υπόκειντο σε διαφορετικούς κανόνες και ήταν απίστευτα πολύπλοκες. Το πρόβλημα όμως με αυτές τις υποχρεώσεις, είναι ότι πολλές φορές αλληλοσυγκρούονται. Τι γίνεται λοιπόν στην περίπτωση π.χ. που το χρέος προς τον άρχοντα, συγκρούεται με το χρέος προς τους γονείς; Το χειρότερο όμως είναι, όταν η σύγκρουση μεταξύ διαφορετικών υποχρεώσεων, έχει απάνθρωπο αποτέλεσμα. Η Ιαπωνική ιστορία βρίθει περιστατικών, όπου οι γονείς αναγκάστηκαν να σκοτώσουν τα παιδιά τους για να σώσουν τον άρχοντά τους ή να πουλήσουν τις κόρες τους σε οίκους ανοχής, για να ξεπληρώσουν ένα χρέος. Αυτή η σύγκρουση μεταξύ GIRI (καθήκον) και NINJO (απανθρωπιά), είναι ένας από τους βασικότερους λόγους SEPPUKU.
    5) Στην Ιαπωνική ιστορία αναφέρονται και αρκετές περιπτώσεις SEPPUKU, με σκοπό ο υποτελής Σαμουράι να προκαλέσει την προσοχή του αφέντη του σε κάποια παράληψή του ή κάποιο σφάλμα του, όπως στην περίπτωση ενός από τους πλέον υψηλόβαθμους επιτελείς του ODA NOBUNAGA, ο οποίος αυτοκτόνησε για να προκαλέσει την προσοχή του σε κρατικές υποθέσεις, τις οποίες είχε εντελώς παραμελήσει.
    6) Μια άλλη μορφή αυτοκτονίας, ομαδικής αυτήν την φορά, είναι το JUNSHI. Μετά τον θάνατο σε μάχη ή από φυσικά αίτια ενός άρχοντα, οι υποτελείς Σαμουράι πολλές φορές ακολουθούσαν τον αφέντη τους στον άλλο κόσμο, σε μια πρωτοφανή ένδειξη απόλυτης αφοσίωσης τους προς αυτόν. Η απόλυτη αφοσίωση αυτή του Σαμουράι προς τον άρχοντά του, είναι η κορωνίδα των αρετών του. Το φαινόμενο όμως αυτό κάποια στιγμή άρχισε να παίρνει διαστάσεις επιδημίας και ανησύχησε τόσο τον SHOGUN TOKUGAWA IEYASU (την μεγαλύτερη ίσως μορφή της φεουδαρχικής Ιαπωνικής ιστορίας), που τον ανάγκασε να εκδώσει ειδικό διάταγμα απαγόρευσης, με την απειλή ταπείνωσης και εκτέλεσης των οικογενειών των αυτοκτονούντων. Ο λόγος είναι προφανής, διότι βέβαια με το JUNSHI, εστερούντο οι διάδοχοι των αρχόντων από πολύτιμους και άξιους εμπιστοσύνης υποτελείς.
    Αναρωτιέται κανείς, γιατί κάποιος να αυτοκτονήσει με αυτόν τον συγκεκριμένο και τόσο επώδυνο τρόπο; Από τα πολύ αρχαία χρόνια, οι Ιάπωνες πιστεύουν ότι το πνεύμα και η ψυχή του ανθρώπου, κατοικούν στην κοιλιακή χώρα. Στην Ιαπωνική γλώσσα, στην οποία η λέξη HARA σημαίνει κοιλιά αλλά και κουράγιο, αίσθημα, ισχύς, αντίληψη, ιδέα, υπάρχουν πολλές εκφράσεις που το επιβεβαιώνουν. Όταν κάποιος είναι δυνατός και θαρραλέος, λένε «HARA-GA SUWATTEIRU» ότι δηλαδή η κοιλιά του είναι σταθερή. Όταν δύο άτομα γίνουν στενοί φίλοι, λένε «HARA-O WARU» δηλαδή κόβω την κοιλιά και την ανοίγω, γίνομαι ειλικρινής, ντόμπρος (όπως εμείς λέμε «ανοίγω την καρδιά μου»). Όταν βλέπουν κάποιον που «το λέει η καρδιά του», λένε «HARA-GA FUTOI» ότι δηλαδή η κοιλιά του είναι μεγάλη και δυνατή.

  15. 21/03/2008 2:44 μμ

    Σε τρέλανα τωρα, αλλά πιστεύω οτι seppuku δεν πρέπει να κάνουμε εμείς, αλλά οι έλληνες αστοι πολιτικοι..

    και αυτό δεν είναι ισοπεδωτικό, επάξια το κέρδισαν 🙂

  16. 21/03/2008 4:00 μμ

    Καλησπέρα AF,
    Δύο παρατηρήσεις:
    1) Οι απεργίες, όπως γίνονται, φαίνεται να στρέφονται περισσότερο κατά των πολιτών, παρά κατά των κυβερνήσεων κλπ.
    Βέβαια, δεν γνωρίζω, πώς αλλοιώς θα μπορούσε να γίνει μία απεργία.
    2) Αυτό, που λέγεται για τις ιαπωνικές απεργίες είναι αλήθεια ή αστικός θρύλος;

  17. 21/03/2008 4:03 μμ

    H κυρία ΔΕΝ-ΕΙΔΑ-ΤΟ-DVD

  18. 21/03/2008 4:13 μμ

    respect ΑΦΜ. έτσι, μπράβο, να τα λέμε πού και πού.

  19. 21/03/2008 4:25 μμ

    Έχουν πρόβλημα με τις απεργίες οι μικροί Τραγκαουνάκηδες καθώς διαταράσσεται η εύρυθμη λειτουργία στα κουτάκια τους που λέγονται σπίτια. Μόλις έβαλε η κυρά τα κεφτεδάκια στο τηγάνι, κόπηκε το ρεύμα. Θα πεθάνουμε της πείνας.

  20. 21/03/2008 5:12 μμ

    Την ίδια άποψη έχω και είχα πάντα, μαζί σου. Για το ιερό και αναφαίρετο δικαίωμα όλων μας στην απεργία. Και στο ότι η απεργία είναι το μόνο όπλο του εργαζόμενου και ο μοναδικός μοχλός πίεσης κτλ.

    Τα τελευταία χρόνια όμως, προβληματίζομαι. Στον αν και σε τί βαθμό δηλαδή, πετυχαίνει μια απεργία προς όφελος των εργαζομένων.

    Ή αν μόνο μαζεύουν λεφτά στα ταμεία τους, ενώ οι απεργοί εξαντλούνται και φυσικά στρέφουν μέρος της κοινής γνώμης εναντίον των απεργών.

    Φυσικά και δεν έχω εναλλακτική πρόταση. Απλά αναρωτιέμαι αν υπάρχει κάποιος τρόπος πίεσης που να τους πονάει τόσο, ώστε να αναθεωρήσουν άθλιες πρακτικές.

    Να πονάει αυτούς που πρέπει, αντί να ταλαιπωρούν οι απεργοί ο ένας τον άλλον.

  21. 21/03/2008 6:38 μμ

    καλησπέρα ειδα φως και μπηκα…
    οι απεργιες για το ασφαλιστικο εχουν ποιοτικη διαφορα απο αλλες προηγουμενες,θα δρασουν ως καταλύτης στο πολιτικο συστημα -Δεν τελεωσαμε εδω,οπως θαθελαν καποιοι,δηλαδη με την ψηφιση κατ’αρθρο-η προταση Αλαβανου για δημοψηφισμα ειναι ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    τακτική για συνεχιση των σφοδρων αντιδράσεων αλλα με τη συμμετοχη του κοσμου [αμαν αυτοι οι καναπέδες….]

  22. 21/03/2008 6:56 μμ

    -Tώρα τι να πώ..!
    -Το χαρακίρι το κάναμε εδώ και καιρό…
    -Λοβοτομή έχουμε κάνει?

  23. Λάμπρος permalink
    21/03/2008 7:48 μμ

    ΠΑΙΔΙΑ ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ ΚΙ ΕΔΩ….ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ
    Μάχη μέχρι τέλους ενάντια στην διάλυση του ασφαλιστικού συστήματος
    To: ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

    Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
    ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΟ ΑΝΤΙΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ
    ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΓΙΑ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ

    Όλο το προηγούμενο διάστημα αγωνιστήκαμε μέσα από τα συνδικάτα μας. συμμετείχαμε στις απεργίες και τις κινητοποιήσεις των κλάδων μας κάναμε σαφές πως δεν θα αφήσουμε να περάσει η διάλυση του ασφαλιστικού συστήματος.
    Η κυβέρνηση κάνει πως δεν καταλαβαίνει αγνοώντας τους εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενους που βρέθηκαν στον δρόμο στα μεγαλειώδη συλλαλητήρια της Τετάρτης 19 Μαρτίου και προκαλώντας τελικά το λαϊκό αίσθημα.
    Με αυτό το κείμενο στηρίζουμε την πρωτοβουλία για διενέργεια δημοψηφίσματος και καλούμε την, τόσο σίγουρη για τον εαυτό της, κυβέρνηση να παγώσει την διαδικασία όπως προβλέπει το Σύνταγμα και να θέσει το νομοσχέδιο στην κρίση του λαού.

    Ο αγώνας αυτός πρέπει να έχει νικητή
    κι αυτό είναι υπόθεση και ευθύνη όλων μας.
    Υπογράψτε απευθείας (online)
    http://www.petitiononline.com/syn0803/petition.html
    Κατεβάστε και τυπώστε το αρχείο pdf για συλλογή υπογραφών.

  24. 21/03/2008 7:57 μμ

    Τρέφω απεριόριστο σεβασμό γιά την κάθε άποψη και προφανώς το δικαίωμα στην απεργία είναι αναφαίρετο σε κάθε ευνομούμενη δημοκρατική πολιτεία. Όταν όμως μετατρέπεις, έστω και έμμεσα, το δικαίωμα σου αυτό σε ταλαιπωρία στο συμπολίτη σου τότε, από μέσο διεκδίκησης των δίκαιων αιτημάτων σου γίνεται μέσο καταπίεσης. Κάποιοι διακωμωδούν τις δυσκολίες που αντιμετώπισε πολύς κόσμος εξαιτίας των διακοπών ρεύματος – δεν θα έπρεπε όμως. Διότι δε νοείται να «πληρώσει» τα σπασμένα ο μικροεπιχειρηματίας που θα ζημιωθεί επειδή θα αναγκαστεί να πετάξει τα προϊόντα του, ούτε ο άρρωστος ηλικιωμένος που θα μείνει 2 και 3 ώρες χωρίς ρεύμα, ούτε προφανώς η γριά που θα πρέπει να ανέβει 5 ορόφους επειδή δεν έχει ασανσέρ. Εκτός αν υποστηρίζουμε τη θεωρία των «παράπλευρων απωλειών», οπότε να πάνε να πνιγούν οι υπόλοιποι.

    Σε μια ευνομούμενη κοινωνία, όμως, πρέπει πέρα από την υποστήριξη των δικαιωμάτων σου, να προσπαθείς να μη ζημιώσεις τους συμπολίτες σου. Διότι εναντίον σου είναι η κυβέρνηση και το υπουργείο εργασίας, δεν είναι οι νοικοκυρές, οι ταβερνιάρηδες και οι γριές. Στο κάτω κάτω καμιά σκασίλα δεν είχε ούτε η Φάνη, ούτε ο Καραμανλής, ούτε ο Τράγκας εαν κλείσεις το ρεύμα γιά 18 ώρες στον Πειραιά, στην Καλαμαριά ή τη Λάρισα.

    Αν πρόκειται με αυτόν τον τρόπο να δικαιωθούν τα πράγματι σωστά αιτήματα των απεργών, τότε ευχαρίστως να μείνουμε στο σκοτάδι γιά πάντα. 😉

  25. 21/03/2008 8:01 μμ

    Αυτό με το κορδελάκι το ακούω χρόνια. Κορδελάκι «κάνω απεργία». Υπάρχουν και τα άλλα κορδελάκια που βάζουν στα νεκροτομεία. Τάδε Ταδόπουλος, ετών 80. Οικοδόμος στα ντουζένια του, παρ ολίγο συνταξιούχος

  26. 21/03/2008 9:13 μμ

    υπογραψτε παιδια ,υπογραψτε …

  27. 21/03/2008 9:35 μμ

    Ααααα εγώ την υπογραφή μου προσέχω πολύ που τη βάζω, όχι σαν μερικούς μερικούς ,που ήταν μικροί και δεν ήξεραν και τώρα τρέχουμε και δε φτάνουμε…εγω πάντως παιδιά, δεν είδα κανένα πρόβλημα στη ζωή μου με τις απεργίες..Το ανάποδο..θα είχα τεράστιο πρόβλημα αν δεν γεμίζαμε σκουπίδια και αν είχαμε κανονικά ρεύμα!Θα ήθελα βεβαια να μην έχειούτε λεωφορεία, ούτε λεφτά στις τράπεζες, ούτε μαθήματα στο σχολείο,ούτε τίποτα, να είχαν νεκρώσει όλα, γιατί έτσι πρέπει!Ο αγώνας δεν σταματάει, συνεχίζεται με απίστευτο ταξικό μίσος!

  28. 21/03/2008 11:08 μμ

    @ Nατάσα: Τι νομίζεις; Και οι Γιαπωνέζες, Σουηδέζες της Άπω Ανατολής είναι κατά βάθος…
    🙂

    @Στρατολάτη: γενικώς οι χυλοί είναι άνοστοι. Αλλά ο τηλε-χυλός είναι και επικίνδυνος

    @ Μαρία: άλλος μ@μ@ει, άλλος πληρώνει είναι η σωστή έκφραση…

    @ Μπαμπάκη: Βαράει και το σάκε κατακέφαλα;
    Δεν έχω δοκιμάσει από δαύτο.

    @ Παύλε : Σε αρκετές επιλεγμένες περιοχές δεν έγινε ούτε λεπτό διακοπή. Αλλά αυτό δεν σημαίνει και τίποτε.

    @Αντίδρασεξ: Μού άρεσε η απάντηση που έδωσες στον εργοδότη σου.
    🙂

    @ Ντόλυ: Για μεγάλο μούτρο σε ήξερα… Δεν ήξερα όμως ότι είσαι και μεγαλόσχημη!
    :0
    @ Syneas: δεν συμφωνούν όλοι με τα 2 κόκκινα σηματάκια που έχω στην δεξιά στήλη. Και δεν είναι και απαραίτητο δηλαδή. Αν έμπαιναν μόνο ολυμπιακο-κουκουέδες εδώ μέσα, από την πολλή αρμονία θα βαριόμασταν

    @ Σύλβια: Της έδωσες πληρωμένη απάντηση.
    Σωστή!
    🙂

    @ Mamma: Πρέπει να έχουμε συνέπεια και υπευθυνότητα… Συμφωνώ απόλυτα.
    Αλλά δυστυχώς ως λαός δεν έχουμε συνέπεια.
    Τον Αύγουστο λόγω της ανικανότητας της ΝΔ, κάηκε το σύμπαν και λίγες βδομάδες μετά ο Καραμανλής βγήκε νικητής με τα τσαρούχια. Τώρα, οι πάντες είναι δυσσαρεστημένοι με την πολιτική της κυβέρνησης , αλλά οι δημοσκοπήσεις βγάζουν πάλι τον Κωστάκη ως καταλληλότερο.

    @al barouak: Αμήν και πότε… Να τους πάρει η μπάλα , να τελειώσουμε μ’ αυτούς. Αρκεί η αριστερά να προσφέρει μια αξιόπιστη εναλλακτική λύση

    @ Γεράσιμε: υπερβάλλεις τσουβαλιάζοντας και τσουβαλιάζεις υπερβάλλοντας.

  29. 21/03/2008 11:28 μμ

    @ Γιώργο Χ: ότι με κούφανες, με κούφανες!
    Τέτοια γνώση γύρω από την ιαπωνική κουλτούρα, ούτε ο Πολύδωρας δεν έχει… Οι πληροφορίες που έγραψες στο σχόλιο είναι πολύ ενδιαφέρουσες
    🙂

    @ Ντροπαλός : Υπάρχει τρόπος να απεργήσει κάποιος κλάδος, χωρίς αυτό να έχει συνέπειες στον απλό πολίτη; Δεν υπάρχει…
    Για το δεύτερο που ρωτάς, την ίδια απορία έχω κι εγώ.
    @ Swell: Η κυρία που έκανε το επώνυμό της ρήμα, που είπε και ο Λαζόπουλος. Η Όλγα τρέμει
    @ Krot : Συντρόφισσα, σ’ ευχαριστώ συντροφικά και συγκινούμαι αγωνιστικά από τα συντροφικά σου λόγια
    🙂
    @ TreBlaz : Βέβαια πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι το να σου κοπεί το ηλεκτρικό την στιγμή που έχεις βάλει τα κεφτεδάκια στο τηγάνι, είναι ένα μικρό δράμα. Κι αν μάλιστα πεινάς, τότε το δράμα μεγαλώνει
    :p

    @ Γητεύτρια : όπως λες και συ «δεν έχω εναλλακτική πρόταση» για τις απεργίες. Είναι ένα από τα λίγα όπλα που έχει στο οπλοστάσιό του ο εργαζόμενος .

    @ Αναστασία : Καλώς την… Ευτυχώς δεν είχε διακοπή η ΔΕΗ και είδες το φως για να μπεις
    :p
    @ μαραμένα σύκα : Μερικοί έχουν κάνει και λοβοτομή. Δεν εξηγείται αλλιώς ότι οι δημοσκοπήσεις βγάζουν πάλι τον Καραμανλή ως καταλληλότερο…

  30. 21/03/2008 11:41 μμ

    @ Λάμπρο: Φυσικά και θα υπογράψουμε…
    Κι ελπίζω να υπογράψετε όλοι και την έκκληση για την Ένωση Κομμουνιστικής Νεολαίας της Τσεχικής Δημοκρατίας

    @ Zorba: Όποιος βρει τον τρόπο για να μη πλήττονται από τις απεργίες οι απλοί πολίτες, θα πρέπει να βραβευτεί με βραβείο Νόμπελ…
    @ Άλλος : Άλλο άλλος και άλλο Allou…
    🙂
    Moύ έδωσες μια ιδέα με την περιγραφή σου στο σχόλιο… Θα την υλοποιήσω προσεχώς.

    @ Αναστασία: Υπογράψτε, υπογράψτε…

    @ Παρτιζάνα: Πώωωωωω… Το «ταξικό μίσος» με τσάκισε συντρόφισσα
    🙂

  31. 21/03/2008 11:54 μμ

    τι της κάνουν κι αυτηνής της κομμουνιστικής νεολαίας της τσέχικης δημοκρατίας!!!

    (άμα σε λέω εγώ προβοκάτ, κάτι ξέρω! αλλά μου αρέσει γιατί το κάνεις με «ανανεωτικο-αριστερού» τύπου χιούμορ!!! 😆 😆 😆 😆 )

  32. 22/03/2008 1:01 πμ

    Η κλασσική απάντηση σε όσους αναρωτιούνται «Ναι, αλλά εγώ που υποφέρω από την απεργία τι φταίω» είναι
    «ΕΣΥ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΕΣ! ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΙΣ!»

    … Αν δεν τους είχε ψηφίσει ο μαλάκας που αναρωτιέται, δε θα τρέχαμε τώρα!

  33. 22/03/2008 1:52 πμ

    πριν την απεργία των σκουπιδιαρέων η Αθήνα ήταν μια καθαρή πόλη!
    πρίν την απεργία στα μέσα μεταφοράς δεν υπήρχε μποτιλιάρισμα και τα αυτοκινιτάκια μας πηγαίνανε με χίλια!
    Γιατί απεργούνε λοιπόν αφου ζούμε στον παραδεισο?

  34. 22/03/2008 1:55 πμ

    espοir

    Δυστυχώς δεν τους ψήφισε ο μαλάκας. Τους ψήφισε ο διεφθαρμένος. Αυτός που ξέρει πολύ καλά ΤΙ ΨΗΦΙΣΕ, αλλά το έκανε έναντι μικρής ή μεγάλης αμοιβής.

  35. 22/03/2008 2:41 πμ

    Αντί για απεργία να έδιναν δωρεάν ηλεκτρικό ρεύμα, να μπαίνανε οι επιβάτες στα μέσα μεταφοράς τσάμπα, να πίνανε καφέ με τους πολίτες οι δημόσιοι υπάλληλοι και να τους έκαναν ενημέρωση για το ασφαλιστικό, αλλά δεν ξέρω από νομική άποψη τι κυνήγι περιέχει αυτό…, επίσης δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι αντί για μη μάζεμα των σκουπιδιών και για διάφορα άλλα που θα προέκυπταν 🙂 Πλησιάζω το Νόμπελ;

  36. 22/03/2008 5:53 πμ

    Αγαπητέ AFM νομίζω ότι είμαι ένας από αυτούς τους Κακαουνάκηδες-Τραγκάκηδες.
    Αναρωτιέμαι γιατί είναι κακό να προτείνουμε εναλλακτικούς τρόπους αντίδρασης όταν αυτοί που έχουν επιλεχθεί, θίγουν μόνο αυτούς που δεν φταίνε και τέλος πάντων δεν έχουν τρόπο να επηρεάσουν ουσιαστικά τα πράγματα.
    Θα χαρώ να συζητήσουμε το θέμα, περισσότερα για τις απόψεις μου θα βρεις εδώ.
    http://parafoniades.wordpress.com/2008/03/15/asidosia/
    Συγνώμη για το λινκ αλλά νομίζω ότι είναι σχετικό με το ποστ σου
    Καλή σου ημέρα

  37. 22/03/2008 9:35 πμ

    Mπα, στατιστικά μιλούσα, βασισμένος στις προσωπικές μου εργασιακές εμπειρίες.

  38. 22/03/2008 3:04 μμ

    Προσυπογράφω και συμπληρώνω: είναι μεγάλη προσβολή και συκοφαντία να χαρακτηρίζεις απεργούς βολεμένους που μάχονται για προνόμια. Οι βολεμένοι είναι οι τελευταίοι που θα απεργήσουν και οι πρώτοι που θα πουλήσουν τον όποιον αγώνα. Ως μέσο δε διατήρησης των προνομίων τους δεν έχουν την απεργία (που πρώτα από όλα στοιχίζει στον απεργό), αλλά το γλύψιμο, το πάτημα επί πτωμάτων, τα ατομικά ανταλλάγματα και γενικότερα τον ατομιστικό τρόπο ανέλιξης πατώντας επί πτωμάτων. Τέλος, προνομιούχοι δεν είναι οι εργαζόμενοι λιμενεργάτες, σκουπιδιάρηδες, εναερίτες, εργάτες ορυχείων κ.ά, που μπορεί να έχουν περισσότερα δικαιώματα από άλλους συναδέλφους τους (όπως αυτό της απεργίας), αλλά αυτοί που ζουν στη χλιδή από (πισίνες, «αναψυκτήρια», θαλαμηγοί, τζιπ κ.λπ.) από τη δουλειά των άλλων.

  39. 24/03/2008 9:42 πμ

    ΜΠΛΟΓΚ ΤΗς ΑΝΤΙΔΡΑΣΗς ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΧΑΛΙΝΩΤΟΥ ΣΕΞ: Γιατί ΘΑ περάσει το Ασφαλιστικό

    ΥΓ. Δεν θέλω να σπαμάρω, αλλά βγήκε πολύ μεγάλο για σχόλιο!

Trackbacks

  1. ΩΡΑ ΕΛΛΑΔΑΣ » Tο θέμα του ασφαλιστικού ν/σ δεν έληξε

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

  • θέι θάμθιγκ

  • ΠΡΟΣΟΧΗ!

  • ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΥΠΕΡΠΕΡΑΝ

  • Monkey Business

  • The Big Store

  • Από 06/01/2007 μέχρι τώρα

  • This blog is under copyleft… All wrongs reversed

  • Πληκτρολογήστε το email σας για να ακολουθήσετε αυτό το blog και να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για νέες δημοσιεύσεις μέσω email.

    Μαζί με 7.588 ακόμα followers

  • Μαρτίου 2008
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Φεβ.   Απρ. »
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31  
  • Αρέσει σε %d bloggers: