Skip to content

Το μυστικό μου blog

27/03/2008

Προσοχή… Για να πετύχει το σχέδιο απαιτείται πλήρης εχεμύθεια και απόλυτη μυστικότητα.

Διαλέγεις μια νύχτα με πανσέληνο και πας στο site της Βικιπαίδειας
Στην αριστερή μπάρα εντοπίζεις (υπό το φως της πανσέληνου πάντα) την επιλογή «τυχαία σελίδα». Ο τίτλος από την πρώτη τυχαία σελίδα που θα σου τύχει θα είναι το όνομα του συγκροτήματός μυστικού σου blog.
Ο τίτλος από την δεύτερη τυχαία σελίδα θα είναι ο τίτλος του δίσκου σου το μυστικό σου όνομα ως blogger.
Oι τίτλοι από τις 11 επόμενες τυχαίες σελίδες σου θα είναι οι τίτλοι των τραγουδιών του δίσκου σου των ποστ με την μεγαλύτερη αναγνωσιμότητα.

Έχουμε και λέμε λοιπόν:
Το μυστικό μου blog είναι το «Firewall»
Tο μυστικό μου ψευδώνυμο είναι «άυλο ομόλογο»
Τα ποστ με την μεγαλύτερη αναγνωσιμότητα έχουν τους εξής εμπνευσμένους τίτλους:

1.Αστυπάλαια (Ακτοφυλακίδα): ένα καταπληκτικό ποστ όπου περιγράφω την εμπειρία μου ως καπετάνιος του Π.Ν στο πολεμικό πλοίο του τίτλου. Αχ αξέχαστες εποχές.
2.Πανελλήνιο πρωτάθλημα μπέιζμπολ: ακόμα ένα αξέχαστο ποστ όπου γράφω για την χαρά που δοκίμασα όταν ως αρχηγός της ομάδας μας (Πανμπλογκοσλοβακιακός) σήκωσα για πρώτη φορά την κούπα του πρωταθλητή Ελλάδας.
3.Ναΐμ Σουλεϊμάνογλου: Αθάνατο ποστ! Ένας τρώει, τρεις πεθαίνουν. Περιγράφω με ποια εκπληκτιική λαβή έβγαλα νοκ άουτ τον Τούρκο πρωταθλητή και του στέρησα το 4ο ολυμπιακό μετάλειο. Αχ νειάτα… νειάτα!
4. Βαρ: ένα ποστ συγκριτικής θεολογίας. Γράφω για μια θεά της σκανδιναβικής μυθολογίας που-άκουσον άκουσον- «ακούει τους όρκους και τις συμφωνίες μεταξύ αντρών και γυναικών και εκδικείται αυτούς που αθετούν το λόγο τους». Πρότεινα να τυπωθεί η μορφή της στα έντυπα που απαιτούνται για την σύναψη του συμφώνου συμβίωσης. Ο Καραμανλής είπε όχι, η Νατάσα όμως το βρήκε ενδιαφέρον.
5. Ξύλινα Σπαθιά: Στο ποστ αυτό γράφω για το πώς έπεισα τους Παύλο Παυλίδη, Βασίλη Γκουνταρούλη, Πάνο Τόλιο και Χρήστο Τσαπράζη να επιλέξουν αυτό το όνομα για το συγκρότημά τους. Μάλλιασε η γλώσσα μου για να πείσω τον Παυλίδη που επέμενε να ονομάσουν το συγκρότημά τους «arctic monkeys».
6.«.sz» : Ένα ποστ σχετικά με την κατάληξη που έχουν τα domain στην Σουαζιλάνδη . Βρήκα μια καλή ευκαιρία και αγόρασα ένα domain εκεί για μελλοντική χρήση. Είναι εντός σχεδίου, περίπου 3 στρέμματα.
7.«Μάνη»: Η γνωστή. Της Λακωνίας. Κατά βάθος είμαι κι εγώ ένας λακωνικός φιλόσοφος και ψάχνω να βρω τις ρίζες μου.
8.Κατάλογος πανεπιστημίων στην Ελλάδα: είναι ο κατάλογος των ελληνικών πανεπιστημίων. Όχι με αλφαβητική σειρά, αλλά με την σειρά που μου πρότειναν να αναλάβω την έδρα της Μπλογκολογίας. Ακόμα είναι υπό σκέψη. Δεν ξέρω ποιο να διαλέξω.
9.«1419»: Είναι ένα ακόμα επιστημονικό μου άρθρο, όπου αποδεικνύω ότι 2 φορές το 710 μας κάνει 1419 και μας περισσεύει και 1. Μόνο για αναγνώστες Β’ δημοτικού και άνω.
10.«Μίστερ Φαντάστικ»: Ο γνωστός ήρωας από την σειρά κόμικ «The Fantastic Four». Στο ποστ αυτό περιγράφω πώς βοήθησα τον σκιτσογράφο Τζακ Κίρμπι να δώσει μορφή στον ήρωα του συγγραφέα Σταν Λι. O ανόητος ο Κίρμπι ήθελε να κάνει τον μίστερ Φαντάστικ πράσινο και μυώδη σαν τον Hulk. » Βρε καλέ μου, βρε χρυσέ μου»… Τελικά τον έπεισα.
11.«Παστέλι» : Στο ποστ αυτό με επώνυμες μαρτυρίες γυναικών αποδεικνύω ότι είμαι πιο γλυκός από το αρχαιοελληνικό αυτό γλύκισμα.

Μπορείτε να επισκεφτείτε το μυστικό μου blog EΔΩ.

-Ευχαριστώ τον Johny Q για την πρόσκληση. Δεν μου βγήκε μουσικό το wiki game, αλλά δεν πειράζει. Πειράζει;
-Κι επειδή εγώ είμαι καλό παιδί και δεν «χώνω» κανένα συμπλόγκερ, καλώ να συνεχίσει το παιχνίδι με τα συγκροτήματα και τους δίσκους, όποιος συμπλόγκερ δεν έπαιξε ακόμα και έχει όρεξη να παίξει. Όποιος θέλει, ας το δηλώσει στα σχόλια)

21 σχόλια leave one →
  1. 27/03/2008 12:25 πμ

    🙂 🙂 🙂

    Καλό -κι έχεις κι εσύ ενδιαφέροντα link
    (κρίμα που δεν σου βγήκε για νικ το “Μίστερ Φαντάστικ” 😉 )

    Καλημέρες

  2. 27/03/2008 1:16 πμ

    «Ένα ποστ σχετικά με την κατάληξη που έχουν τα domain στην Σουαζιλάνδη . Βρήκα μια καλή ευκαιρία και αγόρασα ένα domain εκεί για μελλοντική χρήση. Είναι εντός σχεδίου, περίπου 3 στρέμματα.»
    Έλληνας κροίσος με domain στη Ζουαζιλάνδη. Με 13 γράμματα. Ποιος νά’ναι;
    Καιρό τώρα ήθελα να το πω αυτό 🙂 🙂 🙂

  3. vavou permalink
    27/03/2008 1:19 πμ

    🙂

  4. 27/03/2008 1:23 πμ

    Τώρα που χαλάρωσα, λέω να μπω κι εγώ στη φάση. Ήδη βρήκα το όνομα του συγκροτήματος – blog μου (καλά δε θα το πιστέψετε).
    Θα το δείτε σε λίγες μέρες (μη «σκεπάσω» από τώρα τον Χαρίλαο).

  5. 27/03/2008 10:14 πμ

    Ρε θηρίο, έχεις γράψει ποστ για τη Μάνη (…που κανόνι δεν την πιάνει);
    Σε λάτρεψα
    🙂

  6. 27/03/2008 11:07 πμ

    @ Nατάσα : και το «παστέλι» θα μου πήγαινε για ψευδώνυμο…
    :p

    @ Aμετανόητε: Ναι κρίμα είναι να «σκεπάσεις» την συνέντευξη του καπετάνιου τόσο νωρίς.
    Θα περιμένω εν καιρώ την συμμετοχή σου.

    @ Vavou: Σαφές και λιτό σχόλιο
    :p
    @ mamma: Έχω γράψει για τα πάντα…
    Πού ζουν, με τι τρέφονται, πώς αναπαράγονται κλπ ( για τα panda λέμε…)

  7. 27/03/2008 11:12 πμ

    παστέλι; Ναι, τώρα με τη νηστεία….
    😉

  8. 27/03/2008 11:17 πμ

    για τα πάντα… ε;
    😉

  9. 27/03/2008 11:54 πμ

    «άυλο ομόλογο»;;;;; ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!! Καλά, σ’ αυτό έπρεπε να πέσεις; 😀
    Καλημέρες!

  10. 27/03/2008 12:26 μμ

    καλημέρα, άυλο ομόλογο!
    εγώ είμαι το δομημένο ομόλογο. Το ζώδιό μου είναι λέων κι έχω ωροσκόπο τοξότη και τη σελήνη στο ζυγό.
    θέλεις να τα φτιάξουμε; πες μου το msn σου, το aol σου, το skype σου, και θα περάσουμε σούπερ!

  11. 27/03/2008 7:00 μμ

    Επειδή έψαχνες παιδάκι να παίξεις κι επειδή τα υπόλοιπα απ’ότι βλέπω δεν σε παίζουν, θα φανερώσω κι εγώ το μυστικό μου μπλογκ (ακούω ήδη τη Νατάσσα να φωνάζει «κι άλλο????»)

  12. 27/03/2008 7:23 μμ

    @ ελαφάκι, κι άλλο;;;;;

    ΜΑ;;;;;

    ΚΙ ΑΛΛΟ ;;;;;;;

    🙂

  13. 27/03/2008 7:38 μμ

    Επειδή κι εγώ θέλω να παίξω , θα το κάνω , όχι όμως με CD (δεν έχω και καλες σχέσεις-γνώσεις με την μουσική) , ούτε με … μυστικά ή φανερά blogs (έχω ηδη … πολλά … εγώ λέω , εσείς ψάχνετε) , αλλά με κάτι , αυστηρά επαγγελματικό και άκρως εξυπηρετικό , για όποιον-όποια με …διαβάσει … μεγάλη προσφορά στην εν δυνάμει ασθενή ελληνική κοινωνία ….
    Μόνο , λίγη υπομονή …. γιατί … έχουμε και δουλειές .

  14. 27/03/2008 11:04 μμ

    @ Νατάσα: Παστέλι, αλλά όχι λόγω νηστείας.
    Λόγω γλύκας…
    🙂
    @ Mamma: και για τα πάντα και για τις βολικές αρκούδες επίσης…

    @ Μαρία: Έχει μια ποιητικότητα όμως μέσα του…
    «Άυλο» , αιθέριο, άπιαστο…

    @ Κροτ: Είμαστε πλασμένοι ο ένας για τον άλλο…
    ΤΕΛΟΣ!

    @ Ελαφίνι: Ωραία… Θα παίξει κι άλλο παιζάκι
    🙂

    @ Σίλια: για να δούμε τι θα σκεφτεί το… «διεστραμμένο» ιατροφιλοσοφικό μυαλό σου
    🙂

  15. 28/03/2008 3:57 πμ

    χαχα..μυστικό blog!
    Καλή ιδέα…αλλά…θα γεμίσει το δίκτυο άχρηστα ιστολόγια..

    Ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου Αλού.Περιμένω όλο αγωνία και τα υπόλοιπα ποστ στο (σσσσσσσσσ..σιγά μην μας ακούσουν) μυστικό blog σου

  16. 28/03/2008 11:15 πμ

    Καλά ρε σείς, μόνο σε μένα βγήκαν κάτι απίστευτες βλακίες?!Έπαιξα για το συγκρότημα και ήταν όλα άλλα αντι άλλων!αρχίζω να πιστεύω ότι όσοι παίζουν κάνουν επιλογή ποιό τελικά θα κρατήσουν από αυτ΄απου τους βγάζει το «τυχαίο άρθρο»!

  17. 28/03/2008 11:19 πμ

    @JohnyQ: Το δίκτυο είναι ήδη γεμάτο με εκατομμύρια άχρηστα πράγματα. Μερικά άχρηστα blog παραπάνω, δεν θα κάνουν την διαφορά
    🙂
    @ Παρτιζάνα: Και τα δικά μου τυχαία άρθρα είναι άλλα αντ’ άλλων. Το θέμα είναι να βρεις μια κεντρική ιδέα για να τα συνδέσεις μεταξύ τους.

  18. 29/03/2008 11:14 πμ

    Ήθελα νάξερα τι σας ποτίζει η Αλέκα…

    :P:D:P

  19. 29/03/2008 3:30 μμ

    @ Νίνα: Η Αλέκα, πάντα από το καλό μάς ποτίζει.
    Πάντα…
    🙂

Trackbacks

  1. ΤΟ ΠΙΟ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΟ ΟΝΕΙΡΟ … ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΑΣΘΕΝΗ « Anna-Silia
  2. Χορεύοντας με τους ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΥΣ » Δεν κάνω ούτε για Ζήτω!

Σχολιάστε

  • θέι θάμθιγκ

  • ΠΡΟΣΟΧΗ!

  • ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΥΠΕΡΠΕΡΑΝ

  • Monkey Business

  • The Big Store

  • Από 06/01/2007 μέχρι τώρα

  • This blog is under copyleft… All wrongs reversed

  • Πληκτρολογήστε το email σας για να ακολουθήσετε αυτό το blog και να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για νέες δημοσιεύσεις μέσω email.

    Μαζί με 7.591 ακόμα followers

  • Μαρτίου 2008
    Δ T Τ T Π S S
    « Φεβ.   Apr »
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31  
