Skip to content

Πού πας ρε Καραμήτρο;

01/04/2008

r.jpgΤην επόμενη φορά που θα σας φωνάξει κάποιος «πού πας ρε Καραμήτρο», απαντήστε «πάω στο blog της Ρούλας Καραμήτρου»
Είναι «έξτρα αφράτη, ξανθιά, αστεφάνωτη, τρελή, ζουμερή σαραντάρα…» και γράφει έξυπνα, ωραία και με χιούμορ.
Είναι και ολιγαρκής.
Με ένα σχόλιο την σκλαβώνετε.
Με δύο σας κερνάει γλυκό περγαμόντο.
Άντε ακόμα εδώ είστε;

15 Σχόλια leave one →
  1. 01/04/2008 11:12 μμ

    εγώ ήδη την σκλάβωσα μάλλον…
    (τώρα θα πάω κατ’ ευθείαν για το γλυκό του κουταλιού..!)
    😉

    (είσαι, τελικά, -παστέλι! 😉 )

  2. 01/04/2008 11:41 μμ

    Καλό μου αλουφάκι…κάπως πρέπει να σε προσφωνώ η Ρούλα, τιμή μου…δεν τα πιστεύω όλαυτά σήμερα, σαν ψέμματα είναι!

  3. 01/04/2008 11:43 μμ

    καλωσορίσματα είναι…
    🙂

  4. 01/04/2008 11:55 μμ

    Δηλαδή τώρα θα πρέπει ν’ αλλάξουμε συνήθειες δεκαετιών και να λέμε
    «πού πας ρε Καραμήτρου;»; 🙂

  5. 02/04/2008 12:26 πμ

    Έφυγα ήδη προς τα εκεί.Καλό μήνα…

  6. 02/04/2008 9:30 πμ

    μισό σχόλιο γιατί είμαι δύσκολος..

  7. 02/04/2008 12:43 μμ

    βοηθηστε και εσεις στην ευρεση του χαμενου ποδοσφαιριστη και πανω απ’ ολα ανθρωπου Τακη φυσσα!

    http://runvyntrarun.wordpress.com/

  8. 02/04/2008 1:19 μμ

    Θα παω να δώ αυτή τη Ρούλα γιατί το design από το φορεματάκι της μου έρχεται λίγο αγγλικό και ξέρεις τώρα εγώ με την Αλβιώνα…
    Αλλού μου την γλύτωσες εχθές από επισκέψεις και σε είχα στο μυαλό μου αλλά από ρωσικά ξέρω μόνο το σπασιμπα….Σε χαιρετω

  9. 02/04/2008 1:32 μμ

    Η Δελημήτρου φεύγει,
    Η Καραμήτρου έρχεται…
    Όλα στη ζωή είναι.

  10. 02/04/2008 1:35 μμ

    σκύλε, 😆

  11. 02/04/2008 3:25 μμ

    αχ καλέ μου ΑΦΜ.
    έχω τύψεις που δεν σε επισκέπτομαι συχνά όπως τότε τον παλιό καλό καιρό…

    τώρα έχω πολλά τρεχάματα – σαν να μην είχα και τότε – αλλά να πρόσφατα έχω ξεκινήσει και μ’ ένα σουηδικό blog και, αχ η τρέλα δεν πάει στα βουνά, άρχισα και μ’ ένα ποντιακό… εσύ ξέρεις να γράφεις στα ποντιακά;
    χμ…. εγώ γρασέβω (προσπαθώ)!!!

    όταν έχεις λίγο χρόνο ρίξε μια ματιά στο http://www.simela-gr.blogspot.com

    να μου δώσεις και βαθμό, απ’ ότι υποψιάζομαι είσαι κι εσύ πόντιος και όσο να ‘ναι θα καταλάβεις πού βρίσκομαι…

    α, και μεγιά στο νέο header (πολύ ωραίο, λιτό και απλό) και στις διαφημίσεις που αν κατάλαβα καλά άρχισες να βάζεις στο blog!

  12. 02/04/2008 11:13 μμ

    «Με ένα σχόλιο την σκλαβώνετε. Με δύο σας κερνάει γλυκό περγαμόντο» γράφεις.

    Με τρία σχόλια; (μη εισενέγκης ημάς εις πειρασμόν σκέψεων)

  13. 03/04/2008 12:29 πμ

    Βρε καλώστον τον Ελληναρά! Στην κυρία του σπιτιού οι ερωτήσεις…ΘΑΡΡΟΣ GREEK!

  14. 03/04/2008 10:15 πμ

    @ Νατάσα: Μη τάξεις σ’ άγιο κερί και στο παιδί κουλούρι λέει η παροιμία… Πρέπει να την συμπληρώσουμε : και σε μπλόγκερ γλυκό του κουταλιού

    @ Αμετανόητε: Σιγά τις δεκαετίες..Να μου το έλεγε αυτό ο Μητσοτάκης να τον λυπόμουν. Πού να αλλάζει ο άνθρωπος συνήθειες 9 δεκαετιών. Εσύ, που πας ρε Καραμήτρο, με 3 δεκαετίες;

    @ Island: Πήγες, είδες σχολιάσες… Γρήγορα και αποτελεσματικά…
    🙂

    @Κατουρημένη Ποδιά: Μισό σχόλιο βρε; Δεν είσαι δύσκολος. Τσιγκούνης είσαι!
    Ρούλα… Μισό κουταλάκι γλυκό , σ’ αυτόν τον μουσαφίρη. Μα μισό σχόλιο; Μισό;
    :p

    @ Penelope: Καλώς την…
    Δεν φοβάμαι. Αν έγραφες κάτι στα ρώσικα, θα παρακαλούσα την Κροτ να το μεταφράσει.
    Η Κροτ μιλάει τα ρώσικα φαρσί (σλουρπ!)

    @ Σκύλε της Β.Κ: Τι συνειρμός!
    🙂

    @ Κροτ: Άφησες σχόλιο κατηγορίας χαμογελάκια… Απαράδεκτη!
    🙂

    @ Simela: Χωρίς τύψεις βρε…
    Ποντιακά δεν ξέρω , αλλά ελπίζω να διαβάσουν το σχόλιο σου οι Αριστεροπόντιοι και να αξιολογήσουν το ποντιακό σου blog .
    Διαφημίσεις δεν υπάρχουν στο blog μου… Ήταν το πρωταπριλιάτικο αστείο μου.

    @ Zorba: Με τρία σχόλια, δεν ξέρω. Αλλά με τέτοια σχόλια, αναλαμβάνει να απαντήσει η Ρούλα αυτοπροσώπως, όπως βλέπεις…

    @ Ρούλα : Θάρρος Greek!
    χαχαχαχα
    Η ταν ή επί τας
    Μολών Λαβέ…
    Κλπ κλπ
    🙂

  15. 03/04/2008 11:14 πμ

    Και την πόρτα της πέρασα και γλυκό κεράστηκα και νεράκι ήπια! Να είσαι καλά για την πρόσκληση!

Σχολιάστε

  • θέι θάμθιγκ

  • ΠΡΟΣΟΧΗ!

  • ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΥΠΕΡΠΕΡΑΝ

  • Monkey Business

  • The Big Store

  • Από 06/01/2007 μέχρι τώρα

  • This blog is under copyleft… All wrongs reversed

  • Πληκτρολογήστε το email σας για να ακολουθήσετε αυτό το blog και να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για νέες δημοσιεύσεις μέσω email.

    Μαζί με 7.588 ακόμα followers

  • Απρίλιος 2008
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Μαρ.   Μάι. »
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    282930  
