Skip to content

Ο Καραμανλής δεν με απογοήτευσε ποτέ…

12/09/2008

Φαγώθηκε λέει σιγά-σιγά το… «εθνικό κεφάλαιο» Κώστας Καραμανλής.
Χρατς μια μπουκιά από την υπόθεση των ομολόγων, χρουτς   για την υπόθεση siemens, χρατς-χρουτς   για τα κατορθώματα του Παυλίδη,  χρουτς -χρατς  για τον Μπομπ τον Βουλγαράκη τον πελεκο-βατοπεδινό, δεν έμεινε ψίχουλο αφάγωτο από το …κεφάλαιο.
Αλήθεια, πόσο παρηκμασμένος  λαός είμαστε, (είσαστε… τέλος πάντων… είναι όσοι τον ψήφισαν) για να αναγορεύουμε σε εθνικό κεφάλαιο ένα  δικηγοράκο της επαρχίας ή έστω της συμπρωτεύουσας; Διότι, τι παραπάνω ήταν ο Κωστάκης Καραμανλής; Ο καλοπερασάκιας μπουλούκος ανηψιός που η κληρονομιά του συνονόματου εθνάρχη θείου τον έφερε στα βουλευτικά  έδρανα, η απελπισία των βαρώνων της ΝΔ τον έφερε στην ηγεσία του κόμματός του, η αηδία του ελληνικού λαού για το παρηκμασμένο σύστημα-Πασόκ τον έφερε στην πρωθυπουργία και η ανικανότητα του Τζέφρι-Τζόρτζ Παπανδρέου του χάρισε και  δεύτερη τετραετία. Αυτή είναι η ιστορία του πιο απόντος πρωθυπουργού στην σύγχρονη πολιτική σκηνή της Ελλάδας. Αν αντί για Καραμανλή, τον έλεγαν Λιάπη θα ήταν απλός βουλευτής. Κι αν τον έλεγαν  Λαμπιρίκο, θα ήταν ένας δικηγόρος που η μεγαλύτερη φιλοδοξία του θα ήταν να έχει αντίδικο τον Αλέξη Κούγια για να τον βγάλει στο παράθυρο του δελτίου του ο Νίκος Ευαγγελάτος.
Κι όμως… Αντί να σκυλοβρίζεται με τον μοντελοπνίχτη, ο Κωστάκης μαθαίνει την πρωθυπουργική τέχνη στο κεφάλι του κασίδη λαού.
Πρωθυπουργός!
Ο Κωστάκης!
Που  κυβερνάει με βάση τις δημοσκοπήσεις .
Που όλη η πολιτική του σκέψη συνοψίζεται σε 4-5 κλισέ:
-Σεμνά και ταπεινά…
-Μηδενική ανοχή…
-Οι ένοχοι θα βρεθούν όσο ψηλά κι αν βρίσκονται…
-Το μαχαίρι θα φτάσει στο κόκκαλο…
Η κουτάλα όμως έφτασε πιο  βαθιά .
Ό,τι κινείται πωλείται.
Ό,τι δεν κινείται, επίσης πωλείται.
Ό,τι αναπνέει φορολογείται. Μέχρι να πάψει να αναπνέει.
Εξαιρούνται φυσικά οι offshore εταιρίες του Βουλγαράκη και του πεθερού του, τα αναψυκτήρια του Μαγγίνα  και οι πισινάτες βίλες του Τεό Ρουσώ και της  Μάρας.
Με τις ευχές του ηγούμενου Εφραίμ.
Και τις κατάρες τις δικές μου.
Όχι για τον Καραμανλή.  Αυτός δεν με απογοήτευσε ποτέ. Διότι ποτέ δεν με γοήτευσε.
Οι κατάρες μου είναι για  τους Ηλήθι-ους.
Πού όπως λέει ο παραποιητής:

Ηλίθι-οι
Kακόμοιροι οι Ρωμιοί, που λησμονάνε
τα χάλια της βουλής.Όντας σφαλίσει
η κάλπη και το σούρουπο ακλουθήσει
να τους κλαις, ο νικητής όποιος και νάναι!

Κάθε τόσο οι Ρωμιοί κινούν και πάνε
στις εκλογές να βρουν σωτήρια λύση.
Σαν βούρκος, η ζωή τους θα μαυρίσει,
αν στάξει απ΄την τιβί, ό,τι κοιτάνε.

Και χάφτουν υποσχέσεις και κοιμούνται,
προσμένοντας μια θέση στο δημόσιο,
μόνιμοι να γενούν και να βαριούνται.

Δεν έχουν ιερό, δεν έχουν όσιο…
Τέσσερα χρόνια καθημερνά τους βρίζουν,
μα παν μια Κυριακή και τους ψηφίζουν.

Advertisements
46 Σχόλια leave one →
  1. 12/09/2008 12:33 πμ

    ……..

    (πειράζει να πω μόνο ότι μ’ αρέσει το παρα-ποίημα; Γιατί με τα υπόλοιπα συμφωνώ, αλλά αν πω κι εγώ τα δικά μου ποιος θα σου φέρνει τσιγάρα εε, εφημερίδες ήθελα να πω…. :p)

    😉

  2. 12/09/2008 2:13 πμ

    Ρίχνω και εγώ τις κατάρες μου.
    Ξέχασες να αναφέρεις τις χιλιοπροβαρισμένες, ψεύτικες κινήσεις των χεριών, που «δείχνουν σιγουριά και αποφασιστικότητα».

  3. 12/09/2008 2:49 πμ

    Και ό,τι γεννιέται στραγγαλίζεται αυτοστιγμεί, όπως τα όνειρα πφ.
    Το μπλοκάκι που έγινε πρωτοσέλιδο (όχι των επιταγών) επειδή πετσοκόβουν ακόμη περισσότερο τον κάτοχό του και όχι ως απαράδεκτο καθεστώς δουλείας με έχει αφήσει στον τόπο.
    Αλλά από την άλλη, αγαπητέ Αλλου, ξεχνάς ότι ο Καραμανλής και αυτή η κυβέρνηση έχουν ένα μοναδικό αντιγηραντικό εφέκτ. Αφού όλοι θα πεθάνουμε νέοι και ωραίοι, μωρέ 😛

  4. 12/09/2008 2:51 πμ

    Και επειδή μού αρέσουν και τα tags σου αλλά και τα μπλοκ (και των επιταγών και τα ανατολικά), μία πίτσα βιλγαρίας από μένα στο τέσσερα 😛

  5. shitz permalink
    12/09/2008 7:48 πμ

    Και να σκεφτείς ότι η πολυαγαπημένη εθνική μας lolita δεν τον γνώριζε. kostas kalapas αναφώνησε!
    pame kala, λέω εγώ; kostas denpaskala, ο τόνος στο «pa».

  6. 12/09/2008 8:27 πμ

    Να πω ότι διαφωνώ? Ψέματα θα πω. Την καλημέρα μου.

  7. 12/09/2008 8:52 πμ

    Γεια σου Allu συμφωνω οτι ο καραμανλης δεν σε απογοητευσε γιατι φυσικα δεν περιμενες τιποτα καλυτερο απ’οτι εκαναν και οι προηγουμενοι που ειχαν καταντησει δηγμοσιοι υπαλληλοι τοσα χρονια στην εξουσια.Ομως και απο ποιον θα πρεπει να περιμενουμε τελικα???? Χρονια την εχω αυτη την απορια?? Οχι βεβαια απο ενα συστημα που κατερευσε μεσα στη χωρα που το γεννησε και εχουν γινει τωρα πλουσιοκρατες και βγαζουν τα σπασμενα των χρονων της καταπιεσης και της μιζεριας,γιατι εκει οι εχοντες και κατεχοντες καλα περνουσαν ο λαος υπεφερε με το δελτιο.Μονο μια Παπαρηγα προσπαθει η καϋμενη και τον μισθο της στο κομμα ομως την κορη της σε καλο σχλειο την πηγε οχι στο δημοσιο της γειτονιας οπως το δικο μου το παιδι και χωρια τι πληρωνω για τα φροντιστηρια.Θεωριες εχουμε χορτασει πραξη δεν βλεπω απο κανενα.Χωρια την φαγωμαρα που εχουμε εμεις οι ελληνες σαν λαος που πανω πουτ παμε να δημιουργησουμε κατι μπαινει η διχονια και φτου και απο την αρχη.Πως πηγαμε κατα διαολου οταν ειχαμε τον ταλαιπωρο τον βενιζελο.Μετα θανατον οι αναγνωρισεις και οι τιμες,Νασαι καλα.

  8. 12/09/2008 10:07 πμ

    Αλλού έτσι είναι όπως τα λες, όσο για το «σύστημα που κατερευσε» κατά τη Νατάσα, καλό θα ήταν να μη βγάζεις τόσο απλοϊκά συμπεράσματα. Εξάλλου είναι πια αποδεδειγμένο ότι η ΕΣΣΔ ανατράπηκε απ’ τα πάνω προς τα κάτω απο μια χούφτα σοσιαλδημοκρατών που είχαν δυεισήσει στο κόμμα και στο κράτος μέσω άλλων συνεργαζόμενων κομμάτων και έβλεπαν πως όσο υπήρχε η ΕΣΣΔ δε μπορούσαν να πλουτίσουν γιατί ελέγχονταν απ τα κάτω. Για να μη μακρυγορούμε οι εν λόγο βρήκαν τις κατάλληλες πλειοψηφίες στο Ανώτατο Σόβιετ καταργησαν το Δημοκρατικό συγκεντρωτισμό που σημαίνει έλεγχος απ’ τα κάτω προς τα πάνω σε κάθε κρατική και εδαφική συνδιασκεψη(δηαλδή άμεση δημοκρατία) και έτσι έκαναν το πρώτο πραξικόπημα το 1989 και μετέτρεψαν το μεγαλύτερο προδότη της ανθρώπινης ιστορίας το μπουχαρινικό Μιχαήλ Γκορμπατσόφ στον ουσιαστικά πρώτο και τελευταίο πρόεδρο της ΕΣΣΔ…
    Επίσης Νατάσα (και ας με συγχωρέσει ο Αλλού που προσωράω σε απάντηση, αλλά ο σοσιαλισμός ενδιαφέρει πολλούς απο εμάς), να σου πω πως όσους μετανάστες απ’ τη πρώην ΕΣΣΔ έχω γνωρίσει και έχω γνωρίσει πολλούς , άσε που έχω πάει και εκεί και καταλάβουν πως δεν είσαι κανένας σπίουνος του αστικού κράτους σου λένε το εξής «δε ξέραμε τι θα πει πρόβλημα», παρ’ ότι εγώ δε συμφωνώ με αυτό.συνεργαζόμενων κομμάτων και έβλεπαν πως όσο υπήρχε η ΕΣΣΔ δε μπορούσαν να πλουτίσουν γιατί ελέγχονταν απ τα κάτω. Για να μη μακρυγορούμε οι εν λόγο βρήκαν τις κατάλληλες πλειοψηφίες στο Ανώτατο Σόβιετ καταργησαν το Δημοκρατικό συγκεντρωτισμό που σημαίνει έλεγχος απ’ τα κάτω προς τα πάνω σε κάθε κρατική και εδαφική συνδιασκεψη(δηαλδή άμεση δημοκρατία) και έτσι έκαναν το πρώτο πραξικόπημα το 1989 και μετέτρεψαν το μεγαλύτερο προδότη της ανθρώπινης ιστορίας το μπουχαρινικό Μιχαήλ Γκορμπατσόφ στον ουσιαστικά πρώτο και τελευταίο πρόεδρο της ΕΣΣΔ…

  9. 12/09/2008 10:28 πμ

    Καλημέρα, σου διέφυγε το κλισέ «η Νέα Δημοκρατία είναι κόμμα του μεσαίου χώρου.»

  10. 12/09/2008 10:30 πμ

    Ωραία τα πες Αλουφάκη, ΑΦΡΙΣΜΈΝΑ 🙂
    και μου θύμισες την ιστορία με το Χότζα που πήγε ναγοράσει τυρί απ το μπακάλη και κείνος του πούλησε σαπούνι, πλάκα άσπρο, το πήγε το λοιπόν στο σπίτι, έκατσαν στο τραπέζι με τα παιδιά και την κυρά και ξεκίνησαν να τρώνε…και κείνο άφριζε και τρώγαν κι άφριζε. Μα… είπε να παραπονεθεί το ένα του παιδί…δεν έχει μα και ξεμά του πε ο Χότζας για τυρί το πληρώσαμε…αφρίζει ξαφρίζει ΘΑΤΟ ΦΑΜΕ !

  11. 12/09/2008 10:36 πμ

    @ radiocollectiva, είπα εγώ πουθενά ότι «το σύστημα κατέρρευσε» , ή ότι άλλο από αυτά που λες;

  12. 12/09/2008 10:50 πμ

    @ Νατάσα: Τι να τις κάνεις τις εφημερίδες; Στο κελλί θα έχεις το λάπι-τόπι και δορυφορική σύνδεση.
    Εκσυγχρονισμός !Μεγαλεία σου λέω!

    @ Αντίδραση + Σεξ: Αυτές (οι κινήσεις των χεριών του Κωστάκη) δεν είναι απλά χιλιοπροβαρισμένες …. Εδώ σου λέει (έγκυρη πηγή), του έκανε ολόκληρη χορογραφία χεριών ο Φωκάς Ευαγγελινός. 62 μέρες πρόβες έκανε.
    🙂

    @ aa-duck: «Οι στραγγαλιστές των ονείρων».
    Να τον πάρει τώρα αυτόν τον τίτλο η Δημουλίδου και να τον κάνει μπεστ σέλλερ, να δεις εσύ! Αυτά τα κατοχυρώνουμε, λέμε, για να μην μας τα κλέψουν!
    🙂
    @ Shitz: Επίτηδες έκανε ότι δεν τον ήξερε η Καλομάϊρα. Είχαν αντιζηλία. Διεκδικούσαν και οι 2 τον ίδιο χορογράφο εκείνη την εποχή…
    @ Παύλε: Όχι να μη πεις ψέμματα. Βουλευτής είσαι για να πεις ψέμματα;
    Καλημέρα!

  13. 12/09/2008 11:02 πμ

    Λάθος και συγνώμη Νατασσα που σε μπέρδεψα με την Ελευθερία, αλλά ο δρομέας του ποντικιού προσπέρασε την Ελεθερία και ανακάτεψε τα δικάσ ου λεγομενα με αυτά της Ελευθερίας, ήρθε η ώρα για format στο pc….10000 συγνώμη ξανά.
    🙂

  14. 12/09/2008 11:06 πμ

    @ καλέ δεν πειράζει, αλλά με μπλόκαρες για λίγο… Είπα κι εγώ, ξύπνησα το βράδυ κι έγραφα χωρίς να το καταλάβω; 😆

    (μη στενοχωριέσαι, και με 100 συγνώμες είμαι ευχαριστημένη 🙂 )

    υγ. Πήξαμε στους Κρητικούς εδώ μεσα, ή μου φαίνεται, AfMarx;

  15. 12/09/2008 11:12 πμ

    @ Ελευθερία: Για την ώρα στη χώρα μας καταρρέει ο δικομματισμός, το διπλοπρόσωπο αυτό τερατούργημα Πασοκονουδού. Ας το αποτελείωσουμε. Χειρότερα, αποκλείεται να γίνουν τα πράγματα.
    🙂

    @ Radiocollectiva: συμφωνώ με όσα γράφεις.
    Αλλά υποθέτω ότι απαντάς στην Ελευθερία, που έγραψε για το σύστημα που κατάρρευσε.
    🙂
    @ Swell: Ναι… Άλλο ένα κλισέ, αυτός ο έρμος ο μεσαίος χώρος. Όπως το Πασόκ κάποτε. Που ήταν το κόμμα των μικρομεσαίων και έγινε κόμμα του μικρομεσαίωνα.

    @ Ρούλα: Τι νομίζεις; Σαν τον χότζα και μεις. Αφρίζει, ξαφρίζει ( τον ψηφίσαμε, δεν τον ψηφίσαμε) τον τρώμε τον Κωστάκη (στη μάπα)
    🙂

    @ Nατάσα: Μπερδεμα λέμε… Στα ερτζιανά.

  16. 12/09/2008 11:13 πμ

    Για την αποκατάσταση της Αλήθειας και για αποφυγή της όποιας λανθασμένας εντύπωσης και γιατί στεναχώρησα ένα άνθρωπο τη Νατάσσα απο δικό μου λάθος, παρακαλώ το σύντροφο Αλλού να διαγράψει το σχόλιο μου.

  17. 12/09/2008 11:19 πμ

    @Ραδιοσύντροφοι: Δεν υπάρχει πρόβλημα λέμε.

  18. 12/09/2008 11:19 πμ

    @ radiocollectiva δεν στενοχωρήθηκα σου λέω!!!
    (συμβαίνουν αυτά στα γραπτά, μην ανησυχείς!)

    Δεν υπάρχει πρόβλημα 🙂
    (το πολύ πολύ όταν περάσω απο τα Χανιά για να πάω στο χωριό μου να έρθω να με κεράσεις 😉 )

  19. 12/09/2008 11:54 πμ

    Ααααααααααααααχαχαχαχαχαχα
    Μπόμπ ο βουλγαράκις 😆

    Πάντως όπως βλέπεις, τα ονόματα τελικά ασκούν γοητεία, όπως και να το κάνεις.

  20. 12/09/2008 1:20 μμ

    κλασικά, με λίγα λόγια: πολύ καλά τα έγραψες

  21. 12/09/2008 2:31 μμ

    Ξέχασες φίλε μου να γράψεις οτι ο Καραμανλής (δεν ήταν καν δικηγοράκος, αφού ποτέ δεν το άσκησε το επάγγελμα), στηρίζεται πλήρως από το «πολιτικό» (διάβαζε κοινοβουλευτικό και μεσομαζικοενημερωτικό) σύστημα. Γιατί, όταν σε κάθε μαλακία που κάνει σκάει ο Βαγγελάκης ο Μπενίτο να τσακωθεί με τον Γιωργάκη μην τύχει και ανεβάσει ποσοστά το Π.Α.ΣΣΣΣΣΣ.Ο.Κ., όταν σε κάθε σκάνδαλο πετάγεται η Αλέκα (και προσφάτως οι δυο Αλέκοι) να ζητήσουν διερευνητικές επιτροπές που θα ξεκινάνε από το 1849 και δώθε, όταν ο περουκάτος Λάος τη βγαίνει «εθνοκάθαρση αλλά μην το παραχέσουμε κιόλας» -τότε δεν υπάρχει κόντρα στο σύστημα και όλοι αγκαζέ προχωρούν.
    Για τα ΜΜΕ δεν χρειάζεται να διευκρινήσω -έτσι;

    Υ.Γ.: Καλές οι θεωρητικές απόψεις των παιδιών της κολλεκτίβας, δεν συμφωνώ, αλλά θα προσθέσω κάτι ακόμα. Εθνικισμός. Στην ΕΣΣΔ τον υποτίμησαν και τον άφησαν να υποθάλπεται σαν το αυγό του φιδιού, μη σου πω οτι τον τροφοδότησαν και από τα ψηλά. Κατά τα άλλα, αν βγει κάποιος και πει οτι οι χώρες του «πρώην Ανατολικού μπλοκ» είναι τώρα σε καλύτερη κατάσταση απ΄ότι τότε, ή ηλίθιος πρέπει να είναι ή σεξοτουρίστας.

  22. 12/09/2008 3:10 μμ

    Όντας 31 χρονών δεν είχα την ευκαιρία να γοητευτώ ή να απωθηθώ ούτε από τη ΝΔ του Καραμανλή senior ούτε από το ΠΑΣΟΚ του Παπανδρέου senior. Ο Σημίτης μου ήταν ελαφρά συμπαθής για τον αέρα πολιτικού φιλελευθερισμού που κουβαλούσε και μόνο, αλλά μέχρι εκεί με τα δύο μεγάλα κόμματα και τίποτα παραπάνω. Στο συναισθηματικό μέρος απόλυτα μαζί σου, δηλαδή.
    Όμως, ακόμα κι αν η περιγραφή σου είναι απόλυτα ακριβής (που δεν είναι, άφησες απέξω το ρόλο των μικρών κομμάτων στην αναπαραγωγή αυτού του βάλτου, μηδέ του ΚΚΕ εξαιρουμένου), ακόμα κι αν όλο αυτό ήταν μια τύχη του ονόματος και συμβουλές σοφών επικοινωνιολόγων, πρέπει να παραδεχτείς πως τον ρόλο του τον έπαιζε καλά ο ΚΑΚ μέχρι πρότινος: κρίνοντας από το αποτέλεσμα, έπεισε αρκετά ώστε να βγάλει ο ίδιος κυβέρνηση και να μην κλονιστεί επίσης ο δικομματισμός, παρά το ΠΑΣΟΚ που καταρρέει εδώ και μια εξαετία.
    Ο μέσος άνθρωπος δε θέλει να βλέπει το παρασκήνιο, αλλά πλέον του το τρίβουνε στη μούρη. Τι να κάνει και ο Καραμανλής, όσο τον υποστήριζε η παραγωγή, καλά και πειστικά έπαιζε.
    [Τσάκω κι ένα σχετικό τραγουδάκι:
    [audio src="http://www.fileden.com/files/2008/3/6/1799054/Paraskinio.mp3" /]
    Καλό φθινόπωρο.]

  23. 12/09/2008 3:14 μμ

    Α, με το «η περιγραφή σου δεν είναι ακριβής» και «άφησες απέξω», δεν εννοώ ότι το έκανες σκόπιμα, αλλά μάλλον επειδή είναι μια μικρή ανάρτηση.

  24. 12/09/2008 3:54 μμ

    Ορίστε, τον γλωσσοφάγατ(μ)ε τον Μπομπ… παραιτήθηκε τελικά!

  25. 12/09/2008 4:12 μμ

    Έλαααα…
    Ε τώρα θα ξεχαστεί σαν το Μαγγίνα (όχι ότι αλλιώς δεν…) και όλα βαίνουν καλώς 🙂

    Δεν το άκουσα πάντως στις ειδήσεις…

  26. 12/09/2008 4:16 μμ

    πριν λίγο το άκουσα στο ράδιο -και σε κάποιο κανάλι το είπαν σε έκτακτο, αλλά δεν ξέρω σε ποιο… Από το πρωί το περίμεναν πάντως 🙂

  27. 12/09/2008 4:53 μμ

    ..και, από το καλό στο καλύτερο -τον αντικαθιστά ο (παπα)ληγούρας!!!!
    Εξαιρετικά επίκαιρη επιλογή, δε λέω!
    (κάποιος μας κάνει πλάκα, δεν εξηγείται αλλιώς… )

  28. 12/09/2008 5:22 μμ

    Καραμανλής είναι αυτός…
    Εγγύηση στο χαβαλέ…

  29. 12/09/2008 6:22 μμ

    Η πειρα μου λογω ηλικιας μου επιτρεπει να βλεπω τα πραγματα οπως ειναι στην πραγματικοτητα και οχι να ονειροβατω.Απαντω στην ραδιοκολεκτιβα που στεναχωρησε το νατασσακι μπερδευοντας το με μενα ,εγω ξερω οτι στη ρωσσια ο κοσμος πεινουσε,οπως και τωρα στη κινα που σπρωχνουν υα παιδια τους στον αθλητισμο για να εχουνε σπιτι και φαγητο και κατι τετοιο γινοταν και στην ΕΣΣΔ .ποιος πεινασε στον αποκλεισμο του λενιγκραντ απο τους γερμανους οι του κομματος.??? ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ,ΓΙΑΤΙ εχουμε δημοκρατια ειμαστε ελευθεροι να εκφραζουμε γνωμη και γιατι δηλωνω ανερυθριαστα χωρις κανενα χρωμα να με αντιπροσωπευει . Και ανα τον κοσμο παρατηρω οι απο πανω παντοτε τρωνε τους αποκατω και φυσικα για τη μασα.Ναστε καλα ολοι και ο καθενας τις αποψεις του.ελευθερια

  30. 12/09/2008 8:22 μμ

    εεεϊ…μίστερ,
    «κάλιο να σου βγεί το μάτι ,παρα τ’όνομα»… στην ετικέτα.
    …και που΄σαι το Rabies,ισχύει για ένα χρόνο:D

  31. 12/09/2008 11:07 μμ

    Μα είναι δυνατόν να αποκαλείς «δικηγοράκο της επαρχίας» τον κύριο πρωθυπουργό;; Δε νομίζω πως είναι πρέπον να βάζεις έναν ολόκληρο επαγγελματικό κλάδο στην ίδια κατηγορία με τον ανηψιό. Τους προσβάλλεις. Ο κος Καραμανλής, άλλωστε, δεν εξάσκησε ποτέ κάποιο συγκεκριμένο επάγγελμα, παρά μόνο σπούδαζε – έπρεπε να σπουδάσει στο Ταφτς, γιά να γίνει μιά μέρα πρωθυπουργός. Όπερ και εγένετο. Όπως κάνουν σήμερα τα εγγόνια του Μητσοτάκη, όπως πιθανό να κάνει η θυγατέρα Παπανδρέου, τα δίδυμα και τόσοι άλλοι γόνοι.

    Άρα, ουδεμία απογοήτευσις. Τι να περιμένει κανείς από μιά χώρα που επί μισό αιώνα κυβερνιέται από τρείς-τέσσερεις οικογένειες; Αυτή είναι η Ελλάδα της φαύλης οικογενειοκρατίας.

  32. 13/09/2008 12:51 μμ

    Τον φάγατε τον Βουλγαράκη και ησυχάσατε!
    Άσπλαχνοι…
    Τι θ΄απογίνουν τώρα τα παιδιά του;
    Θα πέσει (αστρο)Πελέκης και θα σας κάψει !
    Κανονίστε τώρα να ρίξετε και τον Καραμανλή και να έχουμε τρεχάματα.
    Κανονίστε ρεμάλια…

  33. 13/09/2008 3:38 μμ

    @radiocollectiva
    Το λάθος που κάνετε οι «αριστεροί» είναι ότι δεν έχετε καταλάβει τόσες δεκαετίες ότι ο σοσιαλισμός ποτέ δε λειτούργησε στη Ρωσία, γιατί ο λαός (κια ίσως οι λαοί γενικότερα) δεν ήταν έτοιμοι για αυτό. Η διαφθορά, η πείνα και η οικονομική εξαθλίωση ήταν συνυφασμένα εξαρχής με την κακοδιαχείριση ενός αχανούς κράτους, στην οποία από την αρχή επιβλήθηκε τρομοκρατία για την επικράτηση και επιβίωσή του (140.000 νεκροί μέχρι το 1921) στη συνέχεια. Ξέρεις τι έλεγαν τότε οι Μπολσεβίκοι; Ελάτε να πάρετε θέσεις στη διοίκηση και δεν ήθελε κανείς (έλεγαν δεν μπορούσαν), γιατί ήταν εξαιρετικά δύσκολο και το ήξεραν. Και οι Μπολσεβίκοι έλεγαν «μήπως εμείς ξέρουμε». Πολύ ωραία τα κλισεδάκια, αλλά η ευκολία της κατάρρευσης επί Γκορμπατσόφ δεν ήταν προϊόν συνωμοσίας κλπ., ήταν αποτέλεσμα της χρόνιας εξαθλίωσης και κακοδιαχείρισης. Απλά συνοδευόταν και συνοδεύεται από τρομοκρατικό καθεστώς. Δες και εδώ δύο posts http://iremidynami.blogspot.com/2008/09/blog-post_12.html
    για τη ρωσική επανάσταση. Να τονίσω, όμως, ότι αν δεν είχε υπάρξει η ρωσική επανάσταση (που η αντεπανάσταση/ λευκή τρομοκρατία θα κατέπνιγε με χρηματοδότηση των τότε μεγάλων δυνάμεων και με μαζικές σφαγές και δολοφονίες Μπολσεβίκων) , ίσως να μην υπήρχαν και κινήματα στη Λατινική Αμερική και ίσως να μην υπήρχαν πολλά άλλα πράγματα. Τώρα που ζούμε τον άκρατο νεοφιλελευθερισμό και την «παγκοσμιοποίηση» αρχίζει να φαίνεται.
    Η εθελοτυφλία και τα κλισέ που χρησιμοποιούνται τόσα χρόνια δεν επαρκούν όμως. Και ούτε το να ζεις 40 χρόνια πίσω.

  34. 13/09/2008 3:53 μμ

    Φεύγοντας όμως από τα οικονομικά συστήματα και γυρνώντας στα πολιτικά, και δη στο σήμερα, η σημερινή διακυβέρνηση είναι προϊόν δεκαετιών (να μην πω από το 1831 και μην αναφέρω και πασάδες κλπ.) διαφθοράς και κακοδιαχείρισης. Σήμερα απλώς παραπαίει η κυβέρνηση και παραπαίουμε και όλοι μαζί, μέχρι να βρούμε ποιον άλλο θα βάλουμε να τρώει και λογαριασμό να μη δίνει.
    Ή μέχρι να ξαναδομήσουμε ολόκληρο το σύστημα, στη βάση του το κράτος να εξυπηρετεί τον λαό και όχι τους κρατούντες και τους δημοσίους υπαλήλους (οι οποίοι σε πολλές περιπτώσεις υπάρχουν για να …εξυπηρετούνται οι ίδιοι, βλ. ρουσφέτια και υπερ-υπεράριθμοι στο δημόσιο).

    Αλλά, μπαίνει εδώ το μεγάλο αλλά. Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι πόσα τρώει ένας υπουργός ή πόσα δε δίνει ή κακοδιαχειρίζεται και εξαφανίζονται σε «μαύρα πηγάδια» διαφθοράς; Το να ασχολείται κυρίως κάποιος με το πώς θα πλουτίσει αντί να κάνει τη δουλειά του είναι πολύ σοβαρό θέμα. Το να μην τρώει, όμως, και να μην κάνει τη δουλειά του, θα έχει τα ίδια αποτελέσματα για τον λαό, αλλά δεν θα το καταλάβει (γιατί δε θα τον προκαλούν με σκάνδαλα). Η πραγματικότητα, όμως, θα είναι η ίδια. Και οι σημερινοί πολιτικοί, απλά, δεν μπορούν να κυβερνήσουν, ούτε μπλε ούτε πράσινοι (ούτε αποχρώσεις). Και το τελικό ζήτημα είναι: μπορεί ο Έλληνας να αλλάξει ό,τι έχει μάθει τόσα χρόνια; Ή μόνο για ρουσφέτια και βόλεμα θα τρέχει μια ζωή και θα τσακώνεται με τους «αντίθετους» μη βγει ο πολιτικός «των άλλων» και όχι ο «δικός τους» και χάσουν καμιά θεσούλα ή κανά φαγοπότι; Αυτά τρέφουν τους Καραμνλήδες και τους λοιπούς.

  35. 13/09/2008 4:31 μμ

    Ότι και να πεις γι’ αυτόν τον τύπο είναι λίγο. Το πιο εκνευριστικό όμως είναι τα κλισέ καραγκιοζιλίκια του.

  36. 13/09/2008 4:42 μμ

    Mην το χοντραίνουμε, εγώ διαφώνησα με μια ιδεολογική τοποθέτηση με την οποία συμφωνεί πολύς κόσμος, δεν κάνω προσωπικά σχόλια για τον radiocollectiva.

  37. 14/09/2008 3:17 μμ

    Ειμαστε αξιοι της κυβερνησης που εχουμε! Τι να πει κανεις….!
    Καλη Κυριακη και να ανοιξουμε τα ματια μας στις επομενες εκλογες!

  38. 14/09/2008 6:54 μμ

    Επόμενες…..τι; Μα οι ίδιοι και οι ίδιοι είναι….. Ποια μάτια να ανοίξουμε 😦

  39. 16/09/2008 11:43 πμ

    Υπογράφουμε κάπου;
    Κανένα σχόλιο δεν χωράει σε όσα έγραψες…
    παρα μόνο ίσως αυτό… επειδή η Ελλάδα έχει τα τελευταία 100 χρόνια τέτοια Εθνικά κεφάλαια έχει φτάσει εκεί που έφτασε…

    Lykos

  40. Καναλιώτης permalink
    20/09/2008 3:33 πμ

    Σταθερή η οικονομική πολιτική της ΝΔ και για αυτή τη χρονιά!

    http://efhbos.wordpress.com/2008/09/20/nd_oikonomikh/

  41. 28/09/2008 12:52 μμ

    Πολύ καλό το σημείωμα, και ακόμη καλύτερο το παραποίημα. Άξια η αναδημοσίευσή του!
    Να θεωρήσω ότι συμφωνείς με τα όσα γράφω στο «Ψηφίζω ΑΠΟΧΗ, νυν και Αιέν» και στο «Ψηφίστε, ω αυτόχειρες!»;

  42. 29/09/2008 11:16 πμ

    Διαφωνώ με την αποχή.
    Είναι σαν να τους χαρίζω ένα από τα λίγα δικαιώματα που έχω ως πολίτης.
    Προτιμώ να ψηφίζω το κόμμα που είναι πιο κοντά σ’ αυτά που πιστεύω, κι ας μη συμφωνώ σε όλα 100%.

  43. 29/09/2008 11:45 πμ

    Πολλά ακούγονται πάντα για την αποχή. Ο κόσμος δεν έχει καταλάβει όμως πως σε ορισμένα θέματα πρέπει να μεταφράζει τα πράγματα όπως μεταφράζονται και όχι όπως του αρέσει.
    Με βάση τον εκλογικό νόμο, αποχή σημαίνει: Βάλτε όποιον θέλετε. Αν όντως λοιπόν κάποιος δίνει εν λευκώ επιταγή στον οποιονδήποτε, ας απέχει. Δικαίωμά του είναι. Αλλά μόνο τότε. Γιατί αν νομίζει ότι με την αποχή τους κάνει τα μούτρα κρέας, καλύτερα να πάει να το κοιτάξει το θεματάκι…
    Το ίδιο ακριβως βέβαια ισχύει και για το λευκό, γιατί αποχή και λευκό μεταφράζονται το ίδιο: Λευκή επιταγή.

  44. 29/09/2008 12:33 μμ

    Καμηλιέρη μου, όσο θα πλησιάζουν οι εκλογές, θα πρέπει να οργανώσουμε «σεμινάρια» -ξέρεις πόσοι δεν ξέρουν τι σημαίνει αποχή, με τούτο τον εκλογικό νόμο;
    🙂

  45. 29/09/2008 7:14 μμ

    Σας ευχαριστώ που διαβάσατε τα δύο μου κείμενα.
    Είναι φανερό πως αδυνατείτε να καταλάβετε το ουσιαστικό νόημα των όσων έχω γράψει για το ισχύον πολιτικό σύστημα και την εκλογική διαδικασία.
    Όταν κάποιος επιλέγει την αποχή κάτω από το σκεπτικό που παρουσιάζω στα κείμενά μου, αυτό σημαίνει πως έχει αντιληφθεί το στημένο παιχνίδι που παίζεται αδιάλειπτα με τις κάλπες και το κοινοβούλιο, παιχνίδι στο οποίο συμμετέχουν –με το αζημίωτο, φυσικά– όλες οι πολιτικές δυνάμεις που διεκδικούν με αξιώσεις την ψήφο μας. Σημαίνει πως έχει απελευθερώσει το νου του από τις απατηλές παγίδες των ποσοστών και των «κουκκιών» και πως επιζητεί τη λύση των προβλημάτων όχι εκεί που αυτά δημιουργούνται και γιγαντώνονται, αλλά σε άλλες, υγιείς μορφές κοινωνικής δράσης. Αυτό, φυσικά, κάθε άλλο από παραίτηση και λευκή επιταγή είναι.
    Όποιος προσπαθεί να καταπολεμήσει ένα σύστημα με τα ίδια τα μέσα της αναπαραγωγής του, στο τέλος γίνεται, χωρίς να το συνειδητοποιεί, ο καλύτερος υπερασπιστής του.

    Δεν πειράζει…

  46. 29/09/2008 7:34 μμ

    Εγώ θα ψηφίσω το ΛΑΟσ ως γνήσιο “εθνικό κεφάλαιο”
    Για να τιμωρήσω τον Κωστάκη Καραμανλή που το έκλεψε.
    Έτσι για να μάθει δηλαδή, στην επόμενη τετραετία διακυβέρνησης του , να είναι πιο σεμνός και ταπεινός…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

  • θέι θάμθιγκ

  • ΠΡΟΣΟΧΗ!

  • ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΥΠΕΡΠΕΡΑΝ

  • Monkey Business

  • The Big Store

  • Από 06/01/2007 μέχρι τώρα

  • This blog is under copyleft… All wrongs reversed

  • Πληκτρολογήστε το email σας για να ακολουθήσετε αυτό το blog και να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για νέες δημοσιεύσεις μέσω email.

    Μαζί με 7.588 ακόμα followers

  • Σεπτεμβρίου 2008
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Αυγ.   Οκτ. »
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    2930  
  • Αρέσει σε %d bloggers: