Skip to content

Πλιάτσικο με πλιάτσικο έχει διαφορά…

10/12/2008

Έτυχε ή πέτυχε;
Ωραία που της «κάθησαν» της κυβέρνησης  οι πυρπολήσεις των μαγαζιών και το πλιάτσικο που ακολούθησε! Ό,τι ακριβώς χρειαζόταν για να μπει στο περιθώριο και να ξεχαστεί το μεγάλο δικό τους πλιάτσικο.

Ποιες μίζες;
Ποια Siemens;
Ποια ομόλογα;
Ποιοι κουμπάροι;
Ποιο Βατοπέδι;
Ποια 28 δις, δώρο στις τράπεζες;
Ποιος Θανάσης;
Ποτέ δεν είδαμε κάποιον εν δράσει,  την ώρα που παντελονιάζει τις προμήθειες και τις μίζες. Βλέπουμε όμως, και θα βλέπουμε για πολλές μέρες ακόμα στα κανάλια, αυτούς που έσπευσαν να αδειάσουν τα  σπασμένα μαγαζιά.
Και η εικόνα μένει… Η εικόνα κερδίζει τις εντυπώσεις.
Κι ένας ολόκληρος κόσμος που, με αφορμή την δολοφονία του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου, βγήκε στους δρόμους για να διαδηλώσει την οργή του για όλα όσα  συμβαίνουν σ’ αυτή τη χώρα, θα ξανακλειστεί  φοβισμένος, λυπημένος ή ντροπιασμένος στο καβούκι του.
Γιατί, η οργή όταν εκτονώνεται ενάντια σε ανθρώπους που δεν φταίνε, μοιάζει με σφαίρα που καρφώνεται σε  λάθος στόχο.

Advertisements
82 Σχόλια leave one →
  1. 10/12/2008 12:19 μμ

    Έτυχε, και πέτυχε.
    τους «έκατσε» μια χαρά.
    Αλλά φταίμε κι εμείς γι’ αυτό. Αντί να βγούμε όλοι μαζί έξω, να πάμε στα σπίτια και τα υπουργεία τους και να φωνάξουμε, μείναμε στους καναπέδες να χαζεύουμε, πάλι.

    Και δε λέει να βρέξει, κιόλας….

  2. 10/12/2008 12:39 μμ

    Άσε, θα κινηθεί και χρήμα για επισκευές, ποιός μιας πιανει τώρα!

  3. 10/12/2008 12:41 μμ

    Δεν έτυχε, πέτυχε!

    Άσε που αφήνοντας το μπάχαλο να εξελιχθεί, ακόμα και μετριοπαθείς πολίτες άρχισαν να μετατρέπονται σε τανκσολάγνους…

  4. 10/12/2008 12:47 μμ

    μη ξανακούσω πως η ελληνική αστυνομία δεν είναι εκπαιδευμένη.
    Έιναι και παραείναι.
    Σ αυτό που περιγράφεις εκπαιδεύτηκε.
    δ

  5. 10/12/2008 12:51 μμ

    γιατί άλλωστε κάθονταν σαν τις κότες οι μπάτσοι και δεν έκαναν τίποτα; μήπως είχαν τέτοιες εντολές;
    λέω εγώ τώρα που μου αρέσουν και οι θεωρίες συνωμοσίας…

  6. θρασος permalink
    10/12/2008 2:07 μμ

    Έτυχε …Μην είσαι καχύποπτος…Έτυχε…
    Εξάλλου, την ώρα του ‘συμβάντος’, μέλη της κοινοβουλετικής ομάδος της ΝΔ-Στυλλιανίδης, Ράπτη κ.λ- διασκέδαζαν στην ΙΕΡΑ ΟΔΟ με Τερζή και Παπαρίζου…Ούτε που ήξεραν τι είχε συμβεί…
    Έτυχε

  7. N.Ago permalink
    10/12/2008 2:33 μμ

    Να αγιάσει το στόμα σου!

  8. 10/12/2008 4:37 μμ

    Πέστα χρυσόστομε! Σήμερα την ίδια κουβέντα είχα με βασιλόφρωνα νεοδημοκράτη και μου έλεγε ότι δεν έχει ακούσει μεγαλύτερες μπαρούφες.

    Ενοχλήθηκε τόσο πολύ που δεν μπορούσε να κρύψει την οργή του και είχε κοκκινήσει. Επικές στιγμές…

  9. 10/12/2008 5:00 μμ

    Πες τα θείε Afmarx!

  10. 10/12/2008 5:09 μμ

    Εγώ νομίζω οτι την κάτσανε τη βάρκα.. Τώρα πια τους πήραν είδηση και οι τυφλοί…
    Οι επόμενες εκλογές θα δείξουν!
    Οσο για τα ΜΑτ βγήκαν στους δρόμους ( αν παρατηρήσατε ) αφού πρώτα φάγαμε στα μούτρα την παλιόφτατσα του Παυλόπουλου στην τιβι..
    Ε ρε βρεγμένη σανίδα που τους χρειάζεται λέω εγώ..

  11. 10/12/2008 6:40 μμ

    Mπα, τους έχει ήδη πάρει ο διάολος. Και όλη τη λίστα, εκτός απο το Θανάση, την έχουν ήδη εμπεδώσει οι πολίτες.

  12. 10/12/2008 6:51 μμ

    Θέλω να σου μεταφέρω ένα μικρό απόσπασμα από την απολογία του κατηγορουμένου στον 9ο ειδικό ανακριτή, για την δολοφονία του Αλέξη και τα συμπεράσματα δικά μας:

    «Αξίζει να αναφερθεί ότι ο θανών και η παρέα του, πριν έρθουν για να συμμετάσχουν στο συγκεκριμένο πλήθος, το οποίο είχε συγκεντρωθεί και θα επιτίθετο, όπως συνηθίζεται κάθε Σάββατο, στα γραφεία του ΠΑΣΟΚ, είχαν πάει στο κλειστό κολυμβητήριο Χαλανδρίου στον αγώνα πόλο Παναθηναϊκού-Ολυμπιακού και είχαν συμμετάσχει στα επεισόδια που σημειώθηκαν και επέφεραν τον τραυματισμό πολιτών και του προπονητή του Ολυμπιακού με τη ρίψη πολλών αντικειμένων και σιδηρολοστών. Άλλωστε, έχω πληροφορηθεί ότι οι νέοι αυτοί, ενώ κατοικούν στο Παλαιό Ψυχικό και είναι γόνοι πλουσίων οικογενειών συνεχίζουν να συχνάζουν στα Εξάρχεια, τα οποία επιλέγουν ως χώρο διασκέδασης, αλλά και διάφορα γήπεδα, όπου προκαλούν επεισόδια, μην επιδεικνύοντας επομένως την αναμενόμενη συμπεριφορά και προσωπικότητα ενός 15χρονου εφήβου. Σημειωτέον δε, ότι ο θανών είχε αποβληθεί από τη Σχολή Μωραΐτη και άλλαζε πολύ συχνά σχολεία, γεγονός που αποτυπώνει μια αποκλίνουσα συμπεριφορά».

    vloutis.wordpress.com
    vloutis.blogspot.com

  13. 10/12/2008 8:17 μμ

    @vloutis.wordpress.com & @vloutis.blogspot.com
    και στους δύο

    Η αναφορά σου αυτή χαρακτηρίζει βαρεία αποκλίνουσα συμπεριφορά και ως εκ τούτου σε αποβάλω απο το blog μου.

    Μην ξαναπεράσεις απο εκεί.

    Έφηβος

  14. 10/12/2008 8:24 μμ

    «Ποιός Θανάσης;»

    Ωπ! Με φώναξε κανείς; 🙂

  15. 10/12/2008 8:27 μμ

    …βαριά

  16. 10/12/2008 9:00 μμ

    Χρηματιστήριο
    Ολυμπιακοί αγώνες αντί για κλίνες εντατικής
    Νοσοκομεία χωρίς γάζες
    απλήρωτοι γιατροί & φαρμακοποιοί που δεν δίνουν πια φάρμακα
    καμένη γή στα σχολεία και στα πεναπιστήμια
    ιδιωτικοποιήσεις της παιδείας-υγείας-μεταφορών-επικοινωνιών
    απολύσεις
    μη-συντάξεις
    συμφωνίες ‘κυρίων’ για διάσωση ώριμων δικαιωμάτων & μεταβίβαση των βαρών στην επόμενη γενιά
    … πόσα ακόμη .

    Ποιός μίλησε για τη βία ακραίων ομάδων ?

  17. 10/12/2008 11:26 μμ

    Σίγουρα έμπνευση Κούγια είναι το απολογητικό αυτό σημείωμα.
    Προσπαθεί να εμφανίσει το σκοτωμένο παιδί σαν παραβατικό για να ελαφρύνει την θέση του πελάτη του;
    Πόσο μπάτσος είναι αυτός ο Κούγιας τελικά;

  18. 10/12/2008 11:28 μμ

    Του» ‘Εφηβος» το σχόλιο ΔΕΝ το κατάλαβα…

    Μετέφερα αυτούσια τα (ΚΥΝΙΚΑ) ΛΟΓΙΑ του δράστη, από το υπόμνημα του, με υπερασπιστική γραμμή Κούγια…

    ‘Εχω στα χέρια μου όλη την απολογία του στον ανακριτή και σας έδωσα ένα «δείγμα του κυνισμού» του.

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ…
    Eκτιμώ και σέβομαι κάθε blogger και προσέχω πολύ τί αναφέρω και τί γράφω.

    Προς αποφυγήν παρεξηγήσεων.

    vloutis.wordpress.com
    vloutis.blogspot.com

  19. 10/12/2008 11:33 μμ

    Ούτε κι εγώ το κατάλαβα το σχόλιο του Έφηβου.
    Μάλλον παρεξήγηση είναι…

  20. 10/12/2008 11:36 μμ

    Επίσης, ΔΕΝ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΣΤΟ BLOG ΤΟΥ.

    Αυτός που μιλά για αδικία του φίλου του, που έχει γινει αδικία ΟΛΩΝ μας, τώρα αδικεί εμένα…

    Ας είναι…

  21. 10/12/2008 11:47 μμ

    Προφανώς ο Έφηβος, καθώς είναι φορτισμένος τούτες τις μέρες, δεν κατάλαβε ότι ο Κώστας απλά μετέφερε μέρος της απολογίας του δολοφόνου, χωρίς να συμφωνεί

    Δεν νομίζω ότι υπάρχει κανείς που να συμφωνεί μ’αυτά που λέει ο δολοφόνος!!!

  22. Καναλιώτης permalink
    11/12/2008 12:19 πμ

    @vloutis Έχεις γράψει μερικές φορές στο blog του Εφήβου.

  23. 11/12/2008 12:31 πμ

    ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΘΕΜΑ, ΕΝΝΟΩ…

    ΜΑ, ΤΙ ΕΚΑΝΑ;

  24. Καναλιώτης permalink
    11/12/2008 12:39 πμ

    Τίποτα βρε.
    Αλλά να σε ρωτήσω κάτι;

    Λες «Τα συμπεράσματα δικά μας»

    Τι συμπεράσμα πρέπει να βγάλω απο αυτό το μικρό απόσπασμα απο την απολογία;

  25. 11/12/2008 12:58 πμ

    To συμπέρασμα του ΠΟΣΟ ΚΥΝΙΚΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΕΝΑΣ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΕΝΑ 15ΧΡΟΝΟ ΕΝ ΨΥΧΡΩ…

    Μα πώς μπορούσα να γράψω ΟΛΟ το υπόμνημά του σε έναν φιλοξενούμενο χώρο για σχολιασμό;

    Μετέφερα ένα απόσπασμα και μόνο, γιατί έτσι κι αλλιώς το συμπέρασμά μας το έχουμε βγάλει.
    «Τα συμπεράσματα δικά μας», έγραψα για το τί θα ακολουθήσει στη δίκη και το τί έχουμε να ακούσουμε ακόμη…

    Είμαι από τους πρώτους που μετέφερα την είδηση για τον άδικο χαμό του παιδιού την Κυριακή τα ξημερώματα και όλοι που είμασταν στο γραφείο παγώσαμε…

    vloutis.wordpress.com
    vloutis.blogspot.com

  26. Καναλιώτης permalink
    11/12/2008 1:29 πμ

    Ας κάνουμε μια υπόθεση εργασίας.

    Ας πούμε ότι ο,τι λέει σε αυτό το απόσπασμα είναι η απόλυτη αλήθεια.

    Τότε φαντάζομαι ότι πρέπει να αναθεωρήσουμε την άποψη ότι είναι κυνικός και δολοφόνος και ίσως πρέπει να αρχίσουμε να τον συμπαθούμε.

    Έτσι είναι;

  27. 11/12/2008 1:47 πμ

    Από την 6 σελ της απολογίας του μετέφερα αυτό και δεν θέλω να συνεχίσουμε το θέμα γιατί είμαι πάρα πολύ στενοχωριμένος με την υπόθεση και καμμιά υπόθεση εργασίας δεν μπορεί να καταγράψει την οργή…

    Είναι λάθος να μπαίνουμε σε τέτοιες λογικές.

    Και με υποθέσεις για το αν λέει -ΠΟΥ ΔΕΝ ΛΕΕΙ- αλήθεια στο υπόμνημά του, ποιός μπορεί να τον αθωώσει;

    Αν ναι, το παιδί θα γυρίσει πίσω;…

    Γι αυτό σου λέω αγόρι μου…
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ…

    Καλημέρα.

  28. 11/12/2008 2:37 πμ

    Ενδεχομένως, ο καυλώδης φονεύς διέκρινε όλες τες ιδιότητες που προσάπτει στο ανήλικο θύμα του εν ριπή οφθαλμού και δια τούτο και απεφάνθη πως ο φόνος ήτο χρέος του.

    Μην αποκοιμηθούμεν ΠΑΛΙΝ, αδελφοί….! Επώνυμος δικαστής θα τον δικάσει, ας ελπίσουμεν πως θα παρακαλουθηθεί το θέμα στενά κι από τους θαμμώνας των βλογ.

    Θαρρεί κανείς πως πολιτεία νομοθετούσα τοιουτοτρόπως «περί ευθύνης υπουργών» ή αποδεχομένη «βρασμούς ψυχών» των επαγγελματιών οπλοφόρων ευνομείται;;

  29. 11/12/2008 10:27 πμ

    Κοίτα εδώ τι γίνετε!
    Και μετά σου λένε,πως να μην πάρουν στα σοβαρά τα λόγια του μπάτσου όταν λέει πως ήταν παρεξήγηση και πυροβόλισε!
    😦

  30. 11/12/2008 2:03 μμ

    Φυσικά υπάρχει διαφορά ωριμότητας ανάμεσα στους πλιατσικολόγους των τελευταίων ημερών και στους πλιατσικολόγους των τελευταίων χρόνων.
    Υπάρχει όμως και διαφορά στην αντιμετώπιση.
    Τους πρώτους – άμα τους πιάσουνε – θα τους μαυρίσουνε στο ξύλο τα καλόπαιδα της ασφάλειας, τους δεύτερους δεν θα τους μαυρίσει κανείς. Θα ξαναψηφιστούν. Ίσως με άλλο όνομα και πλαστό διαβατήριο, αλλά θα ξαναψηφιστούν.

  31. 11/12/2008 2:05 μμ

    Κοινωνία σε κρίση!

  32. Ντ. permalink
    11/12/2008 4:41 μμ

    Συμφωνώ ότι πλιάτσικο από πλιάτσικο έχει διαφορά. Και πολύ μεγάλη μάλιστα.
    Όχι απλώς δεν αμφισβητώ, είμαι πάρα πολύ σίγουρη ότι αυτοί που ξεκινούν κάθε φορά το σπάσιμο, το κάψιμο και το πλιάτσικο είναι προβοκάτορες σε διατεταγμένη υπηρεσία και αυτοί που τους ακολουθούν κατά κανόνα είναι οι συνήθεις ανεγκέφαλοι. Που με τον ίδιο τρόπο καίνε τα μαγαζιά, όπως τα σπάνε και στα γήπεδα. Πρόπερσι που γίνονταν τα πανεκπαιδευτικά συλλαλητήρια, κάθε Πέμπτη, κάτω από το γραφείο που δούλευα, υπήρχε μονίμως αραγμένη μια διμοιρία ΜΑΤατζήδες που πέρναγαν την ώρα τους με αστειάκια και ψιλή κουβεντούλα με κάτι τύπους, που καθόλου κατ’όψη δεν διέφεραν από τους φοιτητές που διαδήλωναν πενήντα μέτρα παρακάτω. Τύπους με μακριά μαλλιά, κοτσίδες, σκουλαρίκια, φούτερ με κουκούλα και μαντήλες γύρω απ’το λαιμό. Και αυτό το έβλεπα με τα ίδια μου τα μάτια. Δεν χρειάζεται να είσαι μάντης για να καταλάβεις τι συνέβαινε…
    Αυτή τη φορά όμως συνέβη κάτι διαφορετικό. Αυτή τη φορά , εκτός από τους προβοκάτορες και τους γνωστούς ανεγκέφαλους έδρασαν και άτομα του κοινού ποινικού δικαίου όπως κατά ασφαλείς πληροφορίες -θέλω να πιστεύω- είπε η Λιάνα Κανέλλη. Αλλά όχι μόνο. Αυτή τη φορά, και αυτό είναι που κάνει όλη τη διαφορά, ΔΥΣΤΥΧΩΣ τους ακολούθησαν και τα δικά μας παιδιά. Τουλάχιστον στο σπάσιμο και στις φωτιές. Για το πλιάτσικο δεν θέλω να το πιστέψω, αν και δεν αποκλείω τίποτα. Γιατί όταν λειτουργείς ως όχλος, όλα είναι δυνατά. Το σίγουρο πάντως για μένα είναι ότι μέσα σ’αυτά τα παιδιά με τις κουκούλες και τα μαντήλια στο πρόσωπο ήταν και τα ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΠΑΙΔΙΑ και το λέω μετά λόγου γνώσεως. Κι αυτό πρέπει να το δούμε, να το παραδεχτούμε, να μας προβληματίσει, να το συζητήσουμε, να το ερμηνεύσουμε και να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε. Το δικό μου το παιδί δεν ήταν ανάμεσα σ’ αυτά. Αλλά αυτό δεν με ανακουφίζει και τόσο. Γιατί εκεί, ήταν φίλοι και συμμαθητές του, παιδιά με γονείς ανθρώπους σαν κι εμάς, με τις ίδιες πάνω κάτω απόψεις, τους ίδιους προβληματισμούς και τα ίδια προβλήματα. Το δικό μου το παιδί, 14 χρονών, έξαλλο κι αυτό όπως όλα, είχε την ίδια γνώμη με μας για τις καταστροφές, γνώμη την οποία εξέφρασε και υπερασπίστηκε σθεναρά. Αλλά ρε παιδιά, αυτό που εγώ έχω προσπαθήσει να κάνω, και όχι πάντα με επιτυχία, δηλαδή το να είμαι κοντά του όσο μπορώ, να τον ακούω πρώτα πρώτα και να συζητάω μαζί του, πόσοι γονείς της δικής μου της γενιάς πραγματικά ΜΠΟΡΟΥΝ να το κάνουν? Πατεράδες που τρέχουν σε 2 και 3 δουλειές για να τα βγάλουν πέρα, μανάδες που επιστρέφουν στο σπίτι μετά τη δουλειά για να διεκπεραιώσουν και την 2η δουλειά τους (σπίτι, μαγειρική, πλύσιμο και όλα τα σχετικά), που ξυπνούν στις 6 το πρωί και πέφτουν ξερές στη 1 τη νύχτα, που ούτε τον χρόνο έχουν αλλά ούτε και τα εφόδια για να μπορέσουν να επικοινωνήσουν με τα παιδιά τους. Είναι εύκολο να κουνάμε το δάχτυλο στα παιδιά και να λέμε τί είναι λάθος και τι σωστό, είναι όμως αποτελεσματικό? Τώρα, με αφορμή όλα αυτά που ζούμε, συζητώντας όχι μόνο με το γιό μου αλλά και με φίλους του, συνειδητοποίησα πόσο θυμό και πόση βία έχουν αυτά τα παιδιά συσσωρευμένη μέσα τους. Ούτε τα ίδια δεν το συνειδητοποιούν. Όσο συγκροτημένο κι αν είναι ένα παιδάκι αυτής της ηλικίας, είναι πάρα πολύ δύσκολο να εκφράσει με σαφήνεια αυτά που έχει μέσα του και το βασανίζουν. Γιατί όλα αυτά που ζούμε εμείς, τα ζούν και τα παιδιά μαζί μας. Σιωπηλά και σταθερά τα εισπράττουν και τα συσσωρεύουν μέσα τους ως βία. Δηλαδή Αλλουφάνιε αυτά που είπες, το μεγάλο πλιάτσικο με τους γραββατωμένους πλιατσικολόγους που μας έχουν γαμήσει τις ζωές με τις μίζες τους, τις Siemens, τα ομόλογα, τους κουμπάρους, τα Βατοπέδια, τα 28 δις δώρο στις τράπεζες. Και εγώ θα πρόσθετα ακόμα: Τις υποκλοπές των συνομιλιών (και της ζωής) μας. Τη λεηλασία και το ξεπούλημα κάθε δημόσιου φορέα που σκοπός του θα’ πρεπε να είναι η εξυπηρέτηση του κοινωνικού συνόλου και ξαφνικά μας προέκυψε ότι σκοπός του πρέπει να είναι η «ανάπτυξη» με χρήματα του κοινωνικού συνόλου και η κερδοφορία του σε βάρος του κοινωνικού συνόλου. Την ανύπαρκτη δημόσια υγεία που ξεπουλιέται στα ιδιωτικά «θεραπευτήρια» και «διαγνωστικά κέντρα». Τη δημόσια υγεία που αναγκάζει τον ασθενή, να ξεπουλιέται και να παρακαλάει για το αυτονόητο και που δεν μπορεί να προσφέρει ούτε καν έναν αξιοπρεπή θάνατο. Την δημόσια υγεία που οδηγεί με μαθηματική βεβαιότητα τον νέο γιατρό που ξεκινάει στα 35-36 του χρόνια να δουλεύει σε συνθήκες τριτοκοσμικές, να δέχεται στην αρχή το φακελάκι και στη συνέχεια να το απαιτεί και τον μαθαίνει να αντιμετωπίζει τον ασθενή του όχι σαν άνθρωπο αλλά σαν περιστατικό. Και πάνω απ’όλα, την ανύπαρκτη δημόσια παιδεία που πρώτα απαξιώνεται μεθοδικά και ύστερα ξεπουλιέται στα φροντιστήρια και στα κάθε λογής κολλέγια. Την άθλια παιδεία που μετατρέπει τα παιδιά μας σε μηχανές, που τρέχουν και δε φτάνουν για να μπούν σε μια σχολή και να την τελειώσουν, για να βγούν αύριο στη ζωή με ένα πτυχίο – κουρελόχαρτο στο χέρι, που θα πρέπει να φιλήσουν κατουρημένες ποδιές για να δουλέψουν ανασφάλιστα με 400, 500 άντε 700 ευρώ, που έχουν θυσιάσει την παιδική τους ηλικία και την ανεμελιά στο απόλυτο ΤΙΠΟΤΑ! Αυτά όλα τα παιδιά μας, που δεν είναι ούτε ηλίθια και πάνω απ’όλα δεν είναι κωλόπαιδα, τα ακούνε, τα ζούνε και πάνω απ’όλα τα εισπράττουν ως ΒΙΑ με κεφαλαία γράμματα που συσσωρεύεται μέσα τους, χωρίς να το αντιλαμβάνονται ούτε κι αυτά, ούτε και μείς. Σαν τον ατμό μέσα στην χύτρα που είναι καλά κλειστή από πάνω. Όμως όσο την αφήνουμε να βράζει, όσο γερά κι αν κρατάμε το καπάκι, κάποια στιγμή θα σκάσει. Και με τη δολοφονία του Αλέξη, του δικού μας Αλέξη, αλλά πάνω απ’όλα του δικού τους Αλέξη, η χύτρα έσκασε. Τα παιδιά το πήραν προσωπικά και ένιωσαν το χέρι του Κορκονέα να σημαδεύει τον καθένα τους. Και ξέσπασαν επί δικαίων και αδίκων. Γιατί ο Κορκονέας σκοπεύει στην καρδιά, η κοινωνία όμως που τους αμολάμε ανυπεράσπιστα να ζήσουν σκοπεύει και στην καρδιά και στη ψυχή τους. Για τη δική μας ας μη μιλήσουμε καλύτερα. Ας ανοίξουμε λοιπόν τα μάτια μας και να πάψουμε να εθελοτυφλούμε. Γιατί είναι πολύ εύκολο να κάνουμε ότι δεν βλέπουμε. Είναι πολύ εύκολο εμείς να είμαστε οι καλοί, με τα καλά παιδιά. Είναι πιο εύκολο να τα ρίχνουμε ΟΛΑ στον αναρχοαυτόνομο, στον προβοκάτορα και στον κακοποιό του ποινικού δικαίου.
    Σίγουρα Αλουφάνιε η εικόνα μένει και κερδίζει τις εντυπώσεις.
    Και την πλασάρουν και την εκμεταλλεύονται με τον καλύτερο τρόπο και η εξουσία και τα παπαγαλάκια της.
    Εμείς όμως? ‘Οταν δεν παραδεχόμαστε αυτό που συνέβη, μήπως και μείς σε μια ΕΙΚΟΝΑ ποντάρουμε?
    Το ξαναλέω. Αν δεν δούμε αυτό που συνέβη, αν δεν το παραδεχθούμε, αν δεν μας προβληματίσει, αν δεν το συζητήσουμε κι αν εν τέλει δεν το κατανοήσουμε για να μπορέσουμε να το ερμηνεύσουμε και να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε (πράγμα που καθόλου δεν σημαίνει ότι χαϊδεύουμε οποιονδήποτε), θα το χάσουμε το παιχνίδι οριστικά. Σαν αριστερά εν γένει και σαν γονιός ο καθένας μας. Και σαν αριστερά μεν, θα μείνουμε να μετράει ο καθένας τα ψηφαλάκια του προσπαθώντας να τη βγεί στον άλλο, σαν γονείς δε, θα μείνουμε να κοιτάμε σαν χαζοί την γενιά, στην οποία το μόνο που έχουμε να προσφέρουμε είναι μια ζωή χειρότερη από τη δική μας και έναν κόσμο να ζήσουν που και μείς οι ίδιοι σιχαινόμαστε… Και να μην παραξενευτούμε αν την επόμενη φορά οι πέτρες κι οι μολότωφ αντί σε μαγαζιά, πέσουν κατ’ευθείαν στο δικό μας κεφάλι.
    Nτ.

  33. 11/12/2008 6:36 μμ

    την καλησπερα μου…

  34. 11/12/2008 9:55 μμ

    Ουφ .. χαίρομαι που δεν «μεγαλώσατε» κι εσείς.
    Μου το στειλαν μόλις και είπα να το .. καρφιτσώσω εδώ (κάνοντας κατάχρηση φιλοξενείας). Είναι η επιστολή των φίλων του Αλέξη και γράφει:
    «Δεν είμαστε τρομοκράτες, ‘κουκουλοφόροι’, ‘γνωστοί – άγνωστοι’. Είμαστε τα παιδιά σας. Αυτοί, οι γνωστοί- άγνωστοι… Κάνουμε όνειρα -μη σκοτώνετε τα όνειρά μας! Έχουμε ορμή -μη σταματάτε την ορμή μας. Θυμηθείτε. Κάποτε ήσασταν νέοι κι εσείς. Τώρα κυνηγάτε το χρήμα, νοιάζεστε μόνο για τη ‘βιτρίνα’, παχύνατε, καραφλιάσατε, ξεχάσατε.

    » Περιμέναμε να μας υποστηρίξετε. Περιμέναμε να ενδιαφερθείτε, να μας κάνετε μια φορά κι εσείς περήφανους. Μάταια. Ζείτε ψεύτικες ζωές, έχετε σκύψει το κεφάλι και περιμένετε τη μέρα που θα πεθάνετε. Δεν φαντάζεστε, δεν ερωτεύεστε, δεν δημιουργείτε! Μόνο πουλάτε κι αγοράζετε. Υλη παντού. Αγάπη πουθενά. Πού είναι οι γονείς; Πού είναι οι καλλιτέχνες;

    Γιατί δεν βγαίνουν έξω να μας προστατέψουν; μας σκοτώνουν. Βοηθήστε μας…».

  35. 11/12/2008 10:49 μμ

    Όλα τα πες Ντ.
    Γεια στο στόμα σου!!!!

  36. 11/12/2008 11:00 μμ

    Ποιό πλιάτσικο???

  37. 11/12/2008 11:53 μμ

    Ο πόνος των μαθητών για τον άδικο θάνατο του 15χρονου Αλέξη Γρηγορόπουλου, ξεπέρασε τα σύνορα και ενώθηκε με τις φωνές εφήβων και νέων από άλλες ευρωπαϊκές, και όχι μόνο, χώρες.

    Οι απανταχού Έλληνες, από την Κυριακή διαδηλώνουν στη Γαλλία, τη Γερμανία, τη Μ. Βρετανία, τη Ρώμη, την Ολλανδία, την Ισπανία, τη Δανία, τη Ρωσία, τις ΗΠΑ και την Κύπρο. Άλλοτε ειρηνικά και άλλοτε η οργή γίνεται κραυγή και προκαλούνται βίαια επεισόδια που οδηγούν μέχρι και σε συλλήψεις.

    vloutis.wordpress.com
    vloutis.blogspot.com

  38. 12/12/2008 1:58 πμ

    Αγαπητέ Αλλουφάνιε, εξακολουθείς να υποστηρίζεις το Kώμα μετά από τα εγκώμια του Καρατζαφέρη και του Greek alert προς τη συντρόφισσα Αλέκα; Μετά την απόλυτη σύμπνοια της ηγεσίας του ΚΚΕ με τις κυβερνητικές θεωρίες συνωμοσίας για την ταυτότητα των «κουκουλοφόρων»; Μετά τη λάσπη που εκτοξεύεται καθημερινά εναντίον του ΣΥΡΙΖΑ; Μετά το γελοίο θέαμα των πανό που ανέμιζαν καθώς έτρεχαν να φύγουν από την προχθεσινή διαδήλωση; Μετά την απόπειρα καταλήψεων με ημερομηνία λήξης σε πανεπιστήμια; Μετά το τελευταίο παραλήρημα της Κανέλη για μπράβους νυχτερινών κέντρων που παριστάνουν τους εξεγερμένους νέους;

    Τι άλλο χρειάζεται πια για να καταλάβει και ο τελευταίος κομμουνιστής σ’ αυτή τη χώρα ότι το ΚΚΕ έχει μεταμορφωθεί σε ένα ακροδεξιό κόμμα με αριστερούς ψηφοφόρους;

    Δεν σου επιτίθεμαι προσωπικά, γιατί σε εκτιμώ και ξέρω ότι κατά καιρούς έχεις επιδείξει «αποκλίνουσα συμπεριφορά» από την επίσημη γραμμή του Κώματος. Και φυσικά δεν προσπαθώ να πείσω ούτε εσένα ούτε κανέναν να ψηφίσετε άλλη παράταξη. Όμως μήπως είναι καιρός να πιέσετε για να αλλάξει αυτή η ελεεινή ηγεσία που το μόνο που κάνει είναι να σιγοντάρει τη Δεξιά; Όχι τίποτα άλλο, αλλά είναι προσβολή για τους αγώνες τόσων και τόσων συντρόφων αυτό το ρεζιλίκι…

  39. Καναλιώτης permalink
    12/12/2008 3:54 πμ

    @Elikas Τον αδικείς τον Αλλού. Αυτός εδώ ο χώρος υποστηρίζει θέσεις και κάνει κριτική (και αυτοκριτική ενίοτε). Δεν νομίζω ότι πρέπει να κάνει κάτι περισσότερο για να το μάθω εγώ και εσύ. 😉

  40. 12/12/2008 9:36 πμ

    Καναλιώτη, όπως έγραψα και παραπάνω, εκτιμώ τον Αλλού (και τους υπόλοιπους ανοιχτόμυαλους κομμουνιστές) γιατί έχουν πάντα το θάρρος να εκφράζουν τη γνώμη τους ελεύθερα και χωρίς παρωπίδες.

    Χωρίς καμία διάθεση να παραστήσω τον μπάτσο της πολιτικής ορθότητας, κάνω έκκληση σε όσους ψηφίζουν ΚΚΕ και έχουν πρόσβαση στο δημόσιο λόγο να μην αφήσουν ασχολίαστη την προδοτική στάση της ηγεσίας του Κώματος.

    Αν ψήφιζα ΚΚΕ και έβλεπα αυτά τα αίσχη, θα έκραζα και την Αλέκα και όλους τους καραγκιόζηδες που επιμένουν να λειτουργούν διασπαστικά για να διαφυλάξουν ποσοστά και επιρροή στα συνδικάτα. Το πολύ-πολύ να με διέγραφαν. Δεν θα ήμουν και ο πρώτος άλλωστε…

  41. 12/12/2008 10:50 πμ

    Όταν γίνεται γενική συζήτηση, προτιμώ να απαντάω κι εγώ γενικά… Γι΄αυτό και δεν απάντησα ένα προς ένα τα σχόλια αυτού του ποστ. Ο Έλικας όμως μου απευθύνεται προσωπικά οπότε οφείλω ν’ απαντήσω.
    ————
    @ Elikas:
    Ποιο είναι το …έγκλημα του ΚΚΕ ακριβώς;
    Ότι είπε με άκομψο τρόπο, αυτό που εγώ λέω με ποιο κομψό…
    Οι κουκουλοφόροι δεν συνεισφέρουν στους λαϊκούς αγώνες όταν καίνε περίπτερα, μαγαζιά και βιβλιοθήκες.
    Κάτω από την κουκούλα του αντιεξουσιαστή μπορεί άνετα να κρυφτεί ο ασφαλίτης, ο χαφιές, ο προβοκάτορας, ο μπράβος, και να δράσει με τέτοιο τρόπο ώστε να συκοφαντηθούν οι λαϊκές διεκδικήσεις.
    Θυμάσαι πόσες φορές μεγάλες εργατικές ή φοιτητικές κινητοποιήσεις σκεπάστηκαν από τον καπνό και τα αποκαϊδια που άφησαν πίσω τους οι»θερμοκέφαλοι»; Ποιος μιλάει την επόμενη μέρα για τα αιτήματα των διαδηλωτών όταν τα ΜΜΕ ασχολούνται μόνο με το καμένο περίπτερο;
    Το ΚΚΕ πιστεύει ότι κάτω από τις κουκούλες αυτές έχει παρεισφρήσει ένας μηχανισμός που δρα σαν «πασαδόρος» στους επίσημους κρατικούς μηχανισμούς καταστολής.
    Το ΚΚΕ θέλει να προφυλάξει τις εκδηλώσεις του και από τους μπάτσους και από τους κουκουλοφόρους. Δικαίωμά του.
    Το ΚΚΕ πιστεύει σε ένα «οργανωμένο, περιφρουρημένο, λαϊκό, εργατικό κίνημα, που καθορίζει στόχους πάλης, ενάντια στη γενική πολιτική γραμμή της πλουτοκρατίας, σε κατεύθυνση ρήξης – ανατροπής με την εξουσία των μονοπωλίων και όχι με τυφλά χτυπήματα στο πουθενά.»
    Όποιος πιστεύει τα ίδια, το ψηφίζει.
    Όποιος διαφωνεί, ψηφίζει κάτι άλλο.

    Τώρα για το ποιος είναι δεξιός και ακροδεξιός, τι να συζητήσουμε;
    Δεξιοί είναι αυτοί που ψηφίζουν μαζί με τους δεξιούς τις ευρωσυνθήκες, τους τρομονόμους, τα νομοσχέδια που ψαλιδίζουν τα εργασιακά δικαιώματα και τις δημοκρατικές μας ελευθερίες.
    Στο μόνο που διαφωνώ με το ΚΚΕ είναι ότι δεν θέλω να θεωρήσω τον ΣΥΡΙΖΑ αντίπαλο. Θέλω να αφήσω μέσα μου μια πόρτα ανοιχτή ότι κάποτε μπορεί να υπάρξει στην Ελλάδα μια ευρύτερη αριστερή- δημοκρατική παράταξη που να διεκδικήσει και να εξασφαλίσει 5-10 στοιχειώδη πράγματα, σημαντικά και απαραίτητα για τον λαό μας (Παιδεία, Υγεία, Εργασία, Δημοκρατικοί θεσμοί κλπ κλπ).
    -Υ.Γ: τα κώμα-κόμμα τα θεωρώ πολύ φτηνά λογοπαίγνια για σένα. Μπορείς και καλύτερα.

  42. 12/12/2008 11:48 πμ

    OK Allu, μου απάντησες. Μόνο που το Κόμμα (αφού το προτιμάς έτσι) κατηγορεί ευθέως και ανυπόστατα ένα άλλο Αριστερό κόμμα (και όχι κεντροαριστερό, σοσιαλδημοκρατικό ή οτιδήποτε άλλο) ότι χαϊδεύει αυτιά τραμπούκων ή ακόμα κι ότι τους υποκινεί στους βανδαλισμούς. Εντελώς τυχαία, αυτό ακριβώς είναι και το ποίημα της δεξιότατης κυβέρνησης και των ακροδεξιότατων «πατριωτών» (όπως και με την ερμηνεία για τις περσινές φωτιές, που πάλι σιγοντάριζε το ΚΚΕ). Είναι άλλο πράγμα το να λες ότι στους εξεγερθέντες (μαθητές, φοιτητές, κλπ) μπορεί να έχουν παρεισφρύσει παρακρατικοί και άλλοι παράγοντες αποσταθεροποίησης και είναι εντελώς άλλο πράγμα το να σπιλώνεις έναν πολιτικό χώρο που μοιράζεται κάποιες από τις θεμελιώδεις αρχές σου και έχει πολλάκις καταδικάσει την τυφλή και αλόγιστη βία.

    Αναρωτιέμαι, αν ο νεκρός πιτσιρικάς ήταν μέλος της ΚΝΕ, θα υπήρχε η ίδια αντίδραση;

  43. alekos permalink
    12/12/2008 3:08 μμ

    Το σχέδιο των ταραχών ήταν καλά σχεδιασμένο κσι ενορχηστρωμένο από τα γνωστά κέντρα.
    Οι αφίξεις εισαγόμενων αντιεξουσιαστών είχαν γίνει γνωστές προ πολλού.
    Ποιός θα μας πει τελικά την αλήθεια?
    Βρήκα ένα άρθρο στο politis-gr που μπορεί να σας φανεί ενδιαφέρον.Το «παζλ» αρχίζει και συμπληρώνεται…

  44. ουγκ, ουγκ! permalink
    12/12/2008 3:14 μμ

    @ ελικας

    1) διαβασε αυτο το ποστ: Τα ψεύτικα μοντέλα επανάστασης (..το βρώμικο κράτος είναι πάντα εδώ…) στο μπλογκ http://regimientocinqo.wordpress.com/

    2) Το ΚΚΕ ποτε δεν ταυτισε το ΣΥΝ με τους κουκουλοφόρους, ουτε ειπε οτι υποκινεί κατι τέτοιο. Είπε ότι «χαϊδευει αυτιά», δηλαδή δεν περιφρουρει, δεν προστατευει το κίνημα και τους νεολαίους απο τα στοιχεία αυτά. Και πολύ περισσότερο δεν τα απομονώνει, αλλά τα αναγορεύει σε «κίνημα». Απτό παράδειγμα στη Θεσσαλονίκη, μια μέρα πριν η Αλέκα κανει αυτές τις δηλώσεις, κομμάτι τέτοιων προβοκατόρων επιτέθηκαν στα γραφεία του ΚΚΕ αποσπώμενοι απο την ουρά του μπλοκ του ΣΥΝ.

    3) Το ΚΚΕ δεν τσουβαλιάζει όλους τους «αναρχικούς». Ρητά και κατηγορηματικά λέει οτι ο «σκληρός πυρήνας» τους είναι ένας εσμός προβοκατόρων, ανθρώπων που καμία δουλεια δεν έχουν με το κίνημα, μαζί με τους οποίους δρουν και κάποιοι θερμοκέφαλοι που θεωρούν οτι το σπασιμο τζαμαρίας ειναι πράξη επαναστατική, (είναι αυτό το κομμάτι ανθρώπων που ο Λένιν είχε περιγράψει ως «χρήσιμους ηλίθιους»).

    4) Σ’ αυτή τη χώρα κουκούλες φορούυσε μόνο μια κατηγορία ανθρώπων, οι δοσίλογοι της κατοχής. Από την άλλη οι αγωνιστές αρνούνταν να τη βάλουν ακόμα και μπρος στο θάνατο, οταν τους την έδιναν οι εκτελεστές τους στο απόσπασμα.

  45. 12/12/2008 3:20 μμ

    Πλιάτσικο από πλιάτσικο όντως έχει διαφορά, ΑλουΦάνη. Όπως έχει διαφορά κι ο Πακιστανός, που κάνει πλιάτσικο για να γεμίσει το στομάχι του από τον Ταλιμπάν που (φέρεται να) είπε η Λιάνα Κ. ότι συμμετέχει στα επεισόδια.
    Επίσης η ΚΕ του ΚΚΕ δεν έχει καμία αρμοδιότητα να αποφασίζει κλείσιμο και εκκένωση σχολών, όπως η Πάντειος. Έτσι είπαν, τουλάχιστον, οι ΚΚΕδες που την έκλεισαν.
    Λυπάμαι που την ώρα της αστυνομοκρατίας το ΚΚΕ κάνει λόγο για σωματέμπορους και ταλιμπάν.

  46. 12/12/2008 3:22 μμ

    Ωραία. Τώρα επικαλείται την αξιοπιστία της Παπαρήγα το κάθε εθνίκιο που θέλει να θολώσει τα νερά με θεωρίες συνωμοσίας. Αφγανοί πράκτορες των Ταλιμπάν, μυστικό σχέδιο της CIA να ρίξει τον Καραμανλή και γενική επίβλεψη Αλαβάνου.

    Μπράβο Αλέκα! Άξιος ο μισθός σου. Κατάφερες να μετατρέψεις μια εξέγερση νέων σε τρομοϋστερία χουντικών.

    Και για κερασάκι στην τούρτα, δείτε τι είχε ανακοινώσει το ΚΚΕ για τις ταραχές στη Γαλλία το 2005:

    http://naftilos.blogspot.com/2008/12/blog-post_6527.html

  47. ουγκ, ουγκ! permalink
    12/12/2008 3:38 μμ

    Είστε και οι δύο θύματα της ενημέρωσης τύπου «Ελευθεροτυπία»…
    Αν δεν γνωρίζετε ΜΗ ΜΙΛΑΤΕ ΕΚΤΙΘΕΣΤΕ!!!

    1) το περι ταλιμπάν δεν ήταν ρατσιστικο. Ήταν μια άψογη παρομοίωση της ΑΛΕΚΑΣ για τους «κουκουλοφόρους» πολλούς απο τους οποίους δημιούργησε το κράτος και εν συνεχεία έχασε τον έλεγχο σε μερικούς από αυτούς. Όπως ακριβώς οι Αμερικάνοι δημιούργησαν τους ταλιμπάν και στη συνέχεια χασαν τον ελεγχό τους.
    Πάρε και το λινκάκι απο το «ριζοσπάστη» να ‘χεις να λες κύριε λασπολόγε: http://www1.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=4854551

    Μη συγκρίνετε την εξέγερση που όντως υπήρχε στα banlieux με αυτα που ζούμε εδώ. Άλλες συνθήκες των παρισινών προαστίων με τους εκατοντάδες χιλιάδες αθλίων και άλλο τα εξάρχεια των 300- 500 κουκουλοφόρων.
    Και μη τολμήσει να πει κανείς οτι σε αυτούς βαζει το κόμμα και τα παιδιά που πετουν αυθόρμητα νεράντζια στους μπάτσους…

    Επίσης στη Γαλλία φίλε μου υπάρχει ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΚΕΝΟ… ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΠΑΡΑ ΜΙΑ ΑΙΣΧΡΗ ΚΑΡΙΚΑΤΟΥΡΑ που αυτοβαφτίζεται κομμουνιστική και είναι ανυπόληπτη πλέον…

  48. 12/12/2008 4:16 μμ

    Ντροπή. Σκέτο.

  49. 12/12/2008 4:27 μμ

    Σήμερα, 12/12, ανάψτε ένα κερί στο μπαλκόνι σας για τον Αλέξη.

    Αν δεν έχετε, κάνει και στο παράθυρο.

    vloutis.wordpress.com
    vloutis.blogspot.com

  50. 12/12/2008 4:28 μμ

    Αγαπητέ αυτοαποκαλούμενε «Ουγκ, Ουγκ!»
    Όντως δεν υπάρχει ΚΚ στη Γαλλία. Ποία η σχέση;
    Μετά, ίσως προσέξατε ότι εδώ (και τώρα) δεν μιλάμε για 300-500 κουκουλοφόρους. Πώς μπόρεσαν ξαφνικά οι 300-500 να γίνουν μερικές χιλιάδες;

  51. 12/12/2008 4:29 μμ

    Α, και δεν εννοούσα αυτό το δημοσίευμα. Εννοούσα το άλλο, του Αδέσμευτου Τύπου του Ρίζου, όπου αναφέρονταν οι Ταλιμπάν…

  52. ουγκ, ουγκ! permalink
    12/12/2008 5:24 μμ

    @ φίλε «σκυλε της Β. Κ.»

    Η πηγή σου δεν ειναι αξιόπιστη. Ο «ριζοσπάστης» απηχεί της θέσεις του ΚΚΕ. Μην αναπαράγεις λοιπόν τον οχετό του «δεξιότατου» κυρίου Ρίζου.

    Το αλλο ερώτημα που θέτεις ειναι μέρος μιας μακράς συζήτησης. Οι κουκουλοφόροι που τα σπάνε ειναι ελάχιστοι και μετρώνται σε μερικες εκατοντάδες. Ειναι καλά οργανωμένοι σε ομάδες με σχέδιο που ειναι σίγουρα κεντρικό.

    Χιλιάδες ειναι οι μαθητές που κινητοποιούνται αυθόρμητα και οργανωνμένα, χιλιάδες ειναι οι φοιτητές που επισης κινητοποιούνται, δεκάδες χιλιάδες ήταν οι ειρηνικοί διαδηλωτές σε ολη την Αθηνα και έφτασαν, πλησιάζοντας τις εκατονταδες πανελλαδικά την Τετάρτη στην απεργία. Κατι βέβαια που ο κύριος Ρίζος και ο Αδέσμευτος τυπος του αποσιωπά συστηματικά οπως ολα τα ΜΜΕ.

    Τωρα, το ΚΚΓ (PCF) μεχρι τις αρχες της 10ετιας του 90′ ηταν πανίσχυρο στα banlieux, μεχρι τότε οι εργαζόμενοι εκει, και απεργούσαν και διεκδικούσαν και κατακτουσαν εστω και ενα λιγο καλύτερο επίπεδο ζωής. Απο τη σοσιαλδημοκρατικοποιηση του ομως και έπειτα, ολη τη δεκαετια του 90′ -00′ έπεσε σε ανυποληψία και ο αγώνας αυτών των ανθρώπων δε έβρισκε μια στοχευμενη διέξοδο, προς τον καπιταλισμό. Εκεί όντως είχαμε μια εξέγερση αθλίων η οποία στο τέλος βέβαια επειδή δεν υπήρχε ενα υπέυθυνο ριζοσπαστικο κινημα και κόμμα να την καθοδηγησει, κατέληξε αν δε θυμάσαι στο να βγεί ο Σαρκοζί (ο ανθρωπος που ειχε αποκαλέσει «καθάρματα και αποβράσματα» πολλα δολοφονημένα σαν τον Αλέξη παιδιά) πρόεδρος της Γαλλίας και η εκμετάλευση να συνεχίζεται 2πλασια και 3πλασια…

  53. 12/12/2008 6:30 μμ

    Για σου Μάρξ,
    θα συναντηθεί ποτέ το «από κάτω» με το
    «από πάνω»;
    Ή ο καθένας τη σουπίτσα του;

  54. Ντ. permalink
    12/12/2008 11:05 μμ

    Aγαπητέ Ούγκ Ούγκ,
    Εσύ αναγνωρίζεις δύο θύματα της ενημέρωσης τύπου “Ελευθεροτυπία”… και γω ένα θύμα της της «ενημέρωσης» τύπου Ριζοσπάστη. Και μη μου πείς ότι μιλώ χωρίς να γνωρίζω, τον διαβάζω καθημερινά, όπως άλλωστε και τον Πρετεντέρη- αν μ’εννοείς-.
    Αν λοιπόν δεν γνωρίζεις, αγαπητέ Ούγκ Ούγκ (γιατί με ενημέρωση από τον μοναδικό και αυθεντικό φορέα της αλήθειας είναι δεδομένο ότι δεν γνωρίζεις), ΜΗ ΜΙΛΑΣ. ΕΚΤΙΘΕΣΑΙ!!! Τα Παρισινά banlieux, είναι μιά πολύ πονεμένη ιστορία για το ΚΚΓ (PCF) που πράγματι κάποτε ηταν εκεί πανίσχυρο . Το πανίσχυρο λοιπόν ΚΚΓ, όταν με τη συναίνεση της «κόκκινης» σιωπηρής πλειοψηφίας των banlieux αυτών, κάποιοι έσπρωχναν -κυριολεκτικά- μετανάστες στις ράγες του μετρό, στην καλύτερη περίπτωση έκανε την πάπια. Αυτή η σιωπηρή πλειοψηφία λοιπόν, βρήκε τελικά στον Λε Πεν έναν πολύ αυθεντικότερο εκφραστή του ρατσισμού, του συντηρητισμού και του εθνικισμού της και έγινε «μαύρη» σιωπηρή πλειοψηφία, γυρνώντας τη πλάτη στο ΚΚΓ και αδιαφορώντας παντελώς για την σοσιαλδημοκρατικοποίησή του ή όχι. Αυτά, εν ολίγοις και με πολύ απλά λόγια.
    Αγαπητέ Ούγκ Ούγκ, δεν θα ταν κακό να διαβάσεις και κάτι άλλο από τον Ριζοσπάστη, τον Οδηγητή και τις εκδόσεις της Σ.Ε. Αν όχι για άλλο λόγο, τουλάχιστον για να έχεις δική σου άποψη. Και ίσως τότε μπορέσεις να δείς ότι τα εργαλεία που το Κόμμα προσφέρει καταρχήν για την ερμηνεία και στη συνέχεια για την καθοδήγηση οποιουδήποτε κινήματος, είναι πολύ φτωχά.
    Ντ.

  55. 12/12/2008 11:17 μμ

    Aυτή την ώρα…

    Περίπου 100 μαθητές πραγματοποιούν καθιστική διαμαρτυρία στο Σύνταγμα, μπροστά στο μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη, κρατώντας κεριά.

    Για τον Αλέξη…

    vloutis.wordpress.com
    vloutis.blogspt.com

  56. Καναλιώτης permalink
    13/12/2008 2:25 πμ

    «Ελεύθερος»
    «Εναντίον των αλητών του ΣΥΡΙΖΑ οι νοικοκυραίοι. Σ’ όλη την Ελλάδα πήραν στο κυνήγι τους κουκουλοφόρους – ληστοσυμμορίτες». […] Η γ.γ. του ΚΚΕ ευθέως κατηγόρησε τον ΣΥΡΙΖΑ ότι χαϊδεύει τους κουκουλοφόρους . Δεν τους στηρίζει αλλά τους… χαϊδεύει. Η κ. Παπαρήγα ετόλμησε να πει όσα λέγει ολόκληρη η υγιής κοινωνία ανεξαρτήτου πολιτικού χρώματος. […] Οι θέσεις όμως τόσο του Βύρωνα Πολύδωρα όσο και της γ.γ. του ΚΚΕ αλλά και του ΛΑΟΣ έχουν έναν κοινό παρονομαστή: ότι το κόμμα των κ. Αλαβάνου και Τσίπρα συνδέεται με την τρομοκρατία των κουκουλοφόρων και των συμμοριών […] Στο κόμμα αυτό πρέπει να μπει η αρχή ξεπλύματος βρώμικου χρήματος. Διότι οι πολιτικές δυνάμεις το συνδέουν με την πολιτική τρομοκρατία, την οποία εξαπολύουν οι αναρχοληστοσυμμορίες. Πρέπει να δούμε αν στα ταμεία ρέει χρήμα από ληστείες ή από άλλες δουλειές».

    Για μια ακόμη φορά το ΚΚΕ ταυτίζεται με την ΝΔ. Αυτή την φορά και με το ΛΑΟΣ δίνοντας την εντύπωση δεξιού κόμματος με αριστερούς ψηφοφόρους.
    Δίνει την ευκαιρία σε ότι πιο ακροδεξιό και συντηρητικό υπάρχει στην χώρα μας να σπεκουλάρει ξεδιάντροπα χρησιμοποιώντας το όνομά του ΚΚΕ.
    Οι δηλώσεις Παπαρήγα, Λιάνας Κανέλλη και Γκόγκα δυναμιτίζουν όποια ασυνείδητη ή ενσυνείδητη προσπάθεια προσέγγισης γίνεται μεταξύ των αριστερών. Η «αριστερή» στροφή στο συνέδριο με την προσέγγιση των θέσεων που είχα και άλλα ρεμάλια σαν και μένα πριν 30 χρόνια στην ΟΜΛΕ και στο ΚΚΕ μ-λ αποσκοπεί να απομονώσει την βάση του και να την αποκόψει από την κοινωνία.

    Το κλείσιμο της Παντείου της Φιλοσοφικής Αθηνών της Φιλοσοφικής Θεσσαλονίκης των ΤΕΙ Πειραιά πετώντας έξω όλους τους φοιτητές και το διοικητικό προσωπικό ανακοινώνοντας τους ότι «είναι απόφαση της ΚΕ του ΚΚΕ» δείχνει την παλιά γνώριμη ΚΝΕ και εργατικό του ΚΚΕ των γεγονότων του Χημείου του 1989.

    Όταν εκεί έξω υπάρχει ένα κίνημα η ηγεσία του ΚΚΕ κινδυνολογεί μαζί με την ΝΔ και το ΛΑΟΣ.

    Δεν έχουμε κανένα λόγο (εγώ, εσύ, ο έλικας και όλοι οι άλλοι) να καταδικάσουμε το πλιάτσικο γιατί θεωρούμε ότι είναι δεδομένο ότι το μικρομάγαζο που καταστρέφεται είναι ένας από εμάς και όχι ο εχθρός. Ακόμη περισσότερο όταν ο Ροντούλης του ΛΑΟΣ σου ζητάει επίμονα μια καταδίκη αισθάνεσαι ότι αν το κάνεις θα έχεις κάνει «δήλωση».

    Αυτή η εξέγερση των νέων έχει (έστω και πρόσκαιρα) δώσει μια ελπίδα και την απαρχή να ξεπηδήσει ένα όραμα για τους νέους.
    Το βλέπω στα μάτια τους. Σαν να έχουν ξυπνήσει. Σαν να έχει καθαρίσει το βλέμμα τους. Σαν να βλέπουν πιο μακριά τώρα. Σαν να έχουν τώρα περισσότερη ορ΄γη, κατανόηση, αγάπη.

    Ελπίζω και εμείς οι «ώριμοι» κάτι να καταλάβουμε απ’ όλα αυτά, κάτι να θυμηθούμε από τα παλιότερα και ίσως να αρχίσουμε να ξαναερωτευόμαστε όπως μας έγραφαν τα παιδιά σε μια προκύρηξή τους.

    Το συγκεκριμένο δεν απευθύνεται στον Αλλού που τον εκτιμώ αλλά κάποιες σκέψεις μου για διάβασμα και πέταμα. Για τον Αλλού ισχύει αυτό που έγραψα χτες εδώ δλδ ότι «Αυτός εδώ ο χώρος υποστηρίζει θέσεις και κάνει κριτική (και αυτοκριτική ενίοτε). Δεν νομίζω ότι πρέπει ο Αλλού να κάνει κάτι περισσότερο για να το μάθω εγώ και εσύ. (εννοώ πχ κριτική στο κόμμα του εδώ)».

  57. Ούγκ, Ούγκ! permalink
    13/12/2008 1:37 μμ

    @ Ντ.
    Σε καμία περίπτωση δεν εννοώ, ότι η μοναδική αλήθεια βρισκεται στο «ρίζοσπαστη». Αν ήταν έτσι οι χιλιάδες τίμιοι δημοσιογράφοι εκτος ρζοσπάστη, θα κολλούσαν μπρίκια, κατι που δε θεωρώ οτι κάνουν. Πιο πάνω με οργή, ανακάλυψα ότι διαδίδεται ένα ψέμα, μια συκοφαντία. Γι’ αυτό εβαλα ενα λίνκ να αποκαταστήσω την αλήθεια. Και αν κάποιος θέλει να καταλάβει τι λέω το καταλαβαίνει.
    Δεν ειναι δυνατό να αποδίδεται σε ένα κόμμα μια πρακτική που ποτέ μα ποτέ δεν ακολούθησε και ιδιαίτερα με αναφορά σε πηγή μιας εφημερίδας που το αντιπολιτεύεται σκληρά (Αδεσμευτος ριζου). Και επισης αν δε το ξερεις το ΚΚΕ εχει την τιμιότητα να λέει πως ο ριζοσπάστης είναι Οργανο της Κ.Ε. και φίλε μου ναι, αν θες να δείς επίσημα αυτο που υποστηρίζει το ΚΚΕ, μόνο στο ριζοσπάστη θα το βρεις.

    Άλλο ζήτημα ειναι τώρα η ερμηνεία αυτής της θέσης. Την ερμηνεία φίλε μπορεις να την κάνεις κι εσυ κι εγω, συμφωνα με αυτά που πιστεύεις. Όμως άλλο ερμηνεια μιας θέσης και άλλο η θέση, καθεαυτή. Τη θέση καθεαυτή αν θες να εισαι τίμιος θα την βρείς στο Ριζοσπάστη για το ΚΚΕ, στην Αυγή για το ΣΥΝ κτλ κτλ

    Για το ΚΚΓ λέμε ακριβώς τα ίδια πράγματα, επομένως αν εκτίθεμαι εγώ εκτιθεσαι κι εσύ!!!

  58. Ούγκ, Ούγκ! permalink
    13/12/2008 1:49 μμ

    Στο παραπάνω κατεβατό του καναλιώτη δεν αξίζει να απαντά κανείς, υπάρχει μια λέξη που χαρακτηρίζει απολυτα τα γραφόμενα.. Πασοκιά!

  59. 13/12/2008 2:43 μμ

    Tα γεγονότα του Χημείου δεν έγιναν το 1989.
    Ή είναι άσχετοι ορισμένοι ή σκέτα προβοκάτορες.
    (προβοκάτορας σε βλογ: big fuckin’ deal)

  60. Καναλιώτης permalink
    13/12/2008 4:29 μμ

    γραψε λάθος το 1979 και ήμουν μέσα

  61. 13/12/2008 11:06 μμ

    @Συντρόφισσες, σύντροφοι και λιγότερο…σύντροφοι:
    Έγραψα την γνώμη μου, γράψατε την γνώμη σας, δεν έχει κανένα νόημα να μετατραπούν τα σχόλια του ποστ αυτού σε μια διελκυστίνδα φιλο-ΚΚΕ και αντι-ΚΚΕ απόψεων.
    Η γνώμη μου (μας) είναι ότι το ΚΚΕ είναι ένα αγωνιστικό αριστερό κόμμα που μάχεται εδώ κι ένα αιώνα, με συνέπεια, παρά τα όποια λάθη του, η γνώμη κάποιων άλλων είναι ότι το ΚΚΕ είναι ξαδερφάκι του ΛΑΟΣ… Πιστεύει κανένας ότι θα βγάλει σε κάποια άκρη μια τέτοια κουβέντα; Το πιο πιθανό συμπέρασμα μιας τέτοιας συζήτησης θα είναι το «ναι, αλλά κι εσείς γιατί βασανίζετε τους μαύρους; »
    Φυσικά δεν πρόκειται να λογοκρίνω καμία άποψη… Απλά δεν θα πάρω μέρος σε μια τέτοια κουβέντα . Οι μέρες αυτές μας προτρέπουν να ψάξουμε αυτά που μπορούν να μας ενώσουν. Κανένας δεκαπένταχρονος δεν νοιάζεται για το ποιος πλάκωσε ποιον στο Χημείο το 1979.
    —————-
    @Σύλβια: Ρωτάς : «θα συναντηθεί ποτέ το “από κάτω” με το“από πάνω”; »
    Απαντάω: κάτσε πρώτα να συναντηθεί «το μέσα» με «το έξω μας»…
    Και βλέπουμε…
    🙂

  62. 14/12/2008 12:50 μμ

    Καθυστερημένα είδα την τροπή που πήρε η κουβέντα, οπότε θα καταθέσω κι εγώ τον οβολό μου.

    Η ηγεσία του ΚΚΕ, σε αντίθεση από τον φίλτατο ιστολόγο, όχι μόνο θεωρεί τον Σύριζα/Συν αντίπαλο αλλά και διακατέχεται από άγχος να μη συμπέσουν κάπου, έστω και επιμέρους, οι θέσεις των δύο κομμάτων.

    Στο προκείμενο θέμα, φυσικά και είχε δικαίωμα και καθήκον η Αλέκα Παπαρήγα να κάνει κριτική στον Συν/Σύριζα, αλλά σε μένα έκανε εξαιρετικά αλγεινή εντύπωση το γεγονός ότι έκανε την κριτική βγαίνοντας από το Μαξίμου. Μου θύμισε τους μαρτυριάρηδες συμμαθητές, που όταν τους φώναζαν στο γραφείο του διευθυντή έλεγαν «δεν το έκανα εγώ, το έκανε ο Μπουζαλάκης».

    Επίσης, έχω βαρεθεί να παίρνω από δεξιές και εθνικιστικές λίστες και ιστολόγια, αναδημοσιεύσεις άρθρων του Ριζοσπάστη και επαίνους για την υπεύθυνση στάση του. Και αυτό δεν έγινε μόνο τώρα, αλλά και λίγο παλιότερα, όταν το ΚΚΕ, φτύνοντας την ιστορία του, ανακάλυψε ότι δεν υπάρχει σλαβομακεδόνικη μειονότητα -το ίδιο ΚΚΕ που έχει τον τίτλο τιμής ότι έσπασε την «εθνική ενότητα» του 1992 (αλλά ας μην ξεστρατίσει η συζήτηση εκεί).

    Θυμάμαι πως οι παλιοί λέγανε «τι λάθος έχω κάνει για να με χειροκροτούν αυτοί οι κανίβαλοι». Και βαρέθηκα να βλέπω σύσσωμο το πολιτικό φάσμα να επιτίθεται στον Σύριζα (πράγμα που όπως φαίνεται αποδίδει, αν πιστέψουμε ένα πρώτο γκάλοπ).

    Οπότε, εγώ είμαι με τον Μπουζαλάκη.

  63. 14/12/2008 12:51 μμ

    Στην δεύτερη παράγραφο: «σε αντίθεση με», όχι «σε αντίθεση από».

  64. leme twra permalink
    14/12/2008 1:34 μμ

    @ σαραντάκος
    Οι ίδιες εθνικιστικές σελίδες έδιναν συγχαρητήρια στο ΚΚΕ και για τη στάση του στους βομβαρδισμούς στη Σερβία και στο σχέδιο Αναν.Εκεί είχε άδικο το ΚΚΕ?Επίσης το καλοκαίρι αυτές είχαν κάνει την αισχρή προβοκάτσια περί των οικονομικών του ΚΚΕ (και όλοι θυμόμαστε τη στάση του ΣΥΡΙΖΑ αλλά τέλος πάντων).Μπορεί το μέρος να μην ήταν το ιδανικό αλλά οι δηλώσεις επρεπε να γίνουν.Α και εγώ καμία δημοσκόπηση δεν πιστεύω!Αλλοι τις θεοποιούν.Και σίγουρα όταν βγάλει η Ελευθεροτυπία ο ΣΥΡΙΖΑ θα έχει 15% και το ΚΚΕ 5% και το λέω απο τώρα!

  65. Aris permalink
    14/12/2008 2:27 μμ

    «Ε, το λοιπόν, ό,τι και να ‘ναι τ’ άστρα

    εγώ τη γλώσσα μου τούς βγάζω.

    Για μένα, το λοιπόν, το πιο εκπληκτικό,

    πιο επιβλητικό, πιο μυστηριακό

    και πιο μεγάλο,

    είναι ένας άνθρωπος που τον εμποδίζουν να βαδίζει,

    είναι ένας άνθρωπος που τον αλυσοδένουνε…».

    ΝΑΖΙΜ ΧΙΚΜΕΤ

    ===========================================================================

    Ο Στάλιν πέθανε στις 5.3.1953, στις 6.3.1953 το Π.Γ. της Κ.Ε. του ΚΚΣΕ παραδέχθηκε, ανακοίνωσε κι επιβεβαίωσε το γεγονός.

    Εκτοτε ο Στάλιν, επισήμως τουλάχιστον, θεωρείται νεκρός.

    Ο σταλινισμός πέθανε πολύ νωρίτερα απ’ τον Στάλιν και πολύ αργότερα επίσης.

    Η αλήθεια μάλλον είναι ότι ο σταλινισμός δεν είναι ακριβώς το ίδιο νεκρός όσον ο ίδιος ο Στάλιν, παρ’ ότι όσον έζησε υπήρξε περισσότερο νεκρωτικός απ’ τον γεννήτορά του (όπως όλοι οι-ισμοί που έχουν προσωπογενή προέλευση)…

    *****

    Ο σταλινισμός πέθαινε όσον περισσότερο σκότωνε. Στις δίκες της Μόσχας, στα γκουλάγκ, στην αναγκαστική κολεκτιβοποίηση, στην αναγόρευση της ρουφιανιάς ως ύπατης ψυχής του κομματικού πατριωτισμού -στα πογκρόμ, στις διώξεις, στις συλλήψεις, στις φυλακίσεις και στις εκτελέσεις κομμουνιστών, διαφωνούντων, αριστερών πάσης φύσεως, τρελών τόσον, όσον και των ταξικών εχθρών, κουλάκων και αστών.

    Δεν ξέρω αν επί Στάλιν σκοτώθηκε ο σοσιαλισμός, επί σταλινισμού όμως η επανάσταση εκφυλίστηκε σε καθεστώς, μεταλλάχθηκε σε βοναπαρτισμό, έχασε το ουμανιστικό πρόσωπό της και φόρεσε την αδιαπέραστη μάσκα της τυραννίδας.

    Το ερώτημα Στάλιν ανήκει στην Ιστορία και θα εξετάζεται για πολλά χρόνια ακόμα. Η Ιστορία δεν γράφεται με «αν», κάποτε τα ερωτήματα θα απαντηθούν. Ολα! Το ερώτημα του σταλινισμού όμως ανήκει ακόμα, απ’ ό,τι φαίνεται, στην πολιτική, διότι

    ο σταλινισμός είναι ένα φαινόμενο που επηρεάζει ακόμα τις πολιτικές επιλογές, αλλά και τις πολιτικές συμπεριφορές. Συνεπώς υπάρχει και ανιχνεύεται και στην κοινωνία.

    Ομως ο μόνος πολιτικός χώρος που δεν μπορεί και δεν πρέπει να θέτει το ερώτημα του σταλινισμού σήμερα είναι ο σοσιαλιστικός και ο κομμουνιστικός χώρος.

    Περισσότερον όλων οι κομμουνιστές (και ως θύτες και ως θύματα) γνωρίζουν ή θα έπρεπε να γνωρίζουν τι υπήρξε ο σταλινισμός και τι σημαίνει η ανάκλησή του στην προοπτική για τον σοσιαλισμό σήμερα και στο μέλλον.

    *****

    Ιστορικές δικαιολογίες για την αποδοχή (πάντως προσωρινή του σταλινισμού) υπήρξαν πολλές. Η περικύκλωση της ΕΣΣΔ, η ανάγκη ανάπτυξης του σοσιαλισμού σε μία μόνον χώρα. Ο φουτουριστικός ενθουσιασμός των επαναστατών της πρώτης περιόδου, οι οποίοι στις λεπτομέρειες, όπως η δημοκρατία, έδωσαν λίγη σημασία ή τις αντιμετώπισαν με καχυποψία, ως εκφάνσεις του «παλιού που έπρεπε να πεθάνει». Αλλωστε, για πολλούς, τον δρόμο στον Στάλιν τον άνοιξε ο ίδιος ο Λένιν, όταν έστειλε τη Δούμα στα αζήτητα. Το πέρασμα όλης της εξουσίας στα σοβιέτ, χωρίς καμία νόμιμη αντιπολίτευση, σύντομα θα οδηγούσε την εξουσία στο ανεξέλεγκτον και τον λαό στην αποξένωση.

    Σύντομα η πολιτική θα καταντούσε περισσότερο μια βυζαντινή τελετουργία, όπου ο καθένας θα έπρεπε να καθοδηγείται ως προς την ερμηνεία της, και η ιδεολογία μια θρησκειολογικού τύπου οπαδική αφοσίωση κι απολογητική στη μεταφυσική τού σκοπού.

    Δεν ξέρω αν ο σοσιαλισμός κράτησε όρθια την ΕΣΣΔ κόντρα στη ναζιστική λαίλαπα ή αν ο σταλινισμός έφταιγε για τις αρχικές ήττες όσον και για την τελική νίκη – ειλικρινώς δεν ξέρω. Η Ιστορία για τον «Μεγάλο Πατριωτικό Πόλεμο» ακόμα ερευνά διάφορες πτυχές, είναι όμως βέβαιο ότι η ΕΣΣΔ και το σοσιαλιστικό της σύστημα, ανυψωμένο λόγω του πολέμου σε ένα ανυπέρβλητο ηθικό ύψος, κράτησε την ανθρωπότητα ελεύθερη από το ναζιστικό θηρίο και εισήγαγε στις αστικές δημοκρατίες έναν στοιχειώδη σεβασμό και συχνά φόβο για τις μάζες – δηλαδή τον άνθρωπο και τις ανάγκες του.

    *****

    Τριάντα χρόνια μετά τον Σπούτνικ, η ΕΣΣΔ κατέρρευσε. Πριν απ’ αυτό είχε καταρρεύσει ήδη το κομμουνιστικό κίνημα στη Δύση, τα αποτελέσματα του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου μπήκαν σε διαδικασία αναθεώρησης, ο παράγων άνθρωπος υποχώρησε παντού κι ο παράγων πλούτος ενισχύθηκε όσον ποτέ άλλοτε, η Ιστορία πήρε τούμπα, οι «νομοτέλειες» πήγαν περίπατο και τώρα, που η νέα κρίση του καπιταλισμού είναι πιο βαθειά κι επικίνδυνη παρά ποτέ, ο «Μαρξ ξανάρχεται».

    Είναι δυνατόν να ξανάρχεται μαζί του κι ο Στάλιν; – πόσο μάλλον ο σταλινισμός.

    Θα ήταν ωσάν η Γαλλική Επανάσταση να μη γέννησε στην εποχή της έναν νέον κόσμο, τον αστικό, αλλά έναν διαρκή βοναπαρτισμό.

    Κατ’ αναλογίαν, η κληρονομιά της Οκτωβριανής Επανάστασης είναι το αίτημα του σοσιαλισμού κι όχι η επανάληψη της πιο παθογενούς περιόδου του ή καν της ίδιας του της ακύρωσης.

    Δεν νοείται σήμερα ένα κόμμα όπως το ΚΚΕ να έχει σχέση με τον σταλινισμό άλλη από την ιστορική. Μάλιστα με όλην την κριτική προσέγγιση που η διαλεκτική υποχρεώνει.

    Δεν ξέρω ποιοι μπορεί νά ‘ναι σήμερα στο ΚΚΕ εκείνοι που αιχμαλωτίζουν το κόμμα τους σε μιαν πολιτική που αυτό πρώτο απ’ όλα τα κόμματα έδινε την εντύπωση στις καλύτερες στιγμές του ότι έχει απεκδυθεί.

    Δεν μπορεί να ‘χει θέση στις «θέσεις» του κόμματος για το Συνέδριό του η άποψη ότι η αναίρεση του σταλινισμού απονεύρωσε τις σοσιαλιστικές σχέσεις παραγωγής και ως εκ τούτου κατέρρευσε η ΕΣΣΔ!

    Η Σοβιετική Ενωση δεν αποσταλινοποιήθηκε ποτέ (πολλοί θα έλεγαν ότι γι’ αυτό και κατέρρευσε, αλλά ας αφήσουμε το ερώτημα ανοιχτό, υπήρξαν κι άλλες πολλές αιτίες) – όμως η… επανασταλινοποίηση του κομμουνιστικού κινήματος και της δημοκρατικής του προοπτικής δεν είναι απλώς αδιανόητη, είναι ακατανόητη. Είναι σαν να επιστρέφει ο εξηλεκτρισμός στην εποχή των σπηλαίων…

    ΣΤΑΘΗΣ Σ. 13.ΧΙ.2008 stathis@enet.gr

    ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ – 13/11/2008

  66. lvpb permalink
    15/12/2008 4:19 πμ

    Εγώ πάντως σήμερα μίλησα με μέλος της Νεολαίας του Συνασπισμού και διαπίστωσα τα εξής: τρικυμία εν κρανίω, διαφωνεί με τις βίαιες ενέργειες αλλά παρόλα αυτά θεωρεί όσους συμμετέχουν σε αυτές απλώς πιο δυναμικά κομμάτια της …κοινωνικής εξέγερσης που βρίσκεται εν εξελίξει!! Και πάνω απ’ όλα αρνείται να καταδικάσει αυτές τις ενέργειες!! Δεν είναι αυτό επιβεβαίωση αυτών που είπε η Αλέκα η Παπαρήγα;;

    Πάντως για το αν κάποιοι έφηβοι τα σπασανε, αυτο είναι λογικό. Δεν είναι βέβαια εξέγερση όπως μας λένε κάποιοι της …Ελευθεροτυπίας! Και είναι λογικό γιατί ζούμε σε μια κοινωνία με αρνητικά πρότυπα, σε μια κοινωνία της μόστρας, του υπερκαταναλωτισμού, όπου κυρίαρχη ιδεολογία είναι ο μηδενισμός. Κανείς δεν πιστεύει σε τίποτα. Γι’ αυτό και μηδενιστική η απάντηση. Τυφλή χουλιγκάνικη βία, διογκωμένη λόγω της οργής για τη δολοφονία του Αλέξη. Πίσω από τα τζάμια της σπασμένης βιτρίνας αναδείχνεται το τίποτα που είμαστε ως κοινωνία, όπως σημειωνε σημερα ο Μιχάλης ο Ρέππας.

    Η αναγόρευση αυτού του παθογόνου φαινομένου, με έντονο το λούμπεν στοιχείο μάλιστα, αλλά και αυτό του εφηβικού ξεσπάσματος, σε εξέγερση δεν εξυπηρετεί το λαϊκό κίνημα και αυτό γιατί αυτές οι πρακτικές βαίνουν συνήθως εις βάρος του , και πολλοί εδώ μέσα σίγουρα το έχουμε ζήσει αυτό. Εις βάρος δηλαδή των πολύ περισσότερων μαθητών και φοιτητών που τόσες μέρες είναι στο δρόμο.

    Σε αυτό που θα διαφωνήσω με την Αλέκα την Παπαρήγα είναι ως προς το γιατί το κάνει αυτό ο ΣΥΡΙΖΑ. Δεν είναι απλή ψηφοθηρία. Αυτό που κατάλαβα από τον φίλο μου, είναι ότι αυτά τα πιστεύουν. Πραγματικά πλέον τη Νεολαία του Συνασπισμού δύσκολα την ξεχωρίζεις από ενα αριστερίστικο γκρουπούσκουλο. Πράγματι, θεωρούν ότι η εξέγερση αυτή δίνει την ευκαιρία για την …ανατροπή των καπιταλιστικών σχέσεων εξουσίας!!! Πώς θα γίνει αυτό βέβαια όταν η ανατρεπτική ύλη, δλδ ο κόσμος της εργασίας, είναι απούσα είναι απορίς άξιον….. Υπάρχει λοιπόν μια έντονη αριστερή στροφή, την οποία δεν μπορώ εν τέλει παρά να αξιολογήσω ως θετική. Καλύτερα αυτό παρά ο ΣΥΝ του Κωνσταντόπουλου και της Δαμανάκη. Όμως, στη συγκεκριμένη περίπτωση ο ΣΥΡΙΖΑ λειτουργεί επικίνδυνα για το κίνημα κατά τη γνώμη μου.

  67. 15/12/2008 12:23 μμ

    @lvpb. Συγχαρητήρια για το ρεπορτάζ!
    «Το εφηβικό ξέσπασμα βλάπτει εντέλει τους λαϊκούς αγώνες».
    Για ποιό κίνημα μιλάς ρε παπαρήγα? Μπας και είσαι και εσύ επαγγελματικό στέλεχος και θα σου κοπούν τα ένσημα; Μπάτσε!

  68. 15/12/2008 12:31 μμ

    @raveionistis
    Το ποιός είναι μπάτσος φαίνεται απ’το ποιός λαθροχειρεί: “Το εφηβικό ξέσπασμα βλάπτει εντέλει τους λαϊκούς αγώνες”.
    ΠΟΥΘΕΝΑ στο σχόλιο του lvpb δεν υπάρχει αυτό.Αντίθετα υπάρχει το:
    «Η αναγόρευση αυτού του παθογόνου φαινομένου, με έντονο το λούμπεν στοιχείο μάλιστα, αλλά και αυτό του εφηβικού ξεσπάσματος, σε εξέγερση δεν εξυπηρετεί το λαϊκό κίνημα και αυτό γιατί αυτές οι πρακτικές βαίνουν συνήθως εις βάρος του , και πολλοί εδώ μέσα σίγουρα το έχουμε ζήσει αυτό. »
    Δεν κάνεις πως ΔΕΝ βλέπεις, είσαι στημένος.

  69. 15/12/2008 12:34 μμ

    και για να το διασκεδάσεις…
    «Οι κνίτες είναι αδέλφια μας
    και εμείς αδελφοκτόνοι
    ΜΠΑΤΣΟΙ-ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ-ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ!»

  70. 15/12/2008 12:38 μμ

    Τραγούδα βλάκα…

  71. 15/12/2008 12:39 μμ

    @regimi
    Αυτό εννοεί ρε μάγγα… Και αυτό είπα και εγώ…!
    τελικά τα ξεσπάσματα βλάπτουν… κάτι σαν το κάπνισμα ένα πράγμα…
    Και ναι, είμαι στημένος. Στη γωνία… κωλόμπατσοι!

  72. 15/12/2008 12:52 μμ

    καλύτερα βλάκας παρά ρουφιάνος…

  73. 15/12/2008 12:59 μμ

    Οι βλάκες γίνονται ρουφιάνοι. Φαίνεται απ’όσα γράφουν -δε χρειάζονται ταμπέλα.
    Και τζάμπα μάγκες -στα πληκτρολόγια…

  74. 15/12/2008 1:10 μμ

    ωωω…απόφθευγμα… !!!
    «Οι βλάκες γίνονται ρουφιάνοι». Συνεπάγεται πως επειδή είμαι πανέξυπνος δεν είμαι…
    ‘Ετσι είναι, αν αυτό εξυπηρετεί το λαϊκό κίνημα…
    Μοσχοβολάς ρε regimien! (κάτι σαν δακρυγόνο νωρίς το πρωϊ!)

  75. 15/12/2008 1:22 μμ

    Για να το λες ότι είσαι πανέξυπνος…θα είσαι.
    Με την όραση έχεις πρόβλημα. Βλέπεις ότι θέλεις να δεις.
    Και δεν αναφέρομαι μόνο στο σχολιάκι σου.
    Και στο Γκεβάρα που κάπνιζε..joint αναφέρομαι.
    Α.. ξέρεις τί έκανε ο στρατηγός Γκιάπ τους «αυθόρμητους» μπάχαλους;

  76. 15/12/2008 1:27 μμ

    δεν αντέχεις και θα μου πείς ε?

  77. 15/12/2008 1:28 μμ

    Τσκ.
    Εκτός και καίγεσαι από περιέργεια.

  78. 15/12/2008 11:44 μμ

    Αλήθεια, πιστεύετε ότι θα βγάλετε καμιά άκρη;
    Ας συμφωνήσουμε στο ότι διαφωνούμε
    🙂

  79. 16/12/2008 9:13 πμ

    Δίκιο έχεις αρκεί να βρούμε και που διαφωνούμε γιατί δεν διαφωνούμε επειδή είμαστε κακοί αναγνώστες.
    Και διαφωνούμε τελικά στο σημείο: «το αυθόρμητο δεν εξυπηρετεί». Διαφωνούμε γιατί από εκεί και πέρα ανοίγονται όλοι οι δρόμοι για την καταστολή του: κρατική, ιδεολογική κλπ και ακριβώς αιτιολογούν την εττικέτα «μπάτσος» που τους ταιριάζει. Η ιστορία επαναλαμβάνεται κάθε φορά με αφορισμούς: «γιατί με λές μπάτσο, σε είπα εγώ ρουφιάνο;» μόνο που τη μάχη απέναντι στα παχύδερμα μένουν να τη δίνουν εντέλει οι αυθόρμητοι, ενώ οι συντεταγμένοι παρελαύνουν σε περιτοίχιστες κηδείες και επιταφίους, για να εισπράττουν τα εύσημα με (εντάξει, ισοδύναμο) μηδενικό αποτέλεσμα.
    Τέλος και συγνώμη από όσους μπάτσους θίχθηκαν.

  80. 21/12/2008 3:03 μμ

    …με φώναξε καποιος;;;

    και μην διανοηθείτε να γράψετε άλλο σχόλιο γιατί θα χαλάσει το feng shui…

Trackbacks

  1. το κράτος και η βία « Кроткая

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

  • θέι θάμθιγκ

  • ΠΡΟΣΟΧΗ!

  • ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΥΠΕΡΠΕΡΑΝ

  • Monkey Business

  • The Big Store

  • Από 06/01/2007 μέχρι τώρα

  • This blog is under copyleft… All wrongs reversed

  • Πληκτρολογήστε το email σας για να ακολουθήσετε αυτό το blog και να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για νέες δημοσιεύσεις μέσω email.

    Μαζί με 7.590 ακόμα followers

  • Δεκέμβριος 2008
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Νοέ.   Ιαν. »
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    293031  
  • Αρέσει σε %d bloggers: