Skip to content

Pitsir-IDIOT! Κάτι γέλια που κάναμε…

13/01/2009

Γράφει ο πιτσιρίκος, ο … Αριστοφάνης των blog και της LIFO, στο χθεσινό του ποστ:

Από την αιματοχυσία στη Γάζα λείπει μια ερωτική ιστορία. Χορταστικό είναι το ολοκαύτωμα των Παλαιστινίων –που παρακολουθούμε σε απευθείας μετάδοση- αλλά, αν υπήρχε και μια ερωτική ιστορία, θα είχε πιο μεγάλο ενδιαφέρον το θέαμα. Όλες οι σπουδαίες πολεμικές ταινίες έχουν και μια ερωτική ιστορία για να σπάει λίγο τους βομβαρδισμούς, τις νάρκες και τα διαμελισμένα πτώματα. Γύρω ο πόλεμος και στη μέση ο έρωτας.

(….)

Θα ήταν εξαιρετικά συναρπαστικό, αν η ερωτική ιστορία στη Γάζα δεν ήταν ανάμεσα σε έναν άντρα και μια γυναίκα αλλά ανάμεσα σε δυο άντρες.

(….)

Η ιστορία των δυο αντρών που ανακάλυψαν τον έρωτα στο πεδίο της μάχης –και αντί για πόλεμο έκαναν έρωτα- θα κάνει αμέσως το γύρο του κόσμου και οι τηλεθεατές θα καρφωθούν στις τηλεοράσεις με τα χαρτομάντιλα στο χέρι.

Μετά θα μπουκάρουν στη Λωρίδα της Γάζας όλοι οι γκέι του πλανήτη -μαζί με τη Ντάνα Ιντερνάσιοναλ- και η Γάζα, αντί για τόπος μαρτυρίου, θα γίνει το κλουβί με τις τρελές…

(…)

Το μόνο που με προβληματίζει, στην περίπτωση που ερωτευτούν δυο γυναίκες, είναι πως θα αφήσουν όλοι οι πολεμιστές τα όπλα κάτω για να τις πάρουν μάτι.

Διάβασα   το χθεσινό ποστ του πιτσιρίκου και δεν γέλασα.
Μάλλον δεν έχω χιούμορ.
Φαντάζομαι ότι ούτε  στην Γάζα γέλασε κανένας.
Καλά, αυτοί εκεί δεν έχουν ούτε ελπίδα. Χιούμορ θα έχουν;
«Όλες οι σπουδαίες πολεμικές ταινίες έχουν και μια ερωτική ιστορία» λέει ο μέγας χιουμορίστας. Μόνο που αυτό που γίνεται στην Γάζα, δεν είναι ταινία . Είναι μακελειό, ηλίθιε!

Advertisements
70 Σχόλια leave one →
  1. 13/01/2009 12:14 μμ

    Αυτό ακριβώς σκέφτηκα όταν το διάβασα…

    Και ούτε κι εγώ δεν έχω χιούμορ
    Δεν γέλασα, καθόλου.

    Ελπίδα όμως, ευτυχώς, έχω ακόμα… ότι κάποτε θα πάψουν μερικοί να είναι τόσο ηλίθιοι.
    Ελπί-ζω.

    Καλημέρα 🙂

  2. 13/01/2009 12:34 μμ

    Δηλώνω κι εγώ ότι έχω έλλειψη χιούμορ…

  3. 13/01/2009 12:47 μμ

    Ο Κόσμος χάνεται και το αυτό ξυρίζεται, κυριολεχτικά όμως!

  4. compassocap permalink
    13/01/2009 1:15 μμ

    φοβερός… Δυο πράγματα είμαι σίγουρος ότι είναι άπειρα. Το σύμπαν και η βλακεία και για το σύμπαν δεν είμαι και τόσο σ’ιγουρος, που έλεγε και ο Αινστάιν. ε… συγγνώμη ο Βελόπουλος.

  5. γιάννης μ permalink
    13/01/2009 1:17 μμ

    εδώ και καιρό έχει χάσει όποια αίσθηση του χιούμορ είχε

  6. 13/01/2009 1:32 μμ

    Μάλλον κάπου έχει χαθεί η μπάλα…

  7. salvatore1789 permalink
    13/01/2009 1:37 μμ

    Χαίρομαι που συμφωνούμαι όλοι…
    Ελπίζω πάντως να μην χρειαστεί εκτός από λόγια αλλά και με πράξεις να υπερασπιστούμε τους παλαιστίνιους….
    Ελπίζω να διαβάζουν στην Παλιαστίνη τα μπλογκ μας και να πέρνουν κουράγιο…ελπίζω!!!
    .
    .
    .
    Βέβαια κάπου διάβασα ότι ο τρόπος ζωής μου είναι η κύρια αιτία που κάποιοι λαοί υποφέρουν, αλλά από την άλλη και γω πρέπει να ζήσω…

  8. 13/01/2009 1:49 μμ

    Επιτρέψτε μου να υπερασπιστώ τον Πιτσιρίκο.
    Αντιμετοπίζει πάντα όλα τα θέματα με τόση καλοσύνη, τόση κατανόηση για τα ανθρώπινα!
    Κάνει ακόμα και τους ελέφαντες να συγκινηθούν, να κοντόσταθούν, πιστεύω.
    Είναι αξιολάτρευτος.

  9. 13/01/2009 1:52 μμ

    Δηλώνω θαυμαστής του ΠΙΤΣΙΡΙΚΟΥ αλλά τελευταία μάλλον έχει ξεμείνει από θέματα και ότι μαλακία τούρχεται στο κεφάλι την ποστάρει, πιστεύοντας ότι μπορείς να κάνεις χιούμορ με τα πάντα φτάνει να έχεις καταξιωθεί…
    Υπάρχει βέβαια και η άλλη εκδοχή: λόγω υπερκόπωσης ορισμένα από τα κείμενα του, όπως το συγκεκριμένο, να τα γράφει μισοκοιμισμένος…
    Εκτός και το κάνει επίτηδες για να ασχολούμαστε μαζί του, αλλά μάλλον αυτό πρέπει να το αποκλείσουμε-ή μήπως όχι;

  10. 13/01/2009 2:15 μμ

    Τη λοβοτομή του εγκεφάλου τη γλιτώσαμε…και μας την κάτσαν στην καρδιά

  11. 13/01/2009 2:16 μμ

    Και εγώ με τον Συνέα θα συμφωνήσω….
    Καλημέρα είπα;;

  12. Καναλιώτης permalink
    13/01/2009 2:40 μμ

    Τι να πώ… Τα παιδιά(;) που δεν γνώρισαν πόλεμο…

    Γι΄αυτόν έχω το… «Η λωρίδα της ΓΑΖΑΣ σε σκίτσα.» http://efhbos.wordpress.com/2009/01/12/gaza-12-01-2009/

    βλέπεις με πόσο πόνο το αντιμετωπίζει ο σκιτσογράφος.

    και για εσάς το… «Έμπρακτη αλληλεγγύη στον Παλαιστινιακό λαό με την αποστολή “Free Gaza”» http://efhbos.wordpress.com/2009/01/12/freegaza1/

    καλή τους τύχη.

    Καλημέρα

  13. 13/01/2009 2:49 μμ

    Το γραψε η Σιώτα Τσιώτου… εμένα μου θύμισε τον Αριστοπόσαπιάνεις των blog…

    Ξέρω νεκρούς

    Ξέρω νεκρούς που έχουν τα μάτια ανοιχτά
    και που χτυπάει κανονικά μέσα η καρδιά τους
    παν στη δουλειά χτυπάνε κάρτα στις επτά
    στο μισθολόγιο υπάρχει τ’ όνομά τους

    Αλλά έχουν φύγει μυστικά και σιωπηλά
    και ‘χουν χωρίσει από τον κόσμο τα δικά τους
    γιατί οι άνθρωποι πεθαίνουν τελικά
    τη μέρα που πεθαίνουνε τα όνειρά τους

    Ξέρω νεκρούς που μεσ’ τους δρόμους περπατούν
    κοιτούν βιτρίνες παζαρεύουν και ψωνίζουν
    κάνουνε Πάσχα και τα έθιμα κρατούν
    πληρώνουν φόρους και στις εκλογές ψηφίζουν

    Αλλά έχουν φύγει μυστικά και σιωπηλά
    και ‘χουν χωρίσει από τον κόσμο τα δικά τους
    γιατί οι άνθρωποι πεθαίνουν τελικά
    τη μέρα που πεθαίνουνε τα όνειρά τους

    http://www.poiein.gr/archives/864/index.html#comment-93131

  14. 13/01/2009 3:13 μμ

    Νομίζω πως ο Πιτσιρίκος έδειξε πάνω κάτω την ίδια «ευαισθησία» για το θέμα,
    με το συγγραφέα του διηγήματος που δημοσιεύθηκε στο Ριζοσπάστη για το δολοφόνο του Αλέξη…

  15. 13/01/2009 4:01 μμ

    Με κάλυψε ο Μπάρουακ.
    Και χιούμορ αν είχε, θάπρεπε νάξερε πως σε μερικά πράγματα το χιούμορ πρέπει να μπαίνει στην άκρη.

  16. 13/01/2009 4:14 μμ

    Το χιούμορ συνήθως είναι εν ου παικτοίς, τότε είναι πιο απελευθερωτικό. Ασε που δεν σατιρίζει τους Παλαιστινίους αλλά το τηλεοπτικό θέαμα. Γνώμη μου, βέβαια.

  17. 13/01/2009 4:34 μμ

    Κι εγώ νομίζω πως σατθρίζει το τηλεοπτικό θέαμα και το πώς προβάλλεται ο πόλεμος από τα κανάλια.
    Δεν γέλασα, βέβαια, αλλά οκ, εμένα ποτέ δεν μου φάνηκαν αστεία τα κείμενα του Πιτσιρίκου (μάλλον κρύα μου φαίνονται, για να πω την αλήθεια μου), ούτε και η εκπομπή του στο ραδιόφωνο, οπότε δεν είμαι και το μέτρο.

    Από την άλλη, αντιλαμβάνομαι το point σου. Μέχρι πού μπορεί να πάει η σάτυρα; Εγώ απαντώ παντού, αρκεί να είναι ποιοτική. Και αυτό εδώ -κατά την ταπεινότατη άποψή μου- δεν είναι ποιοτικό, είναι απλώς κρυάδα -κι έχει ήδη πολύ κρύο στο Βέλγιο. 😦

  18. 13/01/2009 5:24 μμ

    Παιδιά νομίζω πως το κείμενο είναι εύστοχο αρκετά. Θα έλεγα πως η σάτιρα δεν έχει όρια. Όρια είναι το κοινό. Αυτό το πικρό χαμόγελο για το ότι κάποιοι τα βλέπουν στη τηλεόραση και μένουν απαθείς. Σαν ταινία… Και νομίζω αυτό καταδεικνύει. Όμως όταν κάποιοι το λίπος τους έχει κάνει τόσο απαθείς ώστε να μην ασχολούνται ελπίζω τέτοια κείμενα να τους κάνουν να ασχοληθούν

  19. 13/01/2009 5:37 μμ

    …to komma tou xafie

  20. 13/01/2009 6:12 μμ

    τα αδέρφια μας στη Γαζα έχουν χιούμορ…

    http://www.youtube.com/watch?v=JiNZ5eA9txY&eurl=file://C:\Documents and Settings\user\Local Settings\Temp\WindowsLiveWriter-429641856\3D659DE0B7DB\index

  21. Γάζεφ Κ. permalink
    13/01/2009 6:19 μμ

    Πριν σχολιάσουμε ένα κείμενο, καλό είναι να έχουμε κατανοήσει όσα γράφει. Η Μπλογκοσλοβακία και η Μπλογκοσλοβλακεία, είναι γειτονικές χώρες.

    Αναφέρεται στα μέσα, την απάθειά μας και τον τρόπο με τον οποίο καταναλώνουμε τον πόλεμο ως θέαμα, ενώ συμβαίνει στη γειτονιά μας.

  22. 13/01/2009 6:28 μμ

    @ Γάζεφ Κ.
    Μπορεί να είναι γειτονικές -εμείς εδώ πάντως είμαστε στην Μπλογκοσλοβακία.

    Εσύ δεν ξέρω από που έρχεσαι και που πηγαίνεις…

    –Και μπορεί να αναφέρεται στα μέσα, την απάθειά μας και τον τρόπο με τον οποίο καταναλώνουμε τον πόλεμο ως θέαμα, ενώ συμβαίνει στη γειτονιά μας αλλά ενδιαφέρον σε κάθε κείμενο έχει ο τρόπος που το κάνεις. Έχω διαβάσει εξαιρετικά κείμενα τόσες μέρες, έχω δει σκίτσα και εικόνες -έτυχε να μην μπορώ να δω με χιούμορ το κείμενο του συγκεκριμένου.
    Και νομίζω πως είναι πολλοί που το είδαν σαν εμένα, όπως και το αντίθετο. Δεν είναι κακό οι άνθρωποι να έχουν διαφορετικές απόψεις, δημοκρατία έχουμε άλλωστε -λέμε τώρα…

    Εκτός αν ο συγκεκριμένος blogger θεωρείται και «Πάπας», άρα είναι στο απυρόβλητο. Να μας ενημερώσει, παρακαλώ, να μην τον αμφισβητούμε.

  23. 13/01/2009 6:31 μμ

    κιεγώ δεν μπορω να γελάσω με κατι τετοια..

    Ασε που ειδα χθες μια τανια σαν γροθια στο στομάχι : Το Βαλς του Μπασιρ..που αναφερεται στη σφαγή τηΣαμπρα και Σατίλα …
    Παρόλα αυτά και παροτι μου φανηκε εξαιρετικά σκληρό , συμφωνω με καμποσους εδω οτι : Σκοπός του Πιτσιρικου δεν ηταν να σατιρισει την σφαγή η τους παλαιστινιους..
    Αλλά Εμας και την τηλε-οραση του μακελειου..την ευκολη , την μελό τηλε-οπτική συμπαρασταση….τα ευκολα δακρυα.

  24. καποιος άσχετος permalink
    13/01/2009 6:44 μμ

    το ΚΚΕ χρησιμοποιεί τη σφαγή των παλαιστινιών για ανέξοδη επίδειξη επαναστατικής διάθεσης ενω στην ίδια του τη χώρα συνεργάζεται με την κυβέρνηση και την αστυνομία

  25. 13/01/2009 7:11 μμ

    Έλα Κάποιε άσχετε, μόλις γύρισα από την ασφάλεια, είχα μια συνεργασιούλα, τι παίχτηκε;
    Σα δε ντρέπεσαι.

    Στο θέμα μας: Ο Πιτσιρίκος δεν φημίζεται και για την ποιότητα του χιούμορ του, ούτε φυσικά για το πολιτικό του κριτήριο, οπότε δεν ξαφνιάστηκα και πολύ.

  26. N.Ago permalink
    13/01/2009 9:10 μμ

    Είναι μια ιδιαίτερη περίπτωση αυτός ο άνθρωπος. Δεν κρύβω ότι με μερικά από τα κείμενα του γελάω πολύ. Σαν άνθρωπος όμως, έχει και αδυναμίες. Εύκολα παρεξηγιέται αλλά δεν νομίζω πως κατά βάθος αυτό που γράφει είναι τόσο επικριτικό. Συνηθίζει να προκαλεί το ενδιαφέρον με πολλά τέτοια. Αν δεν τον παρακολουθείς, εύκολα τον περνάς για ακραίο …ρατσιστή. Ενώ συμβαίνει το εντελώς αντίθετο. Τουλάχιστον από αυτά που γνωρίζω.
    Για να ξεκαθαρίσω τη θέση μου πάντως, με το συγκεκριμένο ποστ, ούτε κι εγώ γέλασα. Δεν προκαλεί γέλιο καθόλου.

  27. 13/01/2009 9:20 μμ

    Σκοπός της σάτιρας δεν είναι το γέλιο. Βέβαια ο πιτς έχει πολύ δρόμο ακόμη αλλά το ποστ του είναι bone breaker και θεωρώ εξαιρετικά υγιές το γεγονός ότι η Σφαίρα ασχολείται για μια φορά ακόμη με τον πιτσιρίκο.

    Καλή χρονιά

  28. 13/01/2009 10:52 μμ

    Τα αντι-ΚΚΕ παπαγαλάκια δίνουν ρέστα…
    Πλάκα έχουν…

  29. 13/01/2009 11:03 μμ

    ΑΦΜ, πλάκα έχουν. Σχέση με το θέμα δεν έχουν.

    (χωρίς αυτό να σημαίνει πως συμφωνώ με το ΚΚΕ και τη στάση του, με ενοχλεί όταν τα σχόλια είναι άσχετα και στόχο έχουν απλά να ειπωθεί το μακρύ ή το κοντό του καθένα).

  30. 13/01/2009 11:05 μμ

    αδιάφορος ο πιτσιρίκος…

  31. 13/01/2009 11:40 μμ

    Δε μου φάνηκε για σατυρική η ανάρτηση του Πιτσιρίκου, πιστεύω αντίθετα, ότι ήταν ηθελημένα άκρως ειρωνική και εύστοχη.

  32. 13/01/2009 11:43 μμ

    «Η βλακεία είναι θείο χάρισμα. Δεν πρέπει όμως να τής γίνεται κατάχρηση» (Ν. Ζαχαριαδης)

    Νομίζω πως κολάει και στην περίπτωση των… gay ιστοριών όσο και σ’ αυτή με τα αντιΚΚΕ παπαγαλάκια.

  33. 13/01/2009 11:51 μμ

    Θα προσυπογράψω αυτό που γράφεις στοτέλος του σχολιασμού σου, φίλε…

    Έχει συγκλονιστεί το σύμπαν με το μακελιό που συμβαίνει εκεί κάτω, με τις αθώες ψυχές να χάνονται σε κλάσματα δευτερολέπτου…

    Με το δράμα του άλλου, γελάει κάποιος άλλος, o «ηλίθιos»…

    Κώστας
    vloutis.wordpress.com
    vloutis.blogspot.com

  34. Γάζεφ Κ. permalink
    14/01/2009 2:11 πμ

    @νατασσάκι

    Εσύ δεν ξέρω από που έρχεσαι και που πηγαίνεις.

    Μα, είναι φανερό. Είμαι αντιδραστικό, αντικομμουνιστικό παπαγαλάκι του αστικού κατεστημένου των ιμπεριαλιστών.

    Εκτός από την κατανόηση κειμένου, κάποιοι πρέπει να μάθουν πως η σάτιρα (ασχέτως αν την θεωρούμε πετυχημένη ή αποτυχημένη), ΔΕΝ έχει μονοσήμαντα ως αποτέλεσμα το γέλιο. Από το συγκεκριμένο κείμενο, δεν περίμενα να γελάσω, διότι το κατάλαβα. Όσοι δεν το κατάλαβαν, περίμεναν να γελάσουν.

    Ένας ψηφοφόρος του ΚΚΕ που χέστηκε για τον πιτσιρίκο.

  35. knites-xites-tagmatasfalites permalink
    14/01/2009 8:35 πμ

    ela afiste tora ton pitsiriko kai asxolitheite pos tha kopsete kana psifoulaki apo ton syriza i kalitera proetoimasteite na sas steilei i koutvissa i aleka na parete ti smyrni. empros kala moy knitakia!

  36. 14/01/2009 8:49 πμ

    @ Γάζεφ Κ.

    Θα μπορούσα να σου παραθέσω ορισμούς της σάτιρας, που αναφέρουν ότι βασικό συστατικό της είναι το χιούμορ, η ειρωνεία -και ότι στόχος της είναι πολλές φορές ο εμπαιγμός αυτών που σατιρίζει ο καλλιτέχνης και όχι απαραίτητα η ψυχαγωγία. Και φυσικά είναι στην κρίση του καθενός που ακούει/διαβάζει ένα σατιρικό κείμενο, αν θα το θεωρήσει πετυχημένο ή όχι. Θεωρώ ότι η ειρωνεία, όταν φτάνει τα όρια του κυνισμού, δεν ταιριάζει σε τέτοια θέματα. Αλλά βέβαια αυτό είναι προσωπική άποψη, που σηκώνει πολύ συζήτηση.

    Θα μπορούσα απλά να σου πω ότι ο Πιτσιρίκος έχει δώσει το στίγμα του τόσο καιρό τώρα, όπως και ο AfMarx, όπως και καθένας μας που έχει ένα ιστολόγιο πολύ καιρό και γράφει και σχολιάζει ψευδώνυμα -όχι ανώνυμα.

    Αλλά με την «υπογραφή» που έβαλες στο τέλος, θα σε κατατάξω απλά στους άσχετους/εμπαθείς σχολιαστές, και θα κλείσω εδώ τη συζήτηση.

    Καλημέρα.

  37. ΚατερίναΠ permalink
    14/01/2009 9:31 πμ

    @νατασσάκι

    Εκτός αν ο συγκεκριμένος blogger θεωρείται και “Πάπας”, άρα είναι στο απυρόβλητο. Να μας ενημερώσει, παρακαλώ, να μην τον αμφισβητούμε.

    Μπλοκοσλοβακακία

  38. 14/01/2009 9:45 πμ

    @ Κατερίνα Π

    Σχέτη κακία -καθαρή, και με υπογραφή.

    Από την εμπάθεια, τον κυνισμό και τη βλακεία, την προτιμώ 😉

  39. 14/01/2009 10:03 πμ

    Διαφωνώ κάθετα. Το συγκεκριμένο ποστ μπορεί να χρησιμοποιεί το χιούμορ ως όχημα αλλά δεν έχει ως σκοπό το χάχανο. Εγώ το βρήκα πολύ πετυχημένο. Και το εξέλαβα -όπως και κάποιος παραπάνω- ως απολύτως σατυρικό. Ακριβώς γιατί σατυρίζει τη στοχοπροσήλωση της μάζας σε γαργαλιστικές ιστορίες κι ας ρίχνει και καμιά ματιά στα δράματα της γειτονιάς. Στο πρώτο σκάνδαλο της εσπρέσσο τα φώτα της Γάζας θα χαμηλώσουν.
    Επίσης θεωρώ άδικο να χρησιμοποιείται ο όρος «ηλίθιος» έτσι αβασάνιστα για έναν άνθρωπο που έχει χιούμορ, ακόμα κι αν αυτό είναι σκληρό.

  40. 14/01/2009 10:18 πμ

    Με έβαλες στο τριπ να διαβάσω το μόλις δεύτερο ολόκληρο ποστ του Πιτσιρίκου στα 3 χρόνια που σουλατσάρω στα μπλογκς.
    Το χιούμορ του μου είναι αδιάφορο (ή δεν το καταλαβαίνω, δεν έχει σημασία, δεν με αφορά πάντως).
    Νομίζω πάντως ότι το πόιντ του είναι τα ΜΜΕ καθώς και η απήχηση που έχει ο πόλεμος στην Γάζα στον μέσο πολίτη/τηλεθεατή (γιατί εκεί φτάσαμε). Κάτι του τύπου ότι χρειάζεται ένας «κορμοράνος» για να ενδιαφερθεί ο κόσμος.
    Οι ώρες που ζουν βέβαια οι άνθρωποι εκεί κάτω δεν προσφέρονται για ασκήσεις «υψηλού χιούμορ», οπότε μάλλον δικαίως εκνευρίστηκες. Θα μπορούσε να κάνει μιά πιό άμεση κριτική στα Μέσα.
    Μάλλον διαφήμιση έκανες σε ένα κρύο ποστ.

  41. 14/01/2009 11:16 πμ

    Συμφωνώ με τον Ίνδικτο: κρυάδες – που δε χρειάζονταν διαφήμιση.

  42. 14/01/2009 12:33 μμ

    Μισό ρε αδέρφια…κάτι λείπει απ το κείμενο, λείπει η διάθεση για ανατροπή της κατάστασης…αν ας πούμε τελείωνε μαυτήν ακριβώς τη φράση που λέει ο Afm

    Μόνο που αυτό που γίνεται στην Γάζα, δεν είναι ταινία . Είναι μακελειό, ηλίθιε!

    για τα με, θα το σωνε

  43. 14/01/2009 12:43 μμ

    Eίναι περίεργο το κείμενο του Πιτσιρίκου.

    Μου θυμίζει κάποια εικαστικό που γύρω στο ’73 έδινε μια περίεργη θεατρική παράσταση κάπου στου Μακρυγιάννη, ενάντια στη βία και στο θάνατο. Και για να γίνει πειστικότερη σύνθλιβε κυριολεκτικά με πέτρα το κεφάλι ενός ζωντανού πουλιού…. Μέχρι που ξεσηκώθηκε ο κόσμος για τη βαρβαρότητα αυτή και αναγκάστηκε να σταματήσει την παράσταση…

    Συσχολιαστή «knites-xites-tagmatasfalites» σταμάτα να κλέβεις συνθήματα που δεν κατανοείς. Γράφεις επίσης την απίστευτη χοντράδα, που δηλώνει αγραμματοσύνη: » … proetoimasteite na sas steilei i koutvissa i aleka na parete ti smyrni.».

    Η «Σμύρνη» ω συσχολιαστή όπως και η Ιωνία για το ΚΚΕ, με βάση τα προσυνεδριακά του κείμενα, είναι «υπερπόντια χώρα». Δηλαδή κάτι σαν τις νήσους Φοκλαντ.

    (Άσε τη Σμύρνη και τον Πόντο σε μας. Είμαστε το ένα τέταρτο των ελλαδιτών πλέον και απ’ ότι βλέπω ακόμα δεν τόχετε πάρει χαμπάρι).

    Οπότε μη στεναχωριέσαι καθόλου. Στο συγκεκριμένο ζήτημα δεν έχει κουνήσει ρούπι από τη γραμμή του Μπεναρόγια.

    Βρες άλλο θέμα για να κάνεις αντι-κκε προπαγάνδα!

    Μ-π

  44. 14/01/2009 5:19 μμ

    Η ανάρτηση του Πιτσιρίκου καυστηριάζει τον απαράδεχτο τρόπο παρουσίασης των ειδήσεων για τον πόλεμο της Γάζας και είναι, κατά τη γνώμη μου, πολύ πετυχημένη.

  45. 14/01/2009 6:14 μμ

    Τοπρόβλημα, όμως, είναι ότι το υποβιβάζει στο επίπεδο του απλού θεάματος.
    Θυμάμαι ένα παλιό σκίτσο του Ανδρέα Πετρουλάκη όταν είχε γίνει (σχετικά με τον Θέμο Αναστασιάδη, μετά συγχωρήσεως) μια μεγάλη δημόσια συζήτηση σχετικά με το τι είναι χιούμορ και το τι δεν είναι.
    Λοιπόν ο δαιμόνιος Πετρουλάκης είχε φκιάξει δύο ολόιδια σκίτσα με ολόιδια λεζάντα. Το ένα τιτλοφορείτο «τι είναι χιούμορ» και το άλλο «τι δεν είναι χιούμορ». Και τα δύο απεικόνιζαν το γνωστό ανέκδοτο που δύο αλεξιπτωτιστές πηδάνε από το αεροπλάνο και του ενός δεν ανοίγει το αλεξίπτωτο. Η κοινή λεζάντα έλεγε «Ξέρεις το ανέκδοτο με τους δύο τύπους που πηδάνε από το αεροπλάνο και του ενός δεν ανοίγει το αλεξίπτωτο;». Μόνο που στο σκίτσο «τι δεν είναι χιούμορ» το έλεγε αυτός που είχε ήδη ανοίξει το αλεξίπτωτό του. Και στο σκίτσο «τι είναι χιούμορ» το έλεγε αυτός που έπεφτε φουνταριστός.
    Ομοίως, αν αυτό το κείμενο το είχε γράψει παλαιστίνιος μέσα από τη Γάζα θα ήταν χιούμορ. Αλλά τόγραψε ένας τύπος από την ασφάλεια του σπιτιού του…

  46. γιάννης μ permalink
    14/01/2009 6:45 μμ

    η τελευταία παράγραφό σου νομίζω ότι είναι και όλη η ουσία

  47. 14/01/2009 7:23 μμ

    Εγώ είμαι με πιτσιρίκο. Έχει συγκεκριμένο είδος χιούμορ που δε μπορεί να αρέσει σε όλους αλλά περνά μηνύματα. Το συγκεκριμένο κείμενο είναι χάλια αλλά μην τα μηδενίζουμε όλα.

  48. cypriotcommunist permalink
    15/01/2009 3:55 πμ

    παλιά καραβάνα στην χυδαιότητα ο πιτσιρίκος

    http://www1.rizospastis.gr/wwwengine/story.do?id=4498724&textCriteriaClause=%2B%CE%A0%CE%99%CE%A4%CE%A3%CE%99%CE%A1%CE%99%CE%9A%CE%9F%CE%A3

  49. 15/01/2009 4:47 πμ

    Άνοδο παρουσιάζει η Νέα Δημοκρατία, σύμφωνα με δημοσκοπήσεις που διεξήχθησαν για λογαριασμό των εφημερίδων που ανήκουν στους νταβατζήδες της διαπλοκής. Οι πολίτες ενθουσιάστηκαν με τον κυβερνητικό ανασχηματισμό και εκτίμησαν ιδιαίτερα το γεγονός ότι παρέμειναν στην κυβέρνηση η Ντόρα Μπακογιάννη και ο Δημήτρης Αβραμόπουλος, που θα έχουν τη δυνατότητα να ολοκληρώσουν το έργο τους. Θετικά αξιολόγησαν οι πολίτες και την ανάληψη του υπουργείου Δημόσιας Τάξης από τον Χρήστο Μπαρμπαγιαννακάκη. Από τις δημοσκοπήσεις προκύπτει πως το 90% των πολιτών είναι δυσαρεστημένο επειδή ο Κώστας Καραμανλής δεν ανέθεσε μερικά υπουργεία σε βουλευτές του ΚΚΕ, αν και το ΚΚΕ έχει δώσει σκληρό αγώνα για να στηρίξει την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας.

    http://www.lifo.gr/content/x6/1688

  50. 15/01/2009 9:14 πμ

    Δώσε στον Έλληνα καυγά και πάρ’του τη ζωή. Τι τρελαθήκατε με τον πιτσιρίκο; Σ’αρέσει; Τον διαβάζεις. Δεν σ’αρέσει; Δεν τον διαβάζεις. Τόσο απλό.
    Επίσης στην Ελλάδα πρέπει να υπάρχουν περισσότερα παπαγαλάκια κι απ’τον Αμαζόνιο!
    Όποιος κριτικάρει το ΚΚΕ είναι παπαγαλάκι αντικομμουνιστικής προπαγάνδας; Όποιος κάνει κριτική στο ΠΑΣΟΚ είναι παπαγαλάκι αντιΠΑΣΟΚικής προπαγάνδας;
    Λιγότερες κουβέντες και πιο ανοιχτά αφτιά δεν θα έβλαπτε.

  51. 15/01/2009 11:00 πμ

    @Απειρώτα:
    Ούτε καβγάς, ούτε τρέλλα, ούτε κορδέλα με τον πιτσιρίκο υπάρχει. Κριτική σε ένα χυδαίο του ποστ έκανα.
    Όποιος επιτίθεται στο ΚΚΕ λέγοντας μπαρούφες είναι αντι-ΚΚΕ παπαγαλάκι. Εσύ δηλαδή αυτό το σχόλιο-εμετό το ονομάζεις κριτική στο ΚΚΕ;

    το ΚΚΕ χρησιμοποιεί τη σφαγή των παλαιστινιών για ανέξοδη επίδειξη επαναστατικής διάθεσης ενω στην ίδια του τη χώρα συνεργάζεται με την κυβέρνηση και την αστυνομία

  52. 15/01/2009 11:09 πμ

    Μια μπούρδα το θεωρώ αν δεν μπορεί να το αποδείξει με επιχειρήματα.
    Όσο μπούρδα είναι τα λεγόμενά του χωρίς απόδειξη τόσο μπούρδα είναι να τον πω «παπαγαλάκι αντι-ΚΚΕ προπαγάνδας» χωρίς απόδειξη.

  53. 15/01/2009 11:17 πμ

    Γενικά δεν νιώθω ούτε να με απειλεί ούτε να μου προσβάλει την ιδεολογία μου το σύνθημα κάποιου.

  54. 15/01/2009 11:45 πμ

    Εγώ δεν τον πάω το πιτσιρίκο γενικά.

    Για το συγκεκριμένο post τώρα εχω να πω το εξής.

    1) Δεν υπάρχει όριο στην σάτιρα. Υπάρχει πετυχημένη και μη πετυχημένη σάτυρα.
    2) Για να πετύχει ένα σατυρικό κομμάτι πρέπει να είναι προφανές τι ακριβώς σατυρίζει, και αυτό είναι θέμα τόσο του συγγραφέα (να το δείξει) όσο και του κοινού (να είναι σε θέση να το καταλάβει)
    4) Σάτυρα δεν σημαίνει απαραίτητα γέλιο. Άλλο χιούμορ άλλο σάτυρα.
    3) Στο συγκεκριμένο κομμάτι δεν νομίζω πως σε καμία περίπτωση θέλει να σατιρίσει τους Παλαιστίνιους η την κατάσταση του πολέμου.

    Στόχος του είναι η αντιμετώπιση του θέματος όχι απο τα κανάλια μόνο , αλλά και από τον κόσμο.

    Έχει δίκιο σε αυτά που λέει πχ για του gay. Σκεφτείτε μόνο πόσο σημασία, πόση κατανάλωση, πόση συζήτηση πέφτει για τα δικαιώματα των gay πχ στην Ευρώπη και τις θέσεις που παίρνουν κυβερνήσεις, εφημερίδες, πολίτες για το θέμα αυτό και συγκρίνεται το με την αντίστοιχη σημασία και σοβαρότητα που δίνεται στο θέμα της Παλαιστίνης. Μάλλον θα το βρείτε άνισο.

    Απο εκεί και πέρα, το κομμάτι του όμως εάν και προσπαθεί να το δώσει με σωστή βάση δεν το θεωρώ πετυχημένο. Η σάτυρα απαιτεί και κάποιες ιδιότητες που σε καμία περίπτωση ο συγκεκριμένος τύπος δεν διαθέτει. Αν το έγραφε απλά και ξεκάθαρα αυτό που ήθελε να πει θα είχε καλύτερο αποτέλεσμα.

  55. Alexandros permalink
    15/01/2009 12:47 μμ

    Εσύ δεν είσαι που ανέβασες εκείνο το άθλιο ποστ με τον μπάτσο που καιγόταν; Και μιλάς για χυδαιότητα; Εσύ;

  56. 15/01/2009 1:23 μμ

    Αλέξανδρε,

    η ίδια σκέψη πέρασε κι από το δικό μου το μυαλό, αλλά πιστεύω, ότι είναι καλύτερα να περιορίζεται μια συζήτηση επί της ουσίας, χωρίς να προσωποποιείται.

    Πολύ σημαντικό το πιο πάνω σημείο του Παν…

    » Στο συγκεκριμένο κομμάτι δεν νομίζω πως σε καμία περίπτωση θέλει να σατιρίσει τους Παλαιστίνιους η την κατάσταση του πολέμου.

    Στόχος του είναι η αντιμετώπιση του θέματος όχι απο τα κανάλια μόνο , αλλά και από τον κόσμο.

    Έχει δίκιο σε αυτά που λέει πχ για του gay. Σκεφτείτε μόνο πόσο σημασία, πόση κατανάλωση, πόση συζήτηση πέφτει για τα δικαιώματα των gay πχ στην Ευρώπη και τις θέσεις που παίρνουν κυβερνήσεις, εφημερίδες, πολίτες για το θέμα αυτό και συγκρίνεται το με την αντίστοιχη σημασία και σοβαρότητα που δίνεται στο θέμα της Παλαιστίνης. Μάλλον θα το βρείτε άνισο. »

    Την καλημέρα μου.

  57. 15/01/2009 1:46 μμ

    Μια και κρατά ακόμα αυτή η συζήτηση θέλω να σημειώσω μια ακόμα παρατήρηση. Συμφωνώ ότι τα σχόλια αυτού του είδους (για τη συνεργασία του ΚΚΕ με κυβέρνηση και αστυνομία) είναι άδικα όσο και σαχλά. Όμως θεωρώ ότι το πρόβλημα φουντώνει από ένα αυτογκόλ του ΚΚΕ και αυτό είναι η υπερβολική εμμονή του με το Συνασπισμό. Δεν έχω την πρόθεση να κάνω το Συν-ήγορο όμως οι διαρκείς επιθέσεις (δίκαιες αλλά και άδικες) επί παντός θέματος είναι κουραστικές και δίνουν τροφή για σχόλια κατά του ΚΚΕ. Αν παρακολουθήσει κανείς ιστορικά το μπλογκ του πιτσιρίκου θα παρατηρήσει ότι η στάση του απέναντι στο κόμμα έχει μεταστραφεί άρδην μετά την εντατικοποίηση των ανωτέρω επιθέσεων του ΚΚΕ στον Συνασπισμό επ’ ευκαιρία της κουκουλοφοριάδας. Κι αυτό φυσικά το παραθέτω ως δείκτη του πως εκλαμβάνει ένας ανένταχτος αριστερός (αυτό τεκμαίρεται από τα ποστ του ότι είναι ο πιτσιρίκος) τις επιθέσεις αυτές. Πρέπει να μας προβληματίζει παρά να μας πορώνει έστω κι αν μιλάμε για παπαρολογίες.

  58. 15/01/2009 6:55 μμ

    Κι εγώ στο Βαλς του Μπασίρ μένω και ηθελα να το ανεβάσω, αλλα έγραψε ο Ξυδάκης, οπότε…..

    Νομίζω ότι παραέγιναν σχολια για τον πιτσιρίκο κι αυτό κατι σημαίνει, ανεξάρτητα από το περιεχόμενο το κειμένου του….Νομίζω ότι εντασσεται και αυτό στο χαλαλετζίδικο στυλ που ζουμε χρονια τώρα…Νομίζω, αν και ορκο δεν παιρνω για τίποτα…

  59. 15/01/2009 7:21 μμ

    δεν εχουν αδικο παντως για το ΚΚΕ
    οπς ειμαι αντι-ΚΚΕ παπαγαλακι και εγω πλεον

  60. 15/01/2009 10:12 μμ

    Τώρα το πώς μπλέχτηκε το καπα καπα ε, το πασοκ και η νου δου σε ένα ποστ του πιτς δεν το καταλαβαίνω. αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι ο αριστοφάνης (ο κανονικός) είχε δημιουργήσει 2 χαρακτήρες. Τον Φιλοκλέων και τον Βδελυκλέων. Εκείνη ήταν η σάτιρα της εποχής. Ο πιτς έχει δρόμο ακόμη και γενικώς μου τη σπάει ο αυτοχαρακτηρισμός του καθένα ως σατιρικός. Αυτό το κρίνει το εκάστοτε κοινό. ο Αριστοφάνης δεν βγήκε ποτέ να πει πχ Αλόου είμαι ο αρίστο και είμαι σατιρικός. Αντίθετα πάρα πολλοί (και μερικοί για να γλυτώσουν πρόστιμα) αυτοχαρακτηρίζονται ως σατιρικοί και τι καλά περνάμε. Μόνο που ο Κλέων έβαλε φυλακή δις τον αριστοφάνη.

  61. 15/01/2009 11:39 μμ

    «Μόνο που ο Κλέων έβαλε φυλακή δις τον αριστοφάνη»

    Πότε, αδερφέ; Αυτό πρώτη φορά το ακούω!

  62. geia sou re pitsiriko magka permalink
    16/01/2009 3:39 πμ

    «Η κ. Παπαρήγα πάλι είναι ντοπαρισμένη από παλιά με χάπια σοβιετικής παρασκευής και προέλευσης που η επήρειά τους δε σταματάει ποτέ. Οταν θα έρθει εκείνη η μαύρη ώρα η κ. Παπαρήγα να αποχαιρετίσει αυτόν τον κόσμο τον μικρό, τον μέγα, δε θα τη θάψουν γιατί από τη Σοβιετική ντόπα δε θα λιώνει με τίποτα. Θα την πάνε κατευθείαν στο μαυσωλείο του Λένιν. θα κάνει κάτι χαρές ο Λένιν…».

  63. Θανάσης permalink
    16/01/2009 11:19 πμ

    Αν φορέσω την ταμπέλα του χιουμορίστα και πω: «γαμώ το μουνί της μάνας του synea», θα πρέπει ο syneas να πέσει κάτω από τα γέλια;

    Άλλο χιούμορ και άλλο χυδαιότητα!!

    Και το κοινό είναι αυτό που κάνει αυτόν τον διαχωρισμό!

    Ο χιουμορίστας τύπου Πιτσιρίκου δεν είναι κάποιος που στέκεται αυτάρεσκα πάνω από το κοινό πιστεύοντας ότι ανήκει σε μια δήθεν ελίτ του πνεύματος, παίζοντας με την ηθική και την αξιοπρέπεια του κοινού.
    Γι’αυτό άλλωστε το χιούμορ του είναι μονίμως κρύο, κυνικό και άστοχο, δηλαδή ξένο προς το κοινό.

    Το χιούμορ βγαίνει πηγαία ΜΕΣΑ από το κοινό!

  64. Θανάσης permalink
    16/01/2009 11:35 πμ

    Πάντως δεν θα ήταν του γούστου του Αριστοφάνη ατάκα σαν και αυτήν:
    » Ω Αθηναίοι, δείτε το πεδίο μάχης του Μαραθώνα με διάσπαρτα τα κομματιασμένα πτώματα των παιδιών σας, δεν είναι σούπερ μέρος για gay sex;»

  65. 16/01/2009 1:21 μμ

    Το θέμα δεν είναι ούτε ο Πιτσιρίκος, ούτε αν πρόκειται περί χιούμορ, σάτυρας κτλ., αλλά ο προβληματισμός γι αυτά που μας σερβίρουν και ΜΕ ΤΙ ΤΡΟΠΟ οι τηλεοπτικές ειδήσεις, όταν καλύπτουν ένα τόσο σοβαρό και τραγικό ζήτημα, όπως τον πόλεμο της Γάζας. Εξάλλου, άλλο ο σαρκασμός ενός κειμένου κι άλλο η χυδαιότητα.

    Τέλοσπάντων, ο καθένας όπως τα βλέπει από την πλευρά του…

    Την καλημέρα μου.

  66. lvpb permalink
    17/01/2009 12:17 πμ

    Εγώ βρήκα εύστοχο το κείμενο.

    Δεν έχει δίκιο; Δεν αντιμετωπίζουμε όλα τα θέματα με όρους θεάματος; Ανάλογα με το πόσο παίζονται στα δελτία ειδήσεων; Πυροβολούν το Διαμαντή, όλοι ασχολούμεθα με τον «20χρονο ματά των 700 ευρώ». Γίνεται ανασχηματισμός, όλοι ασχολούμαστε με το Σαμαρά «που επανακάμπτει μετά από 1700 χρόνια στην κυβέρνηση». Μετά η απαγωγή του εφοπλιστή, μετά το ένα, μετά το άλλο. Δεν έχετε καταλαβει ότι εχουμε μετατραπεί σε καταναλωτές τηλε-μελούρας (από Γρηγορόπουλο μέχρι Παλαιστίνιους και από Διαμαντή μέχρι τον εφοπλιστή), καθισμένοι στους χλιδάτους καναπέδες μας με μπόλικο ποκ κορν και κοκα κολα;;

    Αυτό είπε ο πιτσιρίκος.

    Για μενα ο πιτσιρικος παραμενει απολαυστικός και ταυτόχρονα καίριος ακομα και οταν διαφωνω μαζί του, πχ προσφατα με την κριτική που κάνει στο ΚΚΕ. Κι εγώ ΚΚΕ ψηφίζω, αλλά αν κάποιος κάνει μια εξυπνη κριτική ή σάτιρα, δε θα την απορρίψω επειδή είναι εναντίον του ΚΚΕ.

    Ε και οι τύποι στο Ριζοσπάστη δε φημίζονται για το χιούμορ τους ε;;

  67. ατίθασο κουάρκ permalink
    17/01/2009 3:47 μμ

    Ρε παιδιά πάτε καλά; Τόσες κουβέντες για το πώς πρέπει να ποστάρει κανείς για το μακελειό; Την πρώτη φορά που σκοτώθηκε παιδί στην Παλαιστίνη, βγήκε ο κόσμος στους δρόμους, επειδή το έμαθαν από τα ΜΜΕ,σήμερα εθιστήκαμε στη βία, ανάβουμε τσιγάρο μπροστά στην οθόνη, βρίζουμε, μουτζώνουμε , πάμε διαδήλωση και μετά μελατάμε τα gallops, αν το κόμμα μας θα τα καταφέρει καλύτερα από τους εχθρούς του…

  68. ατίθασο κουάρκ permalink
    17/01/2009 3:58 μμ

    Το post του pitsirikos , αν κατάλαβα καλά, ήταν ειρωνικό και αυτοσαρκαστικό για το τι είναι είδηση για τα ΜΜΕ, και ΕΙΔΗΣΗ είναι αυτό που θα πουλήσει τις περισσότερες σερβιέτες με φτερά προστασίας, ή κινητά με άχρηστες δυνατότητες, ή γιαούρτια με αφροδισιακές ιδιότητες…

  69. 17/01/2009 5:17 μμ

    @Πάνος

    Βαβυλώνιοι, Ιππής. Τον έσυρε στα δικαστήρια δύο φορές. Εικάζεται ότι τον έβαλε και στη φυλακή για τους Βαβυλώνιους ενώ για τους Ιππής ο Κλέων παρέμεινε στις δικαστικές απειλές.

  70. 07/02/2009 5:44 μμ

    Το κείμενο απευθυνόταν σε συγκεκριμένο κοινό που ενδέχετο να καταλάβει τι εννοεί, ενώ θα έπρεπε να απευθυνθεί άμεσα ή τουλάχιστον όχι τόσο «γλαφυρά» σε αυτούς που αναφέρεται. Το αν πέτυχε κάποιο αποτέλεσμα ή όχι φαίνεται από την τροπή που έχει πάρει η συζήτηση.

    Πρόταση : ας μη συνεχιστεί το chain, με τον επόμενο να αρχίζει με τη φράση «μα δεν επιδίωξε να έχει κάποιο αποτέλεσμα, απλά…»

    Η μοναξιά μας λέω για τη δική μας λέω
    είναι τσεκούρι στα χέρια μας
    που πάνω απ’τα κεφάλια σας γυρίζει…γυρίζει…γυρίζει…γυρίζει…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

  • θέι θάμθιγκ

  • ΠΡΟΣΟΧΗ!

  • ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΥΠΕΡΠΕΡΑΝ

  • Monkey Business

  • The Big Store

  • Από 06/01/2007 μέχρι τώρα

  • This blog is under copyleft… All wrongs reversed

  • Πληκτρολογήστε το email σας για να ακολουθήσετε αυτό το blog και να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για νέες δημοσιεύσεις μέσω email.

    Μαζί με 7.588 ακόμα followers

  • Ιανουαρίου 2009
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Δεκ.   Φεβ. »
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031  
  • Αρέσει σε %d bloggers: