Skip to content

Χαρταετοί στο πεντάγραμμο

01/03/2009

-Δεν είσαι εντάξει ρε συ…
-Γιατί;
-Για τις μάσκες έκανες ολόκληρο αφιέρωμα.  Για τους χαρταετούς τίποτε!
– Αυτό μας έλειπε τώρα . Σε λίγο θα μου ζητήσεις αφιέρωμα και για την λαγάνα.
-Υπερβολές. Άσε την λαγάνα . Κράτα την όρεξή σου για την  Καθαρά Δευτέρα, να την φας μαζί με τον χαλβά. Για τους χαρταετούς  στο ελληνικό τραγούδι όμως, μπορείς να γράψεις.

Kι αφού μου το ζήτησα τόσο ευγενικά, μπορούσα να μου χαλάσω χατήρι;
Τραγούδια έχουμε; Έχουμε.
Αμόλα λοιπόν καλούμπα.
    Ξεκινάμε από ένα βαριά λαϊκό χαρταετό. Είναι ο «χαρταετός» σε μουσική του Βασίλη Σδούκου και στίχους του Γιάννη Νικολαΐδη. Το ακούμε από τον Θέμη Αδαμαντίδη:

Εγώ ήμουν που πέταγα
ψηλά κοντά στον ήλιο
αετόπουλο περήφανο
στου κόσμου το βασίλειο.

Εγώ που ήμουν δυνατός
θα ζήσω από εδώ κι εμπρός
απ’ την αγάπη λαβωμένος.
Δεν είμαι τώρα αετός
είμαι φτηνός χαρταετός
σε ηλεκτροφόρα σύρματα πιασμένος.

Ο έρωτας με λάβωσε
και μ’ έφερε κοντά σου
αετός ήμουν, μα πιάστηκα
μέσα στην αγκαλιά σου.

Υψιπέτες έρωτες που ξεκινάνε να κατακτήσουν τους ουρανούς και τερματίζουν πάνω σε ηλεκτροφόρα σύρματα.
    Ένα τραγούδι του Απόστολου Καλδάρα με τίτλο «ο χαρταετός» για τη συνέχεια. Οι στίχοι είναι του Βασίλη Μπουσιώτη και το τραγουδάει ο Δημήτρης Μητροπάνος:

Τώρα μην ψάχνεις για εξηγήσεις, όλα τα βλέπω ανθρώπινα
ακόμα πιο πικρό το δάκρυ αν μου δινες θα το ‘πινα,
τώρα μην ψάχνεις για εξηγήσεις όλα τα βλέπω ανθρώπινα
και άλλο σφάλμα πιο μεγάλο αν έκανες θα το ‘σβηνα.

Εγώ είμαι ένας χαρταετός κι όσο ψηλά ανεβαίνω
τόσο καταλαβαίνω και τόσο συγχωρώ,
εγώ είμαι ένας χαρταετός κι απ’ τ’ ουρανού τα βάθη
τ’ ανθρώπινα τα λάθη τα βλέπω και γελώ.

Στης Κυριακής μου το σακάκι σέ είχα το γαρύφαλλο
όμως παράπονο κανένα που μ’ έριξες σε ύφαλο,
στης Κυριακής μου το σακάκι σέ είχα το γαρύφαλλο
τώρα μην ψάχνεις για εξηγήσεις, μην ψάχνεις σε παρακαλώ.

Ας τσιμπήσουμε και το μελωδικό μας δίδαγμα. Τo μυστικό για να συγχωρείς και να καταλαβαίνεις είναι ένα: να τα βλέπεις όλα με τη ματιά του χαρταετού, από απόσταση.
Το επόμενο τραγούδι έχει τίτλο «χαμηλοί χαρταετοί«. Η μουσική είναι του Μιχάλη Νικολούδη και οι στίχοι του Μανώλη Γαλιάτσου. Το τραγουδάει ο Γιάννης Χαρούλης. Ξέρω μερικές ψυχές που κάνουν μεγάλες χαρούλες όταν ακούνε τον Χαρούλη, είτε live είτε σε δίσκους.
Τους το αφιερώνω.

Αφού μιλάς για τις γενιές και θες να τις ορίσεις
άκου τη γνώμη μιας φωνής, που ίσως τη γνωρίσεις

Τους πιο πολλούς, τους πιο καλούς
νόμιζες πως τους είδες να τελειώνουν
και φεύγεις γι’ άλλους ουρανούς.
Για μένα είσαι απ’ αυτούς,
τους χαμηλούς χαρταετούς,
που με μια μπόρα λιώνουν…

Μ’ αγάπη στο’ πα και παλιά, τί πας να αναλάβεις
το εφήμερο καλλιεργείς, το εφήμερο θα λάβεις

Κρατάω μόνο τον τελευταίο στίχο για το κυνήγι του εφήμερου, γιατί ομολογώ ότι το υπόλοιπο τραγούδι σαν νόημα με δυσκολεύει λιγάκι.
   Πάλι «Χαρταετός» λέγεται και η τρυφερή μπαλάντα του Μανώλη Φάμελλου, σε στίχους και μουσική δική του. Την ερμηνεύει ο ίδιος:

Έσβησαν τα όνειρα, έσβησαν
έγινε πρωί
άνοιξα την πόρτα, άνοιξα
ήλιος να με δει

ήρθες και στο δρόμο μου
φώτισε ο ουρανός
να η καρδιά μου πέταξε
κόκκινος χαρταετός

σ’ έχω ανάγκη σαν παιδί
μη μ’ αφήσεις να γυρίσω εκεί
στον εαυτό μου στη σιωπή
κρύα θάλασσα έρημο νησί

άψυχα κορμιά στα χέρια μου
άχρηστα κλειδιά
δε μου μένει τίποτα
τίποτα δε μου φτάνει πια

έλα ας περπατήσουμε
μακριά απ’ το θόρυβο
τις πληγές να κλείσουμε
έχουμε όλο τον καιρό

To τραγούδι αυτό το ερμήνευσε αργότερα  πολύ όμορφα και η Τάνια Τσανακλίδου. Εμένα μ’ αρέσει πιο πολύ η ερμηνεία του Φάμελλου.
Ακούστε όμως  και την ερμηνεία της Τσανακλίδου και αποφασίστε:

Για την συνέχεια ακολουθεί το συγκρότημα με το πιο ποιητικό όνομα και την πιο ποιητική ίσως διάθεση, τα «Διάφανα Κρίνα». Το τραγούδι τους λέγεται «Σκισμένος χαρταετός» και αποπνέει ,τι άλλο, μια ποιητική μελαγχολία.

Απόψε θέλω να σε δω, όμως το ξέρω
δεν έχω νόημα, δεν είμαι κανενός
πάνω σε ό,τι με κάνει κι υποφέρω
γελώντας πέφτω σαν σκισμένος χαρταετός

Είναι η καρδιά μου ένα σπίτι στοιχειωμένο
δεν θα΄πρεπε να υπάρχει τόση λύπη εκεί
ό,τι αγαπάω με αφήνει νικημένο
στ΄άδειο μου σχήμα , μια σκιά που νοσταλγεί

Κοντά σου δε μπορώ, μακριά σου τρέμω
κάτι με τρώει και δεν μπορώ να κοιμηθώ
περνάω τις μέρες μου σαν δαίμονας κλεισμένος
σ’ ένα κουφάρι φαγωμένο απ’ τον καιρό

Κι αν τόσα χρόνια περπατήσαμε μαζί
τον τελευταίο δρόμο θα τον κάνω μόνος
θα ‘χω στην χούφτα μου μια μπούκλα σου χρυσή
και μια ραγισματιά στα χείλη μου απ’ τον πόνο

Σκαρφαλωμένη πάνω στα «Ψηλά τακούνια» της, η Μελίνα Ασλανίδου τραγουδάει τον δικό της «Χαρταετό». Η μουσική είναι του Ποίμη Πέτρου και οι στίχοι της Σάνυ Μπαλτζή:

Δεν θυμάμαι πλέον που και ποιοι
μού ‘δωσαν χαρτάκια και γιατί
με τα ονόματά τους τα τηλέφωνά τους
και τα βρίσκω χύμα το πρωί

Μες στις τσέπες μένουν κι ύστερα μακραίνουν
κι ύστερα περνάει κι η ζωή

Έτσι με φωνάζουν δύσκολη
μόνο εσύ δεν μου μιλάς πολύ
Λες δεν προλαβαίνεις και ποτέ δεν παίρνεις
και σε παίρνω πάλι εγώ

Αν με τα τηλέφωνα που πήρα έφτιαχνα χαρταετό
τώρα θα πετούσα να ησυχάσεις που σε παίρνω κι ενοχλώ

Δεν θυμάμαι πλέον που και ποιοι
μού ‘δωσαν χαρτάκια και γιατί
με τα ονόματά τους τα τηλέφωνά τους
και τα βρίσκω λιώμα το πρωί

Αν με τα τηλέφωνα που πήρα έφτιαχνα χαρταετό
τώρα θα πετούσα να ησυχάσεις που σε παίρνω κι ενοχλώ

Δεν θυμάμαι πλέον που και ποιοι
μού ‘δωσαν χαρτάκια και γιατί
με τα ονόματά τους τα τηλέφωνά τους
και τα βρίσκω χύμα το πρωί

Σε εισιτήρια πάνω σε κουτιά που χάνω
κάρτες κι αποδείξεις όλα γκρι

Άμα η γυναίκα έχει σουξέ, ολόκληρο χαρταετό φτιάχνει με τα μπιλετάκια που της πασάρουν. Ιδίως, αν είναι μετριόφρων.
Ακόμα μια αισθαντική γυναικεία φωνή για την συνέχεια. Είναι η Ελένη Δήμου στο τραγούδι «δυο χαρταετοί πάντα μαζί». Η μουσική είναι του Oner Muniahov και οι στίχοι του Θεόδωρου Ποάλα.

Λούνα Παρκ η ζωή, λούνα παρκ μαγικό
Κυριακές μόνο εσύ κι εγώ
στο τρενάκι μαζί να γελάς σαν παιδί
να σου δίνω φιλιά στο λαιμό

να θες κι εδώ, να θες κι εκεί
και στην καρδιά μου σκοποβολή
να θες κι εκεί, να θες κι εδώ
και τη ζωή μου για κιβωτό

Λάμπουν τα φώτα και τα φιλιά
πες μου τα λόγια τα μυστικά
πέφτει ένα αστέρι, κάνε μια ευχή:
όλη η ζωή μας σαν Κυριακή
Δυο χαρταετοί πάντα μαζί

Λούνα Παρκ η ζωή, μη ρωτάς το γιατί
κάθε τέλος και μια αρχή
στους καθρέφτες κοιτάς, σε λαβύρινθους πας
να γελάς και να κλαις σαν παιδί

να θες κι εδώ, να θες κι εκεί
και στην καρδιά μου σκοποβολή
να θες κι εκεί, να θες κι εδώ
και τη ζωή μου για κιβωτό

Λάμπουν τα φώτα και τα φιλιά
πες μου τα λόγια τα μυστικά
πέφτει ένα αστέρι, κάνε μια ευχή:
όλη η ζωή μας σαν Κυριακή
Δυο χαρταετοί πάντα μαζί

Λούνα Παρκ η ζωή, λούνα παρκ μαγικό
Κυριακές μόνο σαν κρασί παλιό
στο τρενάκι μαζί να γελάς σαν παιδί
να σου δίνω φιλιά στο λαιμό….

O επόμενος «χαρταετός» είναι ένα τραγούδι σε στίχους του Άκου Δασκαλόπουλου και σε μουσική του Μιχάλη Τερζή. Τον συναντάμε στον δίσκο «Του έρωτα τ’ αντάρτη» που περιέχει έξι τραγούδια του Μιχάλη Τερζή και έξι του Αμάραντου Αμαραντίδη, όλα σε στίχους του Δασκαλόπουλου. Ο δίσκος κυκλοφόρησε το 1974 και οι περιστάσεις (μεταπολίτευση, επικράτηση του πολιτικού τραγουδιού, κλπ) δεν βοήθησαν ιδιαίτερα να ακουστούν ευρέως τα τραγούδια του. Ας ακούσουμε τον Δημήτρη Ζευγά :

Πάμε στο βουνό, πάμ’ εμείς τα δυο
ξερω να πετώ τον χαρταετό.
Κοίτα πως γελά μες στα χρώματά του
λάμπει και πετά το παλιόπαιδο.

Έλα να με δεις πάνω στον αητό
φύσηξε, θα δεις πως θα σε κρατώ.
λίγο πιο ψηλά πάνω στην καρδιά του
ψεύτικα χαρτιά ο παλιόκοσμος.

Ο χαρταετός σαν τρελό πουλί
χάνεται μακριά στην ανατολή.
Χάθηκες και συ, αχ Θεέ τι κρίμα
μόνος μου εγώ πάνω στο βουνό.

Κράτα αγκαλιά τον χαρταετό
μια και σ’ αγαπά τον ευχαριστώ
Κοίταξα κι εγώ το κομμένο νήμα
μαύρο δειλινό πάνω στο βουνό.

Kαι τελειώνουμε με το ορχηστρικό κομμάτι του Μίκη Θεοδωράκη «χαρταετοί». Είναι από την «γειτονιά των αγγέλων». Κάθε φορά που το ακούω, κλείνω τα μάτια κι αμέσως γεμίζει ο ουρανός χαρταετούς, που λικνίζονται στο ρυθμό της μαγευτικής μουσικής του Μίκη. Ο πιο ωραίος επίλογος γι΄αυτό εδώ το ποστ. Κιθάρες παίζουν ο Νότης Μαυρουδής και ο Παναγιώτης Μάργαρης.

Και του χρόνου…

31 Σχόλια leave one →
  1. 01/03/2009 1:08 πμ

    Ξέρω μερικές ψυχές που κάνουν μεγάλες χαρούλες όταν ακούνε τον Χαρούλη, είτε live είτε σε δίσκους.
    Τους το αφιερώνω.

    Σας μερσούμε, και για τα υπόλοιπα
    (και ο Μητροπάνος μας αρέσει, επίσης! :p)

    Καλό Μήνα
    [Μάρτη στο χεράκι βάλατε;]

    Και να ανέβει ψηλά ο χαρταετός σας 🙂

  2. 01/03/2009 10:39 πμ

    Πολύ όμορφο και απογειωμένο ποστ !

    Λέω φτιάξω κι εγώ έναν φέτος, real χάρτινο,
    και πολύ-πολύ μικρό ! (στενότης ραβασακίων βλέπετε, τα παλαιότερα τα χρησιμοποίησα στον περσινό, έφτιαξα έναν «αναδρομικό»)

    (και για να δώ .. εντάξει !)

    Καλό μήνα, νάμαστε καλά και του χρόνου !

  3. 01/03/2009 12:46 μμ

    Για σου Μαρξ, ο εξπλόρελ δεν μπορεί να τα εμφανίσει σε μένα, τι συμβαίνει;

  4. 01/03/2009 1:43 μμ

    Καλό μήνα! 🙂

    Συντάσσομαι μαζί σου Μαρξ. Πολύ καλή ερμηνεύτρια η Τάνια αλλά εδώ ψηφίζω κι εγώ Φάμελλο!

  5. 01/03/2009 4:20 μμ

    Εγώ πάλι, Τάνια

    Να σαι καλά αφεντικό
    Καλό μήνα
    Και του χρόνου, πιο ψηλά 🙂

  6. 01/03/2009 5:36 μμ

    Απίστευτη ανάρτηση…πέταξα ψηλά…

    Λούνα Παρκ η ζωή, λούνα παρκ μαγικό
    Κυριακές μόνο σαν κρασί παλιό
    στο τρενάκι μαζί να γελάς σαν παιδί
    να σου δίνω φιλιά στο λαιμό….

    Κρατάω το στίχο να συντροφεύει όμορφα την μελαγχολία της μνήμης… αλλά ψηφίζω… Φάμελλο

    Respect που λένε και οι μαθητές μου

  7. 01/03/2009 8:13 μμ

    Πολύ δυνατό θέμα και όχι στην τύχη του…

    Μπάβο σου.

    Κλό μήνα σου εύχομαι.

    Κώστας
    vloutis.wordpress.com
    vloutis.blogspot.com

  8. 01/03/2009 10:50 μμ

    Ο επίλογος των Χαρταετών του Μίκη δε συγκρίνεται με τίποτα…από τα πολύ αγαπημένα μου κομμάτια…

    Κιθάρες – Ν.Μαυρουδής & Π.Μάργαρης

    Να ‘σαι καλά, αφμαρξ…

  9. Καναλιώτης permalink
    02/03/2009 8:33 μμ

    @ΑΦΜ στο τελευταίο ακούμε Νότη Μαυρουδή και ο Παναγιώτη Μάργαρη;

  10. 02/03/2009 8:51 μμ

    Kαλή Σαρακοστή…

    Κώστας
    vloutis.wordpress.com
    vloutis.blogspot.com

  11. 02/03/2009 9:46 μμ

    Χαιρετώ το κέφι και την …υπομονή σου με τα τραγούδια!

    Καλό σου μήνα.
    🙂

  12. 02/03/2009 11:14 μμ

    Καλό μήνα… Πότε φάγαμε το 1/6 του 2009; Το κατάλαβε κανείς;
    @Νατάσα: Μάρτη δεν βάλαμε.
    Άλλοι πληρώνουν στα σολάρια για να μαυρίσουν.
    🙂
    @ L’Enfant de la Haute Mer: Βρε τι τραβάτε κι εσείς οι όμορφες!
    🙂
    @ Σίσσυ : πάλι καλλιτεχνικό όνομα αλλάξαμε;
    Εγώ δοκίμασα στον Εξπλόρερ πάντως και τα εμφανίζει κανονικά τα τραγούδια. Μήπως είναι αργή η σύνδεση σου;

    @ @ithaca : Έλαβον–> Φαμέλλος 1 ψήφο.
    🙂
    Kαλό μήνα, επίσης.

    @ Ρούλα: Έλαβον—>Τάνια 1 ψήφο.
    Καλό μήνα Ρουλιώ.
    Τις τελευταίες μέρες βλέπω είσαι σε εντελώς αποκριάτικη διάθεση. Διονυσιακή θα έλεγα, με όσα διάβασα στο blog σου.
    🙂
    @ Big Mamma: να σε καλωσορίσω από τα μέρη μας. (Mαθητές ε; )
    Φάμελλος –> 2 ψήφοι. Η ψήφος σου καταχωρήθηκε
    🙂

    @ Vlοutis: Καλό μήνα Κώστα. Χαίρομαι που σ’ αρέσουν τα μουσικά μου ποστ.

    @ Λεμέσια : Σωστά επισήμανες την παράλειψη. Θα συμπληρώσω τους συντελεστές αμέσως.

    @ Καναλιώτης: ναι… Αυτοί είναι από τον δίσκο τους «Μαυρουδής Νότης-Μάργαρης Παναγιώτης-Cafe de l’ art- Τραγούδια Μάνου Χατζηδάκι-Μίκη Θεοδωράκη»

    @ Ροϊδη: Καλό μήνα επίσης.
    Κέφι +Υπομονή= Μεράκι
    Αυτή είναι η εξίσωση
    🙂

  13. 02/03/2009 11:28 μμ

    Κάθε φορά που το ακούω, κλείνω τα μάτια κι αμέσως γεμίζει ο ουρανός χαρταετούς, που λικνίζονται στο ρυθμό της μαγευτικής μουσικής του Μίκη.

    Σαν αυτούς, δηλαδή;
    🙂

    Και του χρόνου!

  14. 02/03/2009 11:33 μμ

    @Νατάσα: Ωραίο βίντεο!
    Κι άλλοι βλέπουν τον ουρανό να γεμίζει με χαρταετούς όταν ακούνε τους χαρταετούς του Μίκη…

  15. Καναλιώτης permalink
    03/03/2009 1:28 πμ

    Αμόλα Καλούμπα – Καθαρή Δευτέρα 2009
    Να και ένας πραγματικός αετός.
    http://afrofriends.wordpress.com/2009/03/03/amolakaloumpa2009/

    Δεν το πιστεύω οτι έγραψα ποιοί παίζουν κιθάρα και τώρα βλέπω οτι ακριβώς πριν το ίδιο έγραψε ο/η Λεμέσια

  16. 03/03/2009 10:19 πμ

    Χα!Που λες εχθές καθώς πηγαιναμε στα Πορόια να φάμε πε΄στροφα, λέει ο ραδιοφωνικός παραγωγός οτι δεν υπάρχουν τραγούδια για τους χαρταετούς! Χωρίς να έχω δει το ποστ αυτό είπα μέσα μου «αποκλείεται!Ο Μαρξ θα τα έχει ήδη βρεί!»

  17. 03/03/2009 12:49 μμ

    Να με συγχωρέσεις, αλλά αυτούς τους χαρταετούς του Μίκη , δεν άντεξα και στους έκλεψα.
    δ

  18. 03/03/2009 4:37 μμ

    Μας ταξίδεψες ψηλά με τους χαρταετους σου Αλλου φαν ! συγχαρητήρια! Ομορφο αφιέρωμα

  19. 03/03/2009 11:49 μμ

    @ Καναλιώτη: Μα με 6 καλούμπες! Δεν σας αγγίζει εσάς η κρίση;
    Καθόλου;
    🙂

    @Partizana: συντρόφισσα, να τους πεις να ακούνε Radio allu-fun-marx…
    Υπάρχουν…Και μάλιστα μόλις τώρα συμπλήρωσα ένα που είχα ξεχάσει .Αυτό του Μιχάλη Τερζή και του Άκου Δασκαλόπουλου από τον δίσκο τους «του έρωτα τ’ αντάρτη»
    Στο αφιερώνω λόγω …αντάρτη.
    🙂
    @ Demetrat: Κλέφτρα, κλέφτρα…. πιάστε την!
    Πιάστε την, πήρε μόνο 1 τραγούδι.
    🙂
    @ Λιακάδα: Χαίρομαι που σε είχα συνταξιδιώτισσα.
    🙂

  20. Καναλιώτης permalink
    04/03/2009 3:01 πμ

    Χρησιμοποιήσαμε 2 καλούμπες αντί για 6. Πως;
    Εκτελέσαμε εντολές Αλμούνια και κάναμε την απαιτούμενη οικονομία.

    Βάλαμε τις 2 πρώτες, Μετά αφαιρέσαμε την πρώτη και την χρησιμοποιήσαμε σαν τρίτη, μετά αφαιρέσαμε την δεύτερη και την χρησιμοποιήσαμε σαν τέταρτη και πάει λέγοντας. Μετά πήραμε κοινοτική ενίσχυση και με την ευκαιρία απολύσαμε 3, μετά πήραμε εγχώριο δάνειο και απολύσαμε άλλους 5. Στο τέλος κλείσαμε την επιχείρηση και πήγαμε με τα λεφτά Μπαχάμες.

    ~~~~~~~~~~~~

    Πλάκα πλάκα οι καλούμπες ήταν περσυνές και γράφανε επάνω τους ότι κόστιζαν 1€. Φέτος τις πουλούσαν 2€.
    Επίσης τα τιμολόγια που μου έρχονται από όλους τους προμηθευτές τις τελευταίες 15 μέρες είναι κατά 20% ακριβότερα απο τα προηγούμενα!!!

  21. Καναλιώτης permalink
    04/03/2009 3:24 πμ

    ‘Αλλωστε βλέπεις οτι ακόμη και οι κομουνιστές τρώνε πέστροφες, φασιανούς και παντεσπάνι!!

    Εγώ δεν μπορώ να βάλω λίγο περισσότερο σπάγκο στον χαρταετό μου;

    🙂

  22. 04/03/2009 2:09 μμ

    Πολύ καλή δουλειά τόσο σε αυτή την ανάρτηση όσο και στην προηγούμενη.
    Μάσκες και χαρταετοί σε δύο μόλις σελιδούλες,
    Νάσαι καλά και καλή Σαρακοστή

  23. 04/03/2009 7:46 μμ

    Nοσταλγικό για μερικούς από εμάς του εξωτερικού, που δεν πετάμε χαρταετούς….

  24. Γ. ΚΟΣΜΙΔΗΣ permalink
    06/03/2009 5:16 μμ

    Marx: Συγχαρητήρια για την επιμονή και τις επιλογές σου- μας πήγες πολύ ψηλά! Συγχαρητήρια και του χρόνου πάλι εδώ.

  25. 18/03/2009 5:14 μμ

    Blog-αετέ μου εσύ!

    Τα μουσικά σου ποστ δεν παίζονται πια!

  26. 04/02/2010 11:33 μμ

    Το βρηκα και δεν μου γλιτωνει! 😀

  27. 30/03/2011 11:44 πμ

    Όμορφα …
    Ψάχνω εδώ και πολύ καιρό , ένα παλιό τραγούδι της Αρλέτας (το τραγουδούσε η Αρλέτα) , που δεν θυμάμαι τον τίτλο του αλλά είχε έναν στίχο … «στα Κούλουμα , χαρταετό…» .
    Ήταν ένα υπέροχο τραγούδι . Μήπως μπορείς να με βοηθήσεις ;

  28. 30/03/2011 1:30 μμ

    @Silia:
    Bεβαίως.
    Κλικ πάνω στο λικ που ακολουθεί και » αποθήκευση δεσμού ως»:
    [audio src="http://www.fileden.com/files/2008/4/12/1863451/sta_kouloyma-Arleta.mp3" /]

  29. 30/03/2011 11:55 μμ

    Πόσο πολύ σ’ ευχαριστώ …
    Με «γύρισες» … 45 περίπου χρόνια πίσω .

Trackbacks

  1. «Χωρίς Έκπληξη»,ένα χρονογράφημα του Μάριου Πλωρίτη « Allu Fun Marx: Κομφετί… στην Blogoslovakia
  2. Με περσινά κομφετί… « Allu Fun Marx: Αριστερά …στη Blogoslovakia

Σχολιάστε

  • θέι θάμθιγκ

  • ΠΡΟΣΟΧΗ!

  • ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΥΠΕΡΠΕΡΑΝ

  • Monkey Business

  • The Big Store

  • Από 06/01/2007 μέχρι τώρα

  • This blog is under copyleft… All wrongs reversed

  • Πληκτρολογήστε το email σας για να ακολουθήσετε αυτό το blog και να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για νέες δημοσιεύσεις μέσω email.

    Μαζί με 7.590 ακόμα followers

  • Μαρτίου 2009
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Φεβ.   Απρ. »
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031  
