Skip to content

Όταν λείπει ο μπλόγκερ…

25/04/2009

-Is anybody here?
Πάλι δεν έγραψε τίποτε το τεμπελόσκυλο;

Is anybody here?

————————————————————–

-Με το πασχαλιάτικο ποστ θα βγάλει και την Πρωτομαγιά!
Τι περιμένεις αγάπη μου…
Έμπνευσις μηδέν, σου λέει.
Σε λίγο εδώ μέσα στις «βόλτες», θα βολτάρουν αράχνες.

————————————————————–
-Εμένα μου λείπει ο γλυκούλης μου…

sb2091bp4

————————————————————–

-Γλυκούλης;
Γλυ-κού-λης!
Αν αυτός ο ξινός είναι γλυκούλης, τότε εγώ είμαι παστέλι χιώτικο!
Τι να λέμε τώρα…

————————————————————–
-Aaaaχ…
Είσαι,είσαι…
Και παστέλι και λουκούμι και μπακλαβάς  είσαι.

————————————————————–

-Τι λύσσα κακιά!
Σιγά χρυσή μου κοπέλα. Θα πάθουμε ζάχαρο με τόσα σορόπια!

————————————————————–
-Σιγά το blog βρε κορίτσια…
Περάστε κι από το δικό μου blog :
megalos-zenpremies.blogspot.com
Έχω και προφίλ στο Facebook με 729 φίλους…
Να σας κάνω add;
Να σας «σκουντήξω» λίγο;

12 Σχόλια leave one →
  1. 25/04/2009 4:56 μμ

    ναι, ναι
    πούύύύύύ είσαι λέμε;;;;;;

    Τεμπέλη!
    :p

    😆 😆 😆

  2. 25/04/2009 7:19 μμ

    Εμ αφεντικό…χρειαζούτουνε…άμα παρα σκουρήνουν τα πράματα μόνο μια αυτοκριτική, το σώζει το μαγαζί
    Γιαυτό σαγαπάμε βρε 🙂

  3. 25/04/2009 7:21 μμ

    Καμιά φορά, τα άσχετα, είναι και τα καλύτερα !!!
    😆 😆 😆 😆 😆

  4. 25/04/2009 8:10 μμ

    πάλι έκανες ριφιφί και την έκανες για μπαχάμας?

  5. Καναλιώτης permalink
    25/04/2009 11:55 μμ

    …και μας κοιτάει και αφ’ υψηλού…

  6. 26/04/2009 4:28 μμ

    εγω για σενα ανέβασα στο φέιςμπουκ που δεν το καταδέχεσαι για λόγους καθαρά ιδεολογικούς – η ζωή αστερι μου προχωράει, ρωτα και το νατασσάκι – ανέβασα λοιπόν το πάμε Χαβάη, γιατί εκεί ακριβώς είναι που εχει χαθει ο Θωμάς, ο απιστος Θωμάς . Αλλά εσύ, περί άλλα τυρβάζεις….

  7. 27/04/2009 11:42 πμ

    @Nατάσα: Τεμπέλης εγώ;
    Απλά είμαι πολύ δημοκρατικός.
    Έδωσα τον λόγο και τον χώρο στους επισκέπτες, να εκφράσουν ελεύθερα τις σκέψεις τους.

    @ Ρούλα: το μαγαζί το χτύπησε η κρίσις.
    Δεν βγαίνει οικονομικά η επιχείρησις με τόσο λίγους αναγνώστες. Ξέρεις πόσα έξοδα έχουν τα μουσικοχορευτικά ποστ;
    Ορχήστρα, μπαλέτο, σκηνοθέτη να βάλεις μόνο, καταλαβαίνεις…
    Δεν βγαίνω…ζημιώνω…
    @ Φάρε: πενία τέχνας κατεργάζεται, όπως λέγαν και κείνοι οι αρχαίοι
    @Κροτ: Ποιές Μπαχάμες; Μέχρι την Ινδία πετάχτηκα να κλείσω μια καλλιτέχνιδα από το bollywood για τις «Μισιρλούδες» καιγύρισα αμέσως. Ταξίδι αστραπή.

    @Καναλιώτη: αφ’ υψηλού εγώ; Ο σεμνο-ταπεινότερος blogger;
    Απλά η κάμερα ασφαλείας είναι στημένη λίγο ψηλά…

    @ Ριτσάκι: Εγώ επεκτείνομαι στα blog και όχι στα Φέις Μπούκια!
    By the way, που λέμε και στο χωριό μου, από την «μαγική,ξωτική,ομορφιά» δεν πέρασες ούτε στα εγκαίνια…
    Εμ, με τόσα Φέις Μπούκια, πώς να προκάμεις;

  8. 27/04/2009 5:57 μμ

    XAXAX Δεν είχες έμνευση δεν είχες αλλά το ποστ το εφτιαξες και με πλακίτσα λέμε! Μόνο που είσια! Μην πας να τη βγάλεις έτσι για Πρωτομαγιά, γιατί θα κατέβω σε απεργία!

  9. Καναλιώτης permalink
    28/04/2009 3:03 πμ

    αφ’ υψηλού;

    Καλέ, παριστάνει το μάτι του θεού και βάλε…

    άπαπα

    να εγώ, πλέον, κοιτάω που και που πάνω για καλό και για κακό…

  10. 29/04/2009 12:23 πμ

    τοκ τοκ τοκ

    ειναι κανείς εδώ;;;;

    Να φέρω σκούπες να μαζέψω σκόνη κι αράχνες;

    😛

  11. 29/04/2009 5:15 μμ

    Αυθόρμητο, άρα… καλό!

    χαχα

    Χριστός Ανέστη.

    Κώστας
    vloutis.wordpress.com
    vloutis.blogspot.com

Trackbacks

  1. Daily News About Facebook : A few links about Facebook - Saturday, 25 April 2009 07:09

Σχολιάστε

  • θέι θάμθιγκ

  • ΠΡΟΣΟΧΗ!

  • ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΥΠΕΡΠΕΡΑΝ

  • Monkey Business

  • The Big Store

  • Από 06/01/2007 μέχρι τώρα

  • This blog is under copyleft… All wrongs reversed

  • Πληκτρολογήστε το email σας για να ακολουθήσετε αυτό το blog και να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για νέες δημοσιεύσεις μέσω email.

    Μαζί με 7.588 ακόμα followers

  • Απρίλιος 2009
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Μαρ.   Μάι. »
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    27282930  
