Μετάβαση στο περιεχόμενο

Εκλο-YES!/Εκλο-NO!

02/09/2009

Τα καλά νέα:
Ξεκουμπίζονται οι ύαινες.

hyena_group

Τα κακά νέα :
Ξανάρχονται τ’ αρπακτικά.

Condors

58 Σχόλια leave one →
  1. 03/09/2009 1:46 πμ

    Είσαι τόσο σίγουρος για το αποτέλεσμα;

  2. Andreas permalink
    03/09/2009 7:30 πμ

    Γίνεται πιο σίγουρος? Εγώ αυτό που φοβάμαι περισσότερο είναι να έρθουν και οι δύο μαζί….

  3. 03/09/2009 10:01 πμ

    Συμφωνώ με τον Αντρέα …

    Ας τους τη χαλάσουμε !

    Τώρα ΚΚΕ !

    Καλημέρα σας !

  4. 03/09/2009 11:29 πμ

    Όχι τώρα ρε Φάρε.
    Στις 4 του Οκτώβρη!

  5. 03/09/2009 12:03 μμ

    Άκου ύαινες… Άκου αρπακτικά…
    Σα δε ντρέπεσαι Αλλουφάνιε λασπολόγε!!!

    http://rizobreaker.blogspot.com/2009/09/blog-post.html

  6. 03/09/2009 3:56 μμ

    Αυτό ρε αφεντικό μόνο εκλογές δεν είναι…ο κουμπάρος μου ο πάπιος είναι…κάνε εσύ τον πάπιο να τον εκάνω εγώ μετά!

    και τα λιμνόνερα…κουβένννντα 🙂

  7. 03/09/2009 4:44 μμ

    Χμμμ… Πραγματικά, δεν μπορώ να φανταστώ τι είναι χειρότερο, γμτ!

  8. 03/09/2009 8:21 μμ

    Σωστός ο allu fun marx καλά τα λές Σύντροφε και χρειάζεται απο εδώ και πέρα ΑΓΩΝΑΣ και πάλη για να φέρουμε στην Ελλάδα το όνειρο της Αταξικής κοινωνίας…

    Διότι έχει διαβρωθεί ένα μεγάλος μέρος του λαού μας απο ΠΑ.ΣΟΚ και ΝΔ αντιλήψεις…

    ΥΓ
    Τσέκαρε την τελευταία μου ανάρτηση

  9. 03/09/2009 8:23 μμ

    Α ξέχασα να πώ ότι εδώ κολλάει μια ρήση του Che

    Κι αν μας πουν ότι είμαστε σχεδόν ρομαντικοί, ότι είμαστε αδιόρθωτοι ιδεαλιστές, ότι σκεφτόμαστε το αδύνατο, εμείς πρέπει χίλιες φορές να απαντήσουμε «ναι, είμαστε»

    Τα λέμε στην πλατεία

    Χαιρετισμούς απο Ζάκυνθο

  10. 03/09/2009 10:58 μμ

    @Darthiir the Abban : το σίγουρο είναι ότι το πασόκ θα έρθει πρώτο. Εκτός αν κάνει καμιά big potato o Γιωργάκης, που εδώ που τα λέμε είναι λίγο επιρρεπής σ’ αυτές.

    @ Ανδρέα: εδώ που τα λέμε δεν είναι καθόλου απίθανη μια μετεκλογική συνεργασία Πασοκ/ν.δ, όσο κι αν την απορρίπτουν προεκλογικά. Αν τα συμφέροντα που υπηρετούν οι δυό τους το επιβάλλουν, είμαι σίγουρος ότι θα το κάνουν.

    @ Φάρος: για να δούμε πότε θά’ρθει εκείνη η μέρα που θα ξεκολλήσει ο κόσμος από τον δικομματισμό. Προσωπικά δεν είμαι πολύ αισιόδοξος πάντως

    @ Άθλιε: ας ξεκινήσουμε να ψηφίζουμε ΚΚΕ από τώρα, για να είμαστε προπονημένοι στις 4 Οκτώβρη
    🙂
    @ Rizobreaker: Δικιο έχεις που με λες λασπολόγο. Λασπολόγησα τις καημένες τις ύαινες και τα αρπακτικά. Ποτέ καμιά ύαινα δεν πήρε μίζες και ποτέ κανένα αρπακτικό δεν τζόγαρε τα διαθέσιμα των ασφαλιστικών ταμείων σε τοξικά ομόλογα.

    @ Ρουλιώ: ένας πάπιος, μα τι πάπιος. Ένας πάπιος με παπιά…
    Αυτοί την δουλειά τους κάνουν. Αφού συνηθίσαμε να ζούμε μέσα στα λασπόνερα και δεν κάνουμε κουβέντα εμείς, τρελοί είναι να κάνουν κουβέντα αυτοί; Για m@l@ke$ τους έχεις;

    @ Νατάσα: Πολύ φοβάμαι ότι ια αρχίσουν να ψηφίζουν τα παιδιά μας κι ακόμα το ίδιο θα συζητάμε… Ποιος είναι χειρότερος ο Κωστάκης ή ο Γιωργάκης;
    @ Παιδί της πλατείας: Η διάβρωση είναι τόσο βαθιά που αρκεί μια αποτυχημένη διακυβέρνηση της ν.δ για να δώσει ο κόσμος συγχωροχάρτι στο πασόκ και τούμπαλιν.
    Τι να πεις

  11. 04/09/2009 2:14 πμ

    Ας μην τους αφήσουμε λοιπόν να πάρουν συγχωροχάρτι….
    Ας προβάλουμε όλοι μαζί, πως δεν «παίζουν» μόνα τους τα αστικά κόμματα…..
    Ας τους δείξουμε ότι η Αριστερά είναι εδώ και θα τους χαλάσει την «σούπα»!

  12. doukas permalink
    04/09/2009 10:25 μμ

    Συγνώμη αλλά για ποια Αριστερά μιλάτε?
    Αυτή είναι στη γωνία.

  13. Καναλιώτης permalink
    05/09/2009 2:53 πμ

    Ουτε καν παρά πόδα.
    Παραδομένη είναι.
    Και με την πλάτη στον τοίχο και με τσίγκινο σωβρακάκι. Διπλή προστασία.

  14. 05/09/2009 4:12 πμ

    douka και Καναλιώτη, παραδομένα στους αστούς είναι τα κόμματα που τους υπηρετούν και για την Ελλάδα λέγονται ΠΑ.ΣΟ.Κ. και Ν.Δ.
    Το δικομματικό παιχνίδι σας, «έτριξε» στις ευρωεκλογές, αλλά σας έσωσαν οι «παραλίες».
    Τώρα όμως τα «μπανια του λαού» τελείωσαν και σύντομα θα πάρετε τις απαντήσεις σας απ’ τις κάλπες.
    Με την ευκαιρία, ποιός θα πλειοδοτήσει απ’ τους δυο, στον Καρατζαφύρερ για να κάνει και να κρατήσει κυβέρνηση;;;
    Γιατί κι αν ακόμα (κομματάκι δύσκολο) βγει κάποιος απ’ τους δυο αυτοδύναμος, χλωμό τον βλέπω τον Μάρτιο!
    Η αριστερά λοιπόν σας περιμένει όλους μαζί στην γωνία, των διαδηλώσεων και του λαϊκού κινήματος, εσείς ασχοληθείτε με το μοίρασμα των «δώρων» του κάθε Χριστοφοράκου!

  15. Καναλιώτης permalink
    05/09/2009 12:53 μμ

    Απο την πλευρά μου, τουλάχιστον, (αλλά νομίζω και ο doukas) με πόνο καρδιάς έγινε ο προηγούμενος σχολιασμός.

    Ελπίζω να έχεις δίκιο και να μπορέσει η αριστερά να ανασυνταχθεί να δει ρεαλιστικά και ουσιαστικά τα προβλήματα της κοινωνίας και του υποκειμένου που έρχεται να υπηρετήσει (δηλαδή την εργατική τάξη) και τέλος να μπορέσει να παίξει τον ιστορικό της ρόλο.
    Ελπίζω μεν, αλλά είμαι σίγουρος δε, ότι αυτή την στιγμή η αριστερά ομφαλοσκοπεί.

  16. doukas permalink
    05/09/2009 5:26 μμ

    Χωρίς πολλά λόγια συμφωνώ με τον Καναλιώτη.

  17. 05/09/2009 9:04 μμ

    Γεια σου Αλουφανιε ,να πω καλο φθινοπωρο!!!!Νασαι καλα παντως και δυστυχως την παθαμε παλι και μου φαινεται θα γινουμε ιταλια καθε μηνα εκλογες.

  18. Hyperion permalink
    07/09/2009 4:19 πμ

    Καναλιώτης : Όμως όταν λέτε «η Αριστερά ομφαλοσκοπεί» φαντάζομαι εννοείτε την Συριζά. Διότι η άλλη έχει πολλές νίκες, εννοώ στο χώρο της εργασίας= ανακλήσεις απολύσεων, μονιμοποιήσεις συμβασιούχων κλπ, κλπ. Η τύπου Συριζά πάντα ομφαλοσκοπούσε.

  19. doukas permalink
    07/09/2009 9:53 μμ

    Hyperion όταν ο Καναλιώτης λέει ότι η Αριστερά ομφαλοσκοπεί εκτιμώ ότι δεν λέει μόνο για τον ΣΥΡΙΖΑ αλλά και για το ΚΚΕ. Οι νίκες που λες είναι αμυντικές μικρές νίκες που δεν αλλάζουν την γενικότερη τάση.
    Για να αλλάξει κάτι πρέπει όλες οι δυνάμεις της Αριστεράς να δράσουν από κοινού στην αρχή σε κοινωνικό επίπεδο ( συνδικάτα όπου υπάρχουν, άλλες συλογικότητες ) και μετά σε πολιτικό στη βάση ενός κοινού δημοκρατικά επεξεργασμένου προγράμματος διαμορφωμένο από τα κάτω. Αυτή η συνεργασία θα πρέπει να πραγματοποιείται μέσα σε ένα κοινό οργανωτικό πλαίσιο που θα διασφαλίζει την δημοκρατική και ισότιμη συμμετοχή όλων. Απαιτείται η δημιουργία ενός νέου ΕΑΜ
    Οι πρόσφατες εξελίξεις στον ΣΥΡΙΖΑ έδειξαν ότι με ευθύνη όλων των συνιστωσών μια προσπάθεια για ένα ενωτικό εγχείρημα της Αριστεράς αποτυγχάνει καθώς όλες οι συνιστώσες δεν θέλησαν να ενισχύσουν το εμείς απέναντι στο εγώ . Θα το πληρώσουν στην κάλπη
    Το ΚΚΕ όμως τι έχει κάνει μετά το 1991 ?
    Καθώς έχω περάσει από τις γραμμές σας
    επέτρεψε μου να θεωρώ ως μια από τις πιο φωτεινές στιγμές του ΚΚΕ και της Αριστεράς γενικότερα μετά τον Εμφύλιο τις Αποφάσεις του Δωδέκατου Συνεδρίου, αποφάσεις που μετά αναιρέθηκαν από το ΚΚΕ.

  20. 07/09/2009 10:50 μμ

    Εμείς …. εκλο-μισιρλού!!!

  21. Καναλιώτης permalink
    08/09/2009 3:19 πμ

    Χωρίς πολλά λόγια συμφωνώ με τον doukas

  22. Hyperion permalink
    08/09/2009 4:03 πμ

    Αγαπητέ doukas—αντιλαμβάνομαι ότι η διαφορά μας είναι πως δεν θεωρώ το εγχείρημα της Συριζά «ενωτικό» της Αριστεράς αλλά καιροσκοπικό-τυχοδιωκτικό. Άνθρωποι όπως ο Μήτσος ο Κωστόπουλος σηκώθηκαν και έφυγαν από το ΚΚΕ για να συμμετάσχουν στην προσπάθεια, και έφυγαν σιχτιρίζοντας—«τι δουλειά έχω εγώ με τους σοσιαλδημοκράτες». Ο κορμός της Συριζά είναι βαθύτατα αντιδραστικός. (Αυτό μπορείς να το δεις και αυτές τις μέρες που έπεσαν οι μάσκες, προσέχοντας τι είδους χαρακτηρισμοί ή κατηγορίες εκτοξεύονται ένθεν και ένθεν.)
    Οι εκκλήσεις στο ΚΚΕ για κοινή δράση είχαν σκοπό μόνο να το «εκθέσουν», να «αποδείξουν» ότι «ορίστε, το ΚΚΕ δεν συνεργάζεται με ό,τι δεν ελέγχει πλήρως, εκεί που δεν παίζει τον ηγεμονικό ρόλο». Δεν ήταν ποτέ ειλικρινείς, και αυτό το διαπιστώνει κανείς μιλώντας «εκτός πρακτικών». Το ΚΚΕ έκανε λάθος όταν σύρθηκε πίσω από το ΠΑΣΟΚ («…και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις»….) στις αρχές της δεκαετίας του 80, καθώς και όταν δέχτηκε, καλόπιστα, να συμμετάσχει στον ενιαίο Συνασπισμό. Σήμερα ο Κουβέλης λέει την αλήθεια, όταν επιμένει ότι δεν είναι δυνατή η συνεργασία με το ΚΚΕ, «γιατί δεν υπάρχει κοινή ιδεολογική βάση». Είναι έντιμος «αντίπαλος», δεν παίζει το παιχνίδι «να εκθέσουμε το ΚΚΕ». Αντίθετα με τη Δαμανάκη, λ.χ., που τη μια μέρα ζητούσε πάλι συνεργασία με το ΚΚΕ, και την άλλη σηκώθηκε και πήγε στο ΠΑΣΟΚ.
    Ενδεικτικό της ανειλικρίνειας είναι το παιχνίδι που παίχτηκε γύρω από το άρθρο 16 και «κολέγια». Ο Αλαβάνος και ο Τσίπρας ήθελαν να πείσουν τους πάντες ότι το ζήτημα ήταν μόνο να μην αναθεωρηθεί το άρθρο 16. Αλλά ο Αλαβάνος ήξερε πολύ καλά ότι (όπως έλεγε η Παπαρήγα) ότι το παιχνίδι παιζόταν και αλλού. Και μετά ήρθαν τα «κολέγια», με 31 άδειες, που δόθηκαν πρόσφατα! Λέω ότι ο Αλαβάνος ήξερε: «Παρά τις πολύχρονες και συνεχείς καταγγελίες μου ότι η κυβέρνηση παραβιάζει την οδηγία 89/48, εμμένει να μην αναγνωρίζει τους τίτλους των ευρωπαϊκών πανεπιστημίων που δίνονται σε συνεργασία με τα Κέντρα Ελευθέρων Σπουδών». –Ερώτηση του ευρωβουλευτή Α. Αλαβάνου προς την Κομισιόν (29-8-2002). Και ο Τσίπρας ήξερε («Δεν είμαστε αντίθετοι με τη λειτουγία ιδιωτικών πανεπιστημίων», εφ. «Σημερινή», Κύπρος). Και ο Χατζησωκράτης ήξερε «Συμφωνώ με τον κ. Βενιζέλο ότι πολλά μπορούν να γίνουν και χωρίς την αναθεώρηση του άρθρου 16».
    Αυτό είναι ένα μόνο παράδειγμα του αμοραλισμού αυτού του χώρου. Ευχαριστώ πάντως για την σίγουρα καλόπιστη παρατήρησή σου στο σχόλιό μου.

  23. N.Ago permalink
    09/09/2009 1:07 μμ

    Είναι καλύτερα να …κοιτάς από μακριά! 😉

  24. 09/09/2009 4:24 μμ

    Καλησπέρα και καλό φθινόπωρο!
    Δεν θα σχολιάσω με δικά μου λόγια…
    θα σου αφήσω ένα στιχάκι από το τραγουδι που δεν καταφερα να ανεβάσω στην τελευταια μου αναρτηση :

    «Σενάριο χωρίς πλοκή, της ιστορίας εμπλοκή,
    αυτά τα χρόνια που χρεώθηκες να ζήσεις!
    Με ποια τραγούδια να σωθείς,
    με ποιους δικούς σου να βρεθείς
    και ποιαν αλήθεια τώρα πια να μαρτυρήσεις!!!»

    Mην ξεχνάμε στο παιχνίδι παίζει κι ενα αλλά αγορακι ολίγον …. -ακι! οτι θέλει βάζει κανεις σαν πρόθεμα ΄-)
    Κι αυτό ειναι που με φοβίζει εμένα πιο πολύ …

    Υγ1. αν μπορεις να μου πεις που θα βρω το τραγουδι θα με βοηθήσει πολύ ( τον κωδικα τον έχω )

  25. Έρεβος permalink
    10/09/2009 6:34 μμ

    Μόνο που στη δεύτερη φωτογραφία δεν απεικονίζονται αρπακτικά, αλλά όρνια… Δηλαδή πτωματοφάγα… Αν έρθουν, θα φάνε ό,τι απόμεινε από μια πεθαμένη κοινωνία…

  26. 11/09/2009 2:18 μμ

    Φεύγουν οι ύαινες έρχονται τα αρπακτικά:

    Άσπρο – Μαύρο

    Η αχρωματοψία είναι στο DNA
    της αριστεράς και φυσικά
    καθώς ο χριστιανισμός είναι
    το ηθικό της υπόστρωμα
    ο δυισμός Καλό – Κακό επίσης

    Ενδιαμέσως έρημος και παρακεί
    ο αριστερός Παράδεισος
    λουσμένος στο φως της
    Δίκαιης Κοινωνίας

    Υ.Γ. Και ζήσαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα…

  27. Καναλιώτης permalink
    11/09/2009 2:48 μμ

    Αν η εφημερίδα που ενημερώνεσαι είναι μόνο ο Ριζοσπάστης τότε είναι πιθανό να ζεις παραπληροφορημένος. Όπως το 1980 η ιμπεριαλιστική κατάληψη του Αφγανιστάν από τα στρατεύματα της ΕΣΣΔ ήταν, για τον Ριζοσπάστη, ένας απελευθερωτικός (sic!!!) πόλεμος έτσι και ο Αλαβάνος, για τον Ριζοσπάστη, είναι υπέρ της αναγνώρισης των πτυχίων των “κολεγίων”.
    Η αλήθεια είναι τελείως διαφορετική και κατατίθεται στην συνέχεια.

    Υπήρχε ένα μεγάλο πρόβλημα για πάρα πολλά παιδιά που σπούδαζαν στα ΚΕΣ με τα επαγγελματικά τους δικαιώματα. Τα ΚΕΣ ήταν ενταγμένα στο υπουργείο Εμπορίου (αντί στο Υπουργείο Παιδείας) και ενώ οι εκπρόσωποι τους έλεγαν ότι είναι ενταγμένα στην οδηγία 89/48/ΕΟΚ η κυβέρνηση το αμφισβητούσε. Έτσι λοιπόν χιλιάδες παιδιά ήταν εγκλωβισμένα σε μια μυθοπλασία χωρίς νομοθετικό περιεχόμενο που δεν ξεκαθάριζε.
    1. Υπάρχουν ερωτήσεις του κ. Αλαβάνου προς ΕΟΚ που ρωτάει ποιο καθεστώς διέπει τα ΚΕΣ και αν αυτά ενσωματώνονται στην οδηγία 89/48/ΕΟΚ.
    2. Παράλληλα ο κ. Αλαβάνος ζητούσε να κλείσουν τα ΚΕΣ (π.χ. συνέντευξη στην Ελευθεροτυπία το Σάββατο 24/5/2008).

    10 Οκτωβρίου 2000
    E-3159/00
    ΓΡΑΠΤΗ ΕΡΩΤΗΣΗ υποβολή: Alexandros Alavanos (GUE/NGL) προς την Επιτροπή

    Θέμα: Πτυχία Πανεπιστημίων κρατών-μελών μέσω παραρτημάτων στην Ελλάδα και η οδηγία 89/48/ΕΟΚ
    Απάντηση/απαντήσεις
    Στην Ελλάδα λειτουργούν Κέντρα Ελευθέρων Σπουδών που συνεργάζονται με Πανεπιστήμια κρατών-μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Οι σπουδαστές αυτών των Κέντρων παρακολουθούν μαθήματα στην Ελλάδα τα πρώτα έτη και συνεχίζουν, συνήθως το τελευταίο έτος, στο ξένο πανεπιστήμιο, από όπου παίρνουν το πτυχίο τους.
    Μετά την πρόσφατη ενσωμάτωση στο ελληνικό δίκαιο της οδηγίας 89/48/ΕΟΚ(1) για την αναγνώριση των διπλωμάτων δημιουργήθηκε σύγχυση για την αναγνώριση των ανωτέρω περιγραφομένων πτυχίων. Από τη μια πλευρά το υπουργείο Παιδείας δηλώνει ότι δεν αναγνωρίζονται τα πτυχία αυτά, και από την άλλη οι εκπρόσωποι των Κέντρων Ελευθέρων Σπουδών υποστηρίζουν ότι οι σπουδαστές των Κέντρων αυτών καλύπτουν τις προϋποθέσεις της οδηγίας 89/48/ΕΟΚ για αναγνώριση πτυχίων τους.
    Λόγω της σύγχυσης που έχει δημιουργηθεί, θα μπορούσε η Επιτροπή να διασαφηνίσει αν τα πτυχία αυτά θα πρέπει να αναγνωρίζονται στην Ελλάδα ως εμπίπτοντα στην οδηγία 89/48/ΕΟΚ και αν έχουν ανάλογη ισχύ στις υπόλοιπες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης;

    (1)
    ΕΕ L 19 της 24.1.1989, σελ. 16.
    ΕΕ C 113 E, 18/04/2001 (σελ. 249).

    ΥΓ. Αν κάποιος θέλει να του απαντούν σοβαρά κρατάει και αυτός ένα επίπεδο. Η προσφώνηση «του ΣΥΡΙΖΑ» σαν «της συριζά» θα μπορούσε να δημιουργήσει μια κακή εντύπωση σε κάποιον αναγνώστη όπου δεν θα έκανε διάλογο επί της ουσίας και θα μπορούσε να προσφωνεί και αυτός το ΚΚΕ με όποιον άλλο τρόπο εκτός από αυτόν που θέλει το ΚΚΕ.

  28. Καναλιώτης permalink
    11/09/2009 3:08 μμ

    και για να μην αφήσω καμία αμφιβολία

    http://archive.enet.gr/online/ss3?q=%C1%EB%E1%E2%E1%ED%EF%F2&a=&pb=0&dt1=24/05/2008&dt2=24/05/2008&r=3&p=0&id=57982792

  29. Hyperion permalink
    11/09/2009 5:55 μμ

    Κατά τη συνεδρίαση της 15 Νοεμβρίου 2001, η Πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου ανακοίνωσε ότι η Επιτροπή Πολιτισμού, Νεότητας, Παιδείας, Μέσων Ενημέρωσης και Αθλητισμού είχε λάβει εξουσιοδότηση να συντάξει έκθεση πρωτοβουλίας, σύμφωνα με το άρθρο 163 του Κανονισμού, σχετικά με τα πανεπιστήμια και την ανωτάτη εκπαίδευση στον ευρωπαϊκό χώρο της γνώσης.

    Κατά τη συνεδρίασή της στις 18 Σεπτεμβρίου 2002, η Επιτροπή Πολιτισμού, Νεότητας, Παιδείας, Μέσων Ενημέρωσης και Αθλητισμού όρισε εισηγήτρια την Cristina Gutiérrez Cortines.

    Κατά τις συνεδριάσεις της στις 20 Νοεμβρίου 2001, 18 Απριλίου 2002 και 23 Μαΐου 2002, η επιτροπή εξέτασε το σχέδιο έκθεσης.

    Κατά την τελευταία ως άνω συνεδρίαση, η επιτροπή ενέκρινε το σχέδιο νομοθετικού ψηφίσματος ομόφωνα.

    Ήσαν παρόντες κατά την ψηφοφορία οι βουλευτές: Vasco Graça Moura (ασκών την προεδρία), Cristina Gutiérrez Cortines (εισηγήτρια), Αλέξανδρος Αλαβάνος, Pedro Aparicio Sánchez, Juan José Bayona de Perogordo (αναπλ. Francis Decourrière), Christopher J.P. Beazley, Janelly Fourtou (αναπλ. Marielle de Sarnez), Marie-Hélène Gillig (αναπλ. José María Mendiluce Pereiro), Lissy Gröner, Ruth Hieronymi, Ulpu Iivari, Renzo Imbeni, Lucio Manisco, Maria Martens, Antonio Mussa, Gérard Onesta, Barbara O’Toole, Doris Pack, Christa Prets, Gianni Vattimo, Sabine Zissener και Μυρσίνη Ζορμπά (αναπλ. Giorgio Ruffolo).

    Η έκθεση κατατέθηκε στις 24 Μαΐου 2002.

  30. Hyperion permalink
    11/09/2009 6:21 μμ

    1. Για το «η Συριζά» έχεις δίκιο. Το ανακαλώ.
    2. Ξέρεις το περιεχόμενο του σχεδίου νομοθετικού ψηφίσματος το οποίο αναφέρεται πιο πάνω;
    3. Το λινκ που δίνεις δεν αντιστοιχεί στην πραγματικότητα που επικαλούμαι εγώ. Είναι αληθές το περιεχόμενό του, αλλά σε καμιά περίπτωση δεν ακυρώνει το άλλο, στο σχόλιό μου. Πρόσεξε ημερομηνίες-χρονολογίες.
    4. Όχι βέβαια, δεν ενημερώνομαι μόνο από τον «Ριζοσπάστη». Το παραπάνω είναι έγγραφο της Ε.Ε.
    5. Σε διαβεβαιώνω ότι το γνωρίζω το θέμα. Φαντάζομαι πάντως ότι τη συνέντευξη του Τσίπρα στην Κύπρο την ξέρεις κι εσύ. Και η δήλωση Χ΄΄σωκράτη είναι πέραν πάσης αμφισβητήσεως
    6. Σε διαβεβαιώνω επίσης ότι, όσο κι αν διαφέρουν οι απόψεις μας, τα σχετικά με τα κολέγια δεν φέρουν κομματική φόρτιση.
    7. Τέλος, δεν πιστεύω ότι μπορώ να πείσω κανέναν που αρνείται να δει την αλήθεια των στοιχείων που παραθέτω στο τέλος του σχολίου μου. Το πρώτο μέρος του σχολίου είναι παρουσίαση απόψεων που μπορείς να τις κρίνεις κι εσύ κι ο καθένας. Όχι το δεύτερο. Ψάξ ‘το κι εσύ. Βρες άκρη μόνος σου, γιατί σε αφορά.

    Φιλικά.

  31. Hyperion permalink
    11/09/2009 7:00 μμ

    Ακολουθεί η Τέταρτη Ενότητα της Έθεσης.
    Διάβασε και κρίνε αγαπητέ Καναλιώτη. Εάν το περιεχόμενο είναι αναληθές ή αλλοιωμένο σε παρακαλώ να το γράψεις και τότε θα θεωρήσω ότι πράγματι είμαι θύμα παραπληροφόρησης. Ειλικρινά, αυτό θα το προτιμούσα. Αλλά ψάξ’ το πρώτα.
    —————————————————————————————————-
    4. – Η Διαδικασία της Μπολόνια: προτάσεις σύγκλισης και ανάγκη ενός ευέλικτου συστήματος
    Τα κοινοτικά προγράμματα που λειτουργούν άμεσα ή έμμεσα στο πλαίσιο των πανεπιστημίων (SOCRATES/ERASMUS, LEONARDO, κ.λπ.) συμπίπτουν με την πλειοψηφία των γραμμών δράσης που περιλαμβάνονται στη «Διαδικασία της Μπολόνια», η οποία βασίζεται στη «Διακήρυξη της Μπολόνια» του 1999, θέτει δε ως τελικό στόχο τη δημιουργία ενός Ευρωπαϊκού συστήματος ανώτατης εκπαίδευσης. Σε αυτήν την διακυβερνητική διαδικασία, στην οποία μετέχουν 32 ευρωπαϊκές χώρες με την EΕΠ (Ευρωπαϊκή Ένωση Πανεπιστημίων), την Ευρωπαϊκή Ένωση Φοιτητών (ΕΕΦ) και το Συμβούλιο της Ευρώπης, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή διαθέτει πλήρες καθεστώς μέλους της ομάδας παρακολούθησης.
    Η διαδικασία αυτή κατάφερε να συστηματοποιήσει, σε ένα ενιαίο πρόγραμμα, τις πρωτοβουλίες που τα πανεπιστήμια και άλλοι ενδιαφερόμενοι οργανισμοί είχαν πραγματοποιήσει ήδη από την «Carta Magna» του 1988, μέσω των γραμμών δράσης τους για συγκρίσιμους και αναγνωριζόμενους τίτλους, συστήματα ενισχύσεων, κινητικότητα, ποιότητα, κ.λπ.
    Παράλληλα, πολλά πανεπιστήμια και κράτη προσπάθησαν να προσεγγίσουν τη νομοθεσία τους στον τομέα της ανώτατης εκπαίδευσης με τους βασικούς στόχους της Μπολόνια. Αναμφίβολα, οι δυσκολίες τις οποίες συνάντησαν για την εναρμόνιση της ιεράρχησης των διπλωμάτων και την εφαρμογή του συστήματος ECTS, οι αντιρρήσεις για την αναγνώριση των τίτλων σπουδών και ο μικρός ενθουσιασμός με τον οποίο έγιναν δεκτά τα συστήματα εξωτερικής και διαφανούς αξιολόγησης καθυστέρησαν την προβλεπόμενη διαδικασία.
    Ορισμένες αξιολογήσεις στις διαδικασίες της Μπολόνια που διατυπώθηκαν στη δημόσια ακρόαση για τα πανεπιστήμια που έλαβε χώρα στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο τον Φεβρουάριο του 2002, καθώς και οι απόψεις που εξεφράσθησαν κατά τις συνόδους εργασίας της Συνάντησης Κορυφής της Πράγας τον Μάιο του 2001, υπήρξαν αποκαλυπτικές.
    Ορισμένοι κλάδοι, εξεδήλωσαν αντιρρήσεις μπροστά σε πρωτοβουλίες εναρμόνισης που ήσαν ιδιαιτέρως περιοριστικές και που θα μπορούσαν να μειώσουν την πανεπιστημιακή αυτονομία. Αυτός ο γενικός φόβος δεν έχει σχέση με το βαθμό αυτονομίας που αναγνωρίζεται από το νόμο, αλλά με την αμυντική στάση έναντι εξωτερικών επιβολών που θα έθετε, εκείνους που δεν θέλουν να υποβληθούν στις αλλαγές, σε μια δύσκολη κατάσταση.
    Εξάλλου, έχει διαπιστωθεί ένας φόβος, πολύ πιο δικαιολογημένος, σε σχέση με την εναρμόνιση των γραφειοκρατικών θεμάτων και την επιβολή ενιαίων και στεγανών κριτηρίων, σε ό,τι αφορά την ιεράρχηση των τίτλων, τη διδακτέα ύλη ή την αναγνώριση των ουσιαστικών προσόντων. Πρέπει να αξιολογήσουμε αυτά τα θέματα, δεδομένου ότι η ανάγκη σύγκλισης δεν πρέπει να περιορίσει την ποικιλομορφία, ούτε να εμποδίσει την ανάπτυξη ειδικών ακαδημαϊκών ή επιστημονικών προτύπων.
    Προκειμένου να υπερβούμε ορισμένες από αυτές τις δυσκολίες, η παρούσα έκθεση προτείνει να υποστηριχθεί με σθένος η διαδικασία της Μπολόνια, με μεγαλύτερη ωστόσο ευελιξία του συστήματος, προκειμένου να ληφθεί υπόψη η υπάρχουσα ποικιλομορφία στο καθεστώς των ευρωπαϊκών τίτλων σπουδών. Η εναρμόνιση πρέπει να επιτρέπει την ένταξη διαφορετικών επιστημονικών κλάδων (ιατρική, κοινωνικές επιστήμες, δίκαιο, μηχανική και εφαρμοσμένες τέχνες, ….) που ακολουθούν διαφορετικές διαδρομές, λογικές και αναγκαιότητες.
    Εάν η ποικιλομορφία θεωρείται ο πλούτος της Ευρώπης, πρέπει να εξευρεθούν πολυεδρικά συστήματα προσέγγισης που θα αναγνωρίζουν την προστιθέμενη αξία των διαφορετικών κλάδων. Έτσι, η πανεπιστημιακή αυτονομία και οι ειδικές δυνατότητες των διαφόρων τίτλων σπουδών και επιστημονικών και πανεπιστημιακών σταδιοδρομιών, θα μπορούν να εξελιχθούν ευκολότερα, στο πλαίσιο ενός πλέον ανοικτού και ελεύθερου συστήματος.
    Σε αυτό το πλαίσιο, πρέπει να γίνει σαφής η ανάγκη συνύπαρξης δημοσίων και ιδιωτικών πανεπιστημίων. Τα πανεπιστήμια αυτά μπόρεσαν να συνυπάρξουν κατά τη διάρκεια της ιστορίας του ευρωπαϊκού διδακτικού συστήματος και, σήμερα, μπορούν να θεωρηθούν αλληλοσυμπληρούμενα, δεδομένου ότι η ιδιωτική εκπαίδευση μπορεί να ανοίξει νέους δρόμους και να προσεγγίσει τομείς που δεν είναι πάντοτε προσπελάσιμοι στα δημόσια πανεπιστήμια. Όπως και να έχει το πράγμα, το Κοινοβούλιο θα υπερασπισθεί πάντοτε την παιδαγωγική αυτονομία των πανεπιστημίων.

  32. 11/09/2009 8:50 μμ

    @Καναλιώτης (αλλά και υπόλοιποι)

    Είχα γράψει την περίοδο των πρώτων πρυτανικών εκλογών μετά τη ψήφιση του νέου νόμου-πλαίσιο ένα αναλυτικό ποστ για τις θέσεις του ΣΥΝ στην ανώτατη εκπαίδευση.

    …ψηφίσανε το Μάαστριχτ, τον πίνει ο λαός…

    Αν καταφέρετε να μην τσαντιστείτε από τις βρισιές που πετάω που και που, νομίζω ότι είναι καλό… 😀

  33. Hyperion permalink
    11/09/2009 9:31 μμ

    Ειδα το ποστ! Αδυσώπητο! Τα άλλα στοιχεία που δίνεις δεν τα ήξερα!!!! Ιδέα δεν είχα!!! Είδες οι “εμμονές” ;
    ΥΓ. Όντως, στο Ευρωκοινοβούλιο δεν το ψήφισε ο Αλαβάνος (απών) αλλά ήταν στην επιτροπή που ενέκρινε το σχέδιο νομοθετικού ψηφίσματος ΟΜΟΦΩΝΑ.

  34. Καναλιώτης permalink
    12/09/2009 2:00 πμ

    Υπάρχει μεγάλο πρόβλημα στην αριστερά.
    Υπάρχει τόση τύφλωση που πλέον αναρωτιέμαι αν υπάρχει ελπίδα.
    Αν οι σημερινοί αριστεροί είναι ευχαριστημένοι να τους κολλά η εργοδοσία τα ένσημα (μετά απο αγώνες που θα κάνουν βέβαια) όπως ο Hyperion «…πολλές νίκες, εννοώ στο χώρο της εργασίας= ανακλήσεις απολύσεων, μονιμοποιήσεις συμβασιούχων κλπ, κλπ..» τότε έχουν δίκιο να μην καταλαβαίνουν ή καλύτερα να καταλαβαίνουν κατά το δοκούν τι λέει ο άλλος.

    Παρ’ όλο που δεν έχω καμία σχέση με τον ΣΥΝ έχω παρακολουθήσει τον πόλεμο λάσπης ειδικά προς τον Α. Αλαβάνο που έχει κάνει ο Ριζοσπάστης (και από πίσω μερικά παράφωνα και φερέφωνα blogs) για τα κολέγια και την ιδιωτική εκπαίδευση.

    Εδώ ο Hyperion σε ένα μεγάλο κατεβατό δεν αναφέρει ούτε μια στιγμή πότε ή πού ο Α. Αλαβάνος είπε ή έγραψε οτι πρέπει να αναγνωριστούν τα ΚΕΣ ή κάτι παρόμοιο. Το ίδιο και ο Άθλιος. Ίσα – ίσα ενώ ο Hyperion ορκίζεται οτι το ξέρει πάρα πολύ καλά το θέμα και πρέπει να τον πιστέψουμε (από που άραγε το ξέρει τόσο καλά;;;) στο τέλος παραδέχεται οτι ΟΝΤΩΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Ο ΑΛΑΒΑΝΟΣ στην ψηφοφορία στο ευρωκοινοβούλιο. Επιμένει όμως οτι η επιτροπή που συνέτασσε το σχέδιο νομοθετικού περιεχομένου (μέλος της ο Α. Αλαβάνος) το ψήφισε ΟΜΟΦΩΝΑ. Έτσι σε τρεις γραμμές λέει και παραδέχεται μάνι μάνι δύο ψέματα και φαίνεται οτι όποια πληροφόρηση έχει είναι απλά απο την παραπληροφόρηση του Ριζοσπάστη, γιατί είναι γνωστό ότι στις επιτροπές η ψήφιση των σχεδίων νόμου γίνεται με απλή ανάταση του χεριού και επί των παρόντων. Άρα το ΟΜΟΦΩΝΑ δε σημαίνει απολύτως τίποτα.
    Άρα ο Hyperion Μάλλον δεν ξέρει καθόλου το θέμα και από κάπου αντιγράφει.

  35. Καναλιώτης permalink
    12/09/2009 2:00 πμ

    Παραθέτω ένα σχόλιο που κυκλοφόρησε πλατιά όταν γινότανε η συγκεκριμένη συζήτηση .
    Hyperion προσέχω τις ημερομηνίες. Έχουμε ήδη μια δήλωση του Α. Αλαβάνου στις 24/5/2008 που έλεγε :

    ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΚΕΣ!
    Την απαίτηση από τον πρωθυπουργό να δώσει εντολή να κλείσουν όλα τα Κέντρα Ελευθέρων Σπουδών (ΚΕΣ), μετά την ολοκλήρωση της ψηφοφορίας για την αναθεώρηση του Συντάγματος την ερχόμενη Τρίτη, προέβαλε από του βήματος της Βουλής ο Αλ. Αλαβάνος. Ο πρόεδρος της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ, όντας βέβαιος ότι το άρθρο 16, για το οποίο προτείνεται από την κυβερνώσα παράταξη η ίδρυση μη κρατικών μη κερδοσκοπικών ΑΕΙ, δεν θα αναθεωρηθεί, ζήτησε εκ προοιμίου από τον Κ. Καραμανλή να εφαρμόσει την απαγορευτική ισχύουσα διάταξη. Ταυτόχρονα, εγκάλεσε τον υπουργό Παιδείας Ευρ. Στυλιανίδη για τις «εμπρηστικές» του δηλώσεις, αποδίδοντάς του την «ηθική αυτουργία» για ό,τι γίνεται, ακόμη και για την κλοπή κάλπης στις πρυτανικές εκλογές, και αποδίδοντάς του στόχο «αποπροσανατολισμού» για να καλύψει την αδυναμία να εφαρμοστεί ο νόμος για την πανεπιστημιακή κοινότητα.
    Α.Αλαβάνος
    Ελευθεροτυπία

    Λίγο πάρα κάτω με έντονα γράμματα υπάρχει και μια άλλη δήλωση του τότε ευρωβουλευτή Α. Αλαβάνου στις 1/12/2003. Αυτά (και μερικά άλλα τέτοια που αν χρειαστεί θα τα ψάξω να τα βρω) είναι η άποψη του Α. Αλαβάνου για το θέμα. Είναι τα δικά του λόγια η θέση του. Όλα τα άλλα είναι ο τρόπος του Ριζοσπάστη.

    Η ηγεσία του ΚΚΕ μέσω του Ριζοσπάστη και του διαδικτύου έχει εξαπολύσει επίθεση όχι ενάντια στον Πρόεδρο της Ν.Δ. αλλά στον Πρόεδρο του ΣΥΝ σε σχέση με τη θέση που δήθεν είχε κάποτε για τα Κέντρα Ελευθέρων Σπουδών ως ευρωβουλευτής.

    ‘Άνοιξε λοιπόν τους φακέλους του και ανέσυρε μια έκθεση του Ευρ. Κοινοβουλίου για τα Πανεπιστήμια (Cortines,2002), κατηγορώντας τον Αλ. Αλαβάνο ότι είναι υπέρ των ιδιωτικών Πανεπιστημίων και την υπερψήφισε. Την έκθεση αυτή είχαν καταψηφίσει 27 ευρωβουλευτές (2 του ΚΚΕ, 8 του Λεπέν, 13 από την ομάδα EDD που σήμερα συμμετέχει το ΛΑΟΣ, άλλοι 4 βουλευτές). Την είχαν υπερψηφίσει 379 βουλευτές, μεταξύ των οποίων 27 βουλευτές της Ενωτικής Ευρωπαϊκής Αριστεράς μεταξύ των οποίων από το Γαλλικό ΚΚ, τη RIFONDAZIONE COMMUNISTA, το Ισπανικό ΚΚ, το Αριστερό Σοσιαλιστικό Κόμμα Ολλανδίας, το Πορτογαλικό ΚΚ (το οποίο το ΚΚΕ αναγνωρίζει ως γνήσιο ταξικό κόμμα), το Κόμμα Δημοκρατικού Σοσιαλισμού Γερμανίας, την Πράσινη Αριστερά της Σουηδίας, το Κόμμα των Ιταλών Κομμουνιστών που με τη λογική του ΚΚΕ είναι υπέρ των ιδιωτικών πανεπιστημίων και υπέρ των Κέντρων Ελευθέρων Σπουδών.

    Το κακό για το ΚΚΕ είναι ότι ο Αλέκος Αλαβάνος ήταν απών από το Στρασβούργο και την ψηφοφορία.

    Επικαλείται ακόμα το ΚΚΕ, ψάχνοντας τους φακέλους του με το ποινικό μητρώο του ΣΥΝ, ένα κείμενο με ψηφοφορία που έγινε προηγουμένως στην Επιτροπή Παιδείας του Ευρ. Κοινοβουλίου, όπου το ψήφισμα εγκρίθηκε ομόφωνα. Ξέρει πολύ καλά όμως η ηγεσία του ΚΚΕ και μπορεί να ρωτήσει τους ευρωβουλευτές του, ότι στις Επιτροπές του Ευρ. Κοινοβουλίου δεν γίνεται ούτε ηλεκτρονική ούτε ονομαστική ψηφοφορία, ούτε καταγραφή όπως στην Ολομέλεια. Γίνεται ψηφοφορία με ανάταση του χεριού από τους βουλευτές που βρίσκονται εκείνη τη στιγμή μέσα στην αίθουσα, αλλά στο κείμενο μπαίνουν τυπικά όλα τα ονόματα των βουλευτών – μελών της Επιτροπής.

    Έτσι λοιπόν προφανώς ο Αλ. Αλαβάνος (απών) του ΣΥΝ με τον ευρωβουλευτή Miranda (παρών, υπέρ στην Ολομέλεια, του Πορτογαλικού ΚΚ) και με όλους τους Βουλευτές της αριστεράς «προδότες» και οι βουλευτές του ΚΚΕ και του Λεπέν φύλαξαν την τιμή των δημοσίων Πανεπιστημίων από τα ΚΕΣ. Εύγε!

    Όσον αφορά στη θέση του ευρωβουλευτή τότε του ΣΥΝ Αλ. Αλαβάνου, για το θέμα των Κέντρων Ελευθέρων Σπουδών, παραθέτουμε τη δήλωση του στις 1.12.2003, η οποία όχι μόνο αναφέρει με σαφήνεια τις θέσεις του αλλά προβλέπει πριν 4 χρόνια τις σημερινές εξελίξεις:

    «Ο Υπουργός Παιδείας κ. Ευθυμίου αυτοπαρουσιάζεται ως σταυροφόρος μιας αριστερής εκπαιδευτικής πολιτικής που αρνείται την αναγνώριση των τίτλων ευρωπαϊκών πανεπιστημίων που δίνονται μέσα από τη συνεργασία τους με τα ιδιωτικά Κέντρα Ελευθέρων Σπουδών στην Ελλάδα.

    Με βάση την κοινοτική αρχή της «επικουρικότητας» το ποια εκπαιδευτικά ιδρύματα λειτουργούν σε κάθε χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης ανήκει στην απόλυτη αρμοδιότητα της εθνικής κυβέρνησης.

    Τα Κέντρα Ελευθέρων Σπουδών συνεργαζόμενα με ευρωπαϊκά πανεπιστήμια λειτουργούν στην Ελλάδα μόνο και μόνο γιατί έχουν επίσημη άδεια με υπογραφή των Υπουργών Εμπορίου του ΠΑΣΟΚ. Στα περισσότερα μάλιστα από αυτά η υπογραφή είναι του νυν Γραμματέα του ΠΑΣΟΚ κ. Χρυσοχοϊδη, από την εποχή που είχε διατελέσει Υπουργός Εμπορίου.

    Από τη στιγμή που η ελληνική κυβέρνηση έχει επιτρέψει τη λειτουργία των ΚΕΣ σε συνεργασία με ευρωπαϊκά πανεπιστήμια, η κοινοτική νομοθεσία επιβάλλει την αναγνώριση των πτυχίων. Αυτό έχει δηλωθεί επανειλημμένως από τον αρμόδιο Επίτροπο κ. Bolkenstein. Και ο Υπουργός Παιδείας γνωρίζει πολύ καλά ότι εκκρεμεί η διαδικασία παραπομπής της Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, το οποίο μόλις πριν λίγες μέρες καταδίκασε την Ιταλία για τον ίδιο λόγο.

    Αν ήθελε η κυβέρνηση θα μπορούσε να λύσει το πρόβλημα με τον απλούστερο τρόπο. Ο σημερινός Υπουργός Εμπορίου κ. Τσοχατζόπουλος να άρει ή να μη ανανεώσει τις άδειες στα ΚΕΣ που έχουν την υπογραφή του κ. Χρυσοχοϊδη.

    Η κυβέρνηση όμως δεν το κάνει. Προτιμά να παριστάνει ότι η αριστερά δεν γνωρίζει τι ποιεί η δεξιά. Προτιμά, μέσω του Υπουργείου Εμπορίου, να παριστάνει την «καλή» στους δεκάδες χιλιάδες γονείς που με σημαντικό τμήμα οικογενειακού προϋπολογισμού αγωνιούν να βρουν μια θέση σε κάποια μεταδευτεροβάθμια εκπαίδευση για τα παιδία τους. Και μέσω του Υπουργείου Παιδείας, να παριστάνει την «καλή» στους φοιτητές των κρατικών πανεπιστημίων και την επιστημονική κοινότητα, που αγωνιούν για την υπερπροσφορά στην αγορά εργασίας τους.»

    Καλό λοιπόν θα είναι για την ηγεσία του ΚΚΕ να μη συνεχίζουν αυτό που άρχισαν να κάνουν ο κ. Πολύδωρας και η κ. Γιαννάκου και απέτυχαν, να επιχειρούν να αποδομήσουν δηλαδή τον ΣΥΝ και προσωπικά τον Πρόεδρό του για τον μαχητικό ρόλο τους στο άρθρο 16. «Εκτός κοινοβουλευτικού πλαισίου» οι υπουργοί στη ΝΔ, «υποστηρικτής των ιδιωτικών πανεπιστημίων» τώρα το ΚΚΕ παίρνοντας τη σκυτάλη από τους δύο πρώην υπουργούς της ΝΔ. Εύγε και πάλι.

    Ας ασχοληθεί η ηγεσία του ΚΚΕ επιτέλους όχι με τον Αλ. Αλαβάνο και τον ΣΥΝ αλλά με τον Κ. Καραμανλή και τη Ν.Δ. Ας αφήσει αυτή τη «βρώμικη δουλειά» στη Ν.Δ. και το ΛΑΟΣ.

  36. Καναλιώτης permalink
    12/09/2009 2:09 πμ

    και εδώ η παραπληροφόρηση

    http://www2.rizospastis.gr/story.do?id=4258458&publDate=

  37. Hyperion permalink
    12/09/2009 4:13 πμ

    Δυο λόγια μόνο. Το κείμενο της Έκθεσης δεν το αμφισβητείς. Το ότι η Επιτροπή το πρότεινε ομόφωνα δεν το αμφισβητείς. Επίσης, δεν αμφισβητείς τη συνέντευξη του Τσίπρα.

    Λες ότι ο Α. δεν το ψήφισε στην Ευρωβουλή. Μα εγώ πουθενά δεν λέω ότι το ψήφισε στην Ευρωβουλή ο Α. Αντιθέτως, συμπληρώνω, στο σχόλιο του «Άθλιου» ότι πράγματι ΔΕΝ το ψήφισε στην Ευρωβουλή! Όντως ήταν απών. Λέω ότι ήταν μέλος της Επιτροπής που το εισηγήθηκε ομόφωνα!

    Επιπλέον, επικαλείσαι ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ Α. που δεν τις αμφισβητώ. Αλλά το θέμα μας δεν είναι οι δηλώσεις του Α., ούτε ο ίδιος ο Α. Είναι η διγλωσσία του ΣΥΝ. Ξέρω ότι είναι αδύνατον να σε πείσω. Δεν πειράζει. Μείνε με τη γνώμη σου. Δεν μου αρέσει ο φανατισμός και δεν πρόκειται να επανέλθω. «Έτσι είναι αν έτσι νομίζετε».

  38. Hyperion permalink
    12/09/2009 4:22 πμ

    ΥΓ. Θα μπορούσες όμως να διαβάζεις πιο προσεκτικά. Σου είπα να το ψάξεις αλλά δεν διάβασες ούτε αυτό:

    “Ήσαν ΠΑΡΟΝΤΕΣ κατά την ψηφοφορία οι βουλευτές: Vasco Graça Moura (ασκών την προεδρία), Cristina Gutiérrez Cortines (εισηγήτρια), ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΑΛΑΒΑΝΟΣ…”

  39. Καναλιώτης permalink
    12/09/2009 4:50 πμ

    Έγραψα ότι δεν είμαι ΣΥΝ.
    Έγραψα οτι έχω παρακολουθήσει την λάσπη ενάντια στον Α. Αλαβάνο και γι’ αυτό έχω γνώμη.
    Δεν γνωρίζω για συνέντευξη Τσίπρα και έτσι δεν σχολίασα.

    Το κείμενο της έκθεσης δεν με απασχολεί γιατί δεν αφορά την συζήτησή μας.
    Το ότι η επιτροπή το πρότεινε ομόφωνα πρέπει να είναι έτσι γιατί έτσι λένε όλοι. Αυτό δεν σημαίνει όμως οτι το ψήφισε ο Α. Αλαβάνος (που δεν το ψήφισε απ’ ότι λέει ο ΣΥΝ). Αυτό που συνηθίζεται είναι να γράφονται όλα τα ονόματα κάτω απο το σχέδιο. Έτσι πρέπει να είναι γιατί αν δεις τα ονόματα που αναγράφονται ότι το ψήφισαν είναι όλοι οι τακτικοί (χωρίς ΚΑΜΙΑ!!! απουσία) αλλά και ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ που κανονικά δεν θα έπρεπε να είναι εκεί την στιγμή που ήταν εκεί όλοι οι τακτικοί.
    Ήσαν παρόντες κατά την ψηφοφορία οι βουλευτές: Vasco Graça Moura (ασκών την προεδρία), Cristina Gutiérrez Cortines (εισηγήτρια), Αλέξανδρος Αλαβάνος, Pedro Aparicio Sánchez, Juan José Bayona de Perogordo (αναπλ. Francis Decourrière), Christopher J.P. Beazley, Janelly Fourtou (αναπλ. Marielle de Sarnez), Marie-Hélène Gillig (αναπλ. José María Mendiluce Pereiro), Lissy Gröner, Ruth Hieronymi, Ulpu Iivari, Renzo Imbeni, Lucio Manisco, Maria Martens, Antonio Mussa, Gérard Onesta, Barbara O’Toole, Doris Pack, Christa Prets, Gianni Vattimo, Sabine Zissener και Μυρσίνη Ζορμπά (αναπλ. Giorgio Ruffolo).»

    Ίσως σε μερικά θέματα ο ΣΥΝ να έχει διγλωσσία. Έχει να κάνει με την φύση του και τις δύο κυρίαρχες τάσεις του. Δεν σχολιάζω αυτό εδώ.
    Εγώ απο την αρχή μίλησα για την λάσπη του Ριζοσπάστη και πολλών άλλων στον Α. Αλαβάνο και αυτό έχει μεγάλη αξία να εξεταστεί, μεγαλύτερη από το αν ο ΣΥΝ έχει δύο ή πέντε γραμμές.
    Αλλά ο Α. Αλαβάνος είναι απο την αρχή σε αυτό το θέμα σταθερός εκθέτοντας τον Ριζοσπάστη. Ανέδειξε απο το 2001 το πρόβλημα και πάντα έλεγε να κλείσουν τα ΚΕΣ.
    Σήμερα απο τα ΚΕΣ πρέπει να έχουν «βγει» περίπου 50.000 παιδιά. Τι θα κάνεις με αυτά;;;; Το σκέφτηκες ποτέ;;;;

    Αλήθεια ποιά είναι η θέση του ΚΚΕ σήμερα για αυτά τα 50.000 παιδιά;;;;

  40. 12/09/2009 6:13 μμ

    Τελικά ποιός είναι ποιός αφερέγγυος;

    Ο Αλαβάνος ή η Παπαρήγα;

  41. doukas permalink
    12/09/2009 9:30 μμ

    Γεια σου Πόντος και Αριστερά , και οι δύο είναι αφερέγγυοι.
    Πάντως προσωπικά θεωρώ ότι ο Αλαβάνος ήταν μεγάλο πολιτικό κεφάλαιο και για ένα διάστημα πιστεύω ότι κατόρθωσε να βάλει την Αριστερά στο κέντρο των εξελίξεων. Ένα μόνο λάθος έκανε. Αποχώρησε πρόωρα από την ηγεσία του ΣΥΝ, χωρίς να έχει δημιουργήσει πρώτα τους μηχανισμούς που θα μετέτρεπαν το ΣΥΝ από κόμμα στελεχών σε κόμμα μελών.
    Ποιοι είναι αυτοί οι μηχανισμοί ? Διαρκής έλεγχος των στελεχών, εναλλαγή και ανακλητότητα τους. Δημόσιος έλεγχος των οικονομικών του κόμματος, των βουλευτών και των επεγγελματικών στελεχών. Ενιαία λίστα στις εκλογές οργάνων, έτσι ώστε να σπάσουν οι κλειστές λίστες που κατεβάζουν οι τάσεις.
    Επιπλέον η πρόωρη αποχώρηση του Αλαβάνου από την ηγεσία του ΣΥΝ και η μετάβαση του στην Προεδρία του ΣΥΡΙΖΑ, χωρίς προηγουμένως ο ΣΥΡΙΖΑ να έχει μετατραπεί σε πολιτική οργάνωση ( όχι κόμμα ) με μέλη, όπως το ΕΑΜ ήταν καταστροφική για τον ΣΥΡΙΖΑ. Για ποιο λόγο?
    Διότι χάνοντας την ισχύ που του έδινε το αξίωμα του Προέδρου του ΣΥΝ ο Αλαβάνος δεν μπορούσε να πιέσει τις ηγεσίες των τάσεων του ΣΥΝ και των συνιστωσών του ΣΥΡΙΖΑ να ανοίξουν τον ΣΥΡΙΖΑ στους ανένταχτους και στον απλό κόσμο από όλα τα κόμματα που πλησίαζαν τον ΣΥΡΙΖΑ.
    Δεν ήθελε ? Δεν γνώριζε? ήθελε να το παίζει πατερούλης του Τσίπρα ? Πάντως καήκε
    Δεν γνωρίζω.
    Πάντως αν γινόντουσαν οι παραπάνω αλλαγές στον ΣΥΝ και στον ΣΥΡΙΖΑ θα είχαν πάρει άλλη τροπή οι εξελίξεις.
    Καθώς όμως με υποθέσεις δουλειά δεν γίνεται και καθώς η ηγεσία του ΣΥΝ/ΣΥΡΙΖΑ αποδείχθηκε πολύ λίγη θα το πάρουν το μάθημα στις εκλογές. Όχι ψηφίζοντας άλλα κόμματα αλλά μέσω της αποχής
    Hyperion.
    Κατά την γνώμη μου μπορεί στον ΣΥΡΙΖΑ να υπήρχαν και κάποιοι καιροσκόποι αλλά όχι ότι ήταν και τυχοδιωκτικό σχήμα. Ο ΣΥΡΙΖΑ ξεκίνησε σαν προσπάθεια ενοποίησης της δράσης διαφορετικών δυνάμεων της Αριστεράς με βάση ένα από κοινού διαμορφωμένο πρόγραμμα. Αυτή η δράση δεν έγινε για να συνενώσει τους ψήφους του ΣΥΝ με τους ψήφους των γκρουπόσκυλων αλλά για να δημιουργήσειο τις δυνατότητες ενιαίας δράσης κοινωνικής και ύστερα πολιτικής όλης της Αριστεράς και όλου του κόσμου της εργασίας. Όπως το ΕΑΜ.
    Δεν μου λες συμφωνείς ότι τα προτεινόμενα οργανωτικά μέτρα που λέω ταιριάζουν σε ένα πραγματικά αριστερό κόμμα ?
    Διότι όταν έλεγα το 1991 ότι το ΚΚΕ πρέπει να γίνει κόμμα των μελών του, αυτά τα μέτρα πρότεινα. Αλλά δυστυχώς άλλες οι βουλές της πλειοψηφίας
    Για τον Κωστόπουλο το ξέρω ότι θέλει να γυρίσει στο ΚΚΕ και κάνει προσπάθειες και το Κόμμα, αλλά να τον βάλει που? Τα πόστα είναι πιασμένα. Έτσι και έτσι ο Κωστόπουλος έφυγε από την ΚΕΔΑ εδώ και τρία χρόνια νομίζω, πριν αναλάβει ο Αλαβάνος την ηγεσία του ΣΥΝ
    Αναφορικά με τους αγώνες των φοιτητών ότι και να λέει το ΚΚΕ, ο ΣΥΝ, η νεολαία του και οι δυνάμεις του ΣΥΡΙΖΑ πάλεψαν χωρίς καμιά προσπάθεια καπελώματος της νεολαίας και ανάγκασαν τον Γιωργάκη να κάνει κωλοτούμπα μέσα στη Βουλή ως γνήσιος απόγονος του παπατζή παππού του που τον φώναζαν και ανεμόμυλο. Όσο για την ΠΣΚ πρότεινε πορείες και διήμερες καταλήψεις και έκανε ξεχωριστές πορείες για να μην κολλήσει τίποτα. Ξέρεις Hyperion το <> είναι σύνθημα των αριστεριστών όχι του ΚΚΕ. Τα τελευταία χρόνια η δράση του ΚΚΕ στους κοινωνικούς αγώνες γίνεται σε αυτή την βάση
    Ξέχωρα στους φοιτητές, ξέχωρα στους εργαζόμενους, ξέχωρα στους αγρότες. Τα προβλήματα δεν έχουν χρώμα είναι κοινά και έτσι δεν πετυχαίνετε τίποτα παρά μόνο αξιοπρεπή σταθερά ποσοστά.
    Η ΑΥΓΗ και ο ΣΥΝ πολλάκις έχουν επισημάνει ότι η λειτουργία των ΚΕΣ ανήκει στο Υπουργείο Εμπορίου και όχι στο Παιδείας. Ας κάνει μια πρόταση το ΚΚΕ από κοινού με τον ΣΥΡΙΖΑ και να πιέσουν και το ΠΑΣΟΚ να αλλάξουν τις διάτάξεις. Το δέχεστε ή επειδή ο ΣΥΝ ψήφισε το Μαάστριχτ δεν συνεργάζεστε ?
    Επίσης αυτά που είπε ο Κοροβέσης δεν πιάνουν τον σημερινό ΣΥΝ αλλά τον ενιαίο ΣΥΝ του 89 -91. Ήταν και το ΚΚΕ μέσα τότε Για σκέψου καλύτερα. Ποιός ήταν ο υπεργολάβος της SIEMENS στην Ελλάδα, με σπουδές στην ΓΛΔ και που έχει κατηγορηθεί ως πράκτορας της ΣΤΑΖΙ και για προνομιακές σχέσεις με το ΚΚΕ? Αλλά είναι τόσο πολωμένο το κλίμα μεταξύ των ομάδων μέσα στον ΣΥΡΙΖΑ που δεν βλέπουν πέρα από την μύτη τους
    Και για να μην υπάρχει καμία σκιά ας δεχθούν τα κόμματα της Αριστεράς τον δημόσιο οικονομικό έλεγχο όχι μόνο των κομμάτων αλλά και των βουλευτών και των επαγγελματικών στελεχών. Το λέγαμε και το 1991 αλλά δυστυχώς το ΚΚΕ καλό είναι στα λόγια αλλά στην πράξη έχει πρόβλημα.
    Ας περιμένουμε τι θα κάνετε και εσείς τώρα που μπορεί να είστε η μόνη κοινοβουλευτική δύναμη της Αριστεράς.

  42. doukas permalink
    12/09/2009 10:02 μμ

    Tο σύνθημα είναι ΕΜΕΙΣ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΣΥΝΕΠΕΙΣ

  43. 13/09/2009 5:12 πμ

    Δεν είχα σκοπό να ξαναμπώ στην συζήτηση, αλλά ενοχλούμαι πολύ ως αριστερός, όταν αναμασούνται διαρκώς τα προβοκατόρικα δημοσιεύματα του Βότση για τον δήθεν χρηματισμό του ενιαίου τότε Συναπισμού, που αναπαρήγαγε με το πολιτικό του κύρος ως αριστερός βουλευτής ο κ. Κοροβέσης.
    Στις αθλιότητες αυτές, απάντησε αποστομωτικά ο Στάθης στην Ελευθεροτυπία κι από τότε δεν ξανάγραψε λέξη ο Βότσης κι άλλα λόγια ν’ αγαπιόμαστε ο Κοροβέσης.
    Αν δεν τό’ χετε διαβάσει, θα το βρείτε εδώ http://magnitis.blogspot.com/2009/08/blog-post_1052.html
    Τα κατορθώματα των κυβερνήσεων του Ανδρέα δεν θα τα φορτωθεί η αριστερά!

  44. Hyperion permalink
    13/09/2009 4:03 μμ

    @doukas
    Καλώς, εσύ μπορείς να κάνεις αποχή. Για μένα θα ψηφίσω εγώ.
    Πάντως λυπάμαι αγαπητέ doukas αλλά δεν μπορώ να μπω σε κανενός είδους χρήσιμο διάλογο μαζί σου από τη στιγμή που παπαγαλίζεις τα γνωστά προβοκατόρικα «ξεράσματα», τα οποία δεν υπάρχει πλευρά που να μην τα έχει καταδικάσει. Αυτό μπορεί να σημαίνει δύο τινά. α)Ή δεν έχεις καμιά πληροφόρηση για το τι συμβαίνει γύρω σου –ζεις σε κενό ενημέρωσης. (Ο Στάθης, μεταξύ πολλών άλλων, δίνει μια απόλυτα τεκμηριωμένη απάντηση, όπως επισημαίνει παραπάνω ο Μαγνήτης, και ξεσκεπάζει με συντριπτικά στοιχεία τη «βρωμοποδαρίλα» της υπόθεσης.) (β) Ή, κατά τα φαινόμενα τουλάχιστον, είσαι εντελώς κακοπροαίρετος, όσο κι αν αυτό δε θα ήθελα να το πιστέψω για κανέναν.
    Μην ξέροντας όμως τι άλλο να υποθέσω, δεν πρόκειται να απαντήσω σε καμιά μελλοντική σου πρόσκληση. (Αν και η δική σου ήταν πρόκληση….)
    Υπάρχει και το κωμικό στοιχείο της υπόθεσης ….. — το…. !!!!! Προσπάθησα να βάλω το κείμενο της Έκθεσης μέσα σε αγκύλες για να ξεχωρίζει από το δικό μου. Αυτό όμως (η Έκθεση) εξαφανίστηκε! Δεν είμαι βλέπεις και ξεφτέρι σ΄αυτά….Έτσι αναγκάστηκα να το ξαναστείλω ξεχωριστά –αλλά ξέμειναν οι αγκύλες στο πρώτο σχόλιο! Έσπευσες όμως να το «ενοχοποιήσεις» κι αυτό!
    Τέλος πάντων, ο καθένας πορεύεται με τα λάθη του. Το θέμα είναι ποιος θα κάνει τα λιγότερα, για τους άλλους και για τον εαυτό του.

  45. Hyperion permalink
    13/09/2009 4:05 μμ

    Μόλις εξαφανίστηκαν και οι αγκύλες από το παραπάνω κείμενο!!!!!!!!

  46. doukas permalink
    13/09/2009 6:38 μμ

    Hyperion & Μαγνήτης
    Το πρόβλημα δεν είναι αν τα πήρε ο ενιαίος ΣΥΝ ή αν το ΚΚΕ έχει κομματικές επιχειρήσεις.
    Το πρόβλημα είναι
    1) αν συμφωνείται αν τα κόμματα της Αριστεράς πρέπει να λειτουργούν με βάση τις προτάσεις που ανέφερα παραπάνω και όχι δημοκρατία στα λόγια και
    2) αν θα πρέπει όλες οι δυνάμεις της Αριστεράς να διαμορφώσουν από κοινού ένα πρόγραμμα δράσης αντιμετώπισης έστω αρχικά των συνεπειών της καπιταλιστικής κρίσης .
    Να ξέρεις κάτι. Ότι η Αριστερά όποτε είχε νίκες τις έκανε μέσα από συμμαχίες με βάση ένα κοινό πρόγραμμα που έφερνε την σφραγίδα της
    Σε αυτά θέλω να μου δώσετε απάντηση.

  47. Καναλιώτης permalink
    13/09/2009 7:00 μμ

    το εγχείρημα του ΣΥΡΙΖΑ προσπαθεί να βρει και να υπηρετήσει μερικούς μίνιμουμ άξονες κοινής δράσης, κάτι σαν αυτό που λέει ο doukas. Αν θα το καταφέρει η όχι είναι μια άλλη συζήτηση. Η προσπάθεια όμως θα καταγραφεί, αναλογα με το αποτέλεσμα της, σαν μια επιτυχία ή αποτυχία της Ελληνικής Αριστεράς.

  48. Καναλιώτης permalink
    13/09/2009 7:18 μμ

    (συνέχεια απο προηγούμενο)
    …που θα καθορίσει και το μέλλον της.

  49. daimon permalink
    14/09/2009 8:15 πμ

    tsiriza ksanatsiriza
    ma pisw den egyriza
    sto syriza
    sto syriza

  50. 15/09/2009 11:18 πμ

    Χαιρετώ τα συντρόφια ένθεν κακείθεν και… ολούθε!
    Η ενότητα της αριστεράς σίγουρα δεν θα γίνει (αν ποτέ γίνει) σε (προ)εκλογική βάση.
    Η ενότητα θα γίνει πάνω σε αρχές και στόχους.
    Προς το παρόν κανένας (ούτε οι ηγεσίες ούτε η πλειοψηφία των βάσεων) δεν θέλει την ενότητα πραγματικά. Κιι αυτό φαίνεται από την εικόνα που έχουν οι μεν για τους δε («σταλινικοί, απολιθώματα κλπ») και οι δε για τους μεν («αναξιόπιστοι, ουρά του συστήματος, κλπ»).
    Ελπίζω ότι θα φτάσει η στιγμή, που η κοινωνία νιώθοντας την ανάγκη ύπαρξης μιας μεγάλης αριστεράς, θα επιβάλει την ενότητα με τον ένα ή τον άλλο τρόπο .
    Μέχρι τότε : ΚΚΕ δαγκωτό

  51. Καναλιώτης permalink
    15/09/2009 4:19 μμ

    Να συμφωνήσω με το ΑΦΜ σε όλα εκτός απο το συμπέρασμα.

    Αλλά μέχρι τότε κατάκτησε το επάγγελμα που σου ταιριάζει:

    Τι επάγγελμα να διαλέξω;

  52. Kommounisths permalink
    15/09/2009 11:01 μμ

    O Syn/Syriza DEN einai aristero komma giati DEN leei POU8ENA se kamia apofasi oti 8elei na anatrepsei tis KAPITALISTIKES SXESEIS P A R A G W G H S!!! K malista den to exei anaferei pote apo tin idrisi akoma autou tou antiKKE morfwmatos. Ara den ti8etai kan 8ema enothtas, me tin kamia omws! Enta3eieieieieieie???!

    O rolos poy tou exoun dwswei oi ekdotes einai MONO na empodizei tin peretairw syndesh tou KKE me ta ergatika laika strwmata, kyriws os oi METANOHMENOI pou eidan to aspilw fws tou kapitalismou kai efhgan apo tous apex8eis kommounistes!!

    O kapitalismos poulaei ta panta! K ekane to fysiko gia ayton. S leei 8es aristera wraia, pare mia «kalh» pou sou exw etoimh kai eimaste oloi MIAAA XARAAA!

    Osoi 8eloun na ANATRAPEI o Kapitalismos blepoun oti prepei na agwnistoun mesa apo tis grammes tou KKE._

  53. Daimon permalink
    16/09/2009 12:32 μμ

    Η δημιουργία μορφωμάτων που «αναπαριστούν» ως «σωσίες» το πρωτότυπο είναι πολύ παλιά πρακτική. Ένα θαυμάσιο παράδειγμα δίνεται στην ταινία «Ο ΗΣΥΧΟΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ», βασισμένη σε μυθιστόρημα του Γκράχαμ Γκρην.

    Παραμονές των τελευταίων Ευρωεκλογών, πολιτικός παράγοντας, καλεσμένος σε πρωινή «ενημερωτική» εκπομπή, πετάει το απίστευτο…. «Τα δύο [2] κομμουνιστικά κόμματα…..» Προκάλεσε την απορία των παρισταμένων αλλά διευκρίνισε – «εννοώ τον ΣΥΡΙΖΑ και το ΚΚΕ» !!!!!!!!!!!!!!! Ο νοών νοήτω.

  54. Daimon permalink
    17/09/2009 9:29 πμ

    Είδα πάλι τον Κοροβέση στα ψηφοδέλτια του ΣύΡιΖα!!!! Να έκανα λάθος; Να πρόκειται για τυπογραφικό λάθος; Για προβοκάτσια; Για δάκτυλο του Αλαβάνου; Για εντολή «άνωθεν» (και «πόθεν»);

    Ή δεν έχει μείνει ίχνος αυτοσεβασμού;

  55. Ντ. permalink
    19/09/2009 10:00 μμ

    Αγαπητέ daimon φαντάζομαι ξέρεις πόσοι «προβοκάτορες» έχουν εξουδετερωθεί παντοιοτρόπως και με «άνωθεν εντολές» (ακόμα και γεωγραφικά άνωθεν) τους έχει φάει το μαύρο σκοτάδι με στην καθ’υμας (πλέον) αριστερά (για τυπογραφικά λάθη δεν ξέρω αλλά όλο και κάπου θα έχουν παρεισφρύσει κι αυτά!) Στην καθήμάς όμως αριστερά που προσπαθεί (παρ΄όλα όσα της έχει κληροδοτήσει ο χώρος στον οποίος εσύ ομνύεις) να βρεί τον βηματισμό της ακόμα και βάζοντας τρικλοποδιές στον εαυτό της, ο Κοροβέσης μπορεί να μπαίνει και στα ψηφοδέλτιά της. Αυτή είναι η διαφορά μας βλέπειες, αλλά είναι και πολύ μεγάλη κουβέντα…
    ΥΓ. Προσωπικά δεν συμμερίζομαι αυτά που είπε ο Κοροβέσης και διαφωνώ και με το ότι τα είπε και με το ότι αντι να μαζέψει τη μαλακία που έκανε, συνέχισε να την απλώνει… Δεν διαφωνλώ όμως που είναι στα ψηφοδέλτια. Γιατί ο Κοροβέσης δεν μπορεί να κριθεί μόνο από αυτό.

  56. Daimon permalink
    20/09/2009 1:11 πμ

    Αγαπητέ «Ντ», συμφωνώ ότι κανένας δεν (πρέπει να) κρίνεται συνολικά «μόνο γι’ αυτό» ή το άλλο. Αλλά «μόνο γι’ αυτό» δεν θα έπρεπε να έχει θέση στα ψηφοδέλτια. «Αυτό» το υποβαθμίζεις όταν το αποκαλείς «μαλακία» (δηλαδή, εντάξει, ένα λάθος έκανε ο άνθρωπος). Δες το στα συμφραζόμενα (προηγούμενα δημοσιεύματα Βότση, παρέμβαση ιδιοκτησίας «Ε», αποκλεισμός Στάθη, «ετεροχρονισμένο» αλλά λόγω εκλογών «επίκαιρο» κυνήγι μαγισσών από την πρωινή του συγκροτήματος κλπ.). Τότε θα δεις ότι δε χρειαζόταν να πας ούτε τόσο μακριά ούτε τόσο παλιά. . . . Και ίσως καταλάβεις το ειδικό βάρος των λέξεων «άνωθεν» και «αυτοσεβασμός» εδώ. . .

  57. Daimon permalink
    20/09/2009 6:48 πμ

    ΥΓ. Επανέρχομαι αγαπητέ Ντ., μόνο για να σημειώσω ότι δεν ομνύω σε κανένα χώρο. (Κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να συμβεί ποτέ λόγω της ιδιοσυστασίας μου.) Στηρίζω τώρα ένα χώρο εκ του μακρόθεν και θα συνεχίσω να τον στηρίζω εάν και εφόσον ικανοποιεί κάποιες βασικές απαιτήσεις μου. Καλή καρδιά…

  58. 03/10/2009 8:51 πμ

    Εκείνο το παλαιό «πατάω σε δύο βάρκες» , στις μέρες μας έχει εξελιχτεί πάρα πολύ !

    Από τον ΣΥΡΙΖΑ !

    Έχει γίνει : «πατάω σε … ολόκληρο στόλο» !!!

    Βγαίνει η μια συνιστώσα και λέει … άσπρο, μετά από λίγη ώρα η δεύτερη λέει … μαύρο !

    Και μέχρι να … ξεζαλιστείς, έχουν βγει ακόμα καμιά … δεκαριά και αναφέρονται σε όλα τα χρώματα της … ίριδας !!!

    Οπότε … για όλα έχει ο μπαξές !

    Εκείνο που εγώ θα ήθελα να μάθω είναι αν … συννενοούνται από τα πριν ή τους … βγαίνει αυθόρμητα !!!

    Και για να τελειώνουμε για τα περί «ενότητας της Αριστεράς » !

    Θα μπορούσαμε να μιλάμε για την ενότητα της αριστεράς αν ήταν … διασπασμένη !
    Σύντροφοι και Φίλοι,
    Η Αριστερά ΔΕΝ είναι διασπασμένη, είναι απόλυτα ενωμένη μέσα στο ΚΚΕ !

    Διασπασμένη είναι η σοσιαλδημοκρατία, ή αλλιώς η κεντροαριστερά, ή … ακόμη πιο αλλιώς η … σαλονάτη αριστερά, αυτή που στο όνομά της πίνει νερό η εργατική αριστοκρατία της χώρας μας !

    Καλημέρα και καλό (κόκκινο) βόλι !

Αφήστε απάντηση στον/στην Daimon Ακύρωση απάντησης

  • θέι θάμθιγκ

  • ΠΡΟΣΟΧΗ!

  • ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΥΠΕΡΠΕΡΑΝ

  • Monkey Business

  • The Big Store

  • Από 06/01/2007 μέχρι τώρα

  • This blog is under copyleft… All wrongs reversed

  • Εισάγετε το email σας για εγγραφή στην υπηρεσία αποστολής ειδοποιήσεων μέσω email για νέες δημοσιεύσεις.

    Προστεθείτε στους 7.581 εγγεγραμμένους.
  • Σεπτεμβρίου 2009
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    282930