Μετάβαση στο περιεχόμενο

Χιονοστιβάδα… αποκαλύψεων

17/02/2007

1
5
25
125
625
3125
15625

Γράψε 5 πράγματα για σένα. Και μετά κάλεσε 5 άλλους blogger να γράψουν 5 πράγματα για τον εαυτό τους και να καλέσουν με την σειρά τους ο καθένας 5 άλλους blogger να συμμετάσχουν κι αυτοί με τον ίδιο τρόπο.
Τι είναι αυτό; Αυτό είναι ένα tag game με πυραμιδική δομή, που παίζεται μανιωδώς στα ελληνικά blog τις τελευταίες μέρες.
Το ελληνικό μπλογκοχωριό όμως είναι πάρα πολύ μικρό για να αντέξει τέτοια πυραμιδικά παιχνίδια . Αν ένας blogger προσκαλέσει 5 άλλους να λάβουν μέρος στο παιχνίδι, κι ο καθένας απ΄αυτούς με τη σειρά του καλέσει άλλους πέντε , πολύ σύντομα υπερκαλύπτεται ο αριθμός των ενεργών blogger, αφού με την 5η «γενιά» συμμετοχών φτάνουμε στον αριθμό 3125 και με την 6η γενιά συμμετοχών φτάνουμε στον τεράστιο για τα ελληνικά μπλογκοδεδομένα αριθμό 15.625.
Τρεις συμπλόγκερ με προσκάλεσαν να γράψω πέντε πράγματα για μένα. Οπότε, μια και τρεις φορές το πέντε, μας κάνει δεκαπέντε, πρέπει τώρα εγώ να γράψω 15 πράγματα για μένα;
Μόνο πέντε;
ΟΚ τότε!
Ας γράψω λοιπόν 5 πράγματα για μένα που δεν τα ξέρετε αλλά και δεν θα σας χρησιμεύσουν και πουθενά αν τα μάθετε…Πέντε ανώφελες , άχρηστες και αδιάφορες για σας πληροφορίες για τον mr Αλλουφάνιο:
1. Με λένε Γιώργο και με την παρουσία μου επιβεβαιώνω τα περισσότερα τραγούδια που έχουν γραφεί για τους Γιώργηδες. Είμαι πονηρός, είμαι μάλαμα και ποτέ δεν τραγουδάω διότι φαλτσάρω επικίνδυνα.
2. Είμαι παντρεμένος, αλλά, παρακαλώ γυναίκες, μη κλαίτε… Θα μου ξυπνήσετε τον γιό.
3. Ντρέπομαι, αλλά έχω παρατήσει στη μέση ταινίες, που οι κριτικοί τις θεωρούν αριστουργήματα. Το ίδιο, αν και το παλεύω πιο σθεναρά, συνέβη και με πολλά ευπώλητα ή (και) καλών κριτικών και συστάσεων βιβλία.
Είπα ότι ντρέπομαι! Τι άλλο να κάνω;
4.Μια φορά ψήφισα Πασόκ, μια φορά Συνασπισμό και σε όλες τις υπόλοιπες εκλογές – εθνικές, ευρωεκλογές και δημοτικές- ψηφίζω το κόμμα.
Ένα είναι το κόμμα λέμε.
5. Δεν μου αρέσουν τα πυραμιδικά παιχνίδια. Απαντάω μόνο και μόνο για να ευχαριστήσω τους φίλους Άμμο από το blog «Σκουπίζοντας την έρημο», Άγγελο από το blog «Aggelos-x-aggelos» και τον νέο φίλο Dodo από τις «blogo-συνθετικές-ανωμαλίες» που μπήκαν στην διαδικασία να με προτείνουν.

Ελπίζω να με συγχωρέσουν, αλλά δεν θα υπάρξει εκ μέρους μου συνέχεια στο παιχνίδι αυτό. Έτσι κι αλλιώς πάρα πολύ σύντομα, η πυραμίδα θα καταρεύσει αναγκαστικά.

*Update
Eπίσης, ευχαριστώ την

Μ υστικοπαθή
Α πρόσιτη
Ρ ιψοκίνδυνη
Ι διόρρυθμη
Α ξιολάτρευτη
κυρία  που με κάλεσε εκ των υστέρων στο παιχνίδι.
Κάλλιο αυγά, παρά πουρέ…

😉

24 Σχόλια leave one →
  1. 17/02/2007 3:30 μμ

    ευτυχώς που είδα το post σου και΄πρόλαβα και απέσυρα το όνομά σου από το δικό μου.

    (ακούς εκεί…»Δεν μου αρέσουν τα πυραμιδικά παιχνίδια». Δε φταίει κανείς άλλος, εμείς φταίμε που σε έχουμε κορώνα στο κεφάλι μας…)

  2. 17/02/2007 3:41 μμ

    Φίλε Μαρξ, σε ευχαριστώ που συμμετείχες, αν και διαφωνείς. Σε αυτό το παιχνίδι μου άρεσε η ιδέα ότι για ένα τουλάχιστον ποστ όλα τα μπλογκ γίνονται και λίγο ημερολόγια και έχει ενδιαφέρον πόσο ποικίλες υπήρξαν μέχρι στιγμής οι αυτοπαρουσίασεις. Να είσαι καλά.

    [Ε και δεν είναι τυχαίο ότι έχεις περισσό κριτικό πνεύμα.]

  3. 17/02/2007 4:25 μμ

    σε κάλεσα γιατί φαντάστηκα ότι δεν θα έπαιζες, η φαντασία μου ως συνήθως τα φταίει, μ’ «έγραψες», κι έγραψες, αλλά σε συγχωρώ γιατί έχεις το αγαπημένο μου όνομα 😉

  4. 17/02/2007 4:46 μμ

    απ’ τα πιο αποκαλυπτικά που διάβασα…

    (θα σου έγραφα ότι επέστρεψε το ‘Για την Αρλέτα’, αλλά είδα ότι το ξέρεις. Νόμισα ότι την είχαμε φρικάρει λίγο την κοπέλα και γι’ αυτό δεν έγραφε.)

  5. 17/02/2007 8:55 μμ

    Meet the clown: ευχαριστώ για την παρ’ολίγο πρόσκληση.
    🙂

    *Ammos, σαν ιδέα είναι καλό. Κι εγώ διάβασα αρκετές ενδιαφέρουσες πεντάδες στα blog

    *Ραφφινάτα: Η πρόσκλησή σου ήρθε λίγο μετά το ποστ μου. Και μη ξαναγράψεις ότι σε έγραψα επειδή έγραψα. Αυτό καταντάει πια από τα Άγραφα!
    *Εντεκα: Από τις πεντάδες, η πιο αποκαλυπτική (σχεδόν μικρό βιογραφικό σημείωμα) είναι του N.ago
    Η αρλετικιά φίλη μας φρίκαρε λίγο, αλλά τώρα είναι μια χαρά. Όμως είναι πολύ αφελές να γράφεις κάτι δημόσια και να σοκάρεσαι όταν βλέπεις ότι κάποιοι το σχολιάζουν θετικά.
    Σκέψου να το σχολιάζαμε και αρνητικά δηλαδή

  6. 17/02/2007 10:01 μμ

    Τον Δήμου ποιός θα τον προσθέσει;;;;

  7. 18/02/2007 4:22 πμ

    ΟΚ πλάκα είχε. Τώρα στις αποκριές που οι άλλοι μασκαρεύονται εμείς ξεμασκαρευτίκαμε λιγάκι. Από Δευτέρα πάλι, όλοι πίσω στις περσόνες μας.

  8. 18/02/2007 12:06 μμ

    Η αλήθεια είναι βέβαια, ότι το συγκεκριμένο παιχνίδι, αν και πυραμίδικο, μας βοήθησε να μάθουμε πολλά χρήσιμα πράγματα για πολλούς!

  9. 18/02/2007 2:49 μμ

    Σε ευχαριστώ για την ανταπόκριση Marx! Νομίζω ότι έκανες ακριβώς αυτό που περίμενα!

  10. 18/02/2007 7:10 μμ

    AFού Με ξέρεις τι μάρθα-κλάψα είμαι 😀

  11. 19/02/2007 12:43 μμ

    Εγώ, μια που ξέρω από πυραμίδες καλά, για αυτό πήρα μέρος, Μαρξ μου!

  12. 19/02/2007 8:20 μμ

    δεν περιμενα τιποτα απο αυατ που εγραψες,εκτος απο το 3,που κανω και εγω.

  13. 19/02/2007 9:36 μμ

    –Ντρέπομαι, αλλά έχω παρατήσει στη μέση ταινίες, που οι κριτικοί τις θεωρούν αριστουργήματα.

    Ειλικρινά δε θυμάμαι την τελευταία ταινία-αριστούργημα κατά τους κριτικούς που είδα ολόκληρη και δεν έφυγα στη μέση/κοιμήθηκα κατά τη διάρκειά της… Γιατί πρέπει όλα να έχουν μέσα «βαθύτερα νοήματα» και βαριά κουλτούρα για να θεωρούνται ποιοτικά;;

    Από την άλλη πλευρά, μπορώ να δώσω 10άδες παραδείγματα της αντίστροφης κατάστασης – δηλαδή «σκουπιδιών» που ήταν διαμάντια…

  14. 20/02/2007 1:12 μμ

    Εμένα δεν με πρότεινε κανείς. Τουλάχιστον δεν έπεσε στην αντίληψή μου. Δεν ενδιαφέρουν φαίνεται τους έλληνες οι ξένοι.

  15. 20/02/2007 3:28 μμ

    Στην πυραμίδα, βάλε και τις διαρροές.
    Ποιό είναι τό κόμμα;

  16. 21/02/2007 11:04 πμ

    παντρεμένος;
    ε έπεσα από τα σύννεφα!

    καλά, πόσο χρονών είσαι;

  17. 21/02/2007 11:35 πμ

    Ange-ta: ένα είναι το κόμμα λέμε!

    Μ13: Άσε να πλανάται και λίγο μυστήριο βρε!
    Είμαι μεταξύ -άντα και -άντα.
    Τα έχω τα χρονάκια μου.
    Να και το προφίλ μου

  18. 21/02/2007 11:42 πμ

    Τσςςς περίμενα κάτι πιό spicy από σένα. Πειράζει? :)))

  19. 21/02/2007 11:47 πμ

    spicy;
    Mας τελείωσε!
    Με κοκορέτσι βολεύεστε μαντάμ;
    🙂

  20. 21/02/2007 12:45 μμ

    ΟΚ, thanks for the invite, δεν επιθυμω να παιξω με τον τροπο που προτεινεις αλλα για μην σ’ αφησω εντελως παραπονεμενο, θα σου εκμυστηρευτω τις 5 τελευταιες μου σκεψεις…

    1. Αναρωτιεμαι αν υπαρχει ομοιοπαθητικο φαρμακο για το existential boredom και μου το κρυβουν.

    2. Γραφω ενα σεναριο για ταινια μικρου μηκους εδω και ενα μηνα. Δυστυχως επαθα writer’s block μεγαλου μηκους in the middle of it.

    3. Τι συμβαινει με τους αντρες παγκοσμιως τα τελευταια χρονια? They don’t make ’em like they used to…

    4. Χρειαζομαι 1,000,000 euros και ενα open ticket επειγοντως. If I get it, I promise not to blog again. At least till Xmas.

    5. Γιατι αρρωσταινουν/γερνουν/πονουν/πεθαινουν οι ανθρωποι?

  21. 22/02/2007 3:33 μμ

    Τι άλλο να γράψω πια, όλα τα ξέρεις. Οχι 5 αλλά 2005. Ευχαριστώ πάντως για την πρόσκληση
    Έχεις μια ακτινοβολία, αστέρι πώς το λένε…

  22. 01/07/2007 12:51 μμ

    ΑΦΜ ότι εισαι αστέρι το ξέρουμε. Οτι βλέπεις ταινίες μέχρι τη μέση είναι συνηθισμένο μεταξύ των ανδρών, αλλοι πανε σινεμά για να κοιμηθούν. Το είσαι παντρεμένος και με παιδί, ε, εντάξει, όλοι τα περασαμε και οι επομενοι ας προσέξουν.Το ότι αντιδράς στην πυραμίδα, ενταξει, οποιος θέλει, τίποτα δεν επιβαλλεται , εκτός από τις κυβερνήσεις. Οσο για το κόμμα, ως πονηρή δημοσιογράφος…ξέρω, ξέρω, αλλά δεν θα το πω για να μην εκπλαγούν οι μπλογκοφιλοι.
    Δε νομίζω ότι θα προσπαθήσω να πω τα πέντε του εαυτού μου γιατί δεν ξέρω ποιο να πρωτοδιαλέξω, οπότε απέχω,εκτός αν δω μεγάλη συμμετοχή και με φάει η ζηλια.
    Η Κροτ κοιμάται ακόμη ; Ειδες αυτές οι Βρυξέλες έχουν άλλη ζωή, μακράν ημών..
    σε χαιρετώ και σ ευχαριστώ που είσαι τοσο προσηνής και ευχάριστος
    Ρίτς

Trackbacks

  1. Η πυραμίδα των 5 « Γκόγκας Αλέξανδρος
  2. πέντε – πέντε ανεβαίνω τα σκαλιά….! « Ιστοριες για αγριους…

Σχολιάστε

  • θέι θάμθιγκ

  • ΠΡΟΣΟΧΗ!

  • ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΥΠΕΡΠΕΡΑΝ

  • Monkey Business

  • The Big Store

  • Από 06/01/2007 μέχρι τώρα

  • This blog is under copyleft… All wrongs reversed

  • Εισάγετε το email σας για εγγραφή στην υπηρεσία αποστολής ειδοποιήσεων μέσω email για νέες δημοσιεύσεις.

    Προστεθείτε στους 7.581 εγγεγραμμένους.
  • Φεβρουαρίου 2007
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728