Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αναζητώντας τον χαμένο ΜΟΥ χρόνο…

06/05/2007

Ένα φάντασμα πλανιέται πάνω από την Μπλογκοσλοβακία.
Mε ταχύτητα ίωσης, απλώνεται από blog σε blog και σε λίγο αν δεν προλάβω, το κακό θα χτυπήσει και την δικιά μου πόρτα.
Η ενδέκατη αυτή πληγή του Φαραώ, λέγεται «ερωτηματολόγιο Προυστ».
40 ή στην οικονομική τους συσκευασία 29 ερωτήσεις, κατηγορίας «λεύκωμα κορασίδων», αναζητούν απαντήσεις. Σε όσα blog συνάντησα τις ερωτο-απαντήσεις αυτές, ακόμα και στα πιο φιλικά (sorry boys and girls) δεν άντεξα να διαβάσω πέρα από την πρώτη ερώτηση. Αλλά, πείτε μου σας παρακαλώ… Πόσες απαντήσεις για το τι είναι η απόλυτη ευτυχία, μπορώ να αντέξω ο άνθρωπος;
Παίδες… Μπορεί στις απαντήσεις που δίνετε στο ερωτηματολόγιο του Προυστ, να λέτε τα πιο ενδιαφέροντα πράγματα του κόσμου, όμως, όλα αυτά, τυποποιημένα μέσα στα καλούπια ενός υποδείγματος αυτοσυνέντευξης, που κατασκευάστηκε τόσες δεκαετίες πριν, χάνουν και την φρεσκάδα τους και το ενδιαφέρον τους…
Επειδή, δεν επιθυμώ να αναζητώ (κι άλλο) χαμένο χρόνο, σας παρακαλώ πολύ, μην τολμήσει κανένας να αφήσει πρόσκληση για το ερωτηματoλόγιο αυτό. Θα του κόψω την καλημέρα… (Μόνο καλησπέρα-καληνύχτα θα έχω μαζί του πια).
Αν με ζητήσει κάποιος κύριος Μαρσέλ Προυστ, πείτε του ότι απουσιάζω.
Ευχαριστώ…

(Απεναντίας, αποδέχτηκα πρόσκληση για τα «τραγούδια της ζωής» και θα ποστάρω το σχετικό κείμενο, λίαν συντόμως…)

15 Σχόλια leave one →
  1. 06/05/2007 5:01 μμ

    εμενα παντως μου αρεσαν ολες οι απαντησεις,πολλων παιδιων.Το καλο παντα βρισκεται στο τελος.

  2. 06/05/2007 7:45 μμ

    xaxaxaxaxa! Εμείς πάντως το καταδιασκεδάσαμε… σαμμάνος Θεός! Απόλαυση εντελώς! άμπθα το ίδιο και εσένα θα σε σβήσω από τη λίστα για να μη μου κόψεις την καλημέρα, αλλά καλά να πάθεις! Εσύ χάνεις. Και μου θες και βουλευτιλίκια ε; Εμ αγόρι μου αυτά θέλουνε θυσίες. 300 Προυστ έπρεπε να έχεις συμπληρώσει ως τώρα τουλάχιστον, αν είσαι Β Αθηνών. Αν είσαι Α που είναι η αριστοκρατία βράσε όρυζα για ρυζόγαλο. Θα χρειαζόσουν 3000 και πάλι ζόρια. Και μη νομίσεις ότι αν είσαι Περιφέρεια Πειραιώς καθάρισες. Διότι εμείς οι Ολυμπιακοί τον πάμε τον Προυστ και θα ψηφίσουμε σαμμάνο και άμμο που απαντήσανε όμορφα. :ΡΡΡΡΡΡ

  3. 06/05/2007 9:30 μμ

    καλα μιλαμε εισαι καλλιτεχνης.Η φωτο (αν την εφτιαξες εσυ) ειναι ολα τα λεφτα.Μηπως να το σκεφτεις καλυτερα?….

    lol

  4. 06/05/2007 9:38 μμ

    άσε που οι απαντήσεις σε μερικά που διάβασα μου θύμισαν υποψήφιες καλλιστείων «το μεγαλύτερό μου μειονέκτημα είναι ότι είμαι ειλικρινής, είμαι ο εαυτός μου» ! 😉

  5. 06/05/2007 9:41 μμ

    επίσης να συμπληρώσω, ευκαιρίας δοθείσης, πως όλες αυτές οι αλυσίδες αποσκοπούν (στο πολύυυυυ βάθος) στο «να, δες ποιους συμπαθώ, σε ποια συνωμοταξία μπλογκοπτεροειδών ανήκω»
    και οι περισσότεροι έχουν χεσμένες τις απαντήσεις

  6. 06/05/2007 10:35 μμ

    συμφωνούμε απόλυτα…ξεκίνησα να γράφω τις ερωτήσεις γιατί θέλω πάντα να είμαι ευγενική, αλλά τελικά δεν μπόρεσα να περιοριστώ…η μόνη ερώτηση που μου ήταν εύκολη ήταν «ποιό το μεγαλύτερο προτέρημά σας?» το μη καλούπωμα…διαφωνώ πάντως στο ότι οι περισσότεροι έχουν χεσμένες τις απαντήσεις και δεν κατακρίνω αυτούς που δεν απάντησαν..πάω να σκεφτώ τα τραγούδια της ζωής μου…καλό βράδυ

  7. 06/05/2007 11:19 μμ

    και όμως! υπάρχει και η χιουμοριστική εκδοχή του ερωτηματολογίου!

    δες εδώ http://futourist.wordpress.com/2007/05/04/challenge-accepted/

  8. 06/05/2007 11:34 μμ

    A.F.M., τι είναι η απόλυτη ευτυχία για σένα_

    :pppppppppppp

  9. 07/05/2007 12:25 πμ

    Ζouri: Δεν αμφιβάλω ότι δόθηκαν κι ενδιαφέρουσες απαντήσεις…
    Εγώ το ερωτηματολόγιο το βρίσκω παλιομοδίτικο πάντως…

    Γητεύτρια : Πάλι καλά που με διέγραψες από την λίστα… Το πρόλαβα το κακό … Κι εσύ την έσωσες την αυριανή σου καλημέρα.

    Art Attack: Είμαι καλλιτέχνης στο ψάξιμο. Τo κολάζ το βρήκα στο google… Αλλά ήταν αυτό ακριβώς που ήθελα

    Ραφφινάτα : Ορισμένες ερωτήσεις είναι επιπέδου καλλιστείων πραγματικά.
    -Ποιο είναι το όνειρό σας;
    -Το όνειρό μου είναι να παλέψω για τα παιδιά όλου του κόζμου και την παγκόζμια ειρήνη.
    :p
    Στο δεύτερο σχόλιο έχεις άδικο όμως. Αναγκαστικά καλείς για την συνέχεια του παιχνιδιού blogger για τους οποίους έχεις θετικά αισθήματα.

    Ελαφίνι: Είναι αυτή απάντηση για τα καλλιστεία του ΑΝΤ1 τώρα; Όχι πες μου!
    -ποιο είναι το μεγαλύτερο προτέρημά σας;
    -το μη καλούπωμα…
    Λυπάμαι, δεν περνάς στην επόμενη φάση.
    🙂

    Кроткая : Σωστός ο τουρίστας!
    Βγήκε από τα καλούπια του ερωτηματολογίου.
    Άξιος….

    Composition Doll: Απόλυτη ευτυχία;
    Χμ…
    «Την Γαλάτειαν και μίαν καλύβη»
    :p

  10. 07/05/2007 12:33 πμ

    είδες που κατοχυρώθηκαν τα καλούπια?.πήγαινε από το blog μου τώρα να με αποκηρύξεις τελείως 😛

  11. 07/05/2007 12:43 πμ

    Mπήκα, είδα, άκουσα κι έφυγα τρέχοντας…
    Θα ξαναμπώ, όταν παλιώσει αυτό το πράσινο ποστ… Μπλιαξ…
    (Άντε, δεν πειράζει… Ας χαρείτε κι εσείς τα πικραμένα)

  12. 07/05/2007 12:55 πμ

    ναι μωρέ λίγο να χαρούμε..θα φύγει σύντομα…έχουμε κι ένα image..χαχα…καλό βράδυ (χμμ..να κάνω μια μουσικολογική έρευνα πάνω στους ύμνους?)

  13. 07/05/2007 11:24 πμ

    Δες πως απάντησε σε αυτές τις ερωτήσεις η κωλόγρια… νομίζω θα αλλάξεις άποψη :p
    Καλημέρες, καλή βδομάδα και ο Ξυλούρης είναι απίστευτος…

    Εμένα με νανουρίζαν με το «μην είδατε την αγάπη μου» σχεδόν έκλαιγα πριν κοιμηθώ… Μετά από πολλά χρόνια το άκουσα σε μια μπουάτ στην πλάκα και έκλαψα… τέσπα.. καλημέρες 🙂

  14. 07/05/2007 4:43 μμ

    Όταν ήμουν έφηβος, τη δεκαετία του ’90, ο Τσαγκαρουσιάνος έβγαζε ένα ενδιαφέρον έντυπο (στην πρώτη του περίοδο), το 01, το οποίο διάβαζα ανελλιπώς. Κάθε τεύχος έκλεινε με αυτό το ερωτηματολόγιο, νομίζω μάλιστα ότι το απαντούσαν και τελείως άκυρα άτομα (αν δεν με απατά η μνήμη μου, θυμάμαι σίγουρα την Έφη Σαρρή). Βίωσα επομένως πολύ νοσταλγικά την πρόταση να το απαντήσω στα 30 μου (γυρνώντας πίσω στο χαμένο χρόνο), όσο χαζές και να έχουν καταλήξει αυτές οι αλυσίδες.

Trackbacks

  1. Manifestoon « Allu Fun Marx : βόλτες στην Blogoslovakia

Σχολιάστε

  • θέι θάμθιγκ

  • ΠΡΟΣΟΧΗ!

  • ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΥΠΕΡΠΕΡΑΝ

  • Monkey Business

  • The Big Store

  • Από 06/01/2007 μέχρι τώρα

  • This blog is under copyleft… All wrongs reversed

  • Εισάγετε το email σας για εγγραφή στην υπηρεσία αποστολής ειδοποιήσεων μέσω email για νέες δημοσιεύσεις.

    Προστεθείτε στους 7.581 εγγεγραμμένους.
  • Μαΐου 2007
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031