Μετάβαση στο περιεχόμενο

(Κι άλλα) λόγια, τσιγάρα, τραγούδια.

13/04/2008

Το κάπνισμα υπήρξε πηγή έμπνευσης για πολλά, όμορφα ελληνικά τραγούδια. Έξι απ΄αυτά θα βρείτε στο προηγούμενο ποστ. Μια επιλογή από αγαπημένα τραγούδια του καπνού και της νικοτίνης μπορείτε να ακούσετε και σ’ αυτό το ποστ.

Εκτός όμως από τραγούδια, το ποστ αυτό θα περιέχει και λόγια. Πιο συγκεκριμένα θα περιέχει φράσεις, σκέψεις και ευφυολογήματα που διατύπωσαν διάφοροι επώνυμοι και ανώνυμοι σχετικά με το κάπνισμα.

Είπαν ή έγραψαν λοιπόν:

«Φίλησα το πρώτο μου κορίτσι και κάπνισα το πρώτο μου τσιγάρο, την ίδια μέρα. Από τότε, δεν βρήκα καιρό ξανά για τσιγάρο.»(Ο μαέστρος Αρτούρο Τοσκανίνι)

«Το να κόψεις το κάπνισμα είναι το πιο εύκολο πράγμα στον κόσμο. Το έχω κάνει χιλιάδες φορές» (Ο συγγραφέας Mάρκ Τουαίην)

«Χιλιάδες αμερικάνοι σταματάνε κάθε μέρα το κάπνισμα. Πεθαίνοντας» ( ο άγνωστος ευφυολόγος)

«Για πρώτη φορά στην Ιστορία, το σεξ είναι πιο επικίνδυνο από το ένα τσιγάρο μετά» (o Jay Leno, stand up κωμικός και παρουσιαστής του «the tonight show» στο NBC. Πιθανολογώ ότι αυτό ειπώθηκε με αφορμή το AIDS)

«Ο καλύτερος τρόπος να σταματήσεις το κάπνισμα, είναι να κουβαλάς μαζί σου βρεγμένα σπίρτα» ( ο ευφάντατος και εφευρετικός άγνωστος)

«Τα αυτοκόλλητα νικοτίνης είναι πολύ αποτελεσματικά. Κολλάς ένα σε κάθε σου μάτι και δεν μπορείς να βρεις που έχεις βάλει τα τσιγάρα σου» (Άγνωστος, που συναγωνίζεται σε φαντασία τον προηγούμενο)

«Στη ζωή, τα τρία καλύτερα πράγματα είναι ένα ποτό πριν, κι ένα τσιγάρο μετά» ( ο συγγραφέας και δημοσιογράφος Έρνεστ Μίλλερ Χέμινγουεϊ )

«Αν κατορθώσεις να κόψεις το κάπνισμα, το ποτό και τον έρωτα, δεν θα ζήσεις περισσότερο. Απλώς θα σου φαίνεται ότι η ζωή διαρκεί περισσότερο» (Ο πατέρας της ψυχανάλυσης Σίγκμουντ Φρόυντ)

«Τα τρία από τα τέσσερα στοιχεία της φύσης, τα μοιράζονται όλα τα πλάσματα, αλλά η φωτιά ήταν δώρο που έγινε μόνο στον άνθρωπο. Το κάπνισμα του τσιγάρου είναι ο μεγαλύτερος βαθμός οικειότητας που μπορούμε να αποκτήσουμε με τη φωτιά χωρίς φόβο άμεσου τσουρουφλίσματος. Κάθε καπνιστής είναι μια ενσάρκωση του Προμηθέα. Το πνευμόνι του καπνιστή είναι μια γυμνή παρθένα που αφιερώνεται θυσία στο θεό της φωτιάς»(Ο Τομ Ρόμπινς στο βιβλίο του «Τρυποκάρυδος»)

«Το κάπνισμα είναι ένα τέλειο παράδειγμα μιας τέλειας ευχαρίστησης. Είναι εξαιρετικό και αφήνει τον καπνιστή ανικανοποίητο. Τι περισσότερο να ζητήσει κανείς;»( Ο Όσκαρ Γουάιλντ στο βιβλίο του «Το Πορτραίτο του Ντόριαν Γκρέι»)

«Γιατί δεν κόβω το κάπνισμα; Μα δεν έχω κανένα πρόβλημα, όταν πηγαίνω με τα πόδια στις κηδείες των φίλων μου που δεν κάπνιζαν» (Ο Γουίνστον Τσόρτσιλ, ο βρετανός πολιτικός που γεννήθηκε …με το πούρο στο στόμα και πιθανότατα να τον έθαψαν μ’ αυτό.)

«Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι, που ένα τσιγάρο ήταν οι μόνες διακοπές που είχαν ποτέ» (Ο Τρέι Πάρκερ, συνδημιουργός μαζί με τον Ματ Στόουν της τηλεοπτικής σειράς κινουμένων σχεδίων Σάουθ Παρκ)

«Το τσιγάρο είναι ένας σωλήνας, που στην μια άκρη του έχει φωτιά και στην άλλη ένα ανόητο» (Άγνωστος και εμπαθής αντικαπνιστής)

«Έχω διαβάσει τόσα πολλά γύρω από το ποτό και το κάπνισμα, που αποφάσισα να κόψω το διάβασμα» (Ο ένας και μοναδικός Αρκάς)

Αρκετά όμως με τα λόγια. Για τη συνέχεια, ας αφήσουμε να μιλήσουν τα τραγούδια.
Πάρτε τζούρες.

«Σ’ ένα χαρτάκι από τσιγάρα» (Γιάννη Σπανού-Τάνιας Τσανακλίδου) με την Τάνια Τσανακλίδου.

«Το τσιγάρο» (Ευανθίας Ρεμπούτσικα-Ελένης Ζιώγα) με τον Γιάννη Κότσιρα.

«Τσιγάρο εγώ στο στόμα μου δεν έβαλα ούτε ένα»(Νίκου Ξυδάκη-Θοδωρή Γκόνη) με την Ελευθερία Αρβανιτάκη.

«Μ’ ένα τσιγάρο σέρτικο» (Μάριου Τόκα-Άλκη Αλκαίου) με τον Δημήτρη Μητροπάνο.

«Βαριά ποτά, βαριά τσιγάρα»(Δημήτρη Ζερβουδάκη-Στέργιου Παπαποστόλου) με την Γλυκερία.

«Είσαι το τσιγάρο που κρατώ» (Αντώνη Βαρδή-Σαράντη Αλιβιζάτου) με τον Αντώνη Βαρδή.

«Το τσιγάρο βαρύ» (Γιάννη Σπάθα- Λίνας Δημοπούλου) με τη Μελίνα Ασλανίδου.

«Τα τσιγάρα» (στίχοι-μουσική Ορφέα Περίδη) με τον Ορφέα Περίδη.

«Θ’ ανάβω με τσιγάρα» (Αντώνη Βαρδή-Σοφίας Αργυροπούλου) με τις Χαρούλα Αλεξίου και Ελευθερία Αρβανιτάκη.

«Τα καντήλια (Μ’ ένα 22 μπλε)» (Σταμάτης Κραουνάκης-Λίνα Νικολακοπούλου) με τον Σταμάτη και την Λίνα.

«Σαν το πακέτο» (Νίκου Δαλέζιου-Γιάννη Παπαδόπουλου) με τη Βίκυ Μοσχολιού

«Άναψε το τσιγάρο» (Γεράσιμου Κλουβάτου – Χαράλαμπου Βασιλειάδη) με την Πόλυ Πάνου.

«Η ζωή μου όλη» (Στίχοι-μουσική Άκης Πάνου) με τον Στέλιο Καζαντζίδη.

———————————————————————-

ΥΓ 1
Ιερά εξέταση
-Κάπνισες;
-Όχι!
-Θα ξανακαπνίσεις;
-Όχι κυρία!
-Άρα κάπνισες!
Αυτή ήταν η… ανακριτική μέθοδος που εφάρμοζε η κυρία θεολόγος μας (δεσποινίς παρακαλώ!) κάθε φορά που κάποιος μαθητής τής μύριζε τσιγάρο.

ΥΓ 2

Κι άλλα καπνισμένα τραγούδια
Να επισημάνω τα «συγγενή» αφιερώματα που είχε κάνει πριν ένα χρόνο περίπου η Κλέλια στο blog της για τα «καπνισμένα τραγούδια του Σπύρου Σεραφείμ». Σε μερικά τραγούδια συμπίπτουμε (αν δεν ταιριάζαμε, δεν θα συμπεθεριάζαμε!), αλλά νομίζω ότι το ένα αφιέρωμα συμπληρώνει το άλλο.

ΥΓ 3
RIP

Ας χαρούμε όσο μπορούμε ακόμα την δυνατότητα να βάζουμε τραγούδια στα blog. Η ΑΕ-ΠΙ προβαίνει σε κλείσιμο blog που φιλοξενούν διευθύνσεις για δωρεάν κατέβασμα μουσικής. Ένα από τα αυτά, είναι (ή μάλλον ήταν) και το blog «σε ψάχνω σε όλο το ιντερνέτ» της Κλεοπάτρας.

43 Σχόλια leave one →
  1. 13/04/2008 10:13 πμ

    Μάλιστα, κι άλλα τσιγαροτράγουδα -μαζί με «σοφά λόγια» -τςςς!

    (και 😦 για το ΥΓ3 – τα νεύρα μου, πρωί-πρωί)

    Καλημέρα 🙂

  2. 13/04/2008 10:17 πμ

    Άσε τα -τσσσσσσ!
    Αφού τα μισά σοφά λόγια τα απαλλοτρίωσα από εσένα…
    Kαλημέρα!
    🙂

  3. 13/04/2008 10:41 πμ

    (παιδί μου, γι’ αυτό είναι οι φίλοι -άσε που, στο Κυριάκο τα χρωστάς, εγώ για κείνον τα μαζεύω -μπας και το κόψει, αλλά…. πφφφφ!)

    🙂

  4. 13/04/2008 10:48 πμ

    Όποιος δεν πίνει και δεν καπνίζει, πεθαίνει υγιής. Ένας Ρώσος φίλος μου το είπε στα αντικαπνιστικά μου χρόνια.

  5. 13/04/2008 10:52 πμ

    Εκτιμώ και το μπλογκ σας και, κυρίως, τον ευφάνταστο τίτλο του, αγαπητέ afm. Θα προσθέσω, αν μου επιτρέπετε μερικούς ακόμα στίχους:
    …κι είσαι η λαχτάρα μου, ο καφές και τα τσιγάρα μου… από το «Πάμε στον Άδωνη για καφέ» και
    …όλη μου η ζωή συνενοχή και πώς γουστάρω, κάτι απογεύματα με καφέ και τσιγάρο… του Μιλτιάδη Πασχαλίδη.
    (Έχω υποσχεθεί πως θα το κόψω το άλλο Σάββατο, αλλά πείτε μου, γίνεται να γράφεις χωρίς καφέ και τασάκι 😉

  6. 13/04/2008 12:10 μμ

    Η ατάκα που μου έχει μείνει εμένα είναι:

    Την υγειά μας να ‘χουμε να καπνίζουμε!

    και το ευφάνταστο:

    Ένα τσιγάρο δρόμος…

    Στα υπέροχα τραγούδια που διάλεξες, να προσθέσω το εκπληκτικό της Αφροδίτης Μάνου Η νύχτα που δηλώνει σε όλο του το μεγαλείο, ότι η καψούρα πάει πακέτο με το τσιγάρο:

    Η νύχτα θέλει ν’ αγαπιέται και από έρωτα χτυπιέται
    Καπνίζει, βρίζει και διαβάζει, κλαίει σαν παιδί κι αναστενάζει

    Η νύχτα παίζει και κιθάρα και μένει πάντα από τσιγάρα
    Γράφει τραγούδια και ζηλεύει, γυρνάει στους δρόμους κι αλητεύει
    Η νύχτα ντύνεται γυναίκα και ξεκινάει κατά τις δέκα
    Τους άλλους βάζει να τα σπάνε και τα πληρώνει όσα και να ναι!

    Ευχαριστούμε πολύ για τα τραγούδια Μαρξ και για τις ατάκες! Πολύ καλό ποστ! Είτε καπνίζουμε είτε όχι, το τσιγάρο υπήρξε έρωτας στη ζωή μας. Συνόδεψε και την ένταση του έρωτα και τη χαλάρωσή του…
    Και σε τελική δεν ξέρω τίποτα ερωτικό που να μη σκοτώνει! Εδώ ο ίδιος ο έρωτας ξαμολιέται στους δρόμους με το τόξο τεντωμένο, τί να λέμε τώρα… 😉

  7. 13/04/2008 12:50 μμ

    Δεν λένε ότι «το τσιγάρο είναι το μόνο που καίγεται για σένα» !
    Καλημέρα
    🙂

  8. 13/04/2008 2:25 μμ

    Υπέροχο ποστ, καλοδουλεμένο μέχρι εκεί που δεν παίρνει…. κρίμα που δεν ειμαι καπνίστρια δηλαδή… τετοιο χάλι…
    φιλια , υπεροχο πράγματι

  9. 13/04/2008 2:57 μμ

    ο Ουϊνστον Τσώρτσιλ είναι γνωστός για τα ευφυολογήματα του. Τα περισσότερα από αυτά είναι όντως διαμάντια -ασχέτως του τι περίπτωση ήταν, δεν μπορούμε να μην του αναγνωρίσουμε το χάρισμα της ευφράδειας!

    Κρίμα που τον ξεπέρασε ο δικός μας ανυπέρβλητος Αρκάς! 🙂

    (μπορώ να ζητήσω και την Ταμπακέρα, φανταστικέ μου ΑΦΜ?)

  10. 13/04/2008 3:30 μμ

    Μια μικρή ένσταση μόνο… Το «Έχω διαβάσει τόσα πολλά γύρω από το ποτό και το κάπνισμα, που αποφάσισα να κόψω το διάβασμα» μάλλον είναι αγνώστου πατρός… Εγώ το έχω διαβάσει πρώτη φορά σε στριπάκι του MAD (του περιοδικού εννοείται), τέλη’70-αρχές’80… Σε άλλη παραλαγή. Εκεί έλεγε για μαριχουάνα…

  11. 13/04/2008 3:31 μμ

    παραΛλαγή ΓΜΤ!

  12. 13/04/2008 3:48 μμ

    @ antidrasi&sex το ότι το είδες κάπου, ανώνυμα, δεν σημαίνει ότι δεν το έχει γράψει ο Αρκάς, και κυκλοφορεί και σε παραλλαγές 😉
    (ο Αρκάς γράφει από τις αρχές της δεκαετίας του ’80, επίσης -και δεν έχω τώρα το χρόνο να πάω να τσεκάρω από πιο βιβλίο του το έχω αντιγράψει, αλλά είμαι σίγουρη ότι είναι δικό του)

  13. 13/04/2008 5:49 μμ

    Μαρξουλίνο, πισωγυρίζεις και ανησυχώ…
    Κράτα γερά!

  14. 13/04/2008 6:44 μμ

    ας αναψω ενα τσιγαρακι πριν το ματς, γιατι προβλεπεται «νικοτινιαση» στις επομενες 2 ωρες!

    🙂

  15. 13/04/2008 7:58 μμ

    για την πατρότητητα της διαφιλονικούμενης φράσης δείτε εδω: http://antiviotiko.blogspot.com/2008/03/m.html

    (μας θυμίζει κι άλλες ωραίες ατάκες, αλλά εκτός του παρόντος θέματος).

  16. 13/04/2008 8:06 μμ

    @ το είδα κι εγώ, Κροτ -και εμφανίζεται σε πολλές ιστοσελίδες
    (θα το βρω το βιβλίο, δεν θα το βρω? 😉 )

    Με την ευκαιρία, πάρε την Ταμπακιέρα -την έιχε ανεβάσει ο AfMarx παλιότερα, μα ήταν σε ένα από τα πιο αγαπημένα μου ποστ του, και το θυμήθηκα
    🙂

  17. 13/04/2008 8:10 μμ

    Βρε, Αλουφάκη δε μας λυπάσαι…ντιπ;)
    Άντε εμείς δε μας λυπόμαστε…αλλά και συ, ντιπ κατά ντιπ:)

  18. 13/04/2008 10:19 μμ

    Νατασσάκι, ναι ρε γμτ, δεν λέει από ποιο άλμπουμ είναι!

    ΩΩΩΩΩΩ, ευχαριστώ πολύ πολύ για την Ταμπακιέρα (της έφαγα κι ένα -ι- στο προηγούμενο σχόλιο, από την ταχύτητα, τσκ!!!).
    🙂

  19. 13/04/2008 11:17 μμ

    :mrgreen: 👿 😡

  20. 13/04/2008 11:45 μμ

    δεν ξερω αλλα αμα διαβαζω θετικα ή εστω ουδετερα ποστ, κειμενα , σχολια για το τσιγαρο ή το καπνισμα, ειναι σαν να ειναι χουντα κια να πιανω ντοιτσε βελε.
    ειμαι φανατικος καπνιστης και γενικα σεβομαι αυτους που δεν καπνιζουν και κυριως οταν υπαρχει προβλημα, αλλα τελευταια συναντω ολο και συχνοτερα υστερικες εως ψυχοπαθολογικες αντιδρασεις μη καπνιστων (κυριως πρωην καπνιστων)
    ΑΦΜ ευχαριστουμε για το ποστ 😀

  21. 13/04/2008 11:59 μμ

    @ Agonigonia: Κάποτε μπορεί να ίσχυε αυτό για όσους δεν καπνίζαν και δενέπιναν. Αλλά στο περιβάλλον που ζούμε πια, τα Κ-Κ-Ε (Καρκίνος – Καρδιά-Εγκεφαλικά) θερίζουν αδιακρίτως, καπνίζοντες και μη.

    @ Elf: Eυχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Κάνει καλή συντροφιά το τσιγάρο , αλλά μας την χρεώνει πολύ ακριβά. Οπότε αν πρέπει να το κόψεις, κάντο.
    Εύχομαι καλή επιτυχία.
    🙂

    @ Γητεύτρια : Σκέφτομαι πόσο διαφορετικές θα ήταν κάποιες κινηματογραφικές σκηνές από κλασσικές ταινίες αν γυριζόταν «άκαπνες».
    Τι να λέμε τώρα… Το τσιγάρο φτιάχνει ατμόσφαιρα.

    @ Vassia: Αν ένωνα τα τσιγάρα που… κάηκαν για μένα δεν ξέρω τι μήκος θα είχε η γραμμή που θα έφτιαχνα… Μιλάμε για πολλά χιλιόμετρα.
    🙂

    @ Ρίτσα: Αν και ανερυθρίαστα κόκκινος, κοκκινίζω. όταν διαβάζω τέτοια… Ευχαριστώ

    @ Κροτ: Μ’ αρέσουν οι ευφυολόγοι…
    Για το τραγούδι με πρόλαβε η Νατάσα. Απλά να σε ενημερώσω ότι σε κείνο το ποστ η «ταμπακιέρα» είναι τραγουδισμένη από την Σαπουντζάκη. Δεν θυμάμαι αν την έχω σε άλλη εκτέλεση
    @ Αντίδραση&Sex: Ούτε στα ευφυολογήματα υπάρχει παρθενογένεση μάλλον. Eμείς επειδή είμαστε φαν του Αρκά, κατωχυρώνουμε την πατρότητα στον Αρκά. Αβλεπί.
    🙂
    @Νατάσα: Kι εγώ στον Αρκά το είχα πρωτοδιαβάσει.
    (Βλέπω εξυπηρέτησες και την Κροτ… Της πρόσφερες την Ταμπακιέρα. Θα ήταν κρίμα να πάει να ψωνίσει από άλλο μαγαζί)
    🙂
    @ Clelia: Γιατί ανησυχείς; Η επιστροφή στις ρίζες μας κάνει πιο δυνατούς.

    @ Αντώνη: Τραβιέται το άτιμο όταν παρακολουθείς ματς. Όσο πιο ζόρικο είναι το ματς τόσο πιο γρήγορα αδειάζει το πακέτο και τόσο πιο γρήγορα γεμίζουν τα τασάκια.
    Νόμος!

    @ Ρούλα : Όχι , δεν σε λυπάμαι καθόλου.
    Να το ελαττώσεις και μετά να το κόψεις.
    Ορίστε μας…

    @ Διόνυσε : γιατί όλα αυτά τα διαβολάκια;

    @ Μούργο: Εδώ Ντοϊτσε Βέλε….
    Εδώ Ντοϊτσε Βέλε…
    Λευτεριά στους καπνιστές.
    Ζήτω τα γεμάτα τασάκια…
    🙂

  22. 14/04/2008 12:15 πμ

    Κι ένα ΚΟΥΙΖ :
    Ποιο είναι το πιο σαχλό, βλακώδες και ξενέρωτο ελληνικό τραγούδι που γράφτηκε ποτέ με θέμα το τσιγάρο;

  23. zalmoxis permalink
    14/04/2008 1:08 πμ

    ΑΣΜΑΤΑ ΞΕΝΕΡΩΤΑ ΚΑΠΝΙΚΑ, ούτε ένα δύο, αλλά δεκάδες και ενδεικτικά και μόνο:

    «…Μ’ ένα τσιγάρο στα χείλη μου σβησμένο
    να γίνει κάποιο θαύμα περιμένω,…»
    (Καρβέλας, Βίσση «Μπουμ Μπουμ Μπουμ).

    «…Καπνίζω τα τσιγάρα μου και παίζω στην κιθάρα μου…»
    (Γιώργος Μαζωνάκης).

    «ΕΣΤΡΙΨΑ ΤΣΙΓΑΡΟ» (Κατερίνα Κόρου).

  24. 14/04/2008 1:09 πμ

    Την τελευταία εξήγηση την δέχομαι, γιατί εγώ μιλούσα για το Αμερικάνικο σατυρικό περιοδικό MAD, στο οποίο τότε, αποκλείεται να διάβαζαν Αρκά (τώρα πια σίγουρα οι κομικσάδες της Αμερικής διαβάζουν Αρκά) (και ο κομικσάς σίγουρα δεν ήταν ανώνυμος, αλλά που να θυμάμαι τώρα)!!!

  25. 14/04/2008 1:13 πμ

    Το τσιγάρο του Κότσιρα! Μακράν!

  26. 14/04/2008 1:37 πμ

    δεν ξερω το σαχλοτερο, αλλα ξερω ενα υπεροχο ποιημα και το καταθετω εδω -αποσπασμα- για να τιμησω το ποστ για το τσιγαρο
    ……………………………………………………………………
    Τοτε θαπρεπε ναταν που μας επιασε βροχη.
    Αναβοντας τσιγαρο ειδα το προσωπο σου στο τζαμι της βιτρινας.
    Κατι ψιχαλες πεσαν στα μαλλια σου και το σβησανε.
    ……………………………………………………………………
    Αρης Αλεξανδρου «Ανεπιδοτα γραμματα»
    *θα μπορουσε να θεωρηθει και τραγουδι.
    το εχει μελοποιησει ο γρηγοριου.

  27. sasantsos permalink
    14/04/2008 2:10 πμ

    Είναι ξεκάθαρο έχεις φάση αυτήν την περίοδο με το κάπνισμα & το τσιγάρο…!!!!
    ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΟΚ!!!
    Καλό και το άρθρο σου.
    ΣΕ ΧΑΙΡΕΤΩ
    S FOR SANTSOS

  28. 14/04/2008 2:31 πμ

    Ποτέ ένα κείμενο για ένα τόσο άθλιο προιόν δεν ήταν τόσο καταπληκτικό. Παρά λίγο να ανάψω τσιγάρο!

  29. 14/04/2008 2:42 πμ

    Πωπω… τρία τσιγάρα έκανα μέχρι να διαβάσω το ποστ και τα σχόλια… αλλά τα απόλαυσα (και το ποστ και τα σχόλια και τα τσιγάρα) 🙂

  30. 14/04/2008 7:01 πμ

    «Το τσιγάρο ή εγώ», του Καρβέλα
    :p
    (και δεν το βάζω, είναι άθλιο! )

    Καλημέρα, καλή βδομάδα! 🙂

  31. 14/04/2008 9:30 πμ

    όλη μου η ζωή συνενοχή και πώς γουστάρω, κάτι απογεύματα με καφέ και τσιγάρο… χαχα φοβερός ο στίχος . Ξεκινώντας να αφησω σχόλιο εγώ άλλον είχα κατα νου ..
    Τον » τα τσιγάρα τα ποτά και τα ξενυχτια» ..λολ
    καλή μας μέρα σε ολους
    ααασε… 8α μας το κόψει ο γιατρός …

  32. 14/04/2008 9:51 πμ

    Να προσθέσω και εγώ μια ατάκα που άκουσα πρόσφατα
    ‘Δεν υπάρχουν παθητικοί καπνιστές, μόνο αντιπαθητικοί αντικαπνιστές’

  33. 14/04/2008 3:12 μμ

    «Καπνίζω τα τσιγάρα μου το ένα πάνω στ’ άλλο.
    Και δεν μπορώ την σκέψη μου μακριά σου να την πάρω.

    Εσύ που ησουνα ολόκληρη η ζωή μου, έγινες τώρα η καταστροφή μου.»

    Δεν γνωρίζω τίτλο. Το ψάχνω καιρό λόγω που το έχω συνδυάσει με τον κο Τσετσένογλου (καριόλα, παύση, φιλί στη φωτογραφία) από το «Όλα είναι Δρόμος» του Βούλγαρη

  34. 14/04/2008 8:41 μμ

    μούργος όμορφο ποίημα ..
    Γιατί ομως μας το δωσες με δόσεις?
    Στο τσιγάρο που κρατώ στον ένα μου 8εο ..
    μπορείς να το δώσεις ολόκληρο??
    🙂

  35. 14/04/2008 8:48 μμ

    allu fun marx Καλώς σας βρήκα.. Eπεσα τυχαία πάνω στο blogg σου. Πειράζει που σε έβαλα στις γειτονιές που επισκέπτομαι? Ενδιαφέρουσες σκέψεις και ο τρόπος που τις εκφράζεις.
    Ασχετο αλλά 8α μου πει καποιος πως βάζετε αυτα τα emoticons στο blogg σας

  36. 14/04/2008 10:02 μμ

    @ liakada τις φατσούλες που μπορείς να χρησιμοποιείς στο WP θα τις βρεις όλες εδώ

  37. 14/04/2008 11:25 μμ

    @zalmoxis: Όταν ο στιχουργός έχει εμπνεύσεις μεγαλουργεί!
    «Καπνίζω τα τσιγάρα μου
    και παίζω την κιθάρα μου»
    Στο δεύτερο κουπλέ θα μπορούσε να λέει:
    «Καπνίζω τα τσιγάρα μου
    και ξύνω την κορμάρα μου»
    Για ποικιλία…
    🙂

    @ Aντίδραση + Sex : το κατοχυρώσαμε ομόφωνα στον Αρκά λέμε…
    Αν δεν προωθήσουμε τα δικά μας παιδιά, θα πέσουν και θα μας πλακώσουν.

    @LK: εγώ το άσμα αυτό του Κότσιρα το πάω.
    Από τα λίγα του συγκεκριμένου που μ’ αρέσουν.
    @ Μούργο: Ωραίο φαίνεται το ποίημα… Αν έχεις κανένα link που να το έχει ολόκληρο, άφησε ένα σχολιάκι ακόμα.

    @ Sasantsos: Όπως και να το κάνουμε είναι ενδιαφέρον σαν θέμα. Και ανεξάντλητο.

    @ «Δεν μασάμε ρε»: Ευτυχώς που δεν μάσησες και δεν άναψες τσιγάρο.
    Θα το είχα βάρος.
    🙂
    @ Κώστα Παύλου: Χαχαχαχα! Τρία τσιγάρα!
    Ανθυγιεινό ποστ….
    Να κόψεις το διάβασμα
    🙂

    @ Nατάσα: Όπως είδες η επιλογή σου (Καρβέλας) κέρδισε το μεγάλο βραβείο: την «πλατινιένια γόπα»
    🙂

    @ Κeraban: Από τις πιο έξυπνες ατάκες που έχω ακούσει για το κάπνισμα…
    Πολύ καλή!

    @ Λιακάδα: Καλώς βρεθήκαμε…
    Κι αφού βρεθήκαμε και γίναμε μια γειτονιά, θα ανταλλάσσουμε επισκέψεις…
    Για τα emoticons σου εξηγεί στο προηγούμενο σχόλιο η ειδικός της «φατσολογίας» δόκτορ Νατασάκι

    @ Agonigonia: Του Σπανουδάκη πρέπει να είναι… Αυτός έγραψε την μουσική στην ταινία.
    Μπορεί να το βρούμε.
    🙂

  38. 14/04/2008 11:36 μμ

    ευχαριστώ για τον τίτλο : ειδικός της “φατσολογίας”!!!
    (έχω μαζέψει κάμποσους, εδώ πέρα !)
    🙂

    Και το ήξερα ότι θα κερδίσει με «διαφανείς» διαδικασίες η επιλογή μου ! :p

  39. 15/04/2008 2:44 πμ

    Έτσι εγκρίνω και επαυξάνω, λέμε! (αλλά δεν φάνηκε στο προηγούμενο σχόλιο). Έτσι ή αλλιώς, Αρκάς RULES!

  40. 15/04/2008 5:22 μμ

    λινκ δεν εχω ΑΦΜ, βρηκα μονο μια σελιδα του Σαραντακου για τον Αρη Αλεξανδρου
    http://www.sarantakos.com/liter/aleksandrou.html
    παντως τον πολυ καλο δισκο του γρηγοριου (τραγουδανε οι αφροδιτη μανου και μπουλας) μπορεις να τον βρεις στην οδο ονειρων! 😉

  41. 16/04/2008 9:04 μμ

    @ νατασσάκι και allu fan marx ευχαριστώ πολύ για τις φατσούλες 😀
    @μούργο μου που είναι βρε το link για ολόκληρο το ποιηματάκι? τέερας? το κρατάς για τον εαυτό σου?

  42. 16/04/2008 9:09 μμ

    @ νατασσάκι και allu fan marx ευχαριστώ πολύ για τις φατσούλες 😀
    @ μούργο μου τι 8α γίνει με το στίχο?

  43. tarki permalink
    13/04/2017 7:18 μμ

    είναι τραγούδι υπάρχει λέει: η καρδιά μου κάψει με τσιγάρο σας???

Σχολιάστε

  • θέι θάμθιγκ

  • ΠΡΟΣΟΧΗ!

  • ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΥΠΕΡΠΕΡΑΝ

  • Monkey Business

  • The Big Store

  • Από 06/01/2007 μέχρι τώρα

  • This blog is under copyleft… All wrongs reversed

  • Εισάγετε το email σας για εγγραφή στην υπηρεσία αποστολής ειδοποιήσεων μέσω email για νέες δημοσιεύσεις.

    Προστεθείτε στους 7.581 εγγεγραμμένους.
  • Απρίλιος 2008
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    282930