Skip to content

Το τραγούδι του δανεισμού

12/03/2007

Στο χθεσινό «Βήμα» (11/03/07) η Άννα Βλαβιανού σχολιάζει την διαφήμιση της millenium bank με πρωταγωνίστρια την Άλκηστη Πρωτοψάλτη.

Δεν είχε εκπλήξει καθόλου η εμπλοκή των επονομαζόμενων εμπορικών τραγουδιστών με τη διαφήμιση. Όταν η κινητή τηλεφωνία αισθάνθηκε την ανάγκη να διευρύνει την πελατεία της, φάνηκε σίγουρη για τις επιλογές της. Η Αννα Βίσση, η Δέσποινα Βανδή, ο Σάκης Ρουβάς, η Έλενα Παπαρίζου (μετά τη νίκη της στη Eurovision) και ο Μιχάλης Χατζηγιάννης ήταν τα λαμπερά οχήματα που υπόσχονταν την εκπλήρωση των εμπορικών στόχων. Αυτό που έχει εκπλήξει, τώρα, είναι η καμπάνια που κάνει η Άλκηστις Πρωτοψάλτη για τα στεγαστικά δάνεια μεγάλης τράπεζας. Είναι η πρώτη έντεχνη καλλιτέχνις που υποστηρίζει με τη φίρμα της μιαν άλλη φίρμα. Η παραγωγή είναι εξαιρετική και το τραγούδι ωραίο, το θέμα όμως είναι: ποια ανάγκη την έσπρωξε να επιβιβαστεί σε αυτή την καταναλωτική βάρκα; Ως σήμερα η Πρωτοψάλτη εκφραζόταν μόνο με την τέχνη της. Υπήρξε μάλιστα ιδιαίτερα προσεκτική στις κινήσεις της. Σήμερα εμπλέκεται σε ένα ζήτημα αμφιλεγόμενο: τον δανεισμό. Ωραιοποιεί ένα θέμα που δεν είναι κοινωνικά καθαρό. Είναι κοινό μυστικό το πόσοι άνθρωποι καταστράφηκαν από κακή χρήση δανείων. Θα ήταν πραγματικά ανώδυνο αν συμμετείχε σε μια καμπάνια σοκοφρέτας; Τι να προσάψει κανείς στον Αντώνη Ρέμο για τα πατατάκια που διαφημίζει; Μόνο ότι «τα πήρε χοντρά»! Τι μπορεί να έδωσε στην Πρωτοψάλτη, πέρα από χρήματα (κάτι που προφανώς της έχει εξασφαλίσει η επί χρόνια παραμονή της στις πρώτες θέσεις του κλάδου της), αυτή η κίνηση; Δημοσιότητα. Χρησιμοποιήθηκε αλλά εξίσου χρησιμοποιεί. Σε εποχές σαν τη σημερινή όπου οι σοβαροί καλλιτέχνες δεν έχουν και πολλές εναλλακτικές προβολής, μια διαφήμιση είναι ένας νέος σίγουρος δρόμος. Άλλωστε το τραγούδι τής… τράπεζας οι πληροφορίες λένε ότι θα βρίσκεται στον επικείμενο δίσκο της, οπότε αυτή η καμπάνια προβλέπεται να είναι βοηθητική των πωλήσεών του. Ένας διόλου ευκαταφρόνητος προπομπός. Όταν γνωστά γιαούρτια χρησιμοποίησαν το τραγούδι του Διονύση Σαββόπουλου, με την άδειά του προφανώς, «Δεν ξέρω τι να παίξω στα παιδιά», οι κουλτουριάρηδες «του την έπεσαν», όπως και όταν έβγαλε από την τούρτα την Καλομοίρα. Το ζήτημα όμως είναι αν επηρεάζεται η εικόνα των σοβαρών καλλιτεχνών με τέτοια «ανοίγματα» στο λαϊφστάιλ. Και αν ναι, πότε θα φανούν τα συμπτώματα;

Αν εξαιρέσουμε το γεγονός ότι η κ. Βλαβιανού βρίσκει ότι «η παραγωγή είναι εξαιρετική και το τραγούδι ωραίο», στα υπόλοιπα συμφωνώ.
Να επισημάνω μόνο ότι (και) στο θέμα αυτό τα blog βρέθηκαν ένα…βήμα πιο μπροστά από τις εφημερίδες μια και ασχοληθήκαμε μ’ αυτό 10 τουλάχιστον μέρες πριν:
Η ευτυχισμένη Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Όταν η τέχνη σε σπρώχνει στην αγκαλιά του τοκογλύφου
Είναι πολλά τα λεφτά Άρη…
Worst Bank Commercial’07
Η υπόγεια σύνδεση της τσοντοτράπεζας με τη μιζεροβδομάδα

Advertisements
30 Σχόλια leave one →
  1. 30/11/-0001 12:00 πμ

    xxx

  2. 12/03/2007 10:10 πμ

    Μεγάλε, σωστά τελειώνεις… το post σου.
    Υο μαν!

  3. 12/03/2007 10:37 πμ

    Eιδες τι γινεται οταν μετατρεπουμε τη τεχνη σε συντεχνια;…

  4. 12/03/2007 11:04 πμ

    Μπορεί να ξεχρεώνει κάποιο δάνειο η καημένη..

  5. 12/03/2007 11:14 πμ

    επαναλαμβάνω αυτό που είχα γράψει: η διαφήμισή της είναι ντροπιαστική (κυρίως για τον τηλεθεατή).
    τώρα για τα αποτελέσματα: μπορεί να χάσει το credibility της σε παλιότερους φαν, αλλά κάνει ωραιότατη διαφήμιση στο νέο της δίσκο όπου περιλαμβάνεται και αυτό το (μετριότατο) τραγούδι.

    🙂 καλή βδομάδα afm

  6. 12/03/2007 1:17 μμ

    Αλουφανφαν..να τι να κάνουμε..μπορούμε να ζητήσουμε την απόλυσή τους και να να εισηγηθούμε την δική μας πρόσληψη στα τεφτέρια.
    Αλλά βρε παιδάκι μου την αντέχεις τόση αδικία εις βάρους ενός τεμπέλη δημοσιογράφου?

  7. imikrimarika permalink
    12/03/2007 1:28 μμ

    OK funny George what else ? I can’t accept your point of view , you can’t accept mine , so ? Maybe we should speak chinese to find a solution, shouldn’t we?

  8. 12/03/2007 2:01 μμ

    Τι ακριβώς σ’ ενοχλεί funny Μαρίκα;
    Το ότι γράφω αυτά που θέλω στο μπλογκ μου;

  9. 12/03/2007 2:04 μμ

    Βασικά το concept καλό ήταν λολλ. Πάρτε ένα δανειάκι και αν δεν έχετε για τις δόσεις, βγαίνετε στο μπαλκόνι με το λουλουδάτο κατιτίς και όλο και κάτι θα συνδράμουν οι γείτονες, αν μη τι άλλο ένα χαμόγελο που τζάμπα είναι.
    Σας μερσώ για την πρόσκληση. 🙂

  10. imikrimarika permalink
    12/03/2007 2:13 μμ

    Εντάξει αν είναι να παρεξηγιέσαι , συγνώμη δεν ξανασχολιάζω. Καλη σου μέρα.

  11. 12/03/2007 2:27 μμ

    Δεν θα μείνω στην κακογουστιά του σποτ , η το τραγουδάκι που έχει κάτι από την μελωδία της ευτυχίας (καμία σχέση αλλά λέμε) που σου τρίβει στη μούρη το «όνειρο».
    Αλλά το πώς η αοιδός (εντάξει μην τρελαθούμε ότι είναι Η! Τυχερή πολύ για το ότι της δόθηκαν τραγουδάρες που θα αντέξουν στο χρόνο όσα χρόνια και αν περάσουν (όπως καταλάβατε δεν είμαι φαν της ,σορι) )

    Από την άλλη δεν υπάρχει ούτε ένας άνθρωπος του περιβάλλοντός μου, που να ήταν δεκτικός στην κίνηση της εν λόγω καλλιτέχνιδας (να τι θα πει καλλιτέχνης να φτιάχνεις ονοματάκι και να το εξαργυρώνεις κάπως έτσι)να κάνει αυτή την διαφήμιση.. Αλλά σου λέει τόσα και τόσα έχουν δει τα μάτια τους(αχ έλληνες Νεοέλληνες) , με τον καιρό θα ξεχαστεί και εγώ θα έχω τα τόσα πόσα μηδενικά καβάντζα..

    Έλα έλα καλέ Κύριε πάρε και εσύ ένα δανειάκι μη φοβάσαι δεν «δαγκώνει», ε άμα το υποστηρίζει και η πγοιότητα είναι αλλιώς ρε αδελφέ..

  12. 12/03/2007 2:29 μμ

    ….έχει «πρόσωπο» λέμε…!

  13. 12/03/2007 2:41 μμ

    Όσον αφορά τη διαφήμιση του δίσκου της Πρωτοψάλτη, διατηρώ επιφυλάξεις. Μάλλον δυσφήμιση είναι, αφού το κοινό της είναι νοήμον κοινό, που δε συγχωρεί τέτοια ατοπήματα. Από την άλλη, διαπιστώνω με την παρατήρησή σου, ότι το θέμα σχολιάστηκε στα μπλογκς 10 μέρες νωρίτερα φίλε ΑFM, να υπάρχει μια ανταγωνιστική διάθεση ανάμεσα σε μπλογκς και εφημερίδες. Ισχύει; Και αν ναι, γιατί μπαίνουμε στο τριπάκι της σύγκρισης; Κι επιπλέον μόλις διάβασα το θέμα το Mall των μπλογκ και διαπίστωσα ότι και οι μπλόγκερς μπαίνουν στο τριπ των μετρήσεων. Κάτι ανάλογο με την τηλεθέαση ή τις πωλήσεις των εντύπων κτλ. , με το να μετράνε τον αριθμό των σχολίων. Μήπως, λέω μήπως, καταντήσουν και τα μπλογκς που είναι μια υγιής φωνή, πηγαία και αυθόρμητη, να γίνουν παραρτήματα των υπολοίπων ΜΜΕ;
    Το να καλλιεργήσει κανείς αριθμό σχολίων δε νομίζω ότι είναι και δύσκολο. Περνάει απ’ όλους, αφήνει τις γλυκές του καλημέρες, συμφωνεί τρυφερά και επαυξάνει, βάζει στα λινκ όλη τη μπλογκόσφαιρα αδιακρίτως, κρατά ψιλομεσοβέζικη στάση επί παντός, όπως είδα σήμερα ένα εμετικό σε μπλογκ που σχολίαζαν το λόγο της Προμηθέας, όπου ο θεματοθέτης, ήταν σύμφωνος με όλους. Και με τους μεν και με τους δε. Kρατά χαμηλούς τόνους γενικά μην εκφράζοντας ειλικρινά τη γνώμη του και λοιπά. Βεβαίως όλοι ξέρουμε ότι διάφορα δημοσιογραφικά τραστ εκπροσωπούνται στην μπλογκόσφαιρα δια των δημοσιογράφων τους. Όπως και κόμματα κτλ. Οι αγνοί μπλόγκερς όμως αξίζει τον κόπο να διαβρωθούν από το υπάρχον κατεστημένο σύστημα; Διερωτώμαι…

  14. ioudas permalink
    12/03/2007 6:01 μμ

    Και μόνο τα σχόλια σας, μαζί με τις αντιδράσεις και όσων ξέρετε και συμφωνούν μαζί σας, είναι ένα καλό δείγμα για να συμπεράνουμε πως αυτός που θα κλαίει αυτή τη φορά τα λεφτά του είναι …η τράπεζα. Δεν ξέρω ποιος τους έπεισε ότι η καλλιτέχνις θα προσελκύσει κόσμο, πάντως όποιος και να το πρότεινε δεν το σκέφτηκε καλά. Όσοι τη συμπαθούσαμε, απογοητευτήκαμε. Όσοι έβγαζαν σπυριά με την «εντεχνη» καταγωγή της από αντίδραση και μόνο δεν θα «ψήθηκαν».
    Συμπέρασμα: η μόνη που κέρδισε κάτι ήταν η καλλιτέχνις, εκείνα τα μηδενικά που προστέθηκαν στον τραπεζικό της λογαριασμό.
    Για το μηδενικό που έλαβε από τους θαυμαστές της είμαι σίγουρος ότι δεν θα ιδρώσει το αυτί της.
    Σημείωση: στο στεγαστικό όνειρο που απεικονίζεται η καλλιτέχνις είναι σε μπαλκόνι νεοκλασσικού-πολύ πετυχημένη επιλογή για τον μέσο έλληνα, είμαι σίγουρος πως ταυτίζεται με την επιθυμία του για ένα σπίτι μάξιμουμ 70-80 μ2 στην καλύτερη περίπτωση νεόδμητο.

    Απολογία: Μαρξ, καταχράστηκα το χώρο σου. Δεν κρατιόμουν όμως.

  15. 12/03/2007 6:18 μμ

    Μικρή Μαρίκα: Δεν παρεξηγήθηκα… Παραξενεύτηκα. Φυσικά και να σχολιάσεις όταν έχεις έμπνευση.
    🙂

    Γητεύτρια: «το Mall των blog» ήταν ένα ποστ που αναφερόταν σε ένα γεγονός πρωτόγνωρο για την φτωχή πλην τίμια ελληνική μπλογκογειτονιά μας:στις εκατοντάδες σχολίων που συγκέντρωναν τα ποστ του Νίκου Δήμου. Δεν θα μπορούσε να περάσει ασχολίαστο από το αλλουφανμαρξάδικο.

    Τast3r : Εξαργυρώνει την επιτυχία της με «άκομψο» τρόπο που δεν ταιριάζει καθόλου με το ποιοτικό προφίλ της. Αυτό ακριβώς ενόχλησε θαυμαστές της και μη.

    Ελληνίδα : Η πιο καλή εκδίκηση θα είναι να μαζευτούν όσοι αδυνατούν να πληρώσουν τις δόσεις έξω από τα καταστήματα της Μιλένιουμ και να κάνουν ένα happening τραγουδώντας το άσμα της Πρωτοψάλτη, φορώντας λουλουδάτα συνολάκια σαν αυτό που φοράει η ίδια.

    Μαραμένα σύκα: Αν υποθέσουμε ότι πραγματικά διαβάζει blogs, τότε υπάρχει ένας λόγος παραπάνω για να παραμείνει στις επάλξεις η κυρία Βλαβιανού.

    Έντεκα : Όπως και να έχουν τα πράγματα, είτε θετικά είτε αρνητικά η κυρία Πρωτοψάλτη είναι ένα από τα buzz θέματα των ημερών. Κάποιοι θα σκότωναν για να το πετύχουν αυτό.
    Καλή εβδομάδα επίσης.

    Ροδιά : Ναι , η καημένη.
    Να οργανώσουμε έρανο για τέτοιες περιπτώσεις αναξιοπαθούντων…

    preza-tv: Μπορεί να εφαρμόζει το «πενία τέχνας κατεργάζεται» …

    Χαμένο Κορμί: Yo man!
    🙂

  16. 12/03/2007 6:25 μμ

    Ιούδα : Λογικότατος ο συλλογισμός σου.
    (Καλοδεχούμενος στα σχόλια… Ο «χώρος» είναι της wordpress για όλους)

  17. imikrimarika permalink
    12/03/2007 7:55 μμ

    Παραξενεύτηκες? Αλλο και τούτο ? Από τι?

  18. 12/03/2007 8:01 μμ

    Μικρή Μαρίκα: Όλα καλά, όλα ανθηρά.
    Για μένα το «θέμα» θεωρείται λήξαν.
    Συμβαίνουν και παρεξηγήσεις καμιά φορά.
    🙂

  19. 12/03/2007 8:30 μμ

    Gracias a Dios! O Marx μας είναι αυθεντικός! Όχι ότι ανησύχησα δηλαδή, αλλά ξέρεις εσύ τώρα, οι συναισθηματικές επενδύσεις και κυρίως αυτές της εκτίμησης και του θαυμασμού, μας κάνουν ευάλωτους. Είδα κι εγώ το θέμα, δεν ήξερα και αναρωτήθηκα. οκ τώρα το απολαμβάνω κανονικά, γιατί δεν ξέρω αν πρόσεξες, αλλά με το που άνοιξα το μπλογκ, αναφέρθηκα και γω στο πρωτόγνωρο. Τελικά αγόρι μου, όμοιος ομοίω αεί πελάζει ή και βελάζει ενίοτε και πολύ γουστάρω! 😉

  20. imikrimarika permalink
    12/03/2007 9:13 μμ

    ΟΚ.Thanks.

  21. 13/03/2007 1:20 πμ

    Ποιoς μου δίνει τα κλειδιά της βασιλείας
    στα παλάτια των ονείρων μου να μπω
    κι απ’ τα κύματα της ροζ πολυφωνίας
    μεσ’ την άσπρη μου στολή ν’ αναδυθώ?

    -Η Millenium!

  22. 13/03/2007 6:42 πμ

    Η ουσία είναι μία Φαν.
    Οι τράπεζες δημιουργούν ένα τεράστιο κεφάλαιο απο το τίποτα ουσιαστικά.
    Μόνο που το κεφάλαιο αυτό είναι ο ιδρώτας όλων όσων πέφτουν στα νύχια τους.
    Νομίζω ότι θα επανέλθω ακόμα περισσότερα ποστ επί του θέματος.

  23. 13/03/2007 9:22 πμ

    Mikri Marika : 🙂

    Παράλληλος : Επίσης ταιριάζει και το:
    Η σωτηρία της ψυχής είναι πολύ μεγάλο πράγμα…
    Εμπιστευτείτε την τράπεζά μας γι’ αυτό

    Μαραμένα Σύκα : Κάποιος είχε πει ότι είναι πιο έντιμο να ληστέψεις μια τράπεζα από το να ιδρύσεις μια τράπεζα… (κάπως έτσι… Αλλά δεν θυμάμαι ποιος)

  24. 13/03/2007 10:37 πμ

    Η τράπεζα είναι μια επιχείρηση , και όπως κάθε επιχείρηση αποσκοπεί στο κέρδος, η καλύτερα κερδοσκοπεί .Οι τράπεζες πουλάνε χρήμα σε τιμή ακριβότερη από αυτή που το αγοράζουν , με περιθώρια κέρδους εξαιρετικά υψηλά, η καλύτερα εξοργιστικά υψηλά. Υπάρχει ένας κύκλος χρήματος με τελικό αποδέκτη τις τράπεζες , στο τέλος οι τράπεζες θα έχουν τον έλεγχο των περισσότερων επιχειρήσεων θα κατέχουν ακίνητα και λοιπά , περιμαζεύοντας το χρήμα του κοσμάκη.
    Αλλά για να πούμε και του στραβού το δίκιο, και οι καταναλωτές κάνουν κάτι μπουρούχες ώρες ώρες άλλο πράγμα..

  25. 13/03/2007 10:52 πμ

    Eυχαριστούμε την Tast3r για το μικρό δοκίμιο περί τραπεζιτικού συστήματος που έγραψε στα comment.
    Συνεχίζουμε το πρόγραμμά μας με το κουαρτέτο εγχόρδων της Μαύρης θάλασσας με έργα Σοπέν και Μπαχ.
    :-p

  26. 13/03/2007 11:03 πμ

    χαχαχα…Εκδόσεις «Αυθαιρεσία», περιορισμένου αριθμού αντιτύπων περικαλώ !: b

  27. 13/03/2007 11:10 πμ

    ..Βασικά είμαι στην δουλειά, και είναι σαφώς πιο ελκυστικό να είμαι σε ένα ενδιαφέρον μπλοκάκι (λίγα λέω), να αφήνω και εγώ τις «κουτσουλιές» μου, παρά να περνάω δεδομένα στην Data base μου, ευτυχώς το γραφείο είναι ευήλιο και ευάερο και παλεύετε το 8ωρο ..Αχ και έχει έναν ήλιο εκεί έξω Αααχχ ( πιο βαθύς αναστεναγμός δεν γίνεται λέμε )

  28. 13/03/2007 4:39 μμ

    Τα πραγματα αλλαζουν, σε λιγο δεν θα εχουν περαση οι επωνυμοι στις διαφημισεις.Το μελλον των διαφημισεων ειναι ανθρωποκεντρικο,και απο αυτα που ειδα το μηνυμα ηδη το πιασανε δυο μεγαλες πολυεθνικες , η coca-cola και η Vodafone.

  29. 13/03/2007 8:12 μμ

    λολ , φωλιαζουν (?) στις ψυχες των ανθρωπων , τα λαθη που δεν διορθωνονται,.Αυτοι που βοηθουν να …διορθωνονται, πρεπει να δεχονται τις ευχαριστιες μας.Επωνυμα .

  30. 13/03/2007 9:59 μμ

    Πάντως το τραγούδι είναι όντως απαράδεκτο. Το άκουσα σήμερα για πρώτη φορά σε διαφήμιση στο ράδιο και… πολύ λυπήθηκα. Κρίμα…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

  • θέι θάμθιγκ

  • ΠΡΟΣΟΧΗ!

  • ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΥΠΕΡΠΕΡΑΝ

  • Monkey Business

  • The Big Store

  • Από 06/01/2007 μέχρι τώρα

  • This blog is under copyleft… All wrongs reversed

  • Πληκτρολογήστε το email σας για να ακολουθήσετε αυτό το blog και να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για νέες δημοσιεύσεις μέσω email.

    Μαζί με 7.589 ακόμα followers

  • Μαρτίου 2007
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Φεβ.   Απρ. »
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031  
  • Αρέσει σε %d bloggers: